Tis hier lekker rustig (Logisch ) Ik kom later weer hier, ga nu de pc uitknallen en de rest van de dag naar buiten, ga lekker de hele dag niks doen met de kindjes de tuin in... Geniet van de mooie dag!
Zo, boodschapjes en een was gedaan. En net heerlijk in de tuin gewerkt en met de buurtjes gekletst! Zo naar de groenrijk en door naar een verjaardag. Lekker druk dagje, maar super gezellig, zeker met dit lekkere weer!
Vanochtend lekker in de tuin bezig geweest en vanmiddag gaan we even naar de speeltuin. Fijne zonnige dag lieve dames.
Hey meiden, Daar ben ik weer. Sorry heeft even geduurd maar de echo was gisteren goed!! 12 wkn en wat een gave echo. Alles al aan t bewegen en echt mensje. Krijgen groen licht van gyn dus nu naar VK. Ik ga t forum alleen wel verlaten. Merk dat ik te weinig tijd ed heb om t bij te houden. Jullie veel succes en natuurlijk heel veel geluk. Lekker genieten van dit moois!! X
Wat een heeeeerlijke dag, vinden jullie niet? Vanmorgen al lekker in de tuin rond gebanjerd en vanmiddag even naar de stad en naar de praxis om behang en rolgordijntje voor Mara's nieuwe kamer uit te zoeken. En dan denk ik nog even een lekker ijsje . Caatje jeetje, ik krijg zin in vakantie van jouw berichtjes . Bijzonder, een middagdutje in de zon?? Fijne dag iedereen!
Was ik ook weer ! Wat een super lekker weer, ga ook lekker booschapjes doen en dan in de tuin zitten. Vanavond bij vrienden eten en hun nieuwe huisjes bekijken ! Fijne dag allemaal !
Goedemiddag dames!!! Princi, welkom! Caatje, lijkt me erg gaaf om zoiets eens te zien. Misschien dat we ooit nog eens naar spanje gaan Iedereen is druk in de tuin Ik ga ook maar eens van het zonnetje genieten nu het nog kan. In Nederland weet je het nooit
@sahi ow heerlijk kunnen jullie gitaar spelen, fantastisch zou willen dat ik het kon.. lekker bij een kampvuurtje zitten haha... Zit hier effe weg te dromen nu.. @emma haha opsporing verzocht.. Ja voelde me echt gebroken.. Daar waar ik me termijn 1 nog best goed voelde op moeheid na, voel ik me nu echt zwaar gebroken.. En je vis dood das niet zo leuk dan.. @female ik spiek ook steeds even op youtube naar echofilmpjes als ik weer een week verder ben hihi.. Toch wel mooi om te zien.. Ook al is het niet je eigen beeb.. Veel plezier vandaag in het zonnetje.. @princi welkom terug @sjoon ben je lekker aan het genieten van je vrije dag ? @bijzonder juppie, morgen 12 weken ! en vanavond ook nog eens lekker bbqen.. lekker smullen dus voor jou. @caatje, ik las ergens dat je vader weer naar huis mocht, is alles goed met hem ? En dankzij jou leer ik toch een hoop over Spanje hehe ! @suuszwanger jij ook een hele fijne dag.. @lizhoks, fijn dat de echo goed was, geniet van je zwangerschap . En doei maar weer dan.. haha.. @lovingmom lekker genoten in de tuin...?? @anz niet te bruin worden in de zon daar op dat vakantiepark he... Nou word helemaal vrolijk van jullie berichten. Wij zijn zojuist ook even de stad ingegaan en lekker visje gegeten. Cadeautje gekocht voor oma die is morgen jarig, en omdat ik me nog steeds beroerd voel lig ik maar in de bank. Wel lekker in het zonnetje maar achter glas !. Moet heel hard hoesten ( het komt wel los nu gelukkig ) en mijn rug is helemaal &^%$#...
Meiden; MIJLPAAL... Ik heb mijn eerste zwangerschaps jeans gekocht en aan Wat een zaligheid. Ik was uit de andere geknapt (knopen) dus het moest er maar eens van komen! Verder eerst nog stress want kon vanmorgen Ty niet vinden. Vanmiddag weer geprobeerd en ja hoor daar was ie weer. Eigenwijsje. Ik ga nu maar niet meer proberen te luiseren. Mag volgende week maandag weer spieken. Verder iedereen *zwaai* en lees ff de onderschrift van mijn banner want gister op een feestje waar ook wat onbekende waren kreeg ik inderdaad van die blikken van.... zal ze of zal ze niet? hahahah
ik reageer even niet op iedereen persoonlijk, zit even bij mn vriendinnetje en haar mannetje en kindje. De mannen hebben het kindje z'n nieuwe kamertje behangen (er komt een 2e aan). En ik ben met mn vriendinnetje de prenatal in geweest. 20% korting, dus even 2 broeken gekocht! En 1 al aan, zit heerlijk hoor Nog niet per se nodig, maar het zit fantastisch. Ik heb al een buik van mezelf, dus het ziet er nu wel leuk uit meteen. Verder een meegroeibh gekocht en olie voor de huid die het straks heel zwaar krijgt. Mn striemen die ik al had zijn nu al rood en geirriteerd, dus er groeit echt wel van alles, zonder dat ik het zelf echt merk. zo lekker van het zonnetje genieten en met kindje spelen. en vanavond spelen met de angelsound! Fijn weekend allemaal! Ik denk dat ik me maandag weer kom melden.
Jeeetje... Ik ben er een paar dagen niet en ik heb gelijk zoveel gemist! Kan het niet allemaal gelezen krijgen hoor... Wil wel even zeggen dat ik zo blij ben met mijn vent! Hij is zo lief voor me nu ik me zo beroerd voel! Mag wel eens gezegd worden Fijn weekend iedereen!
Iedereen lekker aan het rommelen geweest vandaag en veel buiten zo te zien Was echt zalig he, heb zelfs een uurtje in bikini gelegen En vanavond nog rond 19.00 uur buiten gegeten. Wat een luxe. Eind gewandeld en veel met buren gekletst. Gezellig dagje @ Worst; ik was er nog nooit eerder opgekomen om filmpjes over echo's te zoeken suf he Lekker dat je een fijne dag had, wel relaxed blijven doen he met de pijn! Je bent toch niet alweer aan het werk he?! @ Ellen; wat is de afkorting Ty eigenlijk? Die heb ik ff gemist geloof ik Zometeen lekker op de bank, heb v/d bieb een zwijmelfilm met Renee Zellweger gehuurd, en Romeo & Juliet, die heb ik al jaren niet gezien. Lekkere jankfilm Fijne avond voor jullie allemaal!
Oh ja heb ook nog 2 dvd's gehuurd over zwangerschap '9maanden' en 'het wonder van een nieuw leven' Ben benieuwd!
@Froukje had je nog niet voorbij zien komen, Welkom en gefeliciteerd. Hier is vriendlief ook fantastisch kan mezelf geen beter vriend wensen hihi.. Heb eigenlijk nog niets gedaan sinds ik weet dat ik zwanger ben haha... ben echt een luxe prinsesje hier @Female, ja ik ben wel weer aan het werk.. .. over het algemeen gaat dat wel goed, of ik nu thuis zit, lig of sta of op het werk dat maakt geen donder uit hehe...
Oepppppps! Vergat ik in mijn laatste berichtje toch helemaal jullie te informeren over mijn vader! Nou, het gaat gelukkig goed met hem. De eerste twee nachten thuis zijn goed gegaan. De beademing is natuurlijk wel even wennen, maar over het geheel bekeken gaat het prima. Hij is gisteren ook de hele dag van huis geweest, das dus super positief! Hier in Jerez alles prima. De Yeguada was weer super mooi om te zien. Ben echt dol op die plek (en dan ben ik geen paardenmeisje haha). Aanstaande woensdag mag ik er werken. Heel leuk, moet ik (met nog een hele bubs andere gidsen) lokale scholiertjes rondleiden. Erg cute. Even een vraagje: Mijn nichtje (die moeder is van 2) heeft me de volgende boeken aangeraden om te lezen en nu ben ik benieuwd of jullie deze kennen en/of gelezen hebben en wat jullie er van vinden: - Veilig zwanger van Beatrijs Smulders en Mariël Croon, en - Veilig bevallen van Beatrijs Smulders Ze lijken me wel interessant, denk dat ik ze morgen ga bestellen (of er moeten nu heel veel negatieve reacties komen...). Vanavond ben ik lekker een avondje home alone. mijn lief is met ons Nederlands bezoek de hort op. Dit weekend is namelijk de MotoGP (Grand Prix) en de hele stad buzzed. Niet helemaal mijn ding, dus laat die mannen maar mooi samen gaan. Hebben wel ook kaartjes voor de officiële wedstrijd morgen, daar ga ik dus wel mee naartoe. Heb de oordopjes al klaarliggen... Nou, ik ga nog lekker even één aflevering kijken van Criminal Minds! Daarna mijn nestje in. Weltrusten alvast! Liefs, Caatje
Caatje, Ik vond veilig zwanger niet zo om te lezen maar veilig bevallen wel. Die laatste heb ik verkorte versie gelezen maar heeft mij wel geholpen. het is handig om te weten dat Beatrijs Smulders de verloskundige goeroe van nederland is en vrij specifieke ideeën pro borstvoeding enz. op na houdt. Ik werd er af en toe een beetje recalcitrant van. Maar de boeken zijn informatief en duidelijk! Female...lekkerrrr filmavondje . Froukje Worstenbrood, goed geregeld met die mannen van jullie. Bij mijn eerste zwangerschap was dat hier ook....maar nu....veel minder. Moet ik af en toe echt even mededelen dat ik zwanger ben zeg maar. Maar ja, het gaat nu met mij ook veel beter dan vorige keer . Ik moet eigelijk eens naar bed gaan!
Ha ha, onderschrift in banner gelezen en precies hetzelfde meegemaakt vandaag. Op verjaardag van m'n tante. M'n moeder is zo trots en blij voor ons en vertelde het aan m'n nicht. Komt ze naar me toe en feliciteert me. Daarna zegt ze "ik zat al te kijken, heeft ze teveel patat gegeten of is het eindelijk zover?" Ze durfde het niet te vragen, omdat het wel gevoelig ligt en als het niet zo zou zijn een beetje sneu voor mij zou zijn. Wel heel lief. Ik weet nu gelijk dat je het inderdaad al gaat zien, ookal weet je niet dat we zwanger zijn!
Dank je Princi voor je reactie. Wie heeft er nog meer een mening over de volgende twee boeken: - Veilig zwanger van Beatrijs Smulders en Mariël Croon, en - Veilig bevallen van Beatrijs Smulders Ben ik erg benieuwd naar. Vandaag de MotoGP in Jerez. Absoluut niet mijn ding, maar heb beloofd mee te gaan. Vond mijn lief leuk... Zit al een boek in mijn tas hahaha. En de oordopjes natuurlijk ook! Later vanmiddag dus weer thuis. Fijne zondag allemaal! Liefs, Caatje
Goeiemorgen dames, Zo voel me al iets beter hier, vriendlief heeft vannacht brood staan maken en die is net klaar.. Het hele huis ruikt naar vers afgebakken brood, jummie jummie... .. @Caatje geen idee van die boeken, heb hier een hele hoop liggen maar ik lees veelal online dus kan er weinig van zeggen. Veel plezier met de MotoGP. @zeehondje wat lief van je nicht, en leuk dat je moeder zo trots is @Female leuk dvd's hoor Eerste afspraak staat dinsdag om een mooie foto van mijn buik te maken, worden geen 9 foto's maar 6 foto's.. dus een foto van mijn buik van opzij gefotografeerd mijn gezicht en benen staan daar niet bij op. Dat komt later in de zwangerschap met een hele mooie fotoserie.. Hier vandaag verjaardag ik wens jullie een fijne zondag toe