Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jaa heb ik gedaan. We zijn bij prenatal geweest, hebben een showmodel Mutsie buggy gekocht met -30% en een starterspakket flesjes + schoonmaak ding voor in de magnetron. toen mocht de Blije Doos mee ;)

Wel jammer dat toen ik thuis kwam er bij de Wij een stickervel lag met 15% korting. Dus voor de 14e nog maar weer terug daar in Hengelo (mooie grote winkel trouwens)

zo ga nu ff bijlezen..

laterrrrrrrrr

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hihi leuke diskussie ofer spelling ;)

Ik ben er ook niet super goed in maar heb me de regeltjes eigen gemaakt zoals voor d en t. Maar dan moet ik er wel de tijd voor nemen.
    Mijn dinnetje werkt bij Randstad en die krijgt soms CV's binnen met zoveel spelfouten.... En dat terwijl je Word ook nog eens meedenkt met z'n spellingscontrole...

Bijzonder; Fijn je weer eens te lezen ;)

Tina; Wat mensen toch uitkramen... Ze weten (gelukkig voor hen) niet waar ze het over hebben denk ik dan maar.

Zara is echt leuk; ik heb er een leuk piratenshirt gekocht.

Zo half 10. tijd om weer eens an die Arbeit te gaan...

tot later Mädeln!

3. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Hier alles goed, gisterenavond heerlijk gegeten en was ook erg gezellig! Vanavond nog een keer uit eten en ben erg blij dat we morgen gewoon thuis bij m'n oom en tante eten. Pfff, ben dat uit eten gaan nu wel zat...

Over een uurtje komt de dochter van mijn nichtje. Ze heet Benthe en is 2,5. Blijft hier de komende 2 nachten logeren, super leuk dus!

@Sahi: Hihi ja, het forum is inderdaad erg prettig voor bevestiging enzo hahaha.

@Emma: Gewoon blijven schrijven hier hoor!!! Laat je niet afschrikken!

@Worst: Dat weer is inderdaad maf. En dan vandaag weer zo'n heerlijk zonnetje! Nou ja, dat heb ik dan toch liever! ;)

En wat een ongelooflijk schattig jasje!!! Echt super cute!!! Issie er ook in andere kleuren?

@Tina: Jeetje, ik had dat gemist van Marin... Wat een rare opmerkingen van je omgeving op je nieuwe zwangerschap! Mensen kunnen soms zo ongevoelig zijn!

@Golduke: lol Gelukkig heb ik geen gat in m'n hand! ;) :D Heb verder ook veel kleertjes gekregen hier tijdens onze vakantie in NL, o.a. van mijn nichtje die een zoontje van 8 maanden heeft. Heel handig!

@Bijzonder: Cool dat je mee doet met Buik Van De Maand! Ik heb op jullie gestemd hoor!!! :D

Nou, ik ga buiten ff heerlijk van het zonnetje genieten!

Over 2 dagen lekker terug naar Jerez. Erg veel zin in, want het is nu echt zálig weer daar! Bovendien hebben we aanstaande zaterdag gelijk een BBQ bij een oom van mijn lief, in z'n buitenhuis en daar heeft ie dus ook een zwembad. Heeeeeeel fijn! ;) :D

Liefs,
    Caroline

4. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedenmorgen meiden,

Zo heb ff dagje niet gereageerd, maar gisteravond wel ff bijgelezen!
    Hier allles goed, lekker geslapen vanacht, manlief is weer werken. Gister dagje samen vrij. Dus gaan vandaag weer lekker aan de slag.
    Heb de bovenverdieping en de badkamer op het programma staan!

@Bijzonder: Fijn dat je even wat van je laat horen! We misten je al! Gelukkig gaat alles goed!! Ik ga op je stemmen hoor!
    @Caatje: Dat is het fijne van op vakantie gaan he!! Het thuiskomen! Tenminste dat heb ik altijd!!
    @Worst: Echt een super leuk jasje hebje gekocht hoor! ben gelijk gaan kijken of het er ook voor een jongetje is. Maar helaas!!
    @Steen: Heerlijk he zo'n dagje samen vrij! Geniet er maar van hoor!
    @Tina: Wat kunnen mensen toch onrespectvol reageren he!! Als jullie er klaar voor zijn en het graag willen dan is het toch goed zo! Geniet er van meid! Zo'n mooi gezinnetje!!
    @EllenK: Heerlijk joh, weer allemaal leuke dingetjes gekocht!! En de blije doos!!! Ik ga maar eens mailen. Ruim 31 weken zwanger en nog niets gehoord!!!

Zo ik ga me bakkie opdrinken en maar eens aan de slag met me lijstje voor vandaag. Hier is het een ieder geval heerlijk weer! Kreeg gisteravond trouwens nog zo'n lief zacht pakje van me schoonmoeder! Echt lief!
    Fijne dag allemaal.

5. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Bijzonder, je hebt mijn stem :D

6. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen..

FF snel hoor.
    Het is ontzettend druk hier..
    Ik heb ook gestemd hoor, vind het een ontzettend mooie foto.

En ja, 5 uur is erg vroeg... Vind 7 uur beginnen al te vroeg, maar dat is het nadeel aan de onregelmatigheid. Had hier ook bij personeelszaken dingen opgevraagd om minder te gaan werken na de bevalling, maar nog steeds geen antwoord :(

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    bijzonder: nou goed toch, dat je minder pijn hebt aan je buik! Dat is ook de bedoeling.
    natuurlijk heb ik even gestemd!

ellenk: ja ik ben zo blij met dat stickervel, we kwamen eracht dat we toch nog niet zoveel kleertjes maat 50 hadden. Dus die ga ik volgende week nog even halen.
    word denkt wel mee met de spelling, maar haalt er lang niet alles uit, omdat die niet kan weten wat je precies bedoelt. ach ja...

caatje: klinkt als een leuke paar dagen als eind van je vakantie. En dan weer lekker naar huiS :)

misja: succes met het afwerken van je lijstje!

altijdvrolijk: ook vervelend dat ze niet opschieten bij personeelszaken...

all: hebben jullie ook last van haaruitval? Ik heb het alleen met mn hoofdhaar. oksel en beenhaar had ik nooit en dat groeit juist als een tierelier. maar als ik mn handen door mn haar haal op mn hoofd, heb ik steeds wel wat haar te pakken. Hoort dat? Anders de VK volgende week maar eens vragen (als ik het niet vergeet).

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Joehoee, bedankt voor de stemmen, sta al gelijk nu !

Spelling.. hier ook slecht, vooral de d's en de t's.. haha
    Caatje, leuk een peutertje logeren, veel plezier !
    Altijdvrolijk, zou gewoon nog een keertje bellen ofzo naar personeelszaken. Vaak moet je zelf steeds achter die dingen aan.. dat is mijn ervaring!

Kraamzorg komt hier trouwens niet meer thuis omdat het de 2e is.. moet dus maar even een checklist opzoeken of ik alles wel klaar heb enzo..haha..

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik kreeg via Hyves het volgende bericht. Zou het echt zo zijn?

WAARSCHUWING VOOR TUMMYTUB VAN VGZ!!
    Meiden,

Degene die verzekerd zijn bij VGZ opgelet...
    De tummytub uit het kraampakket is NIET veilig...!!!

xxx zat vanochtend in deze tub en brak doormidden....!!!!!! xxx is dus door de tub geen, hard op de grond gevallen. Op haar rug & hoofd terecht gekomen! Gevolg : sneeën & schrammen over heel haar lichaam en hoofd. Vanmorgen werd nog door de HA gezegd, "mogelijk hersenschudding... Goed in de gaten houden"
    Inmiddels ligt ze ter observatie in het ziekenhuis omdat ze heel de dag suf was, bijna niet wakker te krijgen is en niet wil drinken (zich ook niet meld voor voedingen...) Ze heeft een hersenschudding en ligt aan de monitor en ze wordt ieder uur wakker gemaakt voor controles te doen... Dit om erger hersenletsel uit te sluiten...

Ik ben nu iedereen aan het waarschuwen...
    Zijn ook al stappen aan het ondernemen tegen VGZ... Maar nu is het belangrijkste dat ons kleine meisje deze nacht goed en rustig doorkomt... Schijnbaar zijn de eerste 24 uur het belangrijkste... Als dit goed is mag ze morgen misschien naar huis.

Liefs, xxx vanuit 't ziekenhuis

Nou, t is maar dat we t weten...

10. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Sahi, ik ben altijd uiterst voorzichtig met dit soort berichten.... Voorzichtig in de zin van, ik geloof het nooit ;)

Kleintjes horen we toch te 'ondersteunen' in zo'n emmer? En ik denk niet dat een instelling als VGZ dit soort producten verspreid...

Maar goed, een ongeluk of fabricage fout zit in een klein hoekje...
    En een gewaarschuwd mens telt voor twee :)

(vaak zijn het ook ex werknemers die dit soort berichten verspreiden, ik doe zelf aan oa. online damage control en vaak komen we dit soort berichtgevingen tegen)

Even het voetje/knietje van mijn dochter uit mijn rib duwen en dan shoppen :p

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    idd je moet je kind helemaal vasthouden om het hoofdje boven water te houden .. anders zinkt het ook .. maar kan natuurlijk eens gebeuren ! verschrikkelijk voor de ouders

spelling ... ehhh zal me een worst zijn of ik het verkeerd zet of niet ik doe mijn best en anders pech .... maar soms is het idd niet meer begrijpelijk lezen door de fouten

worst zie ik je morgen nog in het zh ? of gaat je mannetje mee ?
    anders kunnen we mss wel ff bakkie doen half uurtje voordat je je afspraak hebt .. dan wacht ik anders scheur ik terug naar huis ! 1,5 uur niks doen daar is saaaaaaaaaaaaaaai

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @tummy tub: ik kan het me eerlijk gezegd ook niet voorstellen!

@suikercurves: zag er allemaal goed uit hè. Gelukkig!. Kan me wel voorstellen dat dat heel verveelnd is.

@tina: nou zeg wat een reactie, daar zit je toch echt niet op te wachten.

@bijzonder: hele mooie foto wederom!

@puberpeuter: komt me bekend voor. Ik hoor niets anders dan "nee" en "mij".

Ik heb wederom slecht geslapen. Straks nog de verjaardag van mijn schoonmoeder en daarna hopelijk een rustig weekend. We gaan zaterdag uiteten met vrienden en brengen Maud weg. Hopelijk kunnen we dan eens uitslapen... Want gisteren en vandaag voel ik me echt beroerd van vermoeidheid. En het lijtk wel of Maud dan nog lastiger is. Die ligt overigens al 2,5 uur te slapen. We zijn hier allemaal een beetje uit het ritme geloof ik...

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    emma en gold: ja daarom vond ik het ook een beetje vaag. Maar je kan maar gewaarschuwd zijn, vind het dubbel.

gold: leuk he, die voeten in je ribben ;)

lieke; misschien lijkt maud lastiger, omdat je zelf moe bent en daarom wat minder kan hebben ;)
    lekker rustig aan doen en je mannetje aan het werk zetten ;)

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Even snel, kom na 8 uur even uitgebreid reageren.

Emma, morgen om 10 voor half 10 afspraak maar vriendlief komt mee en die moet werken en zet me af, maar anders doen we ff PB voor volgende week als je tijd en zin hebt ?

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Bijzonder, ja my vote was for you!

Tja raar verhaal van die tummytub. Mara zat er op een gegeven moment wel los in maar toen was ze wel al zes maanden of zo.

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Toen ze kleiner was hielden we haar vast onder haar kin zeg maar:
    En dan had ik haar echt nog wel tegen kunnen houden als de tummytub gescheurd zou zijn....
    Maar idd Sahi, een gewaarschuwd mens telt voor twee ;).

Goldduke, ja ex-werknemers? Wat erg. Ik ben ook ooit ergens met een conflict weggegaan maar zoiets zou nog niet in me opkomen zeg!

Tina, dat lijkt me idd best pittig met een kindje met prader willi. Ik vind het leuk dat je over allebei je dochters zo trots klinkt. Voor jou is dat misschien vanzelfsprekend maar ik heb nu lang genoeg in de hulpverlening gewerkt om te weten dat dat niet zo is! En idd, waar bemoeien mensen zich mee. Als jullie nog een kindje willen dan moeten jullie dat lekker zelf weten.
    Ik vind zoiezo dat mensen zich zo ontzettend makkelijk zich bemoeien met je kinderen en de wens er voor. Zo raar vind ik het dan ook dat op dezelfde manier kindermishandeling jaren kan doorgaan zonder dat iemand zich daarmee bemoeit. Maar hoe vaak ik wel niet te horen he gekregen dat mijn baby het toch te warm/te koud/te dik/te dun was enz...

Zo dat moest er ff uit blijkbaar.

Oja Ellen, dit wil ik al een tijdje vragen, wat zing je?
    Ik zing ook graag en ga na mijn verlof waarschijnlijk in een klein koor zingen (8 personen). Tenminste ik ga in september eens kijken...

Zo de fysio heeft vandaag aan mijn voetje gezeten. terwijl hij bezig was voelde ik er niets van maar nu, poeh, even die spieren weer wakker maken :D.

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @sahi dat zal ook wel meespelen, maar dat ze vanmiddag bijna 3 uur heeft geslapen, zegt natuurlijk ook wel iets.

@princi: wat een leuke tummy tub foto's! en je hebt helemaal gelijk. Ik snap ook niet waar mensen het lef vandaan halen om sommige dingen te zeggen. Ik vind vragen wanneer iemand aan kinderen (een 2e) wil beginnen echt niet kunnen. Stel dat je al lang aan het proberen bent, het niet lukt, miskraam hebt gehad... Dat si echt pijnlijk!

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hmm zolang dat bericht niet van VGZ zelf per post komt , of in de krant staat geloof ik daar niet zo in. Natuurlijk wel heel erg vervelend als je zoiets overkomt. Wij zullen hem dus wel gewoon gaan gebruiken, maar zoals goldduke en princi zeggen een gewaarschuwd mens telt voor 2.

@tina sommige mensen zijn echt respectloos, ik heb er geen woorden voor.

@altijdvrolijk hopen dat je snel antwoord hebt van personeelszaken, is het betreft minder werken ivm zwangerschap of minder werken na de zwangerschap, die heb ik niet helemaal begrepen.

@sahi hier van de week naar de kapper geweest, wel dood en piekig haar maar niet meer uitval dan normaal hier.

@bijzonder je staat nu bovenaan en met heel veel stemmen haha, vind het ook een van de mooiste foto's die er tussen staat.

@lieke ik heb geen peuterpuber, maar respect voor jullie mama's hoe jullie het allemaal doen. Hopelijk dit weekend een beetje uitslapen.

@goldduke ik voel niets in mijn ribben, ik vraag me af of ik ze wel heb want mijn borsten hangen op mijn buik als ik zit haha. Wel leuk zoals je het beschrijft, kleine donderstraal in je buik.

@princi haha, wat een ontzettend lekker koppie heeft Mara. Ontzettende leuke foto's.

@ellenk welke startersset heb je gekocht, wij gaan dit weekend toch die van Avent halen + magnetschoonmaakding. Iemand zei Avent moet je niet pakken dat drinkt niet goed weg, maar ik lees hier op het forum dat elke baby anders is. Dus wij gaan proberen met Avent werkt het niet zijn er nog snel genoeg andere flessen gehaald. Mooie deal hoor buggy met 30% korting :).

@misja is het nog gelukt met je lijstje.

Morgen ga ik beginnen met babykleertjes uitwassen zodat ze de kast inkunnen. Ook nog even langs kidsfactory en/of babydump om tinkelbell klamboe te bestellen. Krijg hem van mijn moeder en vind hem echt ontzettend mooi.

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ooooh dat poppetje van die banner komt steeds dichter bij de 40 :D.

Morgenvroeg gesprek bij de gyn, hopelijk mogen we ons meisje nog even zien.

20. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Worst, ik zou maar een flesje kopen als ik jou was...wij hebben toen mara er net was echt nieuwe flesjes en meerdere soorten spenen moeten kopen om uit te proberen uit welke ze wel goed kon drinken. Het is zo zonde van het geld als je dan al een heel pakket in huis hebt...
    En...wij baalden dat we van die hele kleine flesjes hadden. Mara zat erg snel op zoveel melk dat het niet meer in de kleine flesjes paste. Dat vond ik toen zo stom...dat die kleine flesjes bestonden.

Maar je moet het natuurlijk lekker zelf weten ;). haha ik heb ook van die dingen gekocht waarvan mensen zeiden dat het echt niet handig was, toch gekocht, en toen inderdaad niet gebruikt :D. je wil niet weten hoeveel zalfjes, potjes en flesjes ik nog heb....hahahaha.

ja lekker ding die Mara van mij....het eerste half jaar had ze die verbaasde blik zo ongeveer altijd op haar gezicht :)

Deel Deze Pagina