Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden hier ook een gesloopte emma
    sjeee wat kan je moe zijn na ff iets te doen zeg
    vanmorgen gewerkt zag mijn bazin en ze heeft me van 12 naar 8 uur werken terug gezet ! ik heb er niet om gevraagd maar het is wel heel fijn nu dus nog 2 ochtenden werken en dan niet meer front office maar ondersteunend ! dat is echt super ... nog 6 weken zo volhouden moet lukken al moet ik soms wat schuiven of uurtje extra
    wat geweldig als je baas zo met je meeleeft !!
    vanmiddag 2 uur naar bed geweest en net een uurtje met man mee schoenen kopen en ik ben weer kapot .. ga nu ook niks doen hoor lekker bankhangen maar zo raar dat je het gewoon echt niet kan .. nou ben ik tot nu toe 9 kilo aangekomen en dat hangt echt als een bal aan mijn buik .. mijn huid is zoooo strak .. maar wel een showbuik !!

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Worst: gelukkig is de baarmoedermond nog gesloten! Wel balen dat alles je gelijk teveel is, zet hem op meid !!
    Mariel: is ook een grote auto idd, maar ik verbaas me steeds hoeveel ruimte er in onze auto zit, ideaal, zeker voor de vakantie :D
    Hier regent het trouwens net, hopelijk koelt het allemaal beetje weer af!!
    Emma: super dat je zo'n fijne werkgever hebt dat het niet uit jezelf hoeft te komen! Ook voor jou vervelend dat je zo weinig kunt! Merk nu wel veel meer bij mezelf dat ik snel moe ben, Jarno eindje tillen en ik ben gelijk helemaal moe, weinig puf! Nu ook lekker achter de laptop :)D) alleen staat er nog een mand strijkwerk ... :(

3. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    #3463 Gean85, 12 jul 2011
    Laatst bewerkt: 12 jul 2011
    Net belde onze zwager, hij is autospuiter en daarnaast repareert hij auto's. Was dus met onze auto bezig (vakantiecheck ;)) en die had hij in de garage staan. Had de sleutel aan zijn eigen sleutelbos gedaan (met daaraan dus zn huissleutels, sleutels van auto's die hij repareert en van zijn werk), sleutel zat in zijn voordeur en stond even voor aan de weg te praten met vrienden van ons die hun auto ook kwamen brengen om te laten repareren. Loopt hij naar zn huis terug, weg sleutels!!! Wel 3 buitenlandse Nuonverkopers in de straat, die wisten natuurlijk nergens van af!!! Lekker is dat, wij zitten nu zonder sleutel met afstandsbediening (hadden gelukkig nog reserve), maar hij heeft nu zelf helemaal een probleem! Wordt hier echt zo kwaad om!!!

Sorry hoor, ff spuien ;)

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    worst: fijn om je even te zien en dat ze klein is kan inderdaad gewoon erfelijk zijn, of ze zit net voor een groeispurtje, je weet het niet. Als de artsen tevreden zijn, zal het vast goed zijn. Duim voor je dat de suiker ook goed gaat!

mariel: nou hier niet warm meer, alleen heeeeeel veel regen. Had de auto voor de deur staan, maar was met paraplu alsnog doorweekt :(

emma: ja die buik gaat nu in de weg zitten he? Dat begin ik de laatste dagen in ieder geval af en toe wel te merken. Ik wordt ook wat langzamer enzo.

gejanne: klote zeg, van die sleutels!! Hij moet aangifte doen hoor! Zeker met dat verhaal over die nuon verkopers!

all; hier zo douchen en naar bed, ben best moe :(

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sahi: volgens mij heeft hij de politie wel gebeld, maar die deden er niks mee :(
    douche en trust alvast, ga ook vroeg vandaag denk ik, slechte slapen is begonnen ;)

6. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Pffff wat een zit. Film was leuk, ik was niet de enige dappere zwangere die erbij was. Dame die 37 wkn was, was er ook "ik slaap toch niet" lachtte ze toen we elkaar voor de 5e keer bij het toilet zagen...

Duik nu mijn bed in

7. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen allemaal!

Gisteren weer een lekker rustig dagje gehad. 's ochtends weer ontbeten met de familie van mijn lief, wat boodschappen gedaan en daarna in huis gerommeld.

Vraagje: tijdens onze vakantie gaan we waarschijnlijk een aantal nachten bij een oom en tante van me logeren. Kei gezellig, maar ze willen daar dus nooit iets voor hebben! Nu zou ik dus graag een leuk kadootje geven en ik vroeg me af wat jullie van DIT CADEAU vinden. :(

lol Ja, het is weer van Groupon, maar het lijkt me echt leuk. Steensel is ook dicht bij waar mijn oom en tante wonen, ze gaan graag fietsen en komen dan ook wel eens daar voorbij. Maar is het leuk genoeg als "overnachtingskadootje"??? :( :) ;)

@Mariel: Yeps, het gaat echt snel! Besefte me van de week ook, dat ik komende máándag alweer 6 maanden zwanger ben! Wauw! :$ :D :cool:

@Female: lol Ja, 5 uur is wel errug vroeg om wakker te worden... ;) Gelukkig vandaag gewoon weer om half 8 wakker geworden! Pfioew! ;) :D

@Princi: balen van het luchten. Hoe gaat het nu met Mara?

@Worst: Fijn dat de groei-echo goed was! Vervelend dat een bezoek aan je werk zo slopend voor je is... Wat maakt het zo slopend??? :(

@Emma: Wat lief van je baas! Kan me voorstellen dat dat prettig is! Enne... Wat de buik betreft: FOTOOOOOOO!!! ;)

@Gejanne: Jeetje zeg, das ook wat van je zwager! :( Hij moet inderdaad wel aangifte doen hoor! En natuurlijk de sloten overal vervangen!!!

@Goldduke: Jeetje, dat was inderdaad een latertje! Wel leuk geweest dus?!?! :( :) Grappig die twee zwangere steeds op 't toilet! ;) :D

Nou, ik ga lekker van m'n danoontje genieten van alweer de op één na laatste stierenren van Pamplona van dit jaar. ;) :)

Tot later!

Liefs,
    Caroline

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,
    Emma: Wat fijn dat je bazin zo mee werkt joh, heerlijk kan je klein beetje bijkomen.
    Gejanne: Oh wat handig van je zwager… Kan me voorstellen dat je daar even kwaad om wordt zeg…
    Sahi: Hoop dat je beetje bijgeslapen hebt…
    Goldduke: Ik zeg applaus ! Ik vind het knap dat je het hebt volgehouden !
    Caatje: Leuk kado hoor, I Love High-Tea !!! Hahaha weer te ver weg voor mij ;):D

Wat een vies weer dames, het lijkt wel herfts..... ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel gezellig vind :) hihi gezellig weer kaarsjes aan vanavond... Oh en vanmiddag gaan we onze "nieuwe" auto ophalen !! Een mooie zilver grijse Opel Zafira met 7 zitplaatsen :$ Ben echt benieuwd, manlief heeft hem gisteravond gezien en is akkoord gegaan dus ik moet hem nog zien.
    Fijne dag meisjes !

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Goldduke: pfff, wat een zit :D Grappig dat jullie elkaar steeds troffen bij de toilet ;)
    Caatje: super leuk kado!! Enne, wat mn zwager betreft: hij zal ook wel aangifte doen neem ik aan en zn sloten vervangen, zo zonde van het geld!
    Mariel: ik ben niet zozeer boos op mn zwager, hij kan er tenslotte weinig aan doen, niemand heeft er aan die sleutels te zitten. Maar tis zo irritant, net voor de vakantie dat gezeur allemaal. Volgens manlief is een nieuwe sleutel voor de auto rond de 100 euro :$!! Nu moet ik dus de auto openen door de sleutel in de deur te doen, net met dit weer heel irritant :D
    Spannend!!! de nieuwe auto haha. Zilver is mooi, heb ik ook! Hoop dat jullie er veel plezier van krijgen!!

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@gejanne: die sleutels zijn idd duur.
    wij zouden voor onze auto geloof ik zo'n 160 euro kwijt zijn voor zo'n sleutel.. zwaar irri, maar onze is een keer mee in de was en de droger geweest, dus die doet t niet meer op afstand! ook geen zin om daar zoveel geld aan uit te geven eerlijk gezegt.

@caatje: leuk kado hoor, een high tea! wil dat ook nog steeds een keer doen. heb dat nog nooit gedaan.

@mariel: leuk hoor! de nieuwe auto ophalen!

@goldduke: wat goed dat je het volgehouden hebt bij de films! heb je nog van tevoren wat kunnen slapen??

@emma: wat fijn zo'n bazin!

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gejanne: irritant he, dat slechte slapen...
    ja met die harde regen gisteren was ik zelfs al drijfnat met de afstandsbediening en de voordeur alvast geopend door vriendje

goldduke: leuk dat je een mede-zwangere had getroffen :)

caatje: leuk kado toch? Ik vind groupon echt goed :D

mariel: 's nachts gaat slapen prima, maar vanaf een uur of 5 slaap ik heel licht, dan beginnen onze kippen, die voer ik dan nog wat, zodat ze stil zijn en daarna slaap ik niet meer echt diep. dan lig ik alleen maar te soezen. heel irritant...
    de peugeot 307 sw heeft ook 7 zitplaatsen :D

all: vanmiddag om 16.30 VK, ben benieuwd. En ga voor het eerst alleen, vriendje gaat het niet redden om mee te gaan. vind ik ook wel spannend, hij is tot nu toe overal mee naar toe geweest. Maar het zal allemaal wel goed zijn, neem ik aan.

12. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sjoon: ja echt heel erg duur, maar goed, vind t wel een beetje het probleem van mn zwager! Maar zonder afstandsbediening kun je gelukkig ook in de auto :D Maar het is sowieso zonde van het geld!
    Sahi: lastig idd, slecht slapen. Afgelopen nacht ging gelukkig weer goed, maar moet tegenwoordig standaard een keer naar de wc en dan kom ik daarna slecht in slaap. Maar vanaf vanmiddag heb ik vakantie, dus dan zou ik 's middags een dutje kunnen doen haha (doe ik echt nooit, maar wie weet :D)
    Leuk weer naar de VK! Manlief gaat juist volgende week vrijdag waarsch voor het eerst mee ;)
    Edit: o, jij dus ook de peugeot 307 SW, volgens mn zwager was de sleutel rond de 100 euro! Ik heb dezelfde auto! Lekker ruim istie hè :D

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Gejanne: Is zeker irritant, en mensen moeten zeker gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven. Ik kan daar ook boos om worden hoor. En ik bedoelde niet boos op je zwager :) het is voor hem ook best lullig maar ja wel beetje dom… Het gedoe wat je er inderdaad allemaal weer bij hebt, zit je niet op te wachten. Hoop dat je het voor de vakantie nog allemaal geregeld krijgt.
    Sahi: Oh dat is zeker irritant zeg dat je zo licht slaapt… En wat leuk dat je kippen hebt ! Vind kipjes zooo leuk ! Leggen ze ook eieren ? Succes bij de vk ! Vind Peugeot ook echt top auto’s maar manlief wilde graag een opel deze keer, wat fijn zeg ook 7 zitplaatsen !

En weer een bakkie koffie halen :D

14. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Mariel: ja zeker ook rot voor mn zwager, maar tis gewoonte om die sleutel in de deur te laten zitten!
    Hier wordt de koffie ook weer bezorgd :D

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Gejanne: Bezorg ??? Toe maar hahahaha :D hier moet ik het zelf halen... ik drink sneller koffie dan mijn collega dus ben ik vaak de sjaak met halen :D

16. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Mariel: wij zitten hier gemiddeld met 5 personen op een kamer! Ik vergeet het altijd te halen, heb het echt al weken niet gedaan haha. Wel ideaal dat het bezorgd wordt :D we kunnen nu niet eens werken, hele netwerk ligt er uit :(

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden !!

hier gisteravond veeeeeel regen .. en ineens regende het binnen ... door de nieuwe aanbouw heen... schrik schrik .. gelukkig was het geen vleodgolf maar we schrokken erg ! aannemer en loodgieter gebeld .. de laatste is ff komen kijken en het is een heeeeeeeeeeeeeeeel verhaal maar er zit een gaatje en daar is het via naar binnen gekomen wordt opgelost maar duurt een weekje. Zou geen probleem moeten zijn want het kwam door combi slagregen en wind nou juist op dat plekkie en is nog nooit een probleem geweest ... maar goed ! geschrokken en avond weg ...
    ga nu bakkie doen bij mijn vriendin die is in haar laatste werkweek gaat dan met zwangerschapsverlof .. babypraat dus hihi

goldduke haha wat een zit en wat leuk dat er nog een zwangere was ! je kwam elkaar dus vaak tegen bij de wc
    en jij weet nu dus het eind van harry potter !!!

caatje zie er uit als een super kado en kan je overal inleveren zo te zien dus ze kunnen maar kiezen !! leuk leuk

gejanne wat een toestand met je sleutel he bah altijd gezeur zulke dingen .. tja jammer voor je zwager maar had hij mss ook net iets beter op moeten letten ... hopelijk is het voor je vakantie opgelost !

mariel wat super je auto ophalen !! veel plezier
    en om eerlijk te zijn heb ik nu ook liever dit weer in de zwangerschap maar ik gun iedereen wel wat beter weer in zijn vakantie !

sahi oeh idd ff spannend om alleen te gaan .. ik ben vorige keer met mijn moeder samen geweest was ook wel gezellig !! en succes natuurlijk

sjoon ook goedemorgen hoe is het met jou ??

meiden dromen jullie ook zo heftig pfff en wat er allemaal wel niet voorbij komt ! soms is het zooooo janken en dan is het zoooo raar ...

18. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    #3478 Gean85, 13 jul 2011
    Laatst bewerkt: 13 jul 2011
    Emma: o wat balen van dat water, tis misschien niet veel overlast, maar het moet wel weer opgelost worden!
    Leuk toch, al die babypraat :D Wordt vanzelf weer minder!
    Enne, over dat dromen: ik droomde juist in het begin hele bizarre dingen, vaak over de dood enzo, heb vaak liggen janken snachts of manlief wakker gemaakt ;) Maar gelukkig is dat extreme nu wel over!

19. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Gejanne: hahaha ach ja en nu heb je een excuus joh dat scheelt ;) hihihi. Oh fijn netwerk eruit, nog maar een bakkie dan maar ?
    Emma: Jeetje wat schrikken ! Gelukkig is het makkelijk op te lossen maar kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt… Veel plezier bij je vriendin, lekker kletsen over baby’s. Ik droom soms ook heel heftig en de meest rare dingen maar de afgelopen week is het vrij rustig.

Oh ik wil met een beker warme choco en veeeeeeel koekjes in pyama op de bank filmpjes kijken !!! hahaha maar ja er moet helaas gewerkt worden... Ik heb zaterdag trouwens bbq bij mijn andere schoonzus voor de verjaardag van omaatje (die wordt 93 :$) hoop dat het droog blijft... Is zo'n super coole oma (oma van mijn man) ze heeft sinds kort ook een nieuwe vriend van 77 hahaha hoe stoer is dat ! Maar geen sex meer hoor zei ze, daar had ze geen behoefte meer aan en hij is toch impotent hahaha lag echt in een deuk toen ze dat zei !! :D:D

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

geweldige uitspraak van zo'n vrouwtje mariel!
    dan heeft ze nog een jonge kerel opgescharreld! haha

Deel Deze Pagina