Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ steen: ik kwam op een site die had bepaalde dingen weer in de aanbieding... ik ben (als ik weer wat nodig heb) vanalles een beetje aan het afstruinen waar het weer iets goedkoper is! (lekker hollands he!!)

maar leuk dat je dat ook gaat proberen!

enne, ik weet niet meer wie dat zei, maar ik wil (als ik de taart klaar heb) deze wel showen. maar pas rond 12 aug, dan hebben ze die nodig namelijk!

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik heb mijn ouders al gevraagd.. pap zegt dat die ergens op zolder staat en mama zegt dat ze die niet meer hebben. dus zal toch ff een keer op zolder daar duiken om te kijken! is wel zo'n heel oud bakbeessie.. maar goed. alles kan geleerd worden alvorens we een duurder aanschaffen!

3. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook wel zo.
    Mijn moeder heeft er eentje, mag ik zo lenen.
    Weet alleen nooit wat ik moet maken..

En lastige dingen, zoals de gordijnen, maakt ze toch met alle liefde als ik het vraag...

4. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    O maar ik ben ook begonnen op een goedkoopje hoor! Voor 80 euro heb je er al een! Prima om mee te starten en voor huis/tuin/keuken gebruik!!
    Maar nu je zwanger bent kan je toch wel heel veel bedenken om te maken?? Badcape, boxkleed, ledikantdekenhoesjes! Heb ik allemaal zelf gemaakt. Tsja ieder zijn ding, maar bij mij werkt het verslavend!!

5. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar heb je wel weer gelijk in..
    Denk dat je er ook een beetje handigheid in moet krijgen.

Ik doe heel veel kleren versieren met Rhinestone's. Dat werkt bij mij nogal verslavend.

6. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    al doende leert men he!! Al gaat het niet direct zoals je gewild had! Tsja een nieuw stofje is zo gehaald en dat zijn de kosten niet. Maar het komt wel goed! Maar wat jij doet is ook erg leuk toch!?

Pff m'n beebje is niet zo druk vandaag!! Jammer hoor, geniet altijd zo van de bewegingen!

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: wij hebben 2 kruiken, maar dat kwam omdat mijn moeder er nog 2 had staan.
    lijkt me handig als je het kan afwisselen.
    En toevallig ook een jasje maat 50/56 gekregen, dus die hebben we ook maar...

princi: fijn die positieve berichten over je enkel!

caatje: goed bezig met toerist uithangen hoor ik!

ellenk: lekker dat het voor je wordt geregeld en jij niks hoeft te doen ;)
    ik dacht dat ze tot het eind nog kunnen draaien van stuit naar goede ligging. hoor het in ieder geval wel eens dat een kindje met 39 weken nog in stuit draait en toch weer terug draait.

worst: sanadome is heerlijk geweest!

female: wilden we doen, die kaartjes, maar vriendje was ziek, dus het is nog niet gelukt. jammer hoor, had er wel enorme zin in!
    succes met die lange week zonder man!

tina: leuk je weer even te lezen en fijn dat het goed gaat.
    oeh, succes met de oudste

misja: vind dat eigenwijze wel grappig.
    Was vandaag weer even bij de baby op visite, omdat sanadome bij ze in de buurt ligt. mijn baby reageert dus wel als de baby bij mij op schoot zit, maar bij anderen verder niet momenteel. Dus we hebben haar toekomstige partner al uitgezocht, hihi ;)
    heerlijk dat zelf knutselen, doet mijn moeder ook :D

altijdvrolijk: toch nog een leuke echo gehad :)

steen: succes morgen met werken!

zo hoop dat ik iedereen gehad heb, was even veel bijlezen, dacht dat ik zo klaar zou zijn ;)
    mn dagje weg was in ieder geval heerlijk en weer even bij de nieuwe baby langs geweest, omdat we toch in de buurt waren, heerlijk. Wat een verschil kan een week maken bij die kleintjes zeg!
    nu lekker mn bed in en morgen hopelijk uitslapen, maar ook weer een lange dag denk ik :)

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden ben ff paar dagen niet geweest
    veel maagzuur en overgeven heb het druk gehad en gewerkt ik spring weer in !!

9. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedenmorgen meiden,

@ Emma: bah, wat vervelend joh dat overgeven! Hopelijk gaat het nu weer wat beter!
    @ Sahi: Ik houd er ook wel van hoor, beetje eigenwijs moet kunnen toch!! Grappig dat ze wel reageert op een andere baby!

Zo helaas niet helemaal lekker uitgeslapen! Die rot hond ook af en toe!! Wat moet je er mee aan! Nou iedereen fijn weekend en ik kom later op de dag wel weer eens langswaaien!!

10. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

Wij zijn weer goed in Eindhoven aangekomen. Hadden een kleine omweg gemaakt om in Den Bosch te lunchen en natuurlijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat Bossche bollen bij Jan de Groot te halen voor mijn oom en tante. :) ;) Daar hebben we gisterenmiddag gelijk heerlijk van gesmuld hehehe! :D

@Lieke: Inderdaad heel toevallig dat je ook in Rotterdam was! Wat doe je voor werk? :(

@Female: Nee, ik mis Nederland HELEMAAL NIET! :D Sterker nog, ben toch echt weer een paar dingen tegen gekomen, waardoor ik blij ben dat ik hier niet meer woon... De enige die ik echt mis, is mijn vader. :(

@Emma: Jeetje, vervelend meis! Doe maar lekker rustig aan! Hoop dat je je gauw beter voelt! *hug*

Nou, wij gaan hier even ontbijten! Smakelijk allemaal! En een fijne zaterdag gewenst!

Liefs,
    Caroline

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Goeiemorgen Dames :D

@female, een dag hier niet geweest is een dag veel huiswerk haha, Ik ben trouwens best nieuwsgierig wat er allemaal op je nesteldranglijst staat :D

@sjoon wat leuk een piratentaart, en natuurlijk moet je hem hier even komen showen. Ik vind het knap werk hoor al die taarten die ik zo voorbij zie komen her en der.

@suuszwanger liladekentje nog gevonden? Ik kan ook uren surfen over google :).

@tina fijn dat alles goed was bij de vk, ik heb hier gelezen dat een kindje nog bij 39 weken gedraaid was, er is dus hoop.

@Ellenk lekker hoor ik ben ook dol op maggi maar ik wilde weleens een andere pasta dus ik aan de slag in de keuken vorige week, tagliatella met pestosaus, bladspinazie, gebakken champignons en zalm. Ik heb heerlijk gesmuld en de eerste keer zonder maggi. :D

@misja ik heb kraamzorg van Thebe, ik hoop een leuke kraamverzorgster te krijgen maar dat is natuurlijk maar afwachten.
    Wat een mooie badcape heb je weer in elkaar gezet! Mijn complimenten.

@altijdvrolijk wat een deugniet is die jongen ook he, gelukkig hebben jullie wel een enkele mooie shot meegekregen.

@steen werkse voor vandaag!

@emma lieverd dikke knuffel voor jou hoor. Maagzuur is niet fijn, ik heb vriendlief ook naar beneden gestuurd om half 3 vanacht om een lepel met gaviscon te halen. Ik hoop dat je weer een beetje bent opgeknapt.

@misja, hier ook katten die het leuk vinden om ons elke ochtend wakker te maken, nu kan ik niet echt meer uitslapen dus neem ik de katten mee naar beneden en kan vriendlief nog even doorslapen.

@caatje haha, leuk dat je bij Jan de Groot bent geweest, ik zei toch dat mag je niet missen. Ik ben zoooo jaloers nu op je want ik heb me toch zin in een lekkere bossche bol..

Nou ik moet zeggen dat ik het aardig bijhoud hier allemaal. Ik heb gewoon een ritme nodig.

Vandaag gaan we naar de kidsfactory (schommelstoel bekijken) en babydump, laatste uitzetdingen scoren, Vriend heeft beloofd dat de plinten er echt tegen aan gaan dit weekend. ^%$*#plinten haha..

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    worst oehhhh dat is een gevaarlijke winkel ... daar hebben ze te veel mooie en leuke dingen !!
    en jaaaaaaaaaaaaaaaaaa plinten plinten.... lekker afmaken ...
    jij ook zo'n last dus van maagzuur ! bleeeeh zo vies en het brand zo erg he ...

mmmmmmmmm caatje bosche bollen !!! ik hoop er vanaaf een te krijgen !! eet smakelijk en fijne dag

misja .. hmmm vervelend van je hond ! was hij aan het blaffen .. stouterd !!

tim verveelt zich hier .. ik ga eens een tent met hem bouwen ofzo

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @emma: vervelend zeg! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt!

@caatje: lekker bosche bollen!!!! Ik ben risicomanager op de beleggingsafdeling van een verzekeraar. Erg leuk werk als je er van houdt te rekenen en logisch na te denken!

@worst: ik heb de schommelstoel van babydump en die bevalt erg goed!

@maagzuur: ik heb ontdekt dat vifit en optimel best goed werken. Bij mij in ieder geval veel beter dan melk en vanillevla. En van die suikervrije ovaaltjes helpen ook goed tegen de vieze smaak.

14. Female

Female Niet meer actief

@ Sjoon; succes vast met je taart, ben benieuwd!

@ Suus; Lila dekentje gevonden?
    Wat vervelend lijkt me dat, een PND...
    Is het zo dat als je dat de eerste keer had, de kans groot is dat je het de 2e keer weer krijgt? En is er iets aan te doen of moet je het gewoon afwachten?

@ Tina; Fijn dat alles goed was!

@ Ellen; mss beginnen met een lekkere ouderwetse appeltaart? Niet zo moeilijk en ik krijg daar altijd een lekker gezellig ouderwets gevoel van :D

@ Misja; Ja weekboodschappen is idd altijd veel werk. Ik doe het altijd alleen met 2 kleine kindjes. Ben meestal een uur of 2 kwijt.
    Maar vind het wel leuk om te doen :).
    Mooi zeg, de doek!

@ Ansz; Hoe is het met jou, je bent al even niet geweest?

@ Altijdvrolijk; Fijn dat de echo nu mooi was!

@ Kleertjes; Hier ook al veel uitgezocht, denk dat ik al ongeveer alles heb. Nieuw gekocht + wat ik nog had (van Kynan of Celeste :p).
    Alleen nog wassen en strijken.

@ Steen; Dankjewel ;).
    Heb jij een lekker avondje gehad samen?

@ Sahi; oh verkeerd begrepen, dacht dat je al geweest was.
    Dankje voor je sterkte-wensen. Ik doe mijn best ;)

@ Emma; Beterschap meid, balen dat je je zo rot voelt!

@ Caatje; ok, mooi :). Welke dingen mis je bijv. helemaal NIET? Hollandse bekrompenheid? Stress? Opgepropt? Alles geregeld? Het weer? :D:D
    Kan me voorstellen dat het moeilijk is hoor, je vader zo ver weg...

@ Lieke; Ben je weer een beetje rustiger geworden na alle stress?

Vooruitzicht: Hier is mijn vooruitzicht een stuk lekkerder. Nog 2 dagen zonder man. Maandag is ie vrij.
    Dinsdag suikertest, daarna naar pap en mam tot donderdag.
    En vanaf donderdag komen mijn ouders 1,5 week hier in Belgie in hun stacaravan.
    Een stuk rooskleuriger dus :)

15. Female

Female Niet meer actief

@ Worst: Speciaal voor jou mijn nesteldranglijst :):D:):D (en hij wordt steeds langer)
    Heb al wel aardig wat afgestreept inmiddels :D.

NESTELDRANG-LIJST

- Keukenkastjes
    - Foto’s uitzoeken + bestellen
    - Boeken en lijm halen, foto’s inplakken
    - Witte muur plaatsje
    - Bakken plaatsje ophangen + vullen met lavendel
    - Grasmaaier kopen
    - Computerkast opruimen
    - Administratie opruimen (klappers)
    - Gordijn Kynan
    - Bed Kynan (kraken)
    - Commode + kast kopen
    - Hoezen voor loungebankje kopen/ maken
    - Commode + kast in elkaar
    - Box in elkaar
    - Wipstoel + Maxi-Cosi wassen + in elkaar
    - Roel openhaard + ketel (onderhoud)
    - Babykleertjes wassen en strijken
    - Kelder netjes + stofzuigen en dweilen
    - Glas wegbrengen
    - Tent in de kelder
    - Langzaam voorraad boodschappen opbouwen
    - Tijdschriftenbak + bovenop keukenblok
    - Printer in orde maken
    - Wandelwagen kopen
    - Draagdoek kopen
    - Geboortekaartjes plan + maken
    - Rvs kinderwagen poetsen. Wagen schoon.
    - Nieuwe salontafel lakken
    - Doopsuikers kopen en maken
    - Netjes maken boven raam woonkamer (straatkant)
    - Aanhanger Stef
    - Auto: 2 banden
    - Auto: uitlaat
    - Auto: filters
    - Auto: zekeringen/ binnenverlichting/ parkeersensor)
    - Auto: lager
    - Spinnenwebben woonkamer
    - Speelgoedbakken uitzoeken
    - Garage netjes

Jij veel plezier met shoppen! (Volgens mij ben jij de nr. 1 shopkoningin hier deze zwangerschap :D)

16. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Female!

:D

Geweldig je lijst!

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Whauhuahaha Female, bedankt.

Kan ik mijn nesteldrang nog goed onder controle houden, maar wat een geweldige lijst. Fijn dat manlief bijna weer vrij is, lijkt me erg moeilijk, een dag zonder mijn vriend hier, vind ik al heel erg moeilijk.

En het valt wel mee hoor met wat ik gekocht heb, het meeste heb ik gehad.
    Morgen komt de kinderwagen en familyfix met maxicosi.

Net even bij de bakker geweest ( kreeg gewoon zin in lekkers door Caatje ) dus ik zit vandaag eens aan een saucijzenbrood, voor in de middag natuurlijk lekker worstenbroodjes :D:D

@emma veel plezier met Tim en zijn tent.

18. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames

@ Emma: hoop dat je je snel wat beter voelt! Knuffel!
    @ Female: dat is wel een flinke lijst.... Gelukkig kan je wel al strepen
    @ suuszwanger: ik dacht dat ik laatst een lila dekentje bij de prenatal zal, maar geloof dat het alleen bij de megastore ervan was.

19. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een foto van mijn boefje!

20. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @ Worstenbrood: Pff krijg ook trek in van die lekkere dingen door jou! Scheelt dat we hier in het dorp geen bakker hebben! haha
    Ja lastig hoor die dieren allemaal.
    Vind me badcape idd ook erg goed gelukt! Ben er blij mee! En dat voor nog geen 10 euro aan stof!
    @emma: Nee niet blaffen, maar heel irritant janken en geeuwen!! daar word je echt wel wakkker van hoor!!
    @Female: Ja met twee kindjes is het iddwel meer een gesleep!! Maar goed, als je het leuk vind om te doen is dat ook niet erg. Ik ben meestal met een uurtje weer terug.
    pff en wat een lijst heb je zeg!!

Deel Deze Pagina