Misja: is ook zo dat ik mn hele leven nog kan werken en al draag ik mn werk 2 weken eerder over is ook niet zo'n probleem neem ik aan. Even volgende week aankijken, als ik weer ga werken. 2 september hebben we ook nog eens een personeelsuitje (wat ik zelf geregeld heb met een collega), maar we gaan oa naar Corpus (reis door het menselijke lichaam) en daar moet je ook aardig lopen begreep ik. Mogelijk dat ik zelfs niet eens meega, ben nu al moe van de slaapkamer naar de keuken lopen Lekker hoor, dat je even een uurtje hebt bijgeslapen, heb je soms echt nodig!!
Gold: Fijn dat je urine schoon is joh, nu hopen dat je klachten ook snel weg zijn. Anz: Wauw mooie buik hoor ! Misja: Heerlijk dat je al echt aan het afronden bent zeg, al bijna verlof ! Heb echt een heerlijk middagje, toch maar niet de zolder op gegaan maar moest van manlief verplicht in bad gaan zitten... haha ik blijf anders maar rommelen en ik moet nog steeds rustig aan doen Heb dus heerlijk 2 uur in bad gezeten met een kopje thee en een paar boekjes. Man en dochter hebben samen boodschappen gedaan dus mama kon zo weer heerlijk schoon joggingbroekie aan en zo lekker op de bank zitten. Voel me helemaal ontspannen nu
@sahi klagen mag hoor. @anz mooie buik hoor. Jij hebt ook al zo'n voetbal buik. Hier ook zo'n bal. Fabian zag jou foto en het eerste wat hij zei was he dat is mama. @altijdvrolijk ja het buddy systeem gaat via sms. Jij en je buddy wisselen nummers uit en heb je nieuws en kun je niet op het forum kun je dat door geven aan je buddy. Zij houd ons dan op de hoogte. @goldduke indalen kan heel goed hoor. Hier ligt de kleine ook al behoorlijk vast in het bekken. @emma en en en wat wordt de datum. Of is dat nog een verrassing voor ons. Fijne avond. @gejanne groot gelijk dat je probeerd om eerder te stoppen met werken. Ik neem ook eerst 2 weken vakantie en dan 4 weken verlof. Dan heb je nog lekker 1 weken verlof na de bevalling. Ik zit er over te denken om de geboorte tens aan te vragen. Heeft iemand daar ervaring mee? oh ja en vandaag al weer 33 weken zwanger.
Zo, we zijn ook weer op me werk aanbeland. Sahi: Lekker he, dat verbouwen. Maar denk er ook zo over hoor. Het is nog maar even. Goldduke: Fijn dat je urine schoon is! Emma: Lijkt me een heel raar idee om te weten wanneer je kleine echt precies geboren wordt. gejanne: ben benieuwd hoor, of die wagen wat is. En ook wat de uitslag van je bloed is. Mariel: even ontspannen is ook erg lekker. Zeker in bad..
@Mariel: Ja echt heerlijk hoor. Kijk er ook echt naar uit! Heb geen hekel aan me werk, maar het is ook wel erg lekker hoor. Nog 7 weekjes en ons kleintje is er hopelijk! Heerlijk joh, middagje badderen! Ik mis het bad normaal echt niet, maar nu ik zwanger ben lijkt het me toch wel heerlijk ontspannen. Staan in de douche begint af en toe echt vermoeiend te worden. @Gejanne: Die twee weken maakt dan idd ook niet meer uit! Lekker doen hoor. En wat betreft corpus, die rondleiding door de mens hoef je niet te lopen, je gaat dan in soort van karretjes met koptelefoon en kastje door dat lichaam heen. Ze hebben wel ook nog een soort van museum gedeelte waar je vrij rond kan kijken, dat is uiteraard wel lopen. Maar je kan daar ook heerlijk zitten hoor! @Lolly: Wat is de geboorte tens??? Fijne avond!
gold: bij mijn vriendinnetje was haar kindje met 28 weken al aan het indalen. kan dus best. maar als die hele 'area' al gevoelig is, dan is het niet lekker natuurlijk. fijn dat je urine eindelijk schoon is! emma: oe dan wordt het helemaal snel, een september mama! misschien heb ik niet opgelet, maar waarom een geplande keizersnede en zo vroeg? gejanne: ja mijn vriendinnetje is een schat, ze snapt het wel. Dus mijn vriend is naar haar toe, want hij zou haar ergens mee helpen met de auto en dat doen ze nu dus bij haar ipv. hier thuis. misja: eet smakelijk en heerlijk dat je laatste ochtend dienst erop zit! o ik wou dat ik een bad had zeg! Maar het past echt niet in onze badkamer, we hebben in april de badkamer verbouwd en het serieus overwogen, maar een bad zou echt te groot zijn. Maar mijn moeder heeft een bad, dus als ik echt graag wil kan ik daar langs. mariel: lekker dat je ontspannen bent! lolly: 33 weken al! Ik ben vandaag 29 weken. ik voel me soms zo'n zeur als ik zoveel klaag, maar soms is het wel lekker altijdvrolijk: ja nog maar eventjes. En zal het dan ook gaan missen, het verbouwen in mn buik. want het is ook wel gezellig all: vanmiddag was mn plasje 'schoon', maar de dokter wil dat ik morgen voor de zekerheid met ochtendurine langs komt. Omdat ik zwanger ben wil ze het zekere voor het onzekere nemen. Wel lief dat ze het zo serieus neemt, maar ze vroeg allemaal dingen die ik met de VK al had besproken, dus vond het een beetje dubbel op Maar het komt uit een goed hart, dus dat is fijn.
Lolly: ik heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht hoe ik het met mn verlof zou doen, heb gewoon automatisch gekozen voor 4 weken tot de bevalling, omdat ik dat bij de oudste ook gekozen had. Maar nu loopt er een peuter van 3 rond, merk echt wel dat ik sneller moe ben! Ik wacht sowieso mn eerste werkweek gewoon ff af! Jij bent alweer 33 weken zwanger, gaat hard zeg!! Altijdvrolijk: nou, de wagen is van ons Zag er echt nog supernetjes uit, ze hadden hem maar 8 maanden gebruikt! We hadden hem echt goedkoop, dus helemaal blij Misja: o, super bedankt voor de info, dat is ideaal dus , die rondleiding! Maar stiekem heb ik ook gewoon niet zo heel veel zin 's Middags gaan we nog een rondvaart doen door Delft en lopend door Delft. Wacht wel ff af hoe het verder gaat Sahi: als vriendin moet je dat ook kunnen zeggen toch, dat het eigenlijk niet zo uitkomt!! Fijn dat je urine iig schoon is, en beter extra controle dan te weinig, toch!? Klagen mag hier hoor , moet zeggen dat ik het de laatste week ook aardig doe, maar als je je moe voelt oid dan is dat soms gewoon frustrerend als je ziet dat je huis schoon moet en de was nog aan kant moet e.d.
Dank je Nogmaals bedankt voor het speurwerk , had deze helemaal niet gezien toen ik zelf aan het zoeken was!! Precies, we zeggen gewoon hoe we ons voelen , dus het is idd helemaal geen klagen
Even snel: controle in het zh gehad. Vruchtwater was nog steeds hetzelfde: ruim. Over 2 weken opnieuw controle. Baby lag nu in stuit, maar dat zegt nu nog niets...
hoi meiden! gister weer een hele dag gewerkt, en dus daarna moe. vriendje kreeg afgelopen woensdag zijn kadootje (uurtje ferrari rijden) hij vindt het helemaal geweldig!! nou had ik voo zondag een verrassingsfeest geregld, omdat hij zijn verjaardag niet wou vieren. maar toen had zijn vader zih verlult aan de telefoon, terwijl ik alles duidelijk in de mails en de sms had gezegt niks tegen mijn vriendje te zeggen, dus ik was dinsdag enorm aan het balen. hij vroeg vanaf hoe laat ze zondag mochten komen. 1 klein voordeel, hij weet niet wie er allemaal komen en ook niet dat ik een complete bbq laat bezorgen! haha maar goed, toch jammer dat de verrassing weg is nu. iedereen bedankt voor de reacties op mijn resultaaRt! ik weet nog niet hoe deze smaakt, maar ik hoop dat vanavond nog een stukje over is om te proeven! mijn zwager heeft gisteren de taart gehaald en zijn zoontje wordt vandaag 1. SPANNEND! @Anz: nou ben ik wel benieuwd naar de naam hoor! haha. maar we zullen lekker afwachten tot de kleine er is! @sahi (geloof ik) fijn dat je plas "schoon" is is toch wel weer een geruststelling. @ de rest met kuurtjes en blaasontsteking, hopelijk ook snel schone plasjes. @ emma: dus je wordt een september mama?? eind september? fijn dat je toch hier blijft! ik kon ook wel naar de november mama's toe gaan met kletsen, maar aangezien ik hier toen al een tijdje aan het kletsen was, vond ik het leuker om hier te blijven! verder heb ik wel alles gelezen, maar niet echt opgeslagen ergens in mijn hoofd! zo, zometeen ff lekker de viva lezen. krijg m tegenwoordig op woensdag binnen, maar dan wil toch pas op vrijdag lezen! haha vanmiddag nog even werken van 13.00 tot 18.00 of tot 17.00 en dan naar de verjaardag van ons neefje.
Fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden Lieke. Klagen... wij? hihihi.... Da's nou zo lekker hier. Je hoeft niet altijd 'goed' te zeggen als iemand vraagt hoe het gaat... Heb hier de hele week al 'een blok aan het been' = mijn vervanger die een weekje meeloopt. Mega onhandig omdat volgende week mijn laatste week is. Dus kan niets gestructureerd uitleggen omdat ik alle dingen moet afronden. Maar goed... Tis voor een goed doel... Nou ik ga snel aan het werk want hij kan elk moment binnen komen vallen.. later
Hallo! Kom even zwaaien, ga zo samen met de kids even douchen/badderen. Emma: fijn dat je een datum weet en jammer dat je je zo rot voelt. @dames die schone urine hebben: fijn! @sjoon: prachtige taart! @klagen: dat moet kunnen! Tegen de buitenwereld zeg je toch al gauw "goed" als ze vragen hoe het met je gaat. En hier praat je met dames die zich ook moe en beurs voelen, dus is er wederzijds begrip! Voor iedereen die ik ben vergeten, sorry! Ik ga richting badkamer!
Goedenmorgen meiden, Zo hier net uit bed. Maar was als zolang wakker, aangezien ik een leuke hond heb, die om 6 uur zijn sirene heeft aangezet. Laatste uurtje toch nog een beetje kunnen dommelen! @Gejanne: Handig van je, dan gooi je het toch gewoon op je zwangerschap. Als je het niet meer volhoud dan ist niet anders he! Maar moet eerlijk zeggen dat Corpus wel de moeite waard is. Echt heel gaaf om te zien hoe het menselijk lichaam er van binnen uit ziet. Maar goe, ik heb ook een zorg-achtergrond. Gefeliciteerd met de kinderwagen!! heerlijk joh, is dat ook weer geregeld. @sahi: Ik heb ook geen bad hoor, het was mariel die in bad ging. Wilde ook dat ik er 1 had, maar gaat ook niet passen hier. Maar ga ook af en toe bij mijn moeder, die heeft zelfs een bubbelbad. Heerlijk! @Sjoon: Jammer is dat he, als de verassing er dan af is! Dat is nu juist vaak het leukst! Hopelijk kan je er evenwel nog van genieten! Nog een stukje van je taart op? @Lieke: Wel heel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden zeg!! Hoop zo met je mee dat alles goed mag blijken te zijn na de geboorte! Kop op!! Toch nog beetje proberen te genieten. @Ellenk: Heerlijk joh aan het afronden, je moet maar zo zien. Nog een weekje en je bent van dat blok aan je been af! haha. En daarna ga je lekker minimaal 16 weken genieten. Van de laatste tijd zwangerschap en je kindje! Ik ook nog een week en dan doe ik ook niks meer! Heerlijk thuis zijn. Zo hier rustig dagje, althans tot vanmiddag want moet dan nog gaan werken. Avonddienstje. Weekend vrij en dan echt me laatste week! Gek idee, dat ik gewoon tot half Januari niet meer hoef te gaan werken! Maar ook wel heel lekker, alle babyspulletjes lekker wassen en het kamertje verder klaar maken! Fijne dag allemaal!
Een goedemorgen! Gisteren inderdaad een lekker relax-dagje gehad. Zijn dus alleen nog even naar Prenatal geweest om de kinderwagen af te betalen. Nu krijgen we 'm volgende week gewoon al thuis!!! Echt cool! @Anz: wat een prachtige buik heb je toch! @Sahi: Tja, over het algemeen is PayPal heel veilig, behalve natuurlijk als ze die website kraken. En helaas ligt die de laatste tijd nogal onder vuur. Gelukkig krijgt mijn lief gewoon het geld teruggestort, dus dat is verder geen probleem. @Misja: Ja, diefstal is altijd vervelend, maar gelukkig krijgt mijn lief het geld gewoon teruggestort (je hebt altijd een x aantal dagen (ik geloof zelfs tot een maand) om geld terug te laten storten, ook bij andere creditcard betalingen). Zie ook mijn antwoord aan Sahi. Vandaag ook een relax-dagje, gaan we met de familie van mijn lief naar het strand. Erg lekker dus! Hoop alleen dat het niet te erg waait... En nu eerst met z'n allen gezellig buiten de deur ontbijten! Fijne vrijdag allemaal! Liefs, Caroline
goede morgen allemaal (ik weet het, het is al half 12 geweest). mn plasje was vanmorgen weer schoon Joehoe! Alleen nu even aankijken dat ik niet weer die gekke pijn krijg, dan even de VK vragen of dat erg is. De doktersassistent had het over indalen, maar ik vraag me af wat zij er van weet... gejanne: ik heb een schat van een vriendinnetje, dus dat kunnen we best tegen elkaar zeggen inderdaad lieke: het blijft spannend he? stuit zegt nu inderdaad nog niets, kan de laatste dag nog veranderen hopelijk over 2 weken weer goed nieuws. sjoon: wat zonde zeg, dat zn vader zich heeft versproken! werkse vandaag ellenk: inderdaad, je mag soms best eerlijk zeggen dat je het zwaar hebt. voordeel van je bijna-laatste week: je kan straks de deur dicht doen en lekker alles achter je laten tina: veel plezier met badderen misja: heerlijk, bijna klaar met werken tot half januari! caatje: o gelukkig komt het goed met het geld. ik krijg trek van je verhaal, zal zo weer even wat eten. vanmorgen vanaf de dokter maar meteen de boodschappen gedaan en ben weer helemaal versleten. Ik zou ook zo lang mogelijk uitslapen, maar was om half 9 toch echt klaar met slapen. En nu weer helemaal kapot, maar slapen lukt niet. Dat 3e trimester slaat hier echt in als een bom, en dan heb ik niet eens een peuter of kleuter rondlopen. Ongelofelijk hoe jullie dat doen! vanavond naar een tante die jarig is en ze woon vlak bij mn schoonouders, dus daar gaan we dan slapen en morgen na het ontbijt lekker weer naar huis. moet nog zoveel doen van mezelf, maar van vriendje moet ik alles lekker laten zoals het is. en ik ben ook echt te moe, maar ik vind het hier ook een zooi :S Wat een dilemma Maar het plasje was dus weer schoon, dus ik ben alweer blij
@misja de geboortetens is een apparaatje wat je tijdens de bevalling kleine stroomstootjes geeft. Dit werkt pijnstillend. En er komt geen medicijn aan te pas en dus ongevaarlijk voor moeder en kind. Je kunt het kosteloos aanvragen bij de zorgverzekering. Ik denk wel dat ik het ga aanvragen maar ik heb er verder nog nooit iemand over gehoord. @sahi natuurlijk klaag je niet sort je hart hier lekker uit. Fijn dat je urine schoon is. Probeer de boel de boel te laten dat ligt er morgen ook nog wel. Ik ben daar wel makkelijk in geworden merk ik. Probeer goed aan je zelf te denken en je rust te pakken waar dat kan. @gejanne fijn dat jullie een goede wagen hebben gevonden. @sjoon he gatsie balen dat je schoonvader is heeft verpraat. Gelukkig weet je man nog niet alles van de verrassing. Ik ga straks op kraambezoek bij een collega dan kan ik even oefenen hahaha. Het weekend nog werken en volgende week woensdag nog en dan heb ik verlof. Wat een heerlijk vooruitzicht. De vaatwasser lekt hier nog steeds water. Daar baal ik goed van. Ik heb het al schoongemaakt en de rubbers zien er ook nog goed uit dus wat het is?
Filter is schoon afvoer is niet verstopt want hij pomt het water wel weg slangetjes los? Volgens mij niet ik kan er in ieder geval niets aan zien.