Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Hallo dames!!

Nou, ben een tijdje weg geweest, dus hoop niet dat ik hier veel gemist heb. Als ik de laatste paar pagina's terug lees gaat het met iedereen wel goed. Maar heb even geen zin alles nog terug te lezen :)

Weekendje weg was heeeerlijk! Nog even lekker fijn met vriend alleen. We hebben het super gehad. Hoewel we niet eens veel gedaan hebben.

Mijn vriend krijgt eindelijk ook de smaak te pakken m.b.t. babyspullen en boekjes. Maandag wilde hij naar prenatal om nog wat spulletjes aan te schaffen en toen we terug kwamen pakte hij het boek van de kraamzorg erbij. Super grappig. We hebben er beiden ook echt super veel zin in, dat de kleine komt. maar goed... we hebben nog 12 weken om ons voor te bereiden waarschijnlijk ;)

Mijn buik beweegt lekker, en af en toe voel ik gewoon een kontje of ruggetje tegen mijn buik aan draaien. Volop leven dus.

Alleen (opkomend) maagzuur is niet zo fijn. Maarja.. als dat alles is ;)

2. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Nog even een reeks foto's. Merk nu toch dat het wel hard gaat :)

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

je buik groeit zeker mooi!
    grappig he, die verschillen dan!

4. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hey,

Fleurop, fijn dat alles goed gaat :)

Emma... altijd vervelend een waterlekkage! Gelukkig zijn we ervoor verzekerd, maar wel veel gedoe.

Gejanne, inderdaad zonde van het geld, maar gelukkig hoef jij daarvoor niet op te draaien.

Dromen? De eerste 4 maanden had ik vreemde levensechte dromen (dat ik de baby in een piepklein emmertje met me meenam of dat mijn familie de baby had aangekleed met jongenskleding en eronder een jurkje verstopt zat.....dat soort dingen) maar nu slaap ik minder en herinner ik me de dromen niet meer. Gelukkig nooit iets over dood of verderf gedroomd.

Mariel, die 'oudjes' doen het toch maar goed met hun scharrels! Heerlijk die bijna kinderlijke onbevangenheid van opa's en oma's. En fijn dat ze het niet opgeven, er voor kiezen om niet alleen te blijven ook al zijn ze al zo oud.

Ik moet vandaag thuis blijven, een bbq, iphone4 (de witte) proefdrukken geboortekaartjes en wat kleding wordt geleverd....

Oh ja en ik heb een VERMOGEN uitgegeven aan mijn trouwjurkje) 57 euro!!!! :D Een vrolijke jurk waar ik met mijn 34 weken dikke buik goed in pas straks, van King Louis, geen zwangerschapskleding maar wordt wel als zodanig verkocht, 't zit heerlijk. Google 't maar, ze hebben een webshop.

Met de trouwerij in zicht en geregel bij de notaris hoef ik me geen zorgen meer te maken, ik ben straks een trotse echtgenote, moeder, heb dezelfde achternaam als onze dochter en de erfenis zijn ook geregeld. Weer iets van mijn zorgen lijstje af.

Edit: Fleurop, zie net je foto's! Geweldig zoals je buik groeit! Erg mooi.

5. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Fleurop: Fijn dat je een heerlijk weekendje gehad hebt joh, en inderdaad maagzuur is niet fijn… hier ook steeds meer last van… Mooie buikfoto’s !
    Goldduke: Absoluut deze oudjes doen het zeker goed ! En de oma van mijn man heeft al best veel voor haar kiezen gehad maar ze blijft vrolijk, zeurt nooit en houdt van een borrel hahaha :D wat wil je nog meer. Zo jij krijgt het druk aan je deurtje ! hahaha bbq heb je nu niet echt nodig helaas… oh spannend de proefdrukken, leuk joh !

Nog maar een uurtje en dan zit de woensdag er ook weer op !

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gejanne: ik ben helemaal verliefd op die auto, ondanks de problemen die we ermee hebben gehad (lang verhaal). Hij is heerlijk ruim, maar toch geen belachelijk grote sloep op de weg. Echt fijn! Ben sowieso wel erg fan van het merk peugeot. Mijn vriend gaat zn oldtimer wegdoen voor een meer betrouwbare auto en we denken aan een peugeot, maar dan een kleintje.
    als je zwanger bent heb je een goede reden dat ze het voor je halen toch? ;)

mariel: ja de kipjes zijn fantastisch, ze leggen ook nog dagelijks eitjes. Het zijn Brahma kippen, als je interesse hebt moet je maar bij de afbeeldingen googlen. Het zijn kippen van 3 a 4 kilo per stuk met van die sokken. Heerlijk. Ze zijn ook erg tam gemaakt door ons, echt gezellig. Maar ook wat nadeeltjes, de troep die ze maken (kippen zijn niet zindelijk) en de herrie na zonsopgang in de zomerperiode. Maar die nemen we voor lief.
    opel is net zo goed een fijne wagen hoor. de oldtimer van ons is ook een opel, ook een prachtbak, motorisch weinig mee aan de hand, maar we krijgen de lekkage er niet uit, dus er komt geen kind in te zitten.
    ze zeggen dat zaterdag weer even een goede dag wordt en daarna weer minder. hopelijk hebben jullie geluk. 93, wat een leeftijd!

emma: leuk he, babypraat met vriendinnetjes :D
    balen van die wateroverlast!
    ik heb soms ook vreselijke dromen, zo vervelend. En ze blijven na het wakker worden ook langer hangen, kon ze vroeger beter vergeten... Ben er soms echt van van slag...

fleurop: fijn dat het zo goed gaat. en dat je vriend ook zo enthousiast is. Mijn vriend is ook wel erg geinteresseerd, maar wel op een andere manier. Er MOET zaterdag behangen worden, ook al is er hier een festival met zijn favoriete artiest. dat soort dingetjes. Doet me wel goed dat zijn prioriteit nu over het algemeen bij de baby ligt. Voel me enorm gesteund. Maar soms vindt hij het ook lastig. Gisteren was ik echt heel moe en dan moet hij nog even wat dingetjes in huis doen, die we meestal even samen doen. En dan is het al later op de avond en dan baalt hij er best van. Maar hij snapt ook wel dat het mij nu niet meer altijd lukt.
    mooie fotoreeks! onze oude laptop is overleden, wordt misschien dit weekend opgelapt, maar daar staan best veel foto's op :( En nu is het foto's maken een beetje vergeten de laatste tijd...

goldduke: wat een geld voor een jurk, haha! Fijn dat er weer een taak van je lijstje af is.
    mij doet die achternaam niet zoveel, maar dat komt omdat ik janssen heet, lekker standaard, dus vind het echt niet erg dat mijn kindje een andere achternaam krijgt die wat meer bijzonder is (fijma). en bij de meeste dingen wordt ik tegenwoordig ook wel mw. fijma genoemd in plaats van janssen, dus ik vind het wel prima.

@ dromen: vannacht gedroomd over de 30 weken groei echo, dat ze daar ook doodgeboren kindjes op sterk water hadden staan, om de vrouwen een realistisch beeld te geven van de risico's die er zijn ofzo. bah!! Ik hoop dan altijd maar heel erg dat het verder niks betekent. Vroeger droomde ik wel eens dingen die dan later op een ander soort manier ook gebeurde, kan het niet zo goed uitleggen, dus bij enge dromen ben ik altijd een beetje bang dat me iets engs te wachten staat. was de laatste weken vrij zorgeloos, maar nu ik weer eens een controle heb, wordt ik toch weer zenuwachtig.
    ik droom ook wel eens dat mijn vriend wat overkomt. en vannacht iets geks; mijn ouders zijn vorig jaar gescheiden en nu droomde ik dat ik met mijn ouders en broertjes naar Dublin op vakantie ging. De vakantie was al voor de scheiding geboekt ofzo? ze hebben nogal een vechtscheiding, dus ik heb er soms best stress over en dan droom ik dus van die rare dingen.
    maar elke ochtend vertel ik alles braaf tegen het vriendje, zodat ik het weer even kwijt ben.

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou kom ik nog een keer hier heeeeeel veel kletsen ;)
    De VK was prima, nog gezellig ook. Ik had nu de VK die zelf 25 weken zwanger is van haar eerste, dus het was heel gezellig kletsen over kwaaltjes (vergeetachtigheid, veters strikken, maagzuur). Ze zegt dat het allemaal heel normaal is en dat ik best af en toe mag klagen, maar ik voel me zo'n klagert ;)
    Zij voelt duidelijk de lichaamsdeeltjes, hoofdje, kontje, armpjes, beentjes. Ze lag nu met het hoofdje naar beneden, maar ze draait natuurlijk nog alle kanten op. Verder alles prima zei ze, ik moet me niet te druk maken, het is gewoon een pracht zwangerschap, al snapt ze de zorgen wel.
    volgende keer gaat ze mij ook laten voelen hoe ik die lichaamsdeeltjes kan onderscheiden, maar zij kan dat bij zichzelf ook nog niet zo goed, dus het geeft niet dat wij er thuis geen wijs uit kunnen.
    bloeddruk was prima en vrijdag ga ik bloedprikken en als er niks bijzonders is hoor ik pas bij de volgende afspraak wat de uitslag is. En anders belt ze tussendoor.

fijne avond allemaal!

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sahi: ik vind de peugeot ook een heerlijk auto hoor, we hebben hem nu ruime een half jaar, nooit problemen (in tegenstelling tot jullie dus ;)), het is gewoon een stevige auto, maar idd niet zo enorme grote auto!
    Fijn dat het bij de VK weer allemaal goed zat, wat grappig dat je VK ook zwanger is! Dat vergeetachtige herken ik wel haha, ging gisteren Jarno ophalen bij mn vriendin die op hem gepast had, was ik al bijna bij de auto, roept ze: heb je zn tas wel meegenomen? Haha, had ik die gewoon bij haar laten staan. Maar goed hoort erbij!

Gisteravond verjaardag van mn (ietwat vermagerde ;)) broer gehad, hij heeft vorige week de opleiding van de rode baretten afgerond dus dat was heel heavy voor hem! Super trots op hem natuurlijk dat hij het heeft gehaald, dus t was weer erg gezellig met zn allen bij elkaar.
    Vandaag lekker een dagje naar mn ouders, dus ben hier vandaag verder niet te 'zien'.

Fijne dag allemaal!!

9. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen,

Nou, nuttig dagje gehad gisteren! Eerst dus inderdaad die High Tea Voucher gekocht! :D Dank je wel voor jullie reactie, ik denk ook dat het een super leuk kadootje is! ;) :)

Verder heel nuttig de "Fit to Fly" brief voor Ryanair geschreven. Die moet namelijk in 't Engels en dat kan de dokter hier niet. :$ ;) lol Echt zoooooo typisch Andalusisch hahahaha! Verschrikkelijk! ;) :D

Gelukkig is een vriendin van me Engelse én Engelse docente, dus die heeft me een klein beetje geholpen! ;) :D

Besefte gisterenmiddag trouwens ineens dat het nu in NL toch niet zo heel mooi weer is en dat we as. dinsdag al op vakantie gaan, dus dat het wellicht niet verstandig is om alléén maar jurkjes en rokjes mee te nemen! :$ Gisteren dus nog een hele leuke lange broek met t-shirtje gekocht! Echt helemaal happy mee! :D

@Emma: Nee, die voucher is niet overal in leverbaar hoor, alleen in Steensel bij die ene brasserie, maar dat is wat mij betreft prima, want het is dichtbij en mijn oom en tante gaan graag op de fiets en komen dan ook regelmatig door Steensel. Prima dus!

Wat schrikken zeg van die lekkage! Als het nog een weekje duurt voordat het verholpen is, hoe gaat dat dan als het weer gaat regenen???

@Mariel: hahahahaha inderdaad een geweldige oma lijkt me! :D

@Fleurop: Leuk dat je zo volop het leven binnen in je voelt! Ik hier ook inmiddels en ik geniet er echt volop van! :D Mooie buikfoto's zeg! Je ziet echt heeeeeel goed verschil!

@Goldduke: Euh, als ik op "jurkjes King Louis" google, krijg ik hartstikke veel modellen! Welke is 't nou?!?!?!

@Sahi: Wat tof dat je zo'n leuk gesprek hebt gehad bij de vk! Fijn dat alles goed is met de kleine!

@Dromen: Volgens mij droom ik wel heftiger, maar ik heb nog steeds het probleem dat ik m'n dromen niet onthoud. Ik moet 's ochtends altijd gelijk heel nodig naar de wc en neem dus niet rustig de tijd om er over na te denken. Ach, als ik jouw droom dan lees Sahi, geloof ik dat ik het helemaal niet erg vind, dat ik niet weet wat ik droom! ;) :D

Nou, ik ga met m'n danoontje op de bank voor de laatste stierenren van dit jaar. :)

Tot later!

Liefs,
    Caroline

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal op deze mooie herfstachtige morgen,
    Sahi: Zijn echt leuke kippen zeg, van die gezellige dikke ! En heerlijk dagverse eitjes, leuk hoor ! Wij hebben ook altijd Peugeot gereden, maar manlief had zijn zinnen gezet op een Opel. Mij maakt het echt niet uit als ie het maar doet. Ik hoop ook dat het zaterdag droog word maar op de knmi site staat 90% kans op regen… ach ja dan maar Chinees halen hahaha :D … Gets wat een aparte droom joh, goed dat je meteen aan je vriend verteld. Ik droom wel eens dat mijn man vreemd gaat voor mijn neus en dat dan heel normaal vind. Als ik dat ’s morgens wakker word dan ben ik toch boos. Hahaha :D dan kijkt mijn man mij altijd aan van waar heb jij nou weer last van hahaha. Fijn dat het bij de vk allemaal weer goed was, en leuk dat ze je gaat uitleggen hoe je je kindje kan voelen zeg ! Oh en klagen hoort er zeker bij meis, nu kan het nog en vind iedereen het normaal hihihi ;)
    Gejanne: Veel plezier bij je ouders ! En stoere broer heb jij !
    Caatje: Goedemorgen ! Het is hier zeker geen lekker weer, ik zal als ik jou was ook laarzen meenemen hahaha :D en een dikke trui want het is voor jou helemaal een omslag… wordt vandaag maar rond de 16 graden.

Vanmorgen voor het eerst in onze "nieuwe" auto gereden ! Haha sloeg meteen af bij het stoplicht... toch weer even wennen. En hij stuurt wat zwaarder maar verder wat een ruimte zeg !
    Maagzuur begint hier trouwens ook erger te worden, gisteren een frikandel speciaal op maar dat is niet zo'n goed idee... had 's avonds echt enorm last van maagzuur... Vanavond maar meteen heel gezond bloemkool eten ;):D;)

Fijne dag meiden !

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mariel: fijn dat de nieuwe auto bevalt. En natuurlijk is het even wennen.
    maagzuur, bah, zo vervelend! Wist je dat je van bloemkool winderig wordt? Maar dat vind ik minder erg dan maagzuur.
    die kippen zijn echt geweldig, maar we hebben nu zoveel eitjes dat we er zelf niet echt meer tegenop kunnen eten. Maar we geven ze af en toe weg.

caatje: ik droomde sowieso altijd wel levendig en bijzonder hoor ;) Maar nu wordt het wel steeds gekker.
    in NL kan je wel in t-shirt, maar korte broek is toch wel te optimistisch. en ik zou een dikke trui meenemen voor in de avond.

gisteren de schrik van mn leven gehad, had er meer dan een uur buikpijn gehad.
    we hebben een paar dagen 2 hondjes van een vriendinnetje te logeren en die gingen we 's avonds nog even uitlaten (1tje is nog een pup). we gingen lekker dichtbij in de berm van de grote weg, geen zin om heel de straat uit te lopen naar de uitlaatplaats. en toen kwam onze kat achter ons aan, die ging uitgebreid op de weg zich zitten wassen. er kwam een stadsbus aan, die gelukkig remde en toen ze de koplampen opmerkte schoot ze terug naar huis, maar ik zag dat dus allemaal voor mn neus gebeuren! Vriendje heeft poeslief meteen opgezocht en ze heeft niks, maar ik had de bibbers en buikpijn van de schrik, gadver.
    Die hondjes kennen mij vrij goed, dus die waren ook meteen onrustig omdat ik zo geschrokken was.
    ik zie nou heel de tijd dat snoetje voor me, kijkend in die mega koplampen, bah zeg! Ze was er zelf ook een beetje van uit haar doen.
    ik had niet gedacht dat ze ons zo graag zou opzoeken op straat, maar dat wordt dus niet meer uitlaten in de berm.

12. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    lol denk je lekker eens in hoogzomer naar NL te gaan, krijg je nog dit typische Nederlandse baggerweer... ;)

Moet wel bekennen, dat ik niet van de dikke truien ben, maar ik neem sowieso een jasje mee. Pfff, zie dat 't volgende week ietsjes beter wordt: 18 graden, zag ik. Hoop maar dat 't niet te veel zal regenen... :(

Verder hier dus alles goed, ben echt super blij met mijn teruggekomen libido!!! :D
    En mijn lief ook. ;) ;) ;) Hahahahaha

Nou, wij gaan ff met de moeder van mijn lief in het centrum ontbijten. Paar dingetjes kopen en vermoedelijk vanmiddag ff zwemmen! :cool: Lekker!

Liefs,
    Caroline

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sahi: Jeetje meis wat zal jij geschrokken zijn... getsie kan me heel goed voorstellen. Gelukkig is het goed afgelopen.
    Caatje: hahaha geniet maar lekker van je libido, hier ook niets te klagen ;):D En ja dat Nederlandse zomerweertje hoort er helaas ook bij... Veel plezier met zwemmen vanmiddag en geniet nog maar even van het Spaanse zonnetje !

Gelukkig laatste dagje van de week weer vandaag...

14. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Hihihi zal ik zéker doen! ;) :)

Oh, trouwens, één klein vervelend dingetje: ik heb echt súper schrale tepels...! :) En ze zijn ook echt heeeeeel gevoelig (dat tweede is op zich niet echt een probleem ;) ;))! Hebben jullie daar ook last van?! Ik smeer veel hydraterende crème, maar zou eerlijk gezegd niet weten wat ik nog meer kan doen... :(

Nou, wij zijn ff weg!

Tot later!

Liefs,
    Caroline

15. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Fleurop; je bent flink gegroeid de afgelopen 4.weken! Spurtje gehad :D?

Emma; geen kringen overgehouden aan de lekkage?

Sahi; gezellig zo'n mede zwangere vk! Jammer dat ze je niet zal kunnen begeleiden tijdens de bevalling.. Maarja ze staat dan natuurlijk zelf ook op knappen :p

Gister weer een zwanger en.fit les overleefd.. Regenwoudklanken deel 4 dit keer, ellendig hahah

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    @libido: dat zit hier sinds week 14 ook wel weer goed :) Maar wij waren er sowieso al niet zo vies van ;) Vind klaarkomen alleen een beetje vervelend, voelt raar in mn buik. maar als ik niet klaarkom, vind ik het net zo goed prima.
    mijn tepels zijn ook heel gevoelig, soms wat minder, maar als vriendje er dan aan zit, voelt het branderig. Dus hij doet wat voorzichtiger.
    ik smeer wel allerlei cremes, maar heb niet het idee dat het iets helpt.

gelukkig is het inderdaad goed afgelopen met de kat, pfew

anz: ja wel jammer dat ze me dan niet kan begeleiden bij de bevalling, maar ik heb haar collega ook al ontmoet en de vervanger maakt ook kennis met ons, dus het komt goed. En ik beval in het ziekenhuis, dus ik zal sowieso wel te maken krijgen met veel vreemden aan mn bed helaas. Dat vind ik wel vervelend, maar toch weegt het niet op tegen mijn veilige gevoel bij het ziekenhuis.
    Heb vorig jaar een dagopname gehad en was alleen maar positief over het lieve personeel.

ik las trouwens een handige tip in mijn weekblad: wasbare zwemluiers! Welkom. Kosten wel tegen de 20 euro, maar je hoeft dus niet steeds wegwerp zwemluiers te kopen :D

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Sahi; wat leuk kippen.... Mijn buren hadden ze vroeger ook toen ik nog bij mijn ouders woonde. (rijtjeshuis) en ik werd echt altijd mega gek van dat constante getok in de vroege morgen als ik wilde uitslapen hihihi!
    Ik ben ook van de Franse auto's voornamelijk omdat ze zo heerlijk zitten. Mijn man :))) heeft een Golf en is echt een VW man. Dus we zitten elkaar daar altijd mee in de haren ;)

Caatje... tja tegenwoordig hebben wij hier de zomer al in april-mei en begin juni.... Volgens mij is dat al wat jaarjes zo...
    Ik heb ook schrale tepels hoor. Ik smeer ze na douchen in met nivea.

Kat voor de bus... Mmmm ik zou me ook doodschrikken.
    Pep zat dinsdag bij ons bovenin de sierappelboom. Niet om dood te schrikken maar mijn vader moest ze er toch weer uithalen want doordat ze een tuigje aanhad kon ze er zelf niet meer uit.
    Ze was not amused want ze was toch bijna bij dat vogeltje...
    (vogeltje vond van niet trouwens)

Gisteren voor het eerst naar het zh in Almelo. Nieuwe klinisch vk en gyn. FF wennen. Moet over 2 weken weer terug. Dan ben ik al weer in mijn 31e week (30+) wauw nu gaat het opschieten.
    Van allerlei folders meegekregen over borstvoeding en pijnbestrijding. Leesvoer dus...

Nou iedereen die moet werken. Werk ze en voor de rest... zorg dat je niet wegwaait... en voor Caatje geniet nog maar ff van de zon daaro ;)

Later...

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    @libido: Hier ook geen enkel probleem mee, juist meer "last" :) van dan normaal hihihi
    @Sahi: Dat is zeker handig, wasbare zwemluiers... nog nooit van gehoord.
    @Ellenk: Jeetje alweer richtig de 30+ weken, wat gaat dat snel joh ! @tepels: Geen last van... er bestaat volgens mij wel speciale tepelklovenzalf misschien is dat iets voor jullie ?

En weer aan het werk, maar even aan de venkelthee ipv koffie...;)

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zou je niet net als met je voeten voor je de 4daagse gaat lopen niet moeten oppassen dat je je tepels te 'zacht' maakt voordat ze aan het werk moeten?

Libido... ja komt hier ook weer terug. Alleen na de tijd harde buik dat vind ik wat minder...maar dat hebben er meer hier las ik al.

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    @libido: die buik zit af en toe wel in de weg, maar daar verzinnen we steeds wel wat op. Maar als ik op mn rug lig krijg ik weer last van maagzuur... dus soms is het best lastig, hihi

Deel Deze Pagina