Hey LM geniet van je vakantie! Female, prikken doorstaan? Misja, het is inderdaad vies warm, zo benauwd... Net gefietst en ik kan wederom onder de douche springen. Antislipmatje is in gebruik! Net bij vk geweest, 130/70 bloeddruk, hoogste tot nu toe, baby ligt nog steeds met hoofdje tegen mij blaas Mocht niet meer werken van d'r ivm ab die ik nu bij elkaar zo'n 4 weken slik, dat is dus geen probleem Beetje geboorteplan besproken, heb ik niet, maar wel wat voorkeuren opgegeven (geen co-assistenten, die mogen oefenen bij mijn 2e, en pijnbestrijding als ik dat wil, de rest laat ik maar op me af komen, het gaat toch altijd anders is me verteld) Blije-doos heb ik me nooit voor ingeschreven.
Oe dames wat is er veel gekletst,, Hier helemaal gebroken, hoop dat vriendlief om kwart voor 6 naar het ziekenhuis wil rijden voor de laatste prik want ik ben zoo moe, en mijn voeten zijn helemaal opgezwollen van alle autoritjes vandaag. Suikercurve Nuchter : 4.9 Ontbijt : 5.3 Lunch : 7.2 ivm maagzuur alleen een broodje boterhamworst op. Diner : om half 7 prikken. Ben ondertussen ook nog naar de kapper geweest, maar het zit nu al meer voor geen meter met dat warme weer in de auto.
Ben benieuwd naar de laatste prik worst! 7.2 kan nog net .... mag ik vragen naar je menu vandaag ... want je zelt alleen een broodje op tussen de middag maar ik mag ook maar 2 boterhammen en een kopje cup a soup :x
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik zit al zo lang op mijn nr 10.000 te wachten.... heb ik het gemist !!! dit is mijn 10.002e bericht
@emma gefeliciteerd met je 10.000 berichten!!!!!!!!!. Ik had veel maagzuur dus bij de lunch, een glas water en een broodje boterhamworst. Volgens het dieet mag ik dus ook 2 boterhammen met vleeswaren en een glas melk. Maar echt Emma van heel die suiker klopt geen drol, ga toch vrijdag de discussie nog eens aan. Ben benieuwd wat knolletje zegt. Vanavond namelijk een glas cola met friet mayo/satesaus en frikadel speciaal op en had ik maar 6.0 na het diner. Dus al met al nog steeds een goede curve, die 7.2 is op het randje inderdaad. Ben wel meteen een stuk happy-er word echt depri van heel dat suikergedoe... Gelukkig ben ik de 31 weken voorbij.. Kan niet wachten tot we ons kleine meisje op aarde hebben gezet. Dames ik laat het hier bij voor vandaag, misschien dat ik vanavond nog even binnenwip! Ik ben ook wel benieuwd namelijk naar Female en haar prikken ? Voor de rest zwaai zwaai allemaal...
volgensmij heb jij zo een prima curve gehad ! weet nog dat ik bij tim 7.3 had en naar de gyn moest en hij echt vroeg wat ik kwam doen .. dus geen zorgen ! maar het is idd veeeeeeeeel meer gedoe dan ik me kon herinneren vandaag ook zit ik op mijn werk sterves druk zie ik om 11.30 dat ik al weer 2x eten heb gemist .. ja lekker !! denk dat hij heel tevreden zal zijn vrijdag hoor meis ! toch een dikke knuf ik durf niet eens friet te eten voordat ik ga prikken pfff erg he ...
fleurop: ja warm he? Ik heb me er vandaag dapper doorheen geslagen, maar vind het toch echt niks... emma: balen van de drama ochtend op werk... haha, ik let nooit op mijn aantal berichten misja: o leuk, kaartje kijken. wij doen zaterdag een 2e poging. suus: goed dat je achter die doos aan bent gegaan dan! vervelend dat Tess niet lekker is ellenk: ik vind het ook te warm hoor, bah! over die doos ook gewoon even vragen denk ik gold: klinkt een beetje als mijn geboorte plan. denk dat het volgende week ook een beetje aan bod komt bij mn bezoekje aan de vk. worst: valt toch nog best mee die curve? verder lekker rustig aan doen hoor. en je kleintje mag bijna komen, we kunnen aftellen! all: ben toch best moe van mn dagje werken zeg, 13 tot 21, met een paar uurtjes kantoor, dacht dat t een eitje was, maar het was toch pittig. Had ik mezelf weer overschat helaas. Nu dus lekker NCIS kijken en bankhangen en op tijd naar bed.
Hey meiden, Thanks voor jullie berichtjes Viel allemaal mee. Ik dacht dat ik 1 x in mn arm moest prikken en 1 x vinger, maar bleek 2 x in mn vinger te zijn. Minder eng, dus heb voor niks de hele tijd mn best gedaan de zenuwen te onderdrukken :s. Weet eigenlijk niet precies hoe het met die waarden zit ->) maar de 1e keer prikken was het 100. Normaal zei ze. Toen die mierzoete troep en na een uur weer prikken. Moest niet boven 140 zijn en was 128. Goedgekeurd dus Moet nu 11 aug weer, naar mn eigen gyn, voor de 30 weken echo... @ Emma; asociaal, van die mensen hier op het forum met eenpaar duizend berichten. Volgens mij hebben die echt geen leven @ Sahi; lekker uitrusten @ Worst; bij jou ook alles goed met de suiker dus? En hebben ze de BM ook weer opgemeten? @ Gold; Tja idd je kunt een superstrak geb.plan maken tot in de puntjes, maar een bevalling is nu eenmaal niet zo voorspelbaar... Ik heb dat eigenlijk ook nooit zo gehad. Behalve dat ik nu pers'e een ruggenprik wil (100 % zeker) Blije doos: Kreeg ook een mail om m op te halen maar kom voorlopig niet in een stad waar een prenatal zit, en om nou een km of 30 te rijden voor een blije doos Dat maakt de doos dan alweer een stuk minder blij
Een goedemorgen, Alles goed hier, hoewel nu steeds meer het gevoel "teveel te doen en te weinig tijd"... *zucht* Verder ook inmiddels super veel cadeautjes gekregen! Kei leuk natuurlijk, maar ben een beetje huiverig voor het overgewicht tijdens de vlucht... *slik* Vandaag maar eens even kijken of we wat dingen met pakketpost kunnen versturen... @steen: mooie buik hoor! @Emma: Wauw, zeg, 10000 berichten al! Dat gaat lekker! Op naar de volgende 10000! Verder hier alles rustig hoor, we hebben het heel gezellig en het is nog steeds fijn om mijn familie te zien. Maar kijk stiekem toch al een beetje uit naar zaterdag, om weer fijn terug naar huis te gaan! Liefs, Caroline
Oeps! Zie nou, dat me gisteren totaal is ontschoten dat ik inmiddels 28 WEKEN ZWANGER BEN!!! Fijne woensdag allemaal! Liefs, Caroline
caatje: hoe leuk vakantie altijd is, naar huis is ook altijd fijn Geniet nog even van de laatste dagen (ook al regent het hier alweer). jij houdt je weken wel trouw bij, goed he?! female: ik begeleid wat mensen met diabetes en ze zijn die waardes aan het veranderen. in NL rekenen we dat tussen 5 en 8 goed is, maar dat wordt nu de waarde 53. Dat schijnt een internationale manier te zijn ofzo. Maar jij geeft aan dat 100 normaal is, dus ik weet het ook niet zo goed. all: ochtenden zijn niet mijn ding en moet morgen vroeg beginnen. Neem me weer voor om op tijd naar bed te gaan, maar het mislukt zo vaak, echt vervelend... beeb is ook heel de nacht druk geweest, dus echt goed geslapen heb ik ook niet. ik droomde zelfs over haar bewegingen, dus ze is echt steeds in de weer geweest... vandaag weer een lang dagje, maar wel met veel tussenuren en relatief makkelijke mensen die ik begeleid. Komt wel goed dus.
Hihihi ja, nou, ik probéér m'n weken dus goed bij te houden hahaha! Vind het altijd erg leuk om even te lezen wat er nu precies in een bepaalde week gebeurt. @Terugvlucht: Heb net trouwens even met Ryanair gebeld en begrepen dat we onze bagage voor onze terugvlucht ook nog kunnen opwaarderen van 15 kilo naar 20 kilo. Vandaag dus eerst maar eens kijken wat het gewicht nu precies is. Zou wel fijn zijn als we het allemaal gewoon zelf mee kunnen nemen. Liefs, Caroline
Zo, heb lekker ontbeten. Wilde nog ff hier iets in de groep gooien... Heb sinds een paar dagen dat ik als ik wakker word, dat ik dan hele dikke tepels heb. Normaal gesproken heb ik gewoon een klein tepeltje en een donker gedeelte er omheen, maar sinds dus een paar dagen is dat donkere gedeelte ook dikker in de ochtend. Later trekt het dan wel weer bij. Heb er niet echt een slecht gevoel over, maar weet niet goed waarom het is. Hebben meer dames dit? Zouden het de melkklieren kunnen zijn, die opgezet zijn? Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Liefs, Caroline
@female fijn om te lezen dat de suiker goed was. @sahi werkse voor jou, hopelijk kom je de dag door en vanavond op tijd naar bed . @caatje, wat betreft de tepel, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, smeer je er iets op ? En doet het pijn ? Als het pijn doet zou ik de dokter even bellen, anders lijkt het me dat het er gewoon bijhoort.
Suiker is dus bij de dames goedgekeurd? Caroline, tepels... Die van mij lijken niet eens meer op wat ze eerst waren... Ook wat opgezet, ik denk dat het normaal is, maar maandag heb je toch alle afspraken? Gewoon vragen en laten checken. Ik lees ook af en toe dingen, maar ik erger me dood aan de taalfouten "hij deet het gewoon" "hoe vijlig zijn die bedjes?" "ik wordt er niet goed van" "egt niet normaal" "ik heb de baby gevoeldt" "inlijden vanaf wanneer" gynaecoloog op 99 manieren geschreven En ga zo maar door... Ben zelf geen talenwonder, en ik kan me niet voorstellen dat 40% van de dames daar dyslectisch zijn, en dan heb je ook nog de 'moderne' manier van schrijven... Soms heb ik gewoon zin om er commentaar op te geven, maar gezien onze hormonen doe ik dat maar niet Het blijft wel vermakelijk.
@gold: daar erger ik me ook enorm aan. aan veel Vouten... en dan die msn/sms taal... pfff, een vriendin van me die schrijft ook zo. als ik af en toe wat aan mijn vriend laat lezen van haar, dan begrijpt hij er helemaal niks van. net als dingen in een film/ serie zien, de tas ineens aan de andere schouder. van de week had iemand ineens een blauwe ipv een gele beker in de hand... schrijf fouten in de ondertitels... ik heb daar ook zo'n handje van dat ik dat zie. als ik mijn eigen tekst kijk en zie dat er een fout in staat (zal vast wel eens) dan wijzig ik gelijk om dat weer goed te hebben staan.... terwijl ik niet een stuudje was op school (absoluut niet eigenlijk haha)
caatje: leuk inderdaad komt vast goed met die koffers joh. dat met die tepels heb ik echt al sinds een week of 15, voelt raar en soms zelfs pijnlijk, maar dat zijn de klieren die alles aan het voorbereiden zijn denk ik. bij mij zijn het dus ook nog niet echt 'spenen' ofzo, zodat de kleine straks goed kan drinken, maar ik denk dat dat vanzelf wel goed komt, moet wel. het zijn nu soms echt van die schijfjes (wat een info he?) gold: ik lees alleen de info, niet wat al die meiden schrijven, want dat is inderdaad schandalig stom vind ik zelf. alsof het allemaal pubers zijn ofzo worst: tot nu toe best te overleven, al ben ik toch wel een beetje moe. papa moet de kleine meid vanavond maar even toespreken dat zulke nachten echt niet kunnen sjoon: hihi, hoe herkenbaar, mij vallen die dingen ook op, kan me er soms echt aan ergeren. Zoals wanneer er iets in het Frans wordt gezegd en het verkeerd is vertaald, ik versta Frans, vriendje niet en die vindt dan dat ik er niet op moet letten, maar ik vind dat echt slordig. zit nu wel super goed op te letten dat ik geen schreifvauten maak
Wahaha die is wel heel dubbel. Begin van het lijden Idd echt genant zulke fouten. Ik bedoel, veel fouten zijn begrijpelijk, maar sommige dingen kunnen echt niet. Net zoals mensen heel vaak schrijven: me man, me kindje.... Vreselijk @ Sahi; dan snap ik er ook niks van met die waarden bij ons, rare belgen ook Vanmorgen even lekker in dorp gestruind met mam en kids. Zometeen naar verjaardag broertje. W blijven daar ook eten.. Fijne dag nog!
Hihi bedankt voor jullie antwoorden m.b.t. mijn tepels! Ik maak me geen zorgen hoor, vond het alleen een beetje apart... Ik heb inderdaad aanstaande maandag afspraken, dus ik kan het altijd even vragen. @Worst: mijn tepels doen gelukkig geen pijn. Ze voelen eerder... Ik weet niet hoe ik het moet noemen... Verdoofd ofzo... Maar ja, zal er inderdaad gewoon bij horen! @Goldduke: lol Wat een verschrikking die spelfouten!!! Daar zou ik me ook aan doodergeren! Ik lees eerlijk gezegd nooit het forum gedeelte. Lees eigenlijk alleen de weekkalender. @Sahi: hihi bedankt voor de info! Ik denk ook dat het een voorbereiding is ja. Zo voelt het ook wel. Bij mij doet 't gelukkig geen pijn ofzo, maar het voelt... Nou ja, raar. Was eerlijk gezegd gewoon benieuwd of jullie dat ook hebben. Vind 't wel prettig te lezen dat dat ook zo is. Wat een raar dagje is het hier qua weer zeg! Mijn lief vindt het verschil tussen gisteren en vandaag echt bizar! Heel grappig. Nu even relaxt "thuis" en vanavond gaan we uit eten met mijn vader en m'n oom en tante. Liefs, Caroline
Goede middag dames, De waardes van die prikken zijn toch netjes? Althans, naar mijn weten. Vwb tepels, dat gevoel heb ik ook al even, dat 'gevoeloze'. De vk zei dat het geen kwaad kon. Had gisteren wel ineens een lekkende borst Kon gelijk een schoon nachthemd aan. Ben maar van die compressen gaan halen, kan het me niet veroorloven dat het gebeurd op me werk. Verder vandaag een relaxdagje, was ik echt aan toe.