Striae: hier alleen nog de scheurtjes die k vorige keer in de laatste weekjes opgelopen heb.. ze waren amper te zien toen mn buik eenmaal weer plat was en de bio oil zn werk had gedaan Smeer nu ook met bio oil dus wieweet blijft t hierbij.. En anders zal t me ook niet roesten haha ik zorg wel voor n wasbordje dat afleidt van de littekentjes sahi: ja buiten t hotel wel een heerlijke vakantie gehad
Goedenmiddag, hier ook erg geschrokken van het nieuws over de dochter van Maedra. Zolang gevochten en dan gaat het tijdens de bevalling mis, echt vreselijk. Straie; heb hele kleine adertjes die de vorige zwangerschap gesprongen zijn, maar daar was na 3 maanden niets meer van te zien. Hopelijk blijft het daarbij! Ik smeer me ook helemaal suf met olie, de vorige keer ook gedaan.Weet ook wel dat het uiteindelijk niets uitmaakt, maar gaat om het idee. Zelfde geld voor perineum-olie. Wat een gedoe de vorige keer.....ha ha ha.
Wat een verschrikkelijk nieuws van maedra. Jeetje wat oneerlijk en hard is het toch. Hier zijn geen woorden voor. Verder heb ik de afgelopen dagen niet bijgelezen. Hoe gaat het met iedereen? Morgen nog 1 dagje werken en dan de rest van de week vrij. Heerlijk.
Hoi Allemaal, Hier echt een verschrikkelijk saai dagje! Geen auto voor de deur. Tenminste wel voor de deur, maar hij moet gemaakt worden en manlief heeft de andere mee naar zijn werk! Best lastig als je in een klein dorpje woont. Ach beetje tv kijken maar! Iedereen fijn weekend nog! Ik ga morgen nog een dagje werken!
Oooh.... kom ff blij bijlezen en zie het bericht over Maedra.... Wat verschrikkelijk.... ff geen woorden meer vandaag.....
Goedenmorgen meiden, Zo hier nog een dagje werken vandaag! Het is nog stilletjes hier, dus denk dat iedereen lekker uitslaapt!! Geniet ervan! Morgen heb ik dan ook heerlijk weekend! Dus voor nu even zwaai zwaai!! En tot vanmiddag! Misja
GOEIEMORGEN!! @misja: werkze vandaag! hier weer helemaal blij zijn dan Chiel weer thuis is! haha, iets minder rustig, een lekkere kwebbelkont in huis weer
Een goedemorgen! Wij zijn gisteren goed thuis gekomen en zijn dus meteen doorgereden naar het buitenhuis van een oom, waar we met een man of 30 een BBQ hadden. Ook heerlijk gezwommen, maar het was allemaal best druk, dus ik was later op de avond blij dat ik thuis was. Ben als een blok in slaap gevallen! Koffer gewicht was goed gegaan. Wel fijn dat we de bagage konden opwaarderen, anders hadden we het niet gehaald. Alle kadootjes e.d. zijn mee naar Jerez gegaan! En ook twee albums die ik heel graag wilde, die nog bij mijn vader lagen: een album geschreven door mijn moeder, over haar zwangerschap (van mij dus ) en mijn eerste levensjaar en ook mijn babyfotoalbum. Echt zooooo fijn dat ik die nu hier heb, daar ga ik echt van genieten! Zojuist even globaal teruggelezen en voel me nu lamgeslagen door het nieuws van Maedra... Het leek zo goed te gaan en dan dit! Er zijn geen woorden voor... Ik ga nu dus ff lekker genieten van een hele rustige zondag (afgezien van vele wasjes draaien). Morgen dagje "klinieken", ben benieuwd hoe dat allemaal gaat. Wat betreft de box: Daar gaan we dus deze week achteraan om te kijken of ze die hier kunnen maken. Ik denk ook dat het de meest ideale oplossing zou zijn om 'm hier te laten maken. Ik verwacht dat we dan ook wel een redelijke prijs kunnen krijgen, ik hoop alleen dat er genoeg tijd voor is. Nou ja, ik ga nu ff rustig bankhangen. Voel me helemaal terneergeslagen en verdrietig door het nieuws van Maedra... Liefs, Caroline
goedemorgen meiden welkom thuis caatje !!! fijn dat alles goed is gegaan ...en dat je al je kado's mee kon nemen sjoon ohhhhhhhhh lekker genieten van je mannetje vandaag !!! misje werk ze vandaag .. bleeeeh .... hier gister mezelf voor mijn hoofd geslagen ... was al zoooo lang op zoek naar het eerste babyspul maar niet gevonden alles nieuwe gekocht ( leuk leuk ) en gister dus gevonden haha kind heeft kleding voor twee nu !! ach ... en we zijn lekker uit eten geweest met man en tim gister dat was zoooo leuk ! tim vermaakte zich prima in de speelhoek .. en mijn buik is nog dikker nu hahaha mannen slapen alle twee nu nog .. ik ben gaan ontbijten en lekker nog stil en rustig in huis ...
Goeiemorgen dames, Gisteren BBQ gehad en in de avond leek het wel of mijn buik op ontploffen stond.. Ik denk bandenpijn maar het voelde dus echt verschrikkelijk. Wel superlekker gegeten, nu hopen dat ik geen toxoplasmose opgelopen heb hehe.. Ik twijfel namelijk of een stukje vlees wel goed doorbakken was. .
Gisteren lekker met vrienden gaan uiteten. Gezellig!!! Alleen het slapen is waardeloos: deze week nog geen 1 nacht doorgeslapen. Maud wegbrengen had dus niet veel zin, want ik was om 6 uur helemaal wakker. Net nog even over de naam gehad: we zijn eruit. Het is toch een naam geworden die niet zo populair is. We hadden eerst een hele populaire naam in gedachten. @worst: zo snel gaat dat niet hoor. Zal wel loslopen. Bovendien is dat volgens mij vooral belangrijk in de eerste weken, als alle organen in ontwikkeling zijn. @caatje: fijn dta je weer thuis bent.
Goedemiddag! Het babykamertje schiet hier (eindelijk) ook op. Gisteren heeft vriendlief het kamertje gesausd, hij is nu met zijn zwager aan het behangen (1 muurtje) en dan gaan aankomende week de meubeltjes er in! Joepie! Misja: jij was er vroeg bij vandaag! Werk ze! Caatje: weer lekker thuis! Was ze! Emma: lekker uit eten geweest, heerlijk! En die nog dikkere buik, dat mag lekker nu en geen mens die je er op aankijkt Worstenbrood: lekker gebbq-d, alleen jammer van die buikpijn! Hopelijk voel je je alweer wat beter. Lieke: fijn dat je uit de naam bent! weer een vinkje op de lijst. striae: tja, van de vorige twee zwangerschappen zit er nog wel wat, er is nog geen nieuwe bij gekomen, maar wat niet is kan natuurlijk nog komen..... Ik heb net ook het bericht van Maedra gelezen, heb er echt geen woorden voor. Wat verschrikkelijk oneerlijk.
@caatje welkom thuis . Hoop voor je dat de zon schijnt, want hier is het weer bagger vandaag. @lieke leuk dat jullie uit de naam zijn, hier ook al een tijd "de naam" gereed. Een veel gebruikte maar wij hebben de schrijfwijze aangepast en die word zelden gebruikt, hier op het forum pas eentje tegengekomen nadat we de naam uitgezocht hadden. @tina heerlijk he als dat begin van het kamertje er is. Hier vandaag bedje opgedekt voor de show. Kleertjes zijn uitgewassen, zojuist gestreken en in de kast gelegd. Word er ook helemaal gelukkig en blij van. @emma ik PM vanavond weer terug, krijg zo visite, lekker hoor uit eten met de mannen, fijn dat jullie het zo gezellig gehad hebben. Nou laat die visite maar komen.
Middag dames... Vandaag niet zo veel online. Heb gisteren ook gebbq'd, maar heb heel de nacht gespookt. Voel me nog steeds beroerd.. Heb 3 stukkies vlees op, waarvan 2 bijna zwarte speklapjes en 1 sate, die ook goed doorgebakken was. Dus daar kan het ''gelukkig'' niet aan liggen.. Beeeeeeeh.... vwb de naam, wij zijn er gelukkig ook uit, staat zelfs al vast op de kaartjes. Vind het alleen zo irritant dat mensen nu gaan proberen te raden wat het is....
Bah, maedra's slechte bericht. Verder gaat het hier wel goed. Dit weekend lekker vrij, moest echt even bijkomen van het vele werken, dus doet me goed. Beetje lezen, beetje tv kijken, dat soort dingen Vanavond bij mijn ouders eten, dus koken hoef ik ook niet. het is nu echt de laatste weken aftellen voor mijn verlof. Caatje: vast fijn om weer lekker thuis te zijn! Morgen probeer ik weer buikfoto te plaatsen. Ben erg benieuwd of er weer verschil te zien is! En woensdagochtend heb ik wederom een echo, om te kijken of de vorige metingen wel juist waren en hoe het er nu voor staat met onze kleine (grote ).
Hier probeerde m'n schoonvader Fabian uit te horen. Welke naam krijgt de baby straks? Gelukkig weet Fabian de namen niet en dat houden we nu dus ook maar zo.
herkenbaar!!! dat proberen ze hier ook gelukkig is cenn van mening dat zn broertje piet gaat heten dus ze komen geen stap verder Caatje: welkom thuis! weer t betere weer in
haha, grappig hoor! Lolly en Anz! Hier weet Chiel de naam ook niet, dat scheelt. hij praat gewoon over "zijn zusje".
Hey meiden, was aan het bijlezen maar kom niet verder als het bericht van Maedra..............wat is het leven ontzettend oneerlijk!
Ja LovingMom, ik ben er ook helemaal naar van. @naam: Hier proberen ze Iris (m'n oudste) ook uit te horen. Maar we hebben een afspraakje: de "werknaam" van de baby is Zoë (vroeger wilde ik die naam altijd), die mag ze aan iedereen vertellen die vraagt. Iris weet de werkelijke naam ook, maar omdat we het zo spannend hebben gemaakt en haar bij "ons geheim" hebben betrokken, heeft ze zich nog nooit versproken. Heel af en toe komt ze bij me en fluistert ze in mijn oor: "maar de echte naam is ..., he mama? Die ga ik lekker niet verklappen!" Vind het erg knap van een meisje van 4!