princi: bij foto's is het toch heel anders dan in de spiegel of zelf naar beneden kijkend, dan lijkt het opeens veel echter, vind ik. ellenk: succes! misja: lekker rustig aan doen! worst: succes!! en plezier natuurlijk! anz: hihi, de uk eist brood, succes ermee caatje: goeie morgen en veel plezier! all; Hier een lange dag werken, misschien tussen door even thuis, ik kijk wel even hoe ik me voel. fijne dag allemaal vandaag!
Morning ladies, Sahi: Dat is het zeker, benauwd en ik kan daar niet zo goed tegen haha ben ook al een dagje ouder Werkse vandaag. Princi: Nee nog niets gehoord, maar misschien was ze vrij gisteren we wachten het nog maar geduldig af Hahaha lees nu je Afrikaans vruchtbaarheidsbeeldje, heb er beeld bij. Ik voelde me aan het eind bij Esmee ook echt een boedhaatje Lolly: Heerlijk dat Fabian lekker alleen speelt, ik kijk gewoon even hoe het gaat inderdaad. Gister ging ze meteen slapen en werd ze om 6 uur wakker, dat is toch alweer half uurtje later hahaha Ellen: Zwaai terug ! Misja: Laatste loodjes meis, heerlijk vooruitzicht dat je bijna vakantie hebt. Sterkte vandaag ! Caatje: Eet smakelijk ! NEED MORE COFFEE !!!! Ben nog niet helemaal wakker hoor, hihi ben ook aan vakantie toe. Maar dat duurt nog 3 weekjes... en daarna nog maar 7 weken werken en dan verlof ! Klinkt best nog wel veel eigenlijk hmm beetje jammer weer hihihi Fijne dag meiden !
goeiemorgen meiden! @caatje: nee, we moeten gewoon werken hoor! haha. dus weinig tijd met elkaar! @ de rest die werken moet: werze. ik heb vandaag en morgen vrij, moet donderdag en zaterdag werken. dan moet ik nog ff een manier vinden om naar brabant te gaan, want heb geen zin in een treinreis.... waarschijnlijk gaat broertje naar de zwarte cross, dus dat moet hij me maar oppikken als die weer naar huis gaat! haha
Sahi, ja gek als je dat dan op foto ziet hè! En wat ik heel erg had was dat ik dacht dat ik helemaal niet zo heel groot was op het eind....totdat ik een tijdje na de bevalling die foto's terugkeek....haha....was ik helemaal onder de indruk van mijn megabuik... Mariel, nou oké dan wachten we maar verder haha! Zo ik ga ff ontbijten. waarschijnlijk wordt ik vandaag weer even gelucht..altijd fijn..haha!
SJoon: Geniet lekker van je vrije dagen ! haha ja Princi wordt gelucht op de binnenplaats Caatje: Jippie 25 weken ! Gaat snel hè ?! Princi: Ik hou je op de hoogte, haha fijn dat je weer even gelucht wordt vandaag Hoop dat het droog blijft bij jullie ! En nog een bakkie koffie halen
@ Princi; Toevallig dat je hetzelfde boek hebt! Hoewel Aron volgens mij wel de meest bekende schrijfster is van boeken over sensitiviteit... We zullen zien, heb me iig voorgenomen hem uit te lezen @ Mariel; Balen zeg dat Esmee af en toe zo slecht slaapt... Goed dat je extra rust inplant! Spannend hey, afwachten sollicitatie! PS Wat zou een ochtend zijn zonder koffie he... @ Ansz; Oke. Hij ligt iig voor, maar hoe precies ... Geen idee! Zal eens vragen, moet donderdag weer naar de gyn dus.. @ Emma; Dankjewel voor je felicitatie! Hoe is ie met jou nu? Voel je je weer wat beter, zit je er niet meer zo door heen? @ Caatje; 5 uur wakker is wel errug vroeg Ik vind dat stierenrennen echt helemaal niks @ Sahi; Leuk he, bewegende buik . Op het einde wordt het nog veel erger, dan zie je soms echt je buik helemaal schommelen @ Goldduke; Hoe was de film? @ Misja; af en toe even zorg hebben hoort erbij. Sta dat ook toe maar zorg dat het niet gaat overheersen. Het zou toch zonde zijn als je niet meer kunt genieten... Mooi boxkleed zeg!! @ Lolly; Werkze vandaag! @ Slapen; Kynan is nu ruim 4 en slaapt nog heel vaak 's middags! En ook echt wel 1,5 a 2 uur. En dan 's nachts weer een uur of 12. Tis altijd een slaapkop geweest. Helemaal niet erg vind ik, want ik ga dus heeel vaak met ze mee 's middags Zolang het nog kan geniet ik er maar van... @ Sjoon; Grappig, mijn broertje = ook 3 aug. jarig @ Ellen; Succes met alle drukte! Zo, superveel bijgelezen. Zondag niet geweest en gister onze family-quality-time dag gehad. Was echt een zalige dag, hele dag buiten gerommeld en het is weer hartstikke netjes buiten. Was echt moe, maar erg blij en voldaan. Gisteravond lekker relaxed tv-avondje met een glaasje wijn (doe ik heel af en toe). Echt zalig. Ga zo alle spulletjes inpakken want we gaan vandaag weer richting veluwe. Mijn broertje viert ook zijn verjaardag woensdag, dus ben er tot donderdagochtend... Oh ja, ik slaap nu trouwens echt al een stuk slechter 's nachts. Dat was vorige 2 x echt pas tegen het einde. Kan niet meer op mijn buik of rug liggen, dus blijf maar van zij naar zij draaien. Hebben jullie er ook al last van?
Female: Hahaha zonder koffie besta ik s morgens niet Heerlijk hoor dat Kynan ook nog lekker slaapt, kan je inderdaad even mee doen. En wat kan je dan genieten van een klein glaasje wijn hè ?! Ik had het vrijdag met de meiden avond, een half glaasje rose prosecco (doe er ook echt de hele avond over) maar zoooo lekker ! Veel plezier op de Veluwe en hier nog geen last met slapen, wel van snurken als ik manlief moet geloven
Schaam me Ben steeds te druk om hier bij te lezen, druk weekend achter de rug, ga dus nu ook niet alles terug lezen (zit op mn werk ) maar ga vanaf weer proberen te reageren op iedereen Nog anderhalve dag werken, dan heerlijk vakantie ! Meiden, allemaal fijne dag vandaag!!
sjonge jonge, gaat de bespreking niet door op het werk. ben maar weer lekker naar huis gegaan, maar had dus wel langer kunnen slapen vanmorgen. kon al zo moeilijk mn bed uit mariel: nog zo lang werken? Ik moet nog 10 weken werken in totaal. sjoon: ze zijn nu vast extra lief voor je om je te rijden nu toch? caatje: gefeliciteerd met je 25 weken. princi: nou ik vind mezelf nu wel behoorlijk groot, maar ik dacht steeds dat dat nog mn eigen vet was. maar dat is dus echt niet zo. je wordt vandaag gelucht? Hihi female: ik sliep als baby 22 uur per dag en kan nu nog makkelijk 10 uur per nacht slapen zonder duf te zijn van het vele slapen. dat ligt dus ook gewoon aan de persoon en het zelf slapen; ze zeggen dat je steeds lichter gaat slapen, ik slaap nu al zo licht, dus ik vrees met grote vrezen voor mijn nachtrust straks! gejanne: geeft niet toch? Lekker genieten van je vakantie straks!
Gejanne: Geeft toch helemaal niets, lekker bijna vakantie ! Sahi: In totaal nog 9,5 week werken en 2 weken vakantie.. klinkt echt nog lang hè ?! Irritant dat je bespreking niet door ging zeg, konden ze niet even bellen? Nog 3,5 uur werken vandaag en dan is de week weer doormidden hahaha ben echt erg.... ik heb gewoon niet zoveel zin de laatste tijd...
Sahi: balen zeg, vooral omdat je vroeg uit bed moest Mariel: ik heb ook totaal geen zin meer, komt ook echt door de zwangerschap, normaal vind ik het altijd heerlijk om te werken! En doordat de vakantie zo dichtbij is, dat is altijd beter dan werken Volgende week vrijdag op zaterdagnacht hopen we te gaan! Mag nog 4 weken vakantie vieren en daarna nog 5 weken werken! Kijk zo uit naar mn verlof, heerlijk
Aaah verdorie jongens , het luchten gaat niet door... Mara is toch ziek en moet nu worden opgehaald van het kdv. Aangezien Mara mij in de rolstoel toch echt niet leuk vindt, lukt het dus ook niet om naar de stad te rolstoeleren... ( ze heeft met vlak na de val in een rolstoel gezien met pijn en ik denk dat dat is blijven hangen of zo...) We dachten het al want ze was erg onrustig vannacht en had vanmorgen al 37,4. Maar ja ze stond wel te springen met jas en kdv-tas in haar handen omdat ze weg wilde... Sahi, nee je bent gewoon echt kei zwanger...en wordt je buik al steeds ronder? Ik vind dat echt een fijn stuk van zwanger zijn...eindelijk mag je een buik hebben, lekker pronken . Mooi buik-accentuerend shirtje aan en showen ! Female, het valt me nog mee, bij Mara sliep ik veel onrustiger. Maar ik kan wel merken dat er echt iets aan het veranderen is. Slapen gaat raarder, maagzuur en beetje benauwd voelen wisselen elkaar af, en ik kan niet meer lekker zitten of liggen door al die versoepeling en lek al colostrum...nou al....zucht. Nog kleine druppeltjes maar toch... Het laatste trimester hè... Mara is nog wat jonger dan Esmee en Fabian en die slaapt 's middags nog lekker lang en dat doen wij nu maar zoveel mogelijk mee... Zo ik ga ook mijn soort van koffie eens lekker opdrinken...
mariel: een collega en ik kwamen op kantoor en de rest niet... zo kwamen we maar tot de conclusie dat het vast niet door ging. Het is zo'n vaag soort afgesproken maandelijks overleg, heel irritant. princi: ja ik heb een behoorlijk ronde buik dat was natuurlijk niet zo toen ik niet zwanger was balen dat het luchten niet doorging zeg! nou net even een dutje gedaan op de bank, ook lekker nu even wat dingetjes in huis doen en straks maar weer werken.
oooh, heerlijk zeg, even een dutje op de bank doen! jammer dat zoonlief niet meer tussen de middag wil slapen....
Gejanne: Ik vind het normaal ook heerlijk om te werken, maar nu heb ik er ook gewoon even geen zin meer in Fijn hè dat je bijna vakantie hebt ! Oh en daarna nog maar 5 weken werken, dat schiet tenminste op ! Princi: Hè meis dat is balen Veel beterschap voor Mara ! Hoop dat je koffietje gesmaakt heeft. Sahi: Oh ik wil ook dutje doen hihi vrijdag pas weer. Zijn bezig met een andere auto en gaan morgen kijken, vind dat altijd zo spannend hahaha
Mariel: altijd leuk een nieuwe/andere auto!!! Wat voor één hebben jullie op het oog? Ik raad de Peugeot 307 SW aan haha! Maar die 5 weken werken na mn vakantie schiet idd op, heerlijk vooruitzicht!! Morgenavond het kindje van mn vriendin bewonderen, vorige week zaterdag geboren! Heerlijk weer, om dan ff zo'n kleintje vast te mogen houden! Kan niet wachten totdat het bij ons weer zover is
Hey dames, Ik zou graag op alles willen reageren maar ik ben gebroken, heb wel alles bijgelezen hoop van de week weer wat actiever mee te schrijven. Wil jullie wel laten weten over de groei-echo, ons kindje weegt een kilo op dit moment, zit iets onder het gemiddelde met groei maar wel alles goed ( korte beentjes die ze van mij erft.. maar geen zorgen daarom waren de woorden van de gyn ). Daarna gesprek bij andere gyn, baarmoedermond weer opgemeten, deze is netjes dicht en wederom geen zorgen. Voor 5 augustus moet ik wel opnieuw suiker laten testen dus nieuwe dagcurve... Ook nog ivm afspraken arboarts vandaag op de koffie geweest op het werk. Wat gewoon te slopend is voor me. Doei dames...
Gejanne: Wij rijden nu Peugot 406 en willen deze omruilen voor een Opel Zafira, lekker groot hihihi. Veel plezier bij je vriendin alvast. Worst: Fijn dat alles goed is met jullie beebje, doe maar lekker rustig aan ! Wat een vies benauwd weer weer, laat de regen maar komen ! Even beetje afkoelen mag wel, vooral in huis blijft het zo warm bah. Ga even lekker glaasje koude ice-tea pakken en misschien wel even wat lekkers hmm nemen we chocolade of chips