Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ja ik mag wel drop, maar ik vind het niet lekker :D.

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier beetje droevig ... prik nr 2 was een 7.7... das te veel ...
    nu maar afwachten naar de rest van de dag
    merk het ook .. ben zoooooo zenuwachtig ... en zweten ...

worst ik heb zoooo zitten kijken of ik jullie zag maar moest ff plassen beeb bleef maar op mijn blaas springen dus je toch mis gelopen .. jammer hoor !!
    en wat een geweldig bezoek aan je gyn !!

anz welkom terug !! balen dat het hotel niet echt ok was ...
    kan je nog een klacht indienen ?

pffffffffff ben sjaggie :x

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jaloers op worst en een knuffel voor emma!

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Oh emma balen hoor, dikke dikke knuffel voor jou.

5. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    knuffel voor Emma!

6. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook van mij een knuffel...

7. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wordt helemaal gek van dat rekenen, rekenen en nog een rekenen...
    Heb eindelijk de gegevens van personeelszaken binnen.. Pffff.
    Weet nou nog niet wat ik moet doen.

Vind het allemaal maar koffiedik kijken, omdat we gebruik gaan maken van gastouders en wisselende uren...
    Dus echt makkelijk vooruit denken wordt het niet. :(

8. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi Meiden!!

Hier weer ff kort berichtje!
    Voel me vandaag helemaal niet lekker! Hoofdpijn en me buik doet zeer. Maar goed, moet er toch nog tegenaan! Straks nog een avonddienstje voor de boeg!
    Vanmorgen de weekboodschappen weer gedaan samen met manlief en vanavond hebben we beiden dus avonddienst. Gezellig! haha.

@Worst: Fijn joh dat alles goed was bij de gyn!! Altijd weer een hele geruststelling! Ik ben ook aan het aftellen hoor! Ben zo benieuwd hoe onze kleine man er uit ziet! Wil voelen, knuffelen en nooit meer loslaten!
    @Caatje: Geniet van je laatste dagje nederland! En van het samenzijn met familie en vrienden. Heerlijk morgen weer naar huis! Is het gelukt met de kilo's bagage?
    @Emma: He balen joh van je suiker!! Rustig aan maar doen en een knuffel voor jou!
    @Altijd vrolijk: Vervelend he, vraag je informatie op. Heb je het binnen ben je nog niks wijzer! Je zou ze!!
    @Anz: Welkom terug! Balen van je hotel, maar houd je maar vast aan de mooie momenten met je mannen!

Zo hoop dat ik niemand vergeten ben! Vanavond na me avonddienst kom ik nog wel even beppen! Fijne dag nog allemaal en alvast een fijn weekend!

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @emma: balen zeg! En nu? Kan me voorstellen dat je sjaggie bent!!!

@worst: klinkt goed allemaal. Veel plezier met shoppen.

@misja: hopelijk voel je je snel beter...

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Bedankt voor jullie knuffels

wat voel ik me stom ......
    ben net weer geprikt maar nu was ik rustig .. tsja het is toch al kapot dacht ik ... had al gekeken of je idd een hoge uitslag kon krijgen door de stress en dat is zeker zo ...
    nu ging ik ontspannen had mijn boek nog laten liggen dus ff babblen met de zuster en toen de prik !!
    hij was 6......
    potver .. ben benieuwd naar vanaaf als die ook zo goed is heb ik het zelf mooi verprutst !!
    wat stom:(:(:(

11. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte dan vanavond als je zo'n last hebt... en hoofdpijn is zooooooooo irritant!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    emma: wat balen zeg! :( snap dat je ff saggie bent :( Dikke knuff voor jou!
    je kan zeker een hoge suiker krijgen van de stress! bij stress maak je suiker aan, zodat je snel kan reageren als het nodig is (heeft een diabetes verpleegkundige me een keer uitgelegd).

female; heb al wel boven gestofzuigd en het bed afgehaald. het opmaken gaat me sowieso niet lukken (ik ben er ook nog eens veel te kort voor) en misschien met de warmte even geen dekens, maar alleen de lakens.
    toen moest ik even langs de zaak van vriendlief voor de auto en toen boodschappen gedaan, waarvan ik nu even aan het uitpuffen ben. Dus het valt behoorlijk mee.
    het zal wel een hormonaal ding zijn, dat haaruitval.
    goedkoper is toch altijd beter, of je nou hollander bent of niet ;) voor dat geld kun je weer andere leuke dingen doen.

ellenk: ja gek he, mensen die nu voor april positief testen. ongelofelijk.

anz: kan je niet wat terugvragen als het zo slecht was dan? wat een domper zeg...

worst: vriendje vindt het maar gek dat ik 's avonds altijd even op het kamertje wil kijken, vooral als er niks aan gedaan is die dag, maar ik vind het gewoon lekker :)
    hopelijk gaat die IVF dame het ook lukken, vorige keer was de eerste terugplaatsing meteen raak.
    en er zijn 3 stellen nog bezig voor de eerste, al jaaaaren, wel vreemd om dan nu weer een nieuwe babyboom te krijgen (er zijn nu allemaal peuters en nu dus weer een nieuwe lichting).
    fijn dat alles goed was bij de gyn!

caatje: gaaf als ze zelf een box maken! Helemaal custom made ;)

princi: ja mannen onder druk zetten werkt alleen maar averechts ;)

altijdvrolijk: helaas geen verstand van dat soort dingen, heb je niemand bij wie je advies kan vragen?

misja: goed op jezelf passen hoor!

all: ff uitpuffen van alles wat ik al gedaan heb vandaag (het voelt als zo weinig, maar heb toch wel wat werk verzet). Zo even fruit eten en dan weer verder :)

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey dames, komt een lang verhaal maar ik moet het ff van me afschrijven :)

Hormonen spelen hier flink op, zelfs woorden gekregen met de verkoopster van de kidsfactory, ik had het zo warm en zei tegen der ; Jullie proberen wel alle zwangeren vrouwen iets aan te smeren, niemand heeft mij verteld dat een baby 2 lakens nodig heeft in de winter, jullie hebben toch ook die bedjes maar met 1 laken opgedekt :x.

Nou toen had ik het gedaan haha, met als gevolg ik heb maar een velluxdeken duo? gekocht ( hoop dat dat goed is anders moet ik terug ). Ik kwam er gewoon niet uit hoor, stond daar te denken en te denken...

Al met al weer een hoop geld uitgegeven.
    Van koeka een wasdinghoes, en badcape.
    2 dekbedovertrekken van babouche ( prijs niet normaal )
    Maxicosi die ik zou omruilen bij babydump die kleur was spuuglelijk dus uiteindelijk black jet pearl besteld ( word volgende week geleverd ).
    Een klamboestandaard
    Een klamboe van babouche Tinkelbel
    Lamp van Tinkelbel
    Overtrek van Tinkelbel ( alles van Tinkelbel word pas week 38 geleverd prijzen ook niet normaal, hopen dat ik niet voor week 38 beval )
    Een mooi lakentje waar ik zelf lekker onder kan wegkruipen met de baby.
    Billendoekdoosje voor onderweg en voor op commode.

Poeh Poeh, en als ik nu mezelf bedenk wat ik nog allemaal moet halen...
    Flessen/verwamer/sterilisator.
    Wipstoeltje
    Gordijnen
    Stopcontacten
    Kleding ( heb nu alleen maar pyama-achtige dingen ).

@emma het prikken zit er nu op voor je, hoop dat de laatste prik mee is gevallen.

Ow wat ben ik blij als alles klaar is.

En dan erbij te denken dat sommige het niet zo breed hebben, voel ik me super schuldig dat ik maar zo al het geld over de balk gooi.

Morgen dus op pad voor de gordijnen en in de avond een BBQ.
    Zondag komt vader en stiefmoeder en halfbroertje op visite.

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wij hebben ook een duodeken !! lekker voor in de winter en handig in de zomer als je kindje eens spuugd en je er maar een op hebt liggen kan je de ander er snel op gooien ... geen verkeerde koop dus !!
    meis wat lekker weer geshopt en .. niet schamen .. kom nou .. daar werk je hard voor he ! dat moet je jezelf gunnen ...

laatste prik was 6.8 !!!
    die was weer goed wat STOM dat ik zo opgefokt was dan was hij gewoon ok geweest ....
    afwachten wat ze woensdag zegt maar spuiten zal zoiezo niet nodig zijn .. ben er toch wel blij mee zo

15. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    worst: ik ken het gevoel wel. Laatst ook een veel te duur lakentje gekocht. En de verkoopster zei dat dit normale prijzen waren.. later bij een andere winkel veel goedkoper. Daar kan ik echt behoorlijk boos om worden. En ik moet ook nog van alles, maar omdat ik zoveel werk geen tijd en puf voor, zo frustrerend. Maar hee,.. we hebben echt nog wel even. En in noodgevallen kan er altijd wel even snel iets gehaald worden ;)

Emma: wat een gedoe allemaal zeg! Dikke knuffel voor jou!

Jeuk en striae: ik moet er ook aan geloven ondanks het smeren. Rondom mijn navel begint de striae nu te komen. En aan beide kanten van mijn buik, net of een kat mij gekrabt heeft :p En het jeukt zooooo!! Hebben jullie er last van? Ik vind het geen ramp, maar leuk is ook anders moet ik zeggen.

Bandenpijn: tenminste, dat denk ik. Had er gisteren de hele dag last van. Alleen bij lopen en fietsen, getrek onderin mijn buik, voornamelijk aan 1 zijkant. Net of je spier wordt uitgerekt daar, en net niet scheurt. Heel naar. Gelukkig vandaag helemaal over, want zo kan ik mijn werk echt niet doen.

Jajaa. de kwaaltjes spelen nu wel op. En dan heb ik het nog niet eens over vermoeidheid.
    Maar dit was even mijn klaaguurtje. Verder valt het mee dus we gaan gewoon vrolijk verder ;)

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    worst: je moet toch lekker kopen wat je wilt, ook al kan een ander dat niet. Ik zeg altijd; als je het hebt, moet je het zeker zo doen!
    Ja winkels proberen altijd het geld uit je zakken te trekken, dat is nou eenmaal zo ;)

emma: valt het toch allemaal weer mee, hopelijk snapt ze je verhaal over de stress.

fleurop: ja ik heb ook al wat striempjes, niet echt mooi, maar ja. vriendje zegt het ook wel eens 'jeetje schat, je lichaam gaat kapot van die baby'. fijn...
    en kan volgens mij best bandenpijn zijn hoor, wat jij vertelt.

all: helemaal gaar, en ik heb voor mijn gevoel helemaal niet veel gedaan vandaag :( nou ja, lekker aan toegeven maar

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @emma ik hoop dat je niet hoeft te gaan spuiten :(, en dan is mijn duodeken dus een goede aankoop, ow wat was ik boos op die vrouw haha dat ding kost gewoon €83 en ik heb bij babydump maar niet gekeken, anders mezelf weer tegen mij kop aangeslagen.

@fleurop, ja en het is gewoon heel erg, sta ik te twijfelen tussen een lakentje ( voor de luxe ) van €70 of €40. Uiteindelijk toch maar de goedkoopste gekocht. Kledinghangers, mijn vriend zei vorige week ach dat zal geen 0,50 cent schelen met bij de babydump, nou het scheelde de helft, wij hebben 3.50 betaald en bij de babydump waren ze 1,95.
    Kon mezelf wel tegen me kop aan slaan... :D.

Straie : Hier nog helemaal vrij, al jeukt mijn buik wel ontzettend dus misschien een voorteken? Balen dat het smeren niet gewerkt heeft, ik denk de hele dag, als ik het krijg, krijg ik er iets heel moois voor terug. Ik ben maar heel klein dus ik ga ervanuit dat het nog wel komt hier.

18. Female

Female Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik wilde net gaan reageren op alles, maar heb net in het topic bij zw.schap gelezen dat Maedra is bevallen en het kindje heeft het niet gehaald...
    Dus ben een beetje van slag en alles valt even in het niet :(...
    Had zo hard geduimd voor haar... Het ging zo lang 'goed'.... :(

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    :$WAT....:$

na al deze weken nog volhouden ....

sjeeee ik zit hier echt ff te janken waar zie je dat ???

wat verschrikkelijk :(:(:(

Deel Deze Pagina