Nou, ik ben er vandoor. Eens zien hoe de kids zich gaan gedragen hahaha. Hoop maar dat ze niet weer besluiten net met mijn groep in de buurt een merrie te gaan dekken! Fijne woensdag allemaal! Tot later! Liefs, Caatje
Goedemorgen!! Anz, wat fijn dat alles goed was en een mooie echo zo te zien! Je maakt mij ook wel nieuwsgierig Sjoon, ik ben ook opzoek naar iets leuks voor een bruiloft. Denk dat ik tegen die tijd gewoon ff bij een zwangerschapswinkel naar binnen loop. Caatje, wat gaaf weer! Ooit ga ik ook nog eens naar spanje en dan zeker een bezoekje wagen aan zo'n stoeterij
goeiemorgen allemaal! caatje: als ik naar Spanje ga, ga ik jou echt contacten voor een minimeeting weet alleen niet of we er binnenkort heen gaan We wilden volgend jaar met de schoonouders op vakantie, lekker camperen. maar ze zijn volgend jaar 30 jaar getrouwd, dus ze willen ons naar de canarische eilanden meenemen Echt super lief! veel plezier vandaag! emma: 12 uur werken, pfff. Ik had gisteren eigenlijk ook zo'n lange dag, maar omdat ik heel vrij ben in mn planning, heb ik mezelf even wat uurtjes vrij gegeven. female: ik had zelf al 2 broeken gekocht, had dus niet gehoeven, maar ach zij was 2 jaar terug ook op 27 oktober uitgerekend, hoe toevallig. Dus ze heeft ook lekker 2 3-kwarts broeken en 1 lange. wel apart dat ze zo streng zijn op dat vrijwilligers werk, jammer hoor! anz: mooi beebje hoor!!! @pretecho, eens kijken welke termijn wij die willen. Ik weet al wel een goed echo bureau die ook 's avonds kan, dus dat komt goed (handig al die zwangere dinnetjes). all: hier druk druk druk thuis, dus misschien wat minder aanwezig komende dagen. Dit weekend doen we de badkamer en omdat we het dus in 1 weekend doen, vergt het nogal wat voorbereiding. Vriendje is een beetje in de stress, terwijl ik de rust zelve ben, maar dat werkt niet helemaal Maar gisteravond besproken hoe we het doen en alles komt goed Verder gaat het met de kleine geloof ik prima, die geeft het duidelijk aan als ik me te druk maak (had gisteren buikpijn, dus meteen naar bed gegaan toen ik thuis kwam). Niet dat ik de kleine zelf voel, maar mn buik laat echt wel van zich horen. Verder net even ingeschreven bij het KDV, we gaan toch niet voor een gastouder
goedemorgen meiden hier lekker aan mijn onbijtje beschuit met blauwe muisjes hihi zalig tim op de peuterspeelzaal en straks komt een vriendinnetje ff bakkie doen halen we tim op en gaan we gezellig ergens lunchen en wat shoppen dan maar !! ik maak op dinsdag altijd 12 uur .. wij moeten verplicht een avond werken en het is zoooo rommelig op het werk .. slaap als een baby hoor snachts .. maar goed het is zittend werk dus ik red me nog wel .. anzzzzzzzzzzzzzz nog zo'n mooie foto !! wouw zeg ! mag ik het ook weten ?? sahi succes met verbouwen !! komt helemaal goed !! LM goedemorgen alles goed met je ?? caatje succes met de kids vandaag !! haha nouja vinden de kids vast wel spannend als ze een paard gedekt zien worden haha lolly hoi meis alles goed met je ? de was weer opgeruimd van de vakantie !! bijzonder ... hoooooooooooooooooooooooi !! heb je gemist maar daar ben je weer
Emma, hier gaat alles goed!!! Beetje moe, na zo'n dag als gisteren, maar dat overleven we wel Veel plezier vandaag! Klinkt als een leuke dag!
Anz: super om te zien de foto's! Leuk leuk! LM: leuk, pretecho. Wij hebben besloten het niet te doen. Het wordt straks echt een complete verrassing voor ons, zowel geslacht als uiterlijk Maar kan me voorstellen dat je het doet, het is natuurlijk wel erg speciaal. Sahi: fijn dat je zelf zo rustig kan blijven voor de verbouwing. Wij gaan in september of oktober of november verhuizen (is nog niet helemaal duidelijk aangezien ze het huis nog aan het bouwen zijn). Ik hoop dat we snel duidelijkheid krijgen ivm de kleine/bevallen ed. Maar verder voel ik me er ook nog erg rustig over. Het komt allemaal wel goed. Ik denk dat ik even wat van die dozen ga bestellen Even kijken wat allemaal gratis is
Zo, net maar eens even gebeld met KDV. 22 april een intake gesprekje. Anz... spannend.... leuk om het te weten of niet? Ik vind het zelf ook leuk dat we nu zelfs al een indicatie hebben. We weten het nog niet eens zeker maar heb ook een pendel die het zelfde zegt en een vriendin die het altijd goed heeft die ook het zelfde voorspeld. Moet dus wel raar lopen... Ik moet ook verhuizen, denk zelf eind juni..... Maar ik ga in een bestaand huis dus dat scheelt, alhoewel ook daar moet mijn inbreng nog in komen dus (tis nu een mannenhuis ) Wat is het weer lekker weer. Tenminste achter het glas.
@caatjem en is het goed gegaan met de groep? @sahi leuk hoor de badkamer opknappen. Het word vast erg mooi. @emma en nog lekker geshopt. Slaapt Tim niet meer 's middags? Fabian ligt nog heerlijk te snurken hij mag max 2,5 uur slapen dan haal ik hem eruit anders slaapt hij 's nachts niet zo goed. @fleurop ik moest even denken...... dozen bestellen? Maar het kwartje valt. Goed idee ga ik ook zo even doen. Nog een tip over gratis dozen. Sommige supermarkten geven ook gratis een boodschappen pakket weg als je daar het geboorte kaartje inlevert. Wij hadden de vorige keer een heel mooi pakket van de plus. Vanmorgen zijn de laatste flessen van mvm opgehaald. Het zit er nu op voor mij. Bij de da vanmorgen goede zonnebrand creme gekocht dat kunnen we nu wel gebruiken.
@verbouwing: normaal ben ik dus zo'n vreselijke stresskip en nu heb ik alles onder controle. Op dat gebied hou ik van hormonen, heerlijk! Ik kan me gewoon nergens meer druk om maken... emma: verplicht een avond snap ik nog wel, maar begin je dan niet later? fleurop: daar zou ik gestresst van raken, verhuizen in oktober die dozen had ik meteen na de eerste echo al besteld, maar schijnt dat je die pas laat in huis krijgt. ach ja, ik wacht wel af... lolly: de badkamer wordt super, lekker romantische stijl! Ik heb er zo'n zin in! Ik hoef zelf ook het verbouwen niet te doen, dus ik kan niet wachten tot na het weekend nu al klaar met mvm, ik moet nog 4 weken. grappig he? Zo'n verschil in 1 maand. all: weer allemaal lieve kaartjes in de brievenbus gehad, ik vind het zooo leuk!! Wordt er echt helemaal blij van. Zo maar eens gaan kokkerellen
Heb de dozen inderdaad ook besteld. Volgens mij bij de Plus (Voorwaarde: u moet binnen het verspreidingsgebied van de Plus supermarkt wonen) en C1000 kan je met je geboortekaartje een doos ophalen. En heb nu de blijedoos (na geboorte krijg je dan ook nog de babydoos) en de zwangerbox (na de bevalling krijg je dan de babybox). Ik had ook nog op de site www.gratisbabydoos.nl wat besteld. Maar nu zie ik dus dat die hele website uit de lucht is. Zal wel nooit aankomen dus, haha. Verbouwen/verhuizen; gelukkig hebben wij alle kamers gelijk aangepakt toen we in dit nieuwbouwhuis kwamen wonen. De babykamer is dus al behangen en gesausd en er ligt laminaat in. MvM; op 3 mei worden voor 't laatst de kratten opgehaald, nog even dus. bruiloft; ook ik heb begin juli een bruiloft. Maar ik weet totaal niet hoe dik ik dan ben. Dus twee weekjes ervoor maar eens gaan shoppen. Krijg ook nog wat kleding van een collega, misschien zit daar wat tussen.
lolly normaal leggen we tim wel op bed en soms slaapt hij nog wel en soms niet meer .. meestal wel iets .. ! maar net als vanmiddag dat we weg gaan kan hij prima zonder .. ook wel weer handig maar merk nu wel dat hij lui is hoor dus geef hem zo zijn kroel en dan vanavond lekker op tijd naar bed lekker dat fabian nog zo veel slaapt .. haha vanaf nu mag je weer in de wc sproeien !! ik nog een paar dagen en dan ook klaar met mvm ellenk spannend hoor naar het kdv wel gezellig voor je ukkie !! en het is toch best lekker buiten maar de wind komt er nu aan fleurop zal ff heftig zijn bevallen en dan verhuizen maar komt idd helemaal goed !! je zult ook vast wel hulp krijgen goldduke hoe was de echo ?? alles goed ?? sahi nee begin om 8.30 tot 20.15.. is niks aan te doen .. werk 25 uur en dan werk ik nog 2 dagen van 8.30 tot 16.30 die zijn lekker kort .. morgen moet ik overwerken dan begin ik wel wat later .. 2 zulke dagen vind ik nu te veel zeehondje ik heb nu die van wij-jonge ouders bij de etos en van de prenatal .. verder niet veel kunnen vinden .. fijn dat je van je collega nog kleding krijgt !!! worst hoe gaat het met je ? en met het werken ? lukt het .. nou hier terug na een gezellige lunch en shoppen .. ben moe ga zo ff douchen en dan pizza in de oven en klaar voor vandaag !
Anz: Mooie echo! Duidelijk. Ik heb maandag weer een afspraak bij de gyn, ben dan zo'n 15 weken, dus ik hoop dat wij dan ook zekerheid krijgen over het geslacht. CaatjeM: Fijn dat jullie nu goed zijn verzekerd. Wordt straks dan alles vergoed, alle bevallingskosten etc? Die zorgverzekering in Nederland is zo gek nog niet. Wij betalen alles zelf. Female: Jammer van je vrijwilliggerswerk, maar ja niets aan te doen voor nu. Jij ook een langvoeder? Ik voed mijn meisje nog steeds! Ik wil er nu graag mee stoppen maar zij denkt er nog anders over dus daar moeten we nog even aan werken. Fleurop: Heftig verhuizen rond je bevalling! Sahi: Succes met de verbouwing. Ik heb de 20 wekenecho pas op 3 juni, ik ben dan al 21,5 weken. Hier plannen ze die altijd pas rond 22 weken want ze vinden dat ze het dan beter kunnen zien. Mokay. Ik hoop dat iedereen zich goed voelt.
WHAAAAAAAAAAAAAA Ik tel de minuten..... Om 17:45u zijn we aan de beurt.... Kan me niet herinneren wanneer ik me voor de laatste keer ergens ZO erg op verheugd heb Straks meer!