Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Sjoon mooie taart, leuke naam staat er ook op (word niet de roepnaam van onze uk maar zit wel in zn volledige naam verwerkt :D)

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Altijdvrolijk, morgen gaan we voor de zwarte/blueberry wagen kijken :D

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gejanne: rennies zijn mijn vriendjes :D En zo erg is dat niet hoor, het werkt echt.

ellen: die benen doe ik ook niet meer, ik heb tocch maar 2 keer een 3 kwarts broek aangekund deze zomer... superzonde, had er 2 gekocht als zwangerschapsbroek.

gold: ik heb dus geen harde buiken ofzo, maar t schijnt dus ook dat je t zonder klachten kan hebben. en als je er te lang mee blijft doorlopen, kunnen uiteindelijk je vliezen breken, dat is nog niet de bedoeling natuurlijk.

altijdvrolijk: ow heerlijk, in bad!

sjoon: wat een leuke taart weer!

@kinderwagens: ik ben helemaal fan van onze mutsy 4 rider

princi: succes met prikken morgen

zo nou lekker douchen en naar bed en hopen dat ik nu beter slaap ;)

4. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd :D

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @altijdvrolijk en tina ik heb jullie toegeveogd aan de lijst.
    Ik jullie ook gelijk buddy's gemaakt. Ik weet niet of jij altijdvrolijk, een buddy wilt zo niet dan verander ik dat weer op de lijst.

Weltrusten.

6. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @emma: dikke knuffel!
    @caatje: mooie echo.
    @sjoon: wauw wat een mooie taart...
    @scheren: bikinilijn lastig te zien, doe ik met spiegel. Benen lukt nog wel, maar niet meer lang. De vorige keer heb ik er voor de bevalling alles afgehaald, leek me niet prettig als iemand anders dat nog ging doen als je bijv een katheter moet. Uiteindelijk bleek dat ik de randjes toch niet goed had gedaan: zag er niet uit na de bevalling :)

7. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Meisjes,

Kom alleen ff zwaaien, is nog zo vroeg maar ik moet gaan werken. Me laatste ochtenddienst voor me verlof. Morgen nog een avond en volgende week nog 3 diensten, dus het is echt aftellen. Heb een half dagje, dus kom vanmiddag weer even langs. Fijne dag allemaal en werkse!

8. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Sjoon! Wat een mooie taart! Echt goed gelukt :D

Princi, succes met het nuchter prikken vanochtend. Mag je daarna wel weer eten?

Misja, YAY! Je laatste ochtenddienst, heerlijk gevoel, niet waar?

Ik wil een leuke video met jullie delen, Jimmy Kimmel op zwangerschapscursus ;)

(5 minuutjes)

http://youtu.be/sws6RuMkYlw?hd=1

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    misja: o wat lekker dat aftellen. Ik moet nog 5 weken, ook best snel, maar ben deze week zo moe dat ik er even geen zin meer in heb... morgen lekker mn rust pakken.

ow ik moet echt even klagen, ik ben echt zo moe! en dan komt vanavond de visite van gisteren weer mee eten, is mn beste vriendinnetje, dus dat overleven we wel. mn vriend vindt t gezellig, omdat ik toch heel de tijd saai op de bank lig te hangen, maar ik ben echt ongezellig...
    nog even werken vandaag, gelukkig tijd voor een middagdutje, zoals mn planning er nu uit ziet. maar ook even nadenken of ik mn vriendinnetje niet alsnog afbel...

10. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Dank jullie wel voor de complimentjes over de echo. Ben er erg blij mee! :D Hihi, met de echo bedoel ik dus, maar ook wel met jullie complimentjes hoor! ;) :D

Gisterenavond zijn we bij de ouders van mijn lief een hapje gaan eten en hebben we de cadeautjes van onze vakantie naar NL gegeven. Iedereen vond ze kei leuk! Was dus een geslaagd avondje. :)

Vandaag een rustig dagje. Mijn lief moet even naar de bank, want via PayPal hebben ze van zijn creditcard gestolen :$ (gelukkig niet veel en de kaart is nu geblokkeerd)... Daarna ook nog even naar Prenatal om onze wagen af te betalen. Die moet over een paar weken bij ons zijn! Spannend!!!

Maar eerst in de loop van de ochtend mijn vader even bellen om over de echo te vertellen! :D (Die belde ik gisteren, maar toen kwam 't niet goed uit)

@Sjoon: Wauw! Leuke (resul)taaRt joh! Echt goed gelukt! Wassie ook lekker???

@Sahi: Balen dat je zo moe bent. Hoop dat het vanavond gezellig zal zijn met je vriendin!

Persoonlijk probeer ik zo min mogelijk 's avonds te plannen. 's Avonds ben ik het liefst op tijd thuis en op tijd in bed! ;) ;)

@Scheren: Grappig dat zoveel dames gewoon met de ladyshave scheren. Dat vertrouw ik dus helemaal niet bij mijn schaamstreek!!! :$ :) Ik doe het gewoon lekker met een mesje van Venus, wordt 't heerlijk zacht van! ;) :D

Fijne donderdag allemaal!

Liefs,
    Caroline

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Haha Gold, Jimmy Kimmel...dat al die andere mannen zo moeten lachen en die vrouwen dan ge-ergerd zijn...haha! Vond je die liedjes die Sarah en Jimmy rondom Mat Damon maakten ook zo leuk?
    En ik hoef alleen maar nuchter te prikken en dan is het daarna klaar. Pas als dit te hoog is dan krijg ik ook zo'n drankjes test.
    Het zit er gelukkig alweer op en nu maar hopen dat nu nog steeds alles oke is.

Misja, lekker aftellen!!! Zo gek dat ik nu helemaal niet heb eigenlijk... Nou ja ik tel wel af tot de bevalling...dat wel!

Sahi, doe rustig aan hoor. je vriendin heeft er vast begrip voor als je afbelt. En...je hebt wel een goed excuus om ongezellig te kunnen zijn nu ;). Ik hoop dat je lekker zult slapen vanmiddag!

12. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Gejanne: He gats dat is zeker niet fijn zeg. Rennies hier ook in overvloed, aandelen Rennie varen er wel bij hahaha :D
    Sjoon: Wauw leuke taart joh ! Echt gaaf !
    Princi: Succes met het bloedprikken.
    Sahi: Kom maar lekker klagen hoor, lekker dat je even een dutje kan doen vanmiddag. Kan je echt van opknappen.
    Scheren: Hier ook gewoon met een mesje hoor, beentjes gaan nog redelijk makkelijk. Ik heb zo'n mesje van Intuition met zo'n zeepblok er omheen dus dat scheert lekker makkelijk.

Ga vandaag de zolder eens even lekker opruimen, alle babyspullen van Esmee uitzoeken en op kamertje van baby Herman zetten. Echt zin in ! Haha hou ook lekker joggingbroekie aan vandaag :D

Alleen nog eens even nadenken wat we nou weer gaan eten vandaag... Mag manlief mooi even boodschappen doen strakjes ;)

Fijne dag meiden

13. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    zo raar, met mn telefoon kan ik alleen nog maar linkjes plaatsen dus nu via de mac nog maar ff echt de foto bijgevoegd:)

14. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijf het echt een super mooie buik vinden van jouw :D

Oh ja, goede middag dames.
    Heb lekker uitgeslapen, maar ben er niet echt van opgeknapt.
    's Nachts verbouwd mijn kleine boef ff me ribbenkast.. :O

Nog even over dat buddy systeem, dat gaat via sms ofzo?
    Die afslag had ik even gemist, sorry.

Straks weer gezellig werken tot half 12.. Pfffff, heb nu al geen zin.

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    caatje: oei, ik hoor zo vaak rare verhalen over Paypal. Wat balen zeg!!
    ja vanavond eet ik mn prakkie en trek ik me terug heb ik afgesproken. Vriendje en vriendinnetje gaan buiten de deur wat doen om mij te ontzien. Ze snappen het gelukkig heel goed :)
    ik gebruik ook gewoon een mesje van venus. geen cremetjes en schuimpjes voor mij daar! Had op mn benen een keer zo'n allergische reactie, dat ga ik echt niet op mn schaamstreek uitproberen :O!!

princi: slapen gaat niet lukken, maar even een uurtje nixen wel. dokter is er pas weer om 14.00 (mocht ook 's middags mn plasje brengen), dus moet toch weer heen en weer en om half 3 weer richting werk...

mariel: heerlijk in je huispak vandaag. Ik heb morgen vrij, dus dan ga ik lekker bijtanken :D

anz: mooi buikje weer hoor! Moet ook weer eens een foto maken, vergeet het steeds.

altijdvrolijk: zo'n beeb heb ik hier ook, die 's nachts mn ribben en heupen verbouwt, pfff. daarom ben ik zo moe natuurlijk! maarja, nog hooguit 13 weken en dan is ze er!

16. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Princi, Jimmy Kimmel is echt leuk hè? Die Matt Damon spoofs zijn oom geweldig :D we missen zo iemand wel hier in NL.

Huispak?! M'n beste vriend.

Anz, je buik blijft mooi!!! Heerlijk om te zien hoe we groeien.

Vanochtend bij de huisarts geweest, zit nu op de helft van de ab kuur, en ik voel me k#t, buikpijn etc.
    Urine laten checken, die is schoon!!!
    Dus de ab werkt wel :D
    Buikpijn en pijnlijke blaas komt door....die kleine die aan het zakken (indalen) is! Geen idee of het te vroeg is, maar verder was alles prima met mij en dochterlief. Harde buiken komen door gevoelige baarmoeder en super beweeglijk meisje...
    Ik ben weer gerustgesteld.

Laters

17. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Goldduke; gelukkig is je urine 'schoon' maar de buikpijn is wel balen :(
    Cenn was bij 30 weken al helemaal ingedaald wat voor flinke buikpijn zorgde en ook ren pijnlijke blaas door de druk..
    Misschien dat t toch echt daardoor komt? :D jullie meisje is er gewoon lekker op tijd bij;)

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    gold eindelijk verbetering !!!

anz prachtige foto !!

iedereen bedankt voor de knuffels .. vanmorgen gewerkt en een dag verder is alles weer anders
    de datum van de KS is gepland !!! ik wordt een septembermama maar blijf lekker hier hoor
    gaan zo uit eten .. naar pannekoekhuis met tim en zijn grote vriendin !!

dus fijne avond nog all

19. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sahi: ik bedoelde mbt de Rennies vijand meer in de zin van dat ik baal van het maagzuur, maar daarom zijn ze juist mijn vriend haha. Ze werken bij mij gelukkig altijd snel en goed!!
    En je vriendin zal het vast wel begrijpen als je de afspraak voor vanavond alsnog cancelled! O zie dat ze idd niet komen, beetje aan jezelf denken is nu wel belangrijk ;)

Misja: heerlijk, nog een paar diensten en je hebt voorlopig verlof. Ik moet officieel nog 5 weken werken, maar ben de laatste tijd zo moe dat ik er over zit te denken om te overleggen of ik toch 2 weken eerder kan stoppen, dan neem ik gewoon vakantiedagen op!

Mariel: is idd wel ff balen van dat maagzuur, vooral 's nachts. Maar ach, ze moeten de omzet toch ergens vandaan halen :D Heerlijk weer ff door de babyspullen snuffelen, ga ik binnenkort ook maar weer eens doen ;)

Emma: fijn dat de datum nu bekend is, lijkt me ook wel wat vreemd om het gewoon al te weten wanneer de kleine komt :)

All: vanochtend weer bloed laten prikken voor mn HB en vitamine D. Morgen mogen we weer naar de VK! Vandaag zijn we met zoonlief naar een indoorspeeltuin geweest, we zijn net een kwartiertje thuis, hij was echt helemaal op! Eerst maar lekker naar bed gedaan! Vanavond gaan we evt. de kinderwagen ophalen, ben benieuwd of het wat is!

20. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Meiden,

Zo ik heb me laatste ochtenddienst er op zitten. Heerlijk half dagje vandaag. Nog 3 avonddiensten te gaan en dan zwaai ik echt af tot half januari! Heerlijk vooruitzicht.

Ik was me net toch echt zo ontzettend moe, dus heb gewoon ruim een uur liggen slapen op de bank! Erg he! Nee had het echt even nodig denk ik.

@Gold: Jullie kleine is helemaal niet zo vroeg hoor met indalen. Ik kwam met 29 weken bij de vk en die zei toen al dat die kleine al aan het indalen was. Vandaar ook mijn buikpijn klachten. Ik heb de laatste weken ook zo'n raar gevoel van onderen. Alsof er wat word omgedraaid ofzo! Kan ook van het indalen zijn denk ik maar! Fijn dat je urine schoon is joh!!!

@Anz: Hele mooie foto joh! Wat ben jij slank gebleven zeg! Bij mij is echt alles op me kont en benen gaan zitten!!

@Sahi: Lekker rustig aan doen joh! Voor jezelf kiezen hoor. Hopelijk voel je je snel weer beter!

@Mariel: Heerlijk joh zo'n lekker dagje thuis in je joggingbroek! Vind ik tenminste! geniet ervan!

@Gejanne: Als het beter is voor jezelf en kindje en je hebt nog vakantieuren, lekker opnemen hoor! Je hebt je leven lang nog om te werken.

@Caatje: vervelend joh van die diefstal. Al is het dan niet veel, ze hebben er gewoon af te blijven.

@Princi: jij werkt momenteel niet? Omdatje niet naar je verlof aan het aftellen bent. Nee dan heb je dat inderdaad niet! Ach aftellen naar de bevalling dan maar!

@Emma, Fijn dat je een datum hebt! Blijf maar lekker hier hoor, aangezien je eigenlijk gewoon een oktobermama bent. Voor hetzelfde geld komt mijn kleine ook in september, ben namelijk 4 okt uitgerekend!

Zo ik heb iedereen weer gehad denk ik. Strakjes weer eten koken. Broccoli met kip vanavond! Lekker hoor!

Deel Deze Pagina