Mooi Anz, dat jullie er lekker van hebben kunnen genieten. En je mag mij wel pb'en, ben razend nieuwsgierig.
Hey Anz! Geweldig Ik tel nu de uren af tot morgen 17:45, dan mag ik ook Was het 100% duidelijk goed te zien? Ik ga morgen nl niet weg voor we 200% zeker zijn. Toedels
Krijgen jullie allemaal een extra echo rond de 15/16 weken voor de geslachtsbepaling? Of hebben jullie die zelf betaald?
Ik heb dat zelf geregeld. Als het aan de Nederlandse overheid/zorgvergoeding lag kreeg ik maar 2 echo's ... Termijnecho & 20 wkn echo, maar dan ben ik wel een gezonde vrouw en is er niets om me zorgen over te maken. De eerste echo (5 wkn), 12 weken nekplooi, en morgen de geslachtsbep. echo heb ik zelf aangevraagd en betaald.
Tof Anz, dat je zo'n mooie echo gehad hebt!!! Mogen we hier misschien een foto zien? Eentje die minder duidelijk is uiteraard, zodat we een gokje kunnen wagen! Liefs, Caatje
Bijzonder; hier ook nog steeds niks aangekomen. Wel groot verschil met na het naar de wc gaan en na het eten. Dan kan het zo een kilo meer zijn! Suuszwanger; wij wachten denk ik ook de 20 weken echo af. Collega/vriendin gaat over 2 weken al naar Amerika en als we dan een pretecho laten maken kan het nog steeds verkeerd gezien worden. Heeft ze straks allemaal jongenskleertjes gekocht, blijkt het een meisje te worden bij de 20 weken echo (of andersom natuurlijk). En de (oud)collega waar ze naar toe gaat komt in mei en juni weer naar Nederland, dus dan mag zij wat meenemen! Caatje; voor mij zou dat echt heel erg wennen zijn, die tijden daar. Ben wel een avondmens, dus misschien valt het mee. Ik weet niet of ze 's ochtends dan ook later beginnen dan hier? Sabrina; fijn dat alles goed is gebleken bij de echo! Anz; super dat de echo helemaal goed was! En wat leuk dat jullie nu al weten wat het is! Buikje wordt nu ook steeds zichtbaarder bij mij. Als wij weten wat het wordt kan ik het denk ik ook niet voor me houden. Ga nu wel twijfelen om toch nog een extra echo te laten doen (voor de 20 weken). En weer een cadeautje gekregen (leerling/ouders uit m'n klas) en kaartjes. Zo lief. Ook een kaartje van een collega die ook bezig is met IVF, vind dat zo knap van haar.
Ik heb er ook voor betaald.. T was een pretecho.. Goldduke; 100% zekerheid mocht ze onder de 16w niet geven?! Heel vreemd dat scheelt maar n paar dagen natuurlijk maar we hebben het heeel goed gezien dus ik heb zekerheid caatjem ; ik heb een paar profielfotos en wat ruggegraat en beentjes fotos.. Geen tussen de benen foto haha Kindje is ook al eigenwijs haha ging na de eerste keer tussen de benen gluren verstopt zitten achter de placenta. Ze heeft wel gezien dat de placenta onderopligt.. Met de 20w echo gaan ze kijken of ie niet voor de uitgang ligt (Als dat wel zo is word het zoiezo een keizersnede, wil ik niettt!)
even een vraagje. weet iemand een site/winkel waar je een leuke feest jurk of broek met tuniekje kan kopen? heb 3 bruiloften, in mei, juni en augustus.... en ben al tijden internet aan het afzoeken, maar kan niet echt een site vinden. of het is enorm duur!
Hey allemaal! Bubbelbad/douche; Tis toch de douche geworden, maar een uurtje geleden het bubbelbad . We hebben zo'n groot hoekbad en dat is echt zalig, maar in de lente/ zomer gebruik ik het iets minder vaak. Vooral als het koud weer is.. @ Ansz; ik ben nieuwschierig! Ik GOK een... jongetje... Mag ik please een pb om mijn nieuwsgierigheid te stillen? . PS ik duim voor geen keizersnede. Hoe ben je de vorige x bevallen? @ Princi; nee hebben die subsidie niet. Tenminste wel van gehoord, maar eiegnlijk nog nooit achter aan gegaan. Suf. Het scheelt sowieso wel, want heel veel groente afval etc. dat normaal in de groene bak beland kan naar de kippen (groene bak betalen we per kg dus). Hoeveel kippen hebben jullie? Vind het altijd zo gezellig van die tamme madammekes . En de eitjes zijn idd 10 x lekkerder... @ Sjoon; heavy hoor van dat meisje... Sterkte! En voor donderdag vast veel plezier bij de echo! @ Sahi; lekker toch dat je al die zw.schapskleren hebt gekregen! Scheelt weer @ Bijzonder; leuk zeg, date met Jack! @ 20 weken echo: ik moet nog laaang wachten, vandaag afspraak gemaakt voor 9 juni. Dan ben ik bijna 21 weken! Nou ja geduld is een schone zaak zeggen ze..... De rest vd afspraken bij de gyn ook al allemaal gepland, dat vroeg ze omdat ze zó druk is. Dus heb al de afspraken voor 30, 34 en 37 weken gemaakt @ Sabrina; gefeliciteerd met je goede echo! @ Gold; suc6 morgen! @ Zeehondje; leuk he, dat je het nu ook al echt begint te zien @ Emma; jeetje wat een lange dag?! Geniet van je welverdiende rust! Hier weer een actief dagje gehad, ik heb Jurgen geholpen met isoleren (nou ja hij isoleren ik meten, snijden en aangeven) op zolder. We hebben nog heeeel veel dagen werk aan die zolder voor de baby komt. We zijn vandaag iig lekker opgeschoten. Ook een (voor mij dan) grote stap gezet om mezelf echt te leren rustiger aan te doen (advies gyn door dat hematoom) en ik heb... jawel... een poetshulp geregeld!! Volgende week komt ze al, 3 a 4 uur in de week. Vind het zo'n gek idee dat een vreemde mijn troep moet opruimen.. Heb ook steeds de neiging te zorgen dat alles netjes moet zijn als ze komt, anders schaam ik me zo. Heel suf haha Achter het vrijwilligerswerk aangegaan, vooral in het rusthuis. Ze waren zo vriendelijk en enthousiast, maar helaas, ook daar weer allerlei besmettingsgevaar etc. . Ook verplegers in het rusthuis moeten hier stoppen zodra ze weten dat ze zwanger zijn. (mrsa, hepatitus, tbc etc...). Vrees dus dat ik me er bij neer moet leggen dat ik het een poosje niet mag doen. Na de bevalling iig zéker weer terug!
Goedemorgen aan alle oktober mama's!!! @Anz: Wat een mooie foto's! Ik was gisterenavond ineens helemaal op. Ben lekker op tijd naar bed gegaan, nog even wat gelezen in bed en toen gaan slapen. Heerlijk! Vanmorgen moet ik weer werken bij de Yeguada de la Cartuja, de Karthuizer stoeterij. Er komt weer een bubs scholieren. Ben wel benieuwd hoe het zal gaan vandaag, want zaterdag vertelde onze bazin, dat er een foutje gemaakt is bij de reserveringen en er veel te veel toezeggingen gedaan zijn! Meer kids dan we zitplaatsen hebben! Wordt leuk! Liefs, Caatje