Oooooooooooohhhhhh ik word gek! Heb zo'n zin in de echo... Vraag me af of k wel normaal kan doen op t werk!!!
Caatje: heerlijk toch!! Lekker genieten meis! sjoon: heftig hoor meis, nogmaals sterkte ermee! princi: ja wij hebben ook kippen, geweldig! Wij wonen wel in een rijtjeshuis, dus iedereen verklaart ons voor gek, maar we hebben geen klachten gelukkig. heerlijke die verse eitjes. we geven ze ook regelmatig weg, want ze leggen flink door. ik weet het geslacht nog niet hoor! Duurt nog wel even denk ik. female: wat is het geworden, douche of bad? Ik zou voor het bad zijn gegaan! Heerlijk avondje gehad, en ik krijg weer 3 zwangerschapsbroeken, heb er nu bijna te veel Misschien had ik nooit broeken moeten kopen... @ vrijgezellenfeest, ben blij dat ik nooit zoiets heb hoeven doen! het organiseren dan, het meedoen op zo'n dag is wel erg leuk! bijzonder: doe lekker rustig aan! all: nu wel een lange drukke werkdag, dus zo maar eens op weg...
Uhm, denk dat je anz bedoelde, Sahi! En oh ja, Female, ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd wat het geworden is. Nou, ben er nu echt vandoor. Vanmiddag weer online! Voor wie een echo heeft vandaag: VEEL PLEZIER!!! Liefs, Caatje
@anz heel veel plezier vandaag. Nog een paar uurtjes wachten spannend!!!! hier vandaag maar eens aan de poets. Ik heb nog niks gedaan sinds we terug zijn van vakantie behalve de was. pfff zo de poetsdoek maar weer eens opzoeken.
Goedemorgen dames!! Bad klinkt heerlijk Anz, spannend!!! Hier een beroerde nacht gehad.......zoonlief had om 05.00 uur besloten dat ie wilde buiten spelen, hele tijd huilen. Uiteindelijk bij ons in bed weer in slaap gevallen. Nu wachten op een pakketje en dan even weg, als ze op tijd komen
Ben ik weer even.. nog 4 weekjes werken en dan heb ik 3 weken vakantie. Pff ben ik aan toe ! Afgelopen werkweekend was wel leuk. Jack uit gtst liep weer een weekend mee. Zag hem nu voor de 4e keer al. Erg leuk gekletst en we zijn zelfs samen lunch wezen halen haha. Erg leuke vent, was helemaal blij. Donderdag de derde echo, blijft toch heeel erg spannend. Helemaal omdat ik nog steeds niet ben aangekomen.. snap er niks van. @ Sjoon: Ik krijg er rillingen van, wat erg, goed dat je haar zo opvangt. Ja deze week maar 2 daagjes werken, gister en alleen vrijdag nog. Nog even en dan vakantie gelukkig. @ Caatje: Heerlijk he, ik vind 12 uur nog laat hoor, dat hou ik niet meer vol! @ Anz: Succes met de echo, spannend hoor. Ik ga een afspraak maken als de echo donderdag goed is. @ LM: Zo gaat het al maanden bij ons, tussen 5 en 6 uur wakker. Echt niet leuk ! vanmorgen ook 5 uur, maar gelukkig kunnen rekken tot 7 uur. Hier weinig plannen vandaag. Het regent ook. Vriendlief is dus 3 dagen weg met zijn werk en ik ben 3 dagen vrij. Beetje rommelen en poetsen denk ik maar.
Ben weer druk (ahum) aan het werk. Anz, succes met de echo. Laat je het ons weten wat het wordt, of houden jullie het lekker voor jullie zelf. Ik wacht "gewoon" de 20weken echo af, maar denk echt dat het een meisje is. Wij willen het weten en dan mogen anderen het ook weten, kunnen we toch niet voor ons houden.
@LovingMom: Jeetje, balen dat je zo'n beroerde nacht gehad hebt... Hoop dat je het vandaag wat kan inhalen. @Bijzonder: lol Ja, 12 uur is voor mij óók veel te laat! Maar had gisteren middag dus wel een goeie siësta gehouden, waardoor ik het wat lang volhield. Echter, om 12 uur viel ik zowat om! Is hier overigens wel lastig, als je 's avonds bezoek krijgt is het heel normaal dat ze ergens tussen 21 en 22 uur aankomen. Daarom spreek ik meestal liever af voor de lunch, maar ja, dat is dan ook weer gelijk de hoofdmaaltijd van de dag en dus wat duurder in organisatie. Mijn werk zit er nu bijna op. Heb het redelijk goed volgehouden, maar inmiddels heb ik super vermoeide ogen. Ik verlang naar thuiskomen, mijn lenzen uitdoen, brilletje opzetten, huiskleren aandoen en lekker relaxen! ZÁLIG!!! Ben nu dus heel ff illegaal bezig op m'n werk... Nog een klein half uurtje... *zucht* Liefs, Caatje
hallo meiden, Ik dacht ff kijken of er nog echo echo echo nieuws was Maar ben te vroeg. Caatje ja dat is wel laat. Ik houd het bij feestjes ook best lang vol maar mijn gyn vertelde me dat ik me maar is moest aanwennen dat ik ook wel eens wat kon missen en niet overal bij moest willen zijn. MMmmmm en ik ben zo graag overal bij Trouwens ik zag dat 16 mei 20 weken echo dag is. Want dan heb ik hem ook
Mijn 20 weken echo is pas 6 juni. Ben nu aan het uitzoeken per wanneer ik gebruik mag gaan maken van onze privé verzekering. Die hebben we pas eind vorig jaar afgesloten en zwangerschap is de eerste 8 maanden (van de polis) uitgesloten. Als ik me niet vergis zouden we daar dan in juni gebruik van mogen maken. Zou tof zijn!!! ff goed uitzoeken dus! Wat heerlijk om weer relaxt thuis te zijn. Brilletje op, luchtige, gemakkelijke jurk aan én bovenal: BH uit! Een korte tijd kan ik daar wel tegen, maar na een paar uur vind ik het toch een onding!!! Heel irritant! Liefs, Caatje
caatje: wat werkt dat vaag dan bij jullie. In NL is dat zorgverzekering gedoe wel goed geregeld vind ik. ik bedoelde trouwens wel jou, niet anz, had anz haar berichtje nog niet gezien vanmorgen (precies na elkaar gepost). ellenk: 16 mei al, snel! Ik heb 14 juni de 20 weken echo, ben dan 20+5. anz: veel plezier bij de echo! bijzonder: grappig dat Jack uit gtst bij jullie meeloopt. Hij speelt nu toch een rechercheur? Ik volg gtst niet echt... lovingmom, oeps, das vroeg. lolly: succes met poetsen en tussendoor lekker uitrusten! all: hier even tussenuur, meteen even de huistelefoon proberen aan te sluiten (we hadden nooit een huistelefoon, nu eindelijk wel!). Normaal laat ik het vriendje doen, maar wilde hem verrassen en erg moeilijk is het niet. Alleen nu maakt de experia box geen contact met het voice gedoe. dus alsnog vriendje moeten bellen Maar die weet het ook niet... vind t echt stom, kan me er echt boos om maken dat het niet wil zoals ik het wil.... zo maar weer relaxed werken (ahum...).
Nou, volgens mij was dat vroeger in NL ook zo hoor bij privé verzekeringen. Niet alles is gelijk gedekt en sommige dingen hebben dus een "overbruggingsperiode", zoals zwangerschap. Als je dus net een nieuwe privé verzekering aangaat, heb je daar rekening mee te houden. Zojuist gesproken met onze contactpersoon (zij is een vriendin van ons, daarom zijn we ook bij die verzekering gegaan) en zij zei, dat het misschien wel mogelijk was dat die periode opgeheven wordt. Dat zou dus heel tof zijn, want dan mogen we nu gelijk al privé gaan!!! Ze laat het ons later vandaag definitief weten. En for the time being is die sociale verzekering lang zo slecht nog niet. Alleen die wachttijden af en toe!!! *zucht* Liefs, Caatje
hoi meiden hier even een berichtje van mij. zoals ik eerder aangaf vond ik het moeilijk mee te kletsen tot ik de 12 weken echo voorbij was. ik zal er niet veel zijn omdat ik ook nog werk en de kleine meid heb. en natuurlijk ook nog de vrienden en alles eromheen. maar wilde even laten weten dat alles goed is gister een prachtige echo gehad de kleine was druk aan het schoppen en aan het doen. zover ze konden zien voorspellen ze een jongen. over 7 weken weet ik meer en heb ik een 3decho. ben wel 3 dagen minder ver dus vandaag echt 12 weken. x sabrina
Sabrina 1984; gezellig dat je er weer bent! Fijn dat je nu echt kan gaan genieten de echo loopt uit zit nu in de wachtkamer.. Pfffff nog 15 min waarschijnlijk
Whoehoeeeee ben k weer! Wat een mooi kindje heb k net gezien zeg!! Tot drie keer toe duidelijk gezien wat t wordt! Familie gaan we t van t weekend vertellen dus ik ga nog niet openbaar maken wat t wordt pben kan natuurlijk nooit kwaad