Hier gaat het iets beter met de bekkenklachten. Ik let nu goed op en luister naar mijn lichaam, dat scheelt heel veel. Slaap nu dus 's nachts ook weer goed. Helaas grote onkosten aan de auto en de laatste loodjes op het werk. Nog 1 week werken en dan lekker vakantie + verlof....zalig. Hoop wel dat het mooie weer nu dan een keer doorbreekt.
Oja Sjoon, ik had bij Tess ook nergens last van. Of we hebben de vorige keer veel geluk gehad of nu pech.... Volgende week woensdag hebben we de 4d-echo. Heb er helemaal zin in.
Sjoon, over zoiets 'klagen' is niet meer dan normaal. Vind ik dan. Wat jij beschrijft herken ik niet maar mijn instabiliteitsklachten zaten meer in mijn onderrug dan bekken. Ik zou asl ik jou was gewoon even naar een fysio gaan. Rust helpt maar niets doen is ook weer niet goed. Een fysio kan je wel goede tips en oefeningetjes geven. Mij hielp dat wel. Ik werd erdoor bewust van hoe ik bewoog en hoe ik het beter kon doen en heb daar na de bevalling ook profijt van gehad. Jaaaaa rustig aan doen is killing... Ik kan nu redelijk rondstrompelen op mijn gipsje en wil dan dus ook meteen meer en vooral aan de kamertjes verder. dat is natuurlijk veeeel te hoog gegrepen en ik doe het niet maar ik wil het wel... ik heb eergisteren met mijn moeder een rondje door de winkel gestrompeld en voelde toen dat mijn rug het ook al echt erg zwaar heeft...jammer.... Oh Mara komt thuis...ns even kijken hoe ze reageert op de jongetjes-baby-pop reageert die we voor haar gekocht hebben .
zo dames, ik ben er weer. was een leuk uitje, maar ook een beetje chaotisch. we hadden namelijk in dusseldorf afgesproken, blijkt hij op weeze zijn geland. dat is dus weer ruim een half uur terug... Maar daarna was alles prima, uitgebreid samen gelunched en de vakantie aangehoord, helemaal leuk. En nu lekker thuis. maagzuur is nu overdag weer weg, heb het vooral 's nachts. weet niet wie het wilde weten, maar gaviscon en rennies heb je in drogist en supermarkt en mag je onbeperkt gebruiken. bekken en heupen gaan hier nog redelijk, had er alleen gisteren last van, maar denk dat dat ook de kou was. heb normaal ook wel last van mn gewrichten als het koud is. had nu in de zomer alleen niet aan kou gedacht. en de kleine ligt af en toe in mn bekken te wroeten vanavond misschien nog naar de stad, maar dat bekijken we vanavond wel...
Sow ik heb een pagina of 5 weer bij gelezen ! Energie vandaag voor 10. Mijn moeder heeft heel de tuin gedaan alleen het gras hoeft nog gemaaid te worden. @goldduke wij hebben hier een badje met ingebouwde thermometer van bebe jou geloof ik ( met die pompjes ) tummy tub zat in het kraampakket maar ik denk dat wij beide heel weinig zullen gebruiken omdat wij al snel samen willen gaan douchen. Jurkje : Ziet er erg leuk uit. @libido ik weet nog dat ik heel hard riep in deel 1 oktober-mama's geen geviezerik hier de komende 9 maanden, maar ik moet zeggen dat we best wel wat voelen enz haha.. het grote werk niet zo heel vaak maar we hebben beide geen klagen. @wasbare zwemluiers kan ik nog niet over meepraten ! @maagzuur, verschrikkelijk veel.. Renny's werken niet meer overgestapt naar de gaviscon ( heel erg vies ) werkt ook maar tijdelijk.. Iemand nog andere tips ??? @ellenk kraamverband in het kraampakket heb ik snel weggestopt haha, heb mijn vorige kraampakket ook nog en toen uit het ziekenhuis ook nog een hele hoop meegenomen ik heb voorraad voor 4 zwangerschappen denk ik haha.. Fijn weekend ik lees dat je een hoop leuke dingen gaat doen. Tot maandag. @lolly wat een lieve schoonmama heb je dat ze alles heeft uitgesopt voor je, hier een hele lieve mama . @sjoon hoe was het bij de tandarts, heb je goed gepoetst ! En klagen mag hoor, dat is gezond , hoop dat je met rust minder last hebt van alle kwaaltjes die je nu hebt. @bijzonder zwaai zwaai voor jou.. goed dat je rustig aan doet. @female altijd fijn die regel-dingen, hier ook nog een hoop regelen gelukkig mag ik niet klagen en heb tijd genoeg, ik verdeel het over de dagen/weken. En gefeliciteerd met je 26 weken mijlpaal!! @caatje fijn dat je goede tips hebt gehad voor de schrale tepels, ik heb er gelukkig geen last van. Hier vandaag mooi weer gehad, zal een beetje duimen dat we straks ook mooi weer hebben als jij in NL bent, nog beter zou zijn als jij het zonnetje uit Spanje meeneemt voor ons natuurlijk @sahi fijn dat je weer veilig thuis bent uit weeze , lekker handig dat het zo chaotisch was, heb je voor niets helemaal naar Dusseldorf gereden hehe.. @gejanne begint de nesteldrang te komen ? Hier wel een beetje zoals jij beschrijft met alle kasten ben ik vandaag aan de kelderkast begonnen. Ik kan er weer in haha... Ben helemaal in mijn sas, wel meteen heel mijn rug naar de oempaloempa maar die kast is schoon. Morgen begin ik in de schuur als het lukt met mijn rug. Oe en hele fijne vakantie voor jou.. Heb je ook nog eens lekker weer vandaag. @emma balen joh die dromen, gelukkig heb jij een hele lieve man, zie het al voor me hoe hij kijkt als jij hem belt haha... Ow ik lees dat je naar de diëtiste gaat vandaag, ik ben benieuwd, ik lees nog even verder... Heel fijn dat ik bijna aan de 29 weken zit, ik tel nu echt af, kan niet wachten haha.. Ik doe zeker rustig aan.. Zo bezoekje bij de diëtist is dus goed gegaan, nog max 13 weekjes opletten en dan kunnen we ons weer vergrijpen aan de chocolade ( doe ik nu ook wel af en toe stiekem hoor )... en haha staan kijken bij het rellen, zou ik ook doen hihi.. Sensatie! Zijn er nog klappen gevallen hahahaha... @mariel balen van de baan, maar zoals je zegt tijd genoeg om verder te zoeken en gelukkig heb je nog werk. Dikke knuffel terug voor jou . @princi ben jij ook aan het solliciteren ? Heb je nog wel een baan ? Ben het even kwijt hier hoor hehe... @suuszwanger, hoi ! Aftellen voor jou naar de vakantie en verlof, wel balen van de kosten voor de auto . Sooooooooooooooooooow dat is veeel tekst, ben ik nog Karine vergeten en vast nog iemand... Veeel knuffels voor jullie... Enne is LM op vakantie, heb haar al een paar pagina's niet gelezen ??
Ik was nog vergeten om te schrijven dat op 1 augustus de kinderwagen, Maxicosi en Familyfix worden geleverd. !
Hoi allemaal, @ Vermoeidheid; Ik houd het gelukkig goed vol nu, al gaat die dikke buik al in de weg zitten. Ik werk natuurlijk ook niet, dus dat scheelt. En met de 2 kids is het erg druk, maar de meeste dagen slapen we met z'n drietjes 's middags 1,5 a 2 uur. Dan blijf ik 's avonds wakker tot mijn man thuis is @ Gejanne; Hopen dat ie alles goed geregeld krijgt... Lekker gepoetst vandaag? Nu ff aan de bak, straks fijn genieten @ Emma; is af en toe ook best wennen en soms wat eenzaam he, als je zoveel alleen thuis bent met je kindje(s). Zeker als je dan ook niet zo fit en labiel bent Breng Tim maar af en toe ff weg om aan jezelf te denken. Ik doe dat ook, heb dat echt af en toe nodig anders wordt ik heel chagrijnig en kan ik echt niks meer hebben... Sterkte! @ Mariel; Jammer dat je job niet doorging... Na de bevalling rustig om je heen kijken, tijd genoeg @ Goldduke; Tummytub kun je maar heeel kort gebruiken, badje heel lang. Ik heb zelf iig altijd een badje gehad... @ Pijn; ik heb vorige 2 zwangerschappen nooit ergens last van gehad, maar nu last van mijn onderrug/ stuitje als ik stilsta. En last van mijn voeten (lijkt wel alsof het door het gewicht komt? Voel het echt in de bal van mijn voeten zeg maar...) Kan wel merken dat het toch behoorlijk wat vergt van je lijf, 3 zwangerschappen.... @ Suus; Balen van de kosten zeg, is altijd rot.... @ Princi; Leuk zeg, jongens-baby-pop @ Sahi; druk druk druk.... Wel genoeg relaxen he @ Worst; Ja is echt vervelend geregel. Vooral dat je steeds achter mensen moet aanlopen die hun verplichtingen niet nakomen, dat is zo vermoeiend. Heel snel in de stress . Er wordt nu aan gewerkt iig Ja voor jou was 26 een dubbele mijlpaal he . Gelukkig gaat het nu goed en ben je alweer bijna 29 wk @ Nesteldrang; Ik ga proberen er dit keer niet zo aan toe te geven als het weer komt. Had het vorige keren best wel erg. Zo irritant... Zal straks zien hoe het gaat, want er moet hier nog heeeel veel gebeuren, nog weken kluswerk op de zolder. Maar door de drukte kan Jurgen pas in sept. weer verder gaan. We zullen zien hoe het loopt . Bah, ik ben vanavond gestoken door een wesp . En stond gewoon stil, deed niks :x. Uitgezogen en azijn erop, maar het doet me toch een pijn... Rotbeest...
Een goedenavond! Heb een erg lekker dagje gehad! Vanmorgen dus heerlijk bij de kapster geweest en heb weer een lekker kort vlot kapsel! Ben er erg blij mee! Op de foto is het een beetje verwaaid, maar denk dat je toch wel goed ziet hoe het nu zit. Ik wilde graag een pony, om zo een beetje mijn "zwangerschapsmasker" te verbergen, maar door de wind zie je het volgens mij op deze foto best goed nu hahaha. Ach ja... Vanmiddag, na mijn siësta, ff bij een oom en tante van mijn lief geweest, daar zijn nichtje zijn rug zou harsen. Kan ie er weer lekker ff tegen aan. Was verder ook erg gezellig! Nu nog ff op de bank en dan zo naar bed. Morgen werk ik weer bij de Yeguada, erg veel zin in, want kan dus nu 3 weken niet! @Emma: Oh, beter niet smeren?! Goh, had er niet eens over nagedacht dat dat ook nog wel eens kon... Zal 't eens na gaan kijken. @Schrale tepels: Moet zeggen, dat ik er eigenlijk maar heel kort last van heb gehad, vandaag was het weer helemaal normaal! Hoop dus maar dat het zo blijft! @Badje: Wij krijgen een badje op de babykamer. Zit in één van de meubels en we kunnen het badje er ook af halen later als het niet meer nodig is, dan is het gewoon een lademeubel. Die Tummytub vind ik kei cute! Lijkt me heel prettig, maar ach, dat zien we nog wel t.z.t. of dat nog nodig is. Persoonlijk denk ik dat je van een badje langer plezier kan hebben, of ligt dat aan mij?! @Sjoon: Klaag jij maar lekker hoor als dat nodig is! Dat mag gewoon! Ik hoop dat je gauw minder last hebt van je pijntjes! @Worst: Ik zal m'n best doen! Als 't aan mij ligt, neem ik héél veel zon mee!!! @Nesteldrang: Uhm, misschien een erg blond vraagje, maarreuh... Wat is dit precies en hoe uit zich het?! Nou, ik kruip dus lekker nog heel ff op de bank! Weltrusten alvast en tot morgen! Liefs, Caroline Hier dus mijn nieuwe look:
Goedemorgen! Sow, ik heb echt heerlijk geslapen! Werd zelfs een half uur voor de wekker wakker! Zálig! Mijn kapsel was ook niet al te moeilijk in model te brengen, dat is ook altijd erg prettig! Nu ff rustig aan m'n yoghurtje (voor bij m'n pilletje) eten, daarna m'n ontbijtje klaarmaken en dan naar de Yeguada om lekker een ochtendje te werken! Fijne zaterdag allemaal! Liefs, Caroline
Goeiemorgen, Vandaag drukke dag. We moeten naar de milieustraat, plastic, oude kledingzakken en een hoop oud karton weggooien. Naar de hornbach voor afzetstukjes voor de plinten. En ik wil even naar de H&M om te kijken of er überhaupt iets past van zwangerschapskleding, bij voorkeur een broek want ik kan niets meer aan.. Anders maar lange T-shirtjes met leggings eronder.. Klein maar fijn... Ik hoop dat ik het volhoud met mijn rug want gisterenavond kon ik niet lopen van de pijn.. @female, vervelend, die wesp dacht laat ik female even prikken, is nooit leuk ik ben als de dood voor die beesten. @caatje werkse vandaag, goed dat je je pilletje braaf elke dag slikt . Ow en weer een leuk kapsel trouwens..
female rotwesp !! hoe durft hij zeg ... is de pijn weer weg... caatje ik was ook vrolijk aan het smeren en toen las ik het ergens schijnbaar is het goed om juist je tepels wat ruw te laten worden en zo veel mogelijk in de zon was ook goed .. Knap koppie hoor !! en werk ze worst wat een drukke dag !! maar idd doe rustig aan he .. in etten hebben ze ook een hm met wat positiekleding en een miss etam .. en in de bisschopsmolenstraat nog een apart winkeltje ook met babyspul en kleding !! dus mocht het niet lukken mss een tip om eens onze kant op te komen !! hier komt zo mijn moeder de ramen zemen en de luxaflexen afdoen enzo ! de grote schoonmaak !! kan het zelf niet dus ben zo blij dat ze wil helpen ... dus ik ben out ...
Ellen: Succes met optreden, wat leuk dat je zingt ! Princi: Hoe is de sollicitatie van je man afgelopen ? Emma: Fijn dat de dame in het zk je wat gerust kon stellen en dat het allemaal goed komt. Sjoon: Kom maar lekker klagen hoor, en het klinkt wel als bekkenpijn volgens mij.... Ik heb toen in zwanger was van Esmee ook nergens last van gehad, maar deze zwangerschap is heel anders want je hebt ook nog een kindje rondlopen die getild moet worden en die aandacht vereist. Haha zijn wijze woorden van mijn fysio hoor , klonk wel logisch.. Worst: Soms kan vanillevla ook helpen bij maagzuur... hier ook veel last van hoor... zo irritant ! Female: He gats gestoken door een wesp, rotbeesten zijn het ook ! Sterkte ermee ! Caatje: Haartjes zien er weer goed uit hoor ! Nesteldrang is dat je het hele huis van top tot teen op orde en schoon wil hebben voordat de baby komt. Alleen bij zwangere wil dit nog wel een door schieten naar het extreme haha dus elke plint, voeg, tegel, en raam moet glimmen als een hondePIEP in de maneschijn... hahaha maar het hoort er ook allemaal bij ! (Leg ik het zo een beetje goed uit meiden ?) Zo zit nog heerlijk in pyama en dat blijf ik ook voorlopig doen hahaha manlief is even klussen en Esmee is lief aan het spelen. Als zij straks naar bed gaat ga ik ook even lekker slapen en daarna douchen. En vanmiddag de bbq bij mijn schoonzus... Verder doe ik niets ! haha goed hè, ik leer het wel Fijne dag meiden ! Liefs Mariel
hey meiden! mijn werkochtend zit er weer op! ging vrij goed vandaag. vriendje is al met chiel naar brabant toe gegeaan vanmorgen om kwart over 6. (hij is een ketel ophangen bij een kennis van mijn ouders) ik ga zometeen alle spullen pakken, en cross er ook naar toe, want morgen hebben we daar een familiefeest van papa's kant. iedereen kan op 1 neef na, dus dat is wel erg leuk! @mariel: volgens mij heb je het goed uitgelegd hoor, van de nesteldrang. @emma: lekker hoor, dat ze de grote schoonmaak bij je komen doen! @worst: ik heb nu ook liever een legging aan, en een tuniek of een jurkje erover. maar op het werk moet ik toch wel broeken dragen. ik hoop dat je kunt slagen! @caatje: werkze vandaag! (of ben je inmiddels ook al klaar??)
@caatjem leuk kapsel hoor. Nesteldrang heeft niet iedereen last van hoor. Dat is dat je je huis netjes en af wilt voordat de baby er straks is. @worst en goed geslaagd bij de h&m? Zelf vind ik broeken van noppies erg fijn zitten. Die beginnen ook bij maat xxs (love 2 wait trouwens ook) maar goed an betaal je gelijk een stuk meer voor. @emma wat lief dat je moeder komt helpen. Heerlijk. @mariel hoe gaat het nu 's nachts met Esmee? Fabian kwam er vanacht maar 2x uit En dan alleen om te plassen en hup weer het bed in. Dus ik hoop dat we deze fase gehad hebben. Vanmorgen even naar bataviastad geweest. Inkopen gedaan voor Fabian en manlief. Manlief een spijkerbroek en voor Fabian. 3 broeken van eager beaver en 2 broeken van vingino en 3 boxers vn vingino. Fabian heeft zo'n smal figuurtje bijna alle broeken zitten bij hem echt als een zak. Nu is fabian samen met papa een lekkere cake aan het maken. Dat wordt lekker smulen straks.
Hoi Meisjes, Hoe is het hier? Ik heb inmiddels lekker vakantie. Gister laaste avonddienst gehad en nu twee weken vrij! Heerlijk! Vanmorgen lekker uitgeslapen en boodschapjes gedaan met manlief!! Vanavond organiseren we een gourmet voor vrienden. Dus word gezellig! Weet ff niet meer wat iedereen geschreven heeft, maar wilde toch ff wat laten weten!! Nou iedereen fijn weekend en tot morgen!! Misja
Nou ons drukke dagje is meer een uitstapje naar de Jumbo en de glasbak geweest. Daarna al helemaal gebroken en pijn in mijn rug, hier thuis lekker tosti's gebakken in slaap gevallen en nu weer wakker . Ik denk trouwens dat die vermoeidheid ook zeker met de proluton te maken heeft.. @misja veel plezier met gourmetten,. Jummie Jummie.. @lolly in de winkels waar ik tot nu toe geweest ben hadden ze echt alleen nog maar hele grote maten ook die merken die jij noemt, maar voor die prijs een halve meter van de broekspijp af te halen vind ik zonde van het geld.. ( ik ben een shortie he ). @emma jou huisje word dus ook weer lekker gepoetst, vriendlief wil ook graag naar etten om te shoppen dus dat zal binnenkort als mijn lichaam het trekt of als de baby er is ook zeker gebeuren.. En bij jou op de koffie natuurlijk . @mariel was de BBQ leuk, hier wilde we ook BBQ maar het weer werkt niet echt mee, regen en wind, nu eten we lekker gehaktballen met rode koolstamppot .
Hallo meiden, Hebben jullie nog een plekje voor een zwangere mama? Ik ben op 19 oktober uitgerekend van ons tweede kindje. Mijn oudste dochter Femke wordt begin september drie jaar. Ik hoor het wel!
female: wat balen van die wespensteek! worst: wat goed, 1 augustus je spulletjes in huis je doet me er aan herinneren dat we zijn vergeten naar de milieustraat te gaan, hihi. Maar we hebben het zo druk gehad, dat ik het maar even goed vind... caatje: nesteldrang uit zich mijns inziens in het niet kunnen bedwingen van schoonmaken en opruimen. Ik ben vooral fan van stofzuigen sinds een paar weken. Zodra ik een paar kruimels op de grond zie, ga ik weer het hele huis doen. Zo irritant nu we aan het verbouwen zijn boven. emma: fijn dat je moeder zo goed helpt! mariel: lekker hoor, zo'n pyama dagje lolly: leuk he, shoppen?! misja: geniet van je vakantie! steen: natuurlijk ben je nog welkom! Welkom hoor! all: het behang zit op de muur in de babykamer!! Wat een klus zeg, ben kapot, dus ik ga lekker bankhangen vanavond.
Dank jullie wel! Ik zal even wat meer over mezelf vertellen. Ik ben 31 jaar, getrouwd en mama van onze dochter Femke van bijna twee. Ik ben nu 26+3 dagen zwanger van ons tweede kindje. Bij Femke heb ik vanaf 25 weken premature weeën gehad met ziekenhuisopnames en 14 weken plat liggen. Dat is gelukkig toen dus goed afgelopen. De zwangerschap gaat tot nu toe best goed. 1 1/2 week geleden begon het wel wat te rommelen, maar gelukkig was het inwendig rustig. Dus ik doe het lekker rustig aan, werk nog wel hoor. Verder vraag maar raak. Ik zal proberen om het allemaal een beetje bij te houden hier. Is de groep groot?