Goeiemorgen, Tis alweer een paar dagen geleden. Ik ga gewoon weer opnieuw verder met reageren. Wel alles gelezen Gisteren pas teruggekomen van mijn ouders, was erg leuk! Gister ook controle bij de gyn. Ik kreeg een exta echo, had ik niet op gerekend! Alles was goed, kindje wordt nu geschat op 820 gram... Las iets over een gejatte sleutelbos; hoe balen zeg . Nu zal ie ze wel niet meer in de deur laten hoop ik.... @ Bijzonder; Doe maar rustig aan, is het belangrijkste nu hoor! Zometeen even met z'n allen ontbijten, en dan een hoop vervelende regeldingen waar we achter aan moeten wat niet in orde is... Bah... Kom mss later vandaag nog terug. Fijne dag!
Een goedemorgen, Hier alles helemaal goed en relaxt. Gisteren lekker wezen zwemmen en 's avonds fijn met z'n tweetjes (hihi, nou ja, drietjes als ik Crisje ook al meereken ) thuis op de bank. @schrale tepels: Bedankt allemaal voor de tips, en Fleurop, erg fijn om te lezen dat het bij jou vanzelf ook weer over ging! En karine, bedankt voor de tip voor Bepanthen. Zal er in NL eens naar op zoek gaan (of iets soortgelijks ). Ik merk nu dat het bij mij van dag tot dag nogal verschilt, één dag echt super schraal, de volgende weer gewoon lekker zacht! @libido: Nog steeds helemaal happy dat dit weer volledig terug is!!! Echt, we hebben de afgelopen dagen zoooooo lekker gevreeën! @Vermoeidheid: Nee, daar heb ik nu helemaal geen last van. Ik merk zelfs dat ik meer energie heb. Maar ik zal heel eerlijk zijn, ik houd wel regelmatig 's middags ff een siësta hoor. @Female: Gefeliciteerd met je 26 weken!!! @Maedra: Iemand trouwens nog iets gehoord van Maedra??? In haar eigen topic heeft ze al een hele tijd niet meer gereageerd... Nou, ik ga ff mijn yoghurtje eten! Moet om half 10 bij de kapper zijn, lekker weer tijd voor een nieuwe look. Eens kijken wat mijn kapster er nu van wil maken! Tot later! Liefs, Caroline
kom even gedag zeggen, ben zo heel de dag op pad, hoop dat ik het volhoud, want als ik terugkom heb ik thuis ook nog genoeg te doen helaas. mn broertje landt vanmiddag om half 1 op het vliegveld in Dusseldorf en ik hem op. Heel gezellig, maar ook een beetje vermoeiend, t is 2 uur rijden enkele reis. eerst even bloedgeprikt, moet zo weer terug en dan dus op stap vannacht enorm last van maagzuur en vanwege het nuchter moeten prikken kon ik er niks tegen innemen, bah genoeg geklaagd, voel me verder wel best vandaag. gold: wat jij zegt over je kruis herken ik wel. Gisteren voelde ik getrappel in mn kruis en ik denk dat ze met dr koppie beneden ligt en dan met dr handjes daar aan het wroeten is ofzo. Zo voelde het. Daarom had ik denk ik zo'n last van mn heupen... fijne dag allemaal vandaag!
@ Vermoeidheid: Slaat bij mij ook weer iets toe, vooral zo tussen 3 en 4 uur Kan er helaas niet aan toegeven vanwege de peuter die hier al rondloopt.... Dus maar eerder naar bed 's avonds @ Sahi: Veel plezier vandaag, al is het een eind rijden... Hier niet veel vandaag... Heerlijk rustig aan met zoonlief Fijne dag allemaal!!
Leuk jurkje, Goldduke! Vervelend dat je zo weinig slaapt (lijkt me ) Doe maar rustig aan Bijzonder, de beeb gaat nu idd voor alles Jaaaa, dat was mijn verhaal met de gestolen sleutel Female, waarschijnlijk laat mn zwager ze nu idd niet meer in de deur zitten Lekker hoor, zo'n extra echo! En ik vond 26 weken idd ook weer een mijlpaal! Succes met de vervelende dingen! Ik heb idd ook Bepanthen gebruikt Caatje, toen ik borstvoeding gaf. Na iedere voeding gebruikte ik het en mn tepels bleven er lekker zacht door, het was meer ter voorkoming van kloven, maar ik neem aan dat dat nu ook zeker helpt! Is denk ik te koop bij thuiszorgwinkels (mn schoonvader verkoopt het bijv.), niet bij het Kruidvat/Etos volgens mij. Leuk, weer een nieuw kapsel! Geniet er van! Goeie reis Sahi, dat is nogal een eindje Wel leuk om je broer weer te zien, dus geniet ervan!! Karine, hier ook een redelijk rustig dagje met zoonlief denk ik, al wil ik met de 'grote schoonmaak' beginnen, ik wil alle kasten leeg trekken, schoonmaken en weer inruimen! Het is nu vakantie voor mij, heb nog een weekje de tijd, om alles in mn verlof te doen zie ik ook niet zitten! Fijne dag! Meiden, ik ga zoonlief maar eens uit zn bedje plukken, wat eten en dan aan de slag! Fijne dag allemaal!!
Goedemorgen meiden nouja goede .. pff weer zo KUT gedroomd pff was er al 3 uur overstuur van .. man zelfs op zijn werk gebeld om ff zijn stem te horen .. moest al janken aan de foon ... hij lachen !! gister hebben ze gebeld van het ziekenhuis dat ik vandaag naar de dieetist moet ! moet er om 13.30 zijn ben benieuwd maar ga er voor en aangezien ik nog maar 2 halve dagen werk ben ik nu alleen thuis .. tim is naar opa en oma ff tijd voor mezelf .. doe ook niks al maakt me dat ongelukkig ik wil zo veel maar is gewoon weer ff wennen ! gejanne fijne dag ! moet je werken of ben je vrij ? karine geniet lekker met je zoontje van een rustig dagje ! sahi wat balen van je nacht en zuur .. bleeeh en idd heel vermoeiend om zo veel in de auto te zitten en op te letten .. hopelijk vanavond op tijd naar je bedje caatje foto !!!! en ik heb eigenlijk begrepen als je bv wil geven je beter niet kan smeren maar je tepels al wat kan laten ruw worden dan heb je straks minder last van kloven tijdens de bv .. maar .. eerlijk is eerlijk daar heb ik geen verstand van female wat leuk een extra echo !! en lekker kunnen gapen ... en van harte met je 26 weken !! is idd echt een mijlpaal voelt toch lekker om die te halen goldduke wat een super leuk jurkje staat je vast prachtig !! en wat balen van je slapen .. sinds de zwangerschap van tim slaap ik met oordoppen sinds die tijd hoor ik alles en kan ik er niet van slapen .. is niet leuk maar mss een goede tip zolang de uk er niet is worstje meissie doe het lekker rustig aan he dat is helemaal goed voor jou en je beeb !! en je doet het ook zo super .. al weer bijna 29 weken zwanger .. lekker he !! je mag wat innemen tegen het maagzuur he .. niet mee blijven lopen !
Fleurop: las je vraagje, maar je mag gewoon rennies gebruiken, of gaviscon (verkrijgbaar via apotheek en mogelijk ook via drogist!)
Emma: balen dat je weer zo vervelend hebt gedroomd, wordt je heel naar wakker van hè!? Succes bij de dieetist! En ik heb trouwens vrij vandaag, mn vakantie (4 weken) is eindelijk begonnen Maandag 15 augustus hoef ik pas weer te beginnen, heerlijk vooruitzicht!!
Sahi: Even lekker rustig aan doen meis, je lichaam geeft het niet voor niets aan... Goldduke: He wat vervelend joh, gaat het al wat beter vandaag ? Gaaf jurkje zeg ! Erg mooi ! Bijzonder: Voel je niet schuldig joh, straks heb je alle tijd om bij te lezen en te schrijven. Het belangrijkste is jouw gezondheid en die van de baby, dus rustig aan doen ! Female: Altijd leuk zo'n onverwachte echo ! Fijn dat alles goed was bij de gyn. Caatje: Veel plezier bij de kapper ! Emma: Gats wat vervelend dat je weer zo naar gedroomd hebt joh... even lekker aan jezelf denken. Gejanne: Fijne vakantie !! Kwaaltjes beginnen inderdaad zo langzamerhand bij iedereen er in te sluipen he, hier ook wat moeier hoor... en last van mijn stuitje en heup en ook ik moet rustiger aan doen maar dat is zoooo moeilijk... zit niet in de aard van het beestje maar ja... Heb trouwens reactie op mijn sollicitatie, en ze kiezen voor een interne kandidaat maar vonden het een zeer prettig gesprek. En excuus voor hun late reactie maar het was blijkbaar nogal druk bij personeels zaken... Geeft helemaal niets, ik blijf gewoon lekker nog even hier werken en ga na mijn bevalling op zoek naar een andere baan... alle tijd van de wereld. Ga nu even snel stofzuigen (rustig ) en dan ook even lekker op bedje liggen, Esmee slaapt al.... Fijne dag meiden en voor jullie allemaal een hele dikke knuffel !!!!
female zie idd post van gejanne !! ik heb zelf bij tim de rennie genomen .. begint nu te vervelen dus van de week het spul weer opgezocht ... ik vond het wel wat helpen gejanne ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat lekker vakantie !!!! nou geneit er maar lekker van wat raar .. als jij weer begint dan is dat mijn laatste werkweek voor mijn verlof ! wat gaat het toch snel allemaal he .. maar eerst jullie lekker genieten oh jammer van de baan mariel maar zo te lezen waren ze toch super posi en dat geeft je ook zelfvertrouwen he !! doe maar rustig aan met je kwaaltjes .. en hup lekker ff naar bed hier ook lekker ff niks gedaan en nu op naar het ziekenhuis ! dan boodschapjes zal wel eea aan ander eten nodig hebben en dan tim ophalen bij opa en oma .. blijf daar ook eten ! dus tot later
Emma, succes in het zh. Bijzonder: rustig aan doen he! Mariel: jammer van die baan. Ik vind wel dat ze voor ze extern gingen zoeken eerst ff binnen hadden moeten kijken. Maar af en toe eens een gesprekje doen is nooit verkeerd. Moet je weer ff kritisch naar jezelf kijken. Gejanne 15 aug is ook mijn laatste werkweek Ben toe aan een rustig weekend. Net ff Nuon, KPN en UPC stopgezet. Wilde ik Vitens doen kan het nog niet. het is nl. de 15e en de overdracht is volgende maand de 16e en dat is niet binnen een maand. Dus maandag weer hernieuwde poging. Zaterdagavond feest met vrienden maar dan kan ik tenminste gaan wanneer ik wil en zondag de hele middag oefenen en 's avonds zingen bij de Vlaggenparade in het Goffert in Nijmegen. Ben benieuwd we zingen met oa Belle Perez. dus ik hoop dat ik maandag nog een beetje bij ben laterrrrrrrr
Dames, hier een discussie gaande.... Badje of Tummytub? We hebben een redelijke badkamer, maar geen plek voor badje + standaard (ook ingeklapt niet) Tummytub zonder standaard is niet duur (13 euro) en als de baby daar niets aan vindt kunnen we toch altijd nog een badje halen? Vriendlief staat stampvoetend naast me (wie heeft er last van hormonen?) en wil perse een badje...... Feedback svp
Haha Goldduke, Badje alsnog halen kan altijd. Mijn dochter vond de tummytub heerlijk. We zetten die wel in de standaard (beter voor onze rug) en later in de wasbak in de keuken (daar was het warmer dan op haar kamertje). Teon ze niet meer in de tummy paste, zijn wij overgestapt op het badje. Ook kan je baby al snel mee onder de douche of in het grote bad. Dat deden wij niet veel omdat Mara dat niet zo heel fijn vond en ook voor mijn rug weer zwaar was. Als ik douche of in bad ga wil ik lekker ontspannen en een baby vasthouden zorgden voor mijn rug voor het tegenovergestelde. Hoewel het wel erg leuk is om je baby samen in bad te gaan . Zo heb je hier wat aan? Mariel, jammer van de baan....ik heb ook steeds 'last' van de interne kandidaten... Maar fijn dat ze verder wel erg positief waren!! En dames, rot hè, die stuitje en bekkenklachten! Goed rustig aan doen hoor voordat het snel erger wordt en spieren gaat overbelasten...10 weken met pijn is best lang en het wordt over het algemeen niet minder.... Ik hang weer eens een beetje rond vandaag. Manlief heeft een sollicitatiegesprek en Mara is naar het kdv. Ik ben dus alleen en dat is best weer eens fijn maar ook erg saai moet ik zeggen...
goldduke wij deden tim in de slaapkamer in de tummy vond badje maar niks eigenlijk .. later ook niet toen in het grote bad !! denk dat ik de uk nu zelfs gewoon beneden in de tub ga doen .. maakt allemaal niks uit eigenlijk ellen succes met je optreden ben benieuwd ! komt vast nog wel een filmpje van ... prici rustig aan doen hoor !! ( zei de vrouw die het ook niet kan ) maar goed door de pijn stop je vanzelf maar dat is auuuuuw duim duim voor je man .. en geniet ff van de rust hier terug van het zh en dieet besproken gaf aan dat ik zo geschrokken was maar die 11 komt ook echt door dat vieze drankje ze geven je zo'n shot dat het idd gelijk duidelijk is of je suiker hebt of niet was wel een invalster maar ze was heel aardig en eigenlijk is het bijna hetzelfde als bij tim wat ik moet doen 1x minder eten op mijn verzoek .. maar mag niet af gaan vallen anders moet ik meer gaan eten ! komt dus wel goed daarna nog wat boodschappen knalde er een auto op een ander en die wou doorrijden maar de eigenaresse zag het dus hele rel daar hihi heb ff staan kijken ! ga nu tim ophalen bij mijn ouders ... dus tot zo ...
hey meiden. even een vraagje: hoe voelt bekkenpijn eigenlijk aan? ik heb gister gewerkt, en kreeg, nadat ik klaar was met de toonbank last van mijn onderkant. net of ik gefiets had (wat ik heeeeeeeeeeeeel weinig doe) en dus dan weer op een fiets zit. zo'n rare pijn is dat. heb er de hele dag last van gehad, liggen op bed ging goed, en voelde niks, tot ik er snachts even uit moest voor chiel. ik stond o en voelde gewoon de zwaartekracht aan me trekken, en die pijn kwam intenser terug op dezelfde plek. vanmorgen nergens last van. en toen ik even in de badkamer stond, mn tanden poetsen, haren doen enzo. kreeg ik last van mijn bovenbenen aan de achterkant tot in mijn knieholte. dus verder maar rustig aan gedaan, en tot nu toe gelukkig nergens last van gehad. sorry voor mijn geklaag...... maar heb met de zwangerschap van chiel helemaal nergens last van gehad, die heb ik fluitend door gelopen tot aan de bevalling zeg maar.
@mariel: helaas van die baan. maar gelukkig waren ze wel positief over je! hopelijk vind je straks iets wat er misschien op zal lijken! @goldduke: hier hebben we gewoon een badje gekocht voor chiel. meneer vond het heerlijk, en naderhand ook in het grote bad toen we die nog hadden. @emma: wel bizar om zoiets te zien zeker! had ik laatst ook bijna een gezien. iemand reed achteruit een parkeerplaats uit, en er kwam een auto aanrijden. dat scheelde echt zo weinig!
Sjoon, wat je beschrijft kan heel goed vanuit jouw bekken/si-gewricht komen. Bij mij zit het in mijn linkerbil en af en toe ook de onderkant idd. Wel heel vervelend! Er helpt maar 1 ding.....rust....