Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zo... heb "het blok" afgeschut. Zag al aan zijn gezicht te veel info gehad deze week. Dus hij was wel blij dat hij naar huis kon vanmiddag. Tenslotte zat hij ook hier in zijn vakantie dus zeer coulant van mij! ;) uch :)

Als ik er aan denk wat ik volgende week allemaal nog wil doen dan raak ik een beetje in paniek. Maar goed. Moet nog wat administratieve kunstgrepen ontvlechten...

Lolly... ieeeh dat is echt mijn nachtmerry dat er wat met dat ding gebeurt. Echt ik had in mijn huis een redelijk nieuwe, die van Jan is 25 (!) jaar oud ofzo. Maar goed we gaan volgend jaar verbouwen dus ga nu geen nieuwe kopen maar als er nu wat mee is.... aaagh..
    Maar inderdaad wellicht filter of afvoer??

Sahi, goed dat je urine schoon is.

Caatje veel plezier met je relax dagje.... strand.... wa-is-da :)
    Hier is ut mooi grijs.

Volgende week zou het weer beter worden. Ik hoop niet te want dan zwel ik weer op....

Nou ga weer aan ut wark.

Laterrrrrrrrrr

2. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Lolly: Ik had er idd gister al even naar gegoogled! Wist echt niet dat het bestond. Maar vergoeden al de verzekeringen dat apparaatje? Gek eigenlijk dat je er niet over word ingelicht dan!? Zal eens even kijken of mijn verzekering ook mee doet.
    Balen van je vaatwasser!!

@caatje: Fijn dat je lief het geld wel terug krijgt! Maar goed dan nog hebben ze van je geld en spullen af te blijven he! Je moet er toch weer tijd en energie in steken om je pas te blokkeren en het geld terug te halen. Leuk joh dat je kinderwagen volgende week al komt!! Hier staat tie er al even, net als het kamertje. Moet toch wel paar keer op een dag even gaan kijken.

@Sahi: lekker klagen hoor. Je zegt inderdaad tegen je eigen omgeving al gauw dat het goed gaat. Maar wel heel fijn dat je urine schoon is. Had het laatst ook, van die vage klachten, maar urine was ook schoon. Hebben ook nog op streptokokken getest. Maar kwam ook niets uit. Schijnt ook veel voor te komen bij zwangere vrouwen. Doe rustig aan meid!!

Hier de afgelopen twee weken ook alles tegelijk. Weer hoop extra kosten. Auto manlief kapot, reparatie kost 1500 euro. Mijn autotje afgekeurd, hebben we zelf gerepareerd, dus is vandaag wel goedgekeurd, maar ook weer 150 euro. Alles betaald van de babykamer enzovoorts!! Dus weer een verschrikkelijk dure maand. Grrrrrrrr alles komt altijd tegelijk.

Zo ik ga nog ff languit op de bank. Wachten op het mannetje en dan nog even om een boodschapje en dan nog gaan werken, dus ben nog niet klaar!! Ach.... het houd me van de straat. haha.
    Alvast een fijn weekend allemaal!

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    GeboorteTENS - Verzekeringen

In deze link staat welke zorgverzekeringen allemaal de geboortetens uitlenen. Ik heb over 2 weken een dubbele afspraak bij de vk. Dan krijg ik advies over wanneer ik moet bellen als de bevalling begonnen is. Dan gaan we het ook hebben over pijnbestrijding tijdens de bevalling. Misschien dat bij jou ook nog ter sprake.

zo jullie hebben een dure maand gehad. Dat hakt er altijd flink in.

4. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sjoon: ben benieuwd wat je vriendje van je verrassing vind, al is het nu niet helemaal een verrassing meer! Werkse!

Misja: ben op zich wel nieuwsgierig naar Corpus, maar wat niet gaat gaat niet, ik zal ze iig voorbereiden dat ik mogelijk niet meega, dan zien we het vanzelf. Ja ben superblij dat de wagen vast geregeld is, is toch wel iets wat ik van tevoren wilde hebben!
    Balen dat jullie zoveel kosten hebben deze maand, maar ik weet nog bij de eerste dat we zoveel geld uit moesten geven, een muurtje extra plaatsen, kamertje helemaal opknappen, babykamer, wagen, noem maar op. Aan het eind van het jaar toen een andere auto gekocht omdat mijn peugeotje echt te klein was, maar ons banksaldo was niet zo hoog meer :D

Sahi: je moet echt niet over je grenzen gaan wat betreft schoonmaken e.d. Rust is echt belangrijk! En ik heb wel een peuter rondlopen, maar dan moet je wel, ik kan hem moeilijk de hele dag in dezelfde pamper laten lopen :D Maar de laatste tijd ontbreekt me de fut nogal eens om echt met hem bezig te zijn hoor ;) Gelukkig is je plasje schoon, weer een geruststelling!!

Lolly: ben zeker blij met de wagen, hopelijk is hij in gebruik net zo fijn als wat ik er van verwacht!!
    Balen dat de vaatwasser nog steeds lekt!

All: vanmorgen weer naar de VK geweest. Aangegeven dat ik zo moe ben, ze raadde het me af om nu nog 5 weken te werken, dan kon ik me beter ziek melden. Dus ik ga even afwachten hoe het volgende week weer gaat, anders stop ik gewoon eerder.
    De kleine lag al het met hoofdje naar beneden, ze kon het hoofdje nog uit mn bekken halen, maar het beginnetje is er vast! Verder was mn bloeddruk goed, dus moet ff de uitslag van het bloedprikken (HB en vitamine D) afwachten om te kijken of er een reden is voor de moeheid!
    Hier lekker een bankhangmiddagje denk ik met zoon- en manlief, geen puf om ergens heen te gaan op onze laatste vakantiemiddag, het weer werkt ook niet echt mee :)

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly: je hebt gelijk hoor, ik moet de boel lekker de boel laten, maar nooit geweten dat ik daar zo slecht in was ;)
    helaas geen verstand van vaatwassers :(

ellenk: succes nog even op het werk! komt vast goed met afronden volgende week :)

misja: ow erg he, als alles tegelijk komt :( En ik ben er nu helemaal zenuwachtig van (hebben ook steeds wat met auto's), ik wil wel wat geld achter de hand hebben voor zo als de kleine er is, je weet maar nooit wat er nog even tussendoor komt.
    gelukkig is je autootje nu wel goed gekeurd.
    O ook nog werken, succes!!

hier een proefdruk voor het geboortekaartje laten maken, kan ik volgende week ophalen :D zo zin in!!
    en nu mag ik echt even niksen :)

6. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Lolly: bedankt voor de link. Ga zo even kijken of mijn verzekering ook meedoet. Ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Ik heb nog niets gehoord over die info bij de vk. Moet woensdag weer, zal er eens naar vragen. Maar de info als de bevalling begint staat ook allemaal op mijn kaart.

@Gejanne: Ja idd, hebben hier ook alles opgeknapt, kamertje behangen, kamertje gekocht, kinderwagen, maxicosi! Tsja en ons banksaldo is nu ook niet meer zo hoog. Maar goed, alles zal wel weer goed komen hoor. Een nieuwe auto hebben we niet nodig. Hebben naast mijn kleine autotje een grote peugeot 407! Die gelukkig nog vrij nieuw is. Dus na de reparatie kan die er hopelijk weer even tegenaan. En lekker luisteren naar het advies van je vk he!! Mijn vk raadde trouwens floradix aan tegen vermoeidheid! Werkt aardig.

@Sahi: Ja zo vervelend alles tegelijk! Maar het komt allemaal goed! Bij ons zat het idd ook niet mee watonze auto's betreft. Balen, je stopt er een hoop geld in, maar je ziet er zo weinig van! Maar zonder kan je ook niet!

Ja ik ga inderdaad nog werken straks, maar heb een kort avondje! En met het uitzicht op me verlof volgende week is het ook niet zo heel erg meer! Komt goed, doe lekker rustig aan!!

7. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Helaas, mijn verzekering staat er niet bij!! Tsja je kan niet alles hebben he!

8. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ben een beetje stil vandaag, ben ontzettend moe.
    Zag wat dingen voorbij komen over reaparaties, dat is altijd k*t.
    Ken dat wel een beetje.
    En een verassing die al verraden was! :x

Verder weet ik het niet meer..

Ben helaas weer aan het werk tot half 12 vanavond, al ben ik helemaal kapot en heb ik geen fut meer...:x:x:x:x:x:x:x

9. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Zo ik lig uitgeput op de bank..
    Slecht geslapen, vroeg op en dan vanmiddag zwager,schoonzus en nichtje uitgezwaaid op schiphol..
    Ze gaan 9 maanden op wereldreis.. Komen dus pas mei 2012 terug.. Als de kleine 7 maanden is :)
    Dat word nog wat als de kleine geboren wordt.. Zal voor hun moeilijk zijn(zeker als zwager hoort dat de kleine naar hem vernoemd is :p), voor ons ook!
    Ik zo mn bedje in! Fijn weekend meiden!

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hoi Dames,

Even snel bij gelezen en ook weer een hoop vergeten.
    Mijn L doet het ook niet goed van laptop :( die moet ik dus elke keer 3 x indrukken.

Geboortetens word bij ons wel vergoed, wel heb ik ooit ergens gelezen heb dat je alleen aanspraak kan maken bij de verzekering als de VK of gyn hiervoor getekend heeft.

Sjoon balen dat de verrassing verklapt is, nu hopen dat hij de verrassing van de BBQ wel kan waarderen :).
    Je bent zoiezo zijn lieve vrouwtje hihi.

Reparatie's aan auto's is inderdaad vervelend, gelukkig hebben wij een auto van de zaak dus dat scheelt al een hoop in de kosten want mijn fordje ka doet het nog steeds erg goed na een aantal jaartjes..

Altijdvrolijk, ik hoop dat je je snel beter voelt, dikke knuf voor jou.

Hier vandaag zwaar last van de hormonen, alleen maar huilen met als vuurwerk, dat ik zei tegen mijn moeder en oma in een gesprek ;

de zolder word toch ooit de slaapkamer van (naam van de baby) , dus mijn moeder zegt wie is (naam van de baby) dan ?
    Naam dus verraden, echt superklote, ik barst dus in huilen uit, en ja mijn nichtje zat er bij (3 jaar) hoorde niets, oma nog even lekker de naam herhalen.... Die kan dus ook echt niet der mond houden, maar mijn moeder zei al je houd je mond anders ga je naar het bejaardentehuis (als een soort van grapje om mij wat op te beuren), ik hoop dus gewoon dat mijn oma het dus vergeet door de ouderdom. Pfffff mijn ogen doen pijn van het huilen ik zal komende dagen niet heel veel hier zijn ben er echt goed ziek van.

Gr Worstenbrood.

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gejanne mijn hb was de laatste keer 6.9 Ik had dus geen staal tabl. nodig maar ik ben wel begonnen met floradix. Dat werkt ook goed en je kunt zo bij de drogist halen.

@misja staat er op de site van je verzekering ook niks over het huren van de geboortetens?

@anz welterusten lekker op tijd.

12. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Wat een heerlijke dag hebben we gehad! Net een half uurtje thuis, het was echt zálig! Tijdens de lunch leek het even of het helemaal ging betrekken, maar gelukkig trok 't weer helemaal open en was het gewoon ontzettend lekker! :cool:

We waren naar een strand op een uur van Jerez gegaan en dat is echt zooooo mooi. Lang, uitgestrekt strand en strakblauw water! Prachtig! :D

Was vanmorgen trouwens nog vergeten te vertellen, dat ik vannacht wel heeeeel vreemd gedroomd had (oh jee, begint dat bij mij nu toch ook?!?! :$). Ik droomde dat ik een vriendin in Duitsland ging bezoeken (heb ik geen) en ik ging met de trein (right, vanuit zuid Spanje... Túúrlijk ;)). Ik stapte op in Jerez (al leek het station in mijn droom totaal niet op dat van Jerez in 't echt) en dat moest nogal gehaast, dus toen de treindeuren sloten, besefte ik dat ik mijn koffer bij het ticketoffice had laten staan.

Ik dus bij het eerst volgende station uitstappen en daar strandde ik, daar er slecht weer op komst was (lol en dat terwijl we hier dagen van 35 graden hebben ;)). Dat station was trouwens wel heel mooi, had een wachtruimte die eruit zag als een Oostenrijkse blokhut.

Nou ja, je kan je voorstellen dat ik met een heel maf gevoel wakker werd, zeker daar het zo ontzettend écht geleken had! Heel apart!

@Worst: Jeetje meis, balen van de ontsnapte naam... :$ Kan me voorstellen dat je je daar klote door voelt. :( Dus ff een dikke knuffel voor jou! En ik hoop dat je oma haar mond kan houden!!!

Nou, ik ga nog heel ff bankhangen en dan op tijd naar bed. Morgen weer werken bij de Yeguada, de paardenstoeterij. Super leuk, want daar ben ik dus 4 weken niet geweest. :D

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
    Caroline

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sahi: Fijn dat je plasje weer schoon was ! Hahaha ;) ach de tijd gaat wel sneller als je een peuter hebt rond rennen, dat scheelt dat wel weer... enneh lekker naar je vriendje luisteren joh wat niet kan dat kan niet en komt wel weer...
    Sjoon: He balen zeg dat je vader zich versproken heeft, maar goed het blijft toch een verrassing. Nu hopen op mooi weer !
    Ellen: Nee ik wil ook geen mooi weer meer... misschien nog een paar mooie nazomerdagjes in september maar geen hete dagen inderdaad.. haha hoop dus met je mee...
    Altijdvrolijk: Sterkte meis !
    Worst: Ach jeetje wat balen joh.... kan me voorstellen dat je je even goed k*t voelt... dikke knuffel !

Hier gezellig dagje bij mijn ouders gehad alleen even heel erg goed geschrokken.... remco (mijn man) ging even met mijn vader mee om vogelkooien te kopen (mijn vader heeft een grote voilliere waar ie nog al druk mee is...) 10 minuten later gaat de telefoon... hebben ze een aanrijding gehad... Ze reden 80 km per uur toen er ineens een auto opdook... totaal hun schuld niet gelukkig maar ze hebben allebei een flinke klap gemaakt... Godzijdank hebben ze helemaal niets, en de bestuurder van de andere auto ook niet gelukkig... alleen hebben remco en mijn vader enorm last van al hun spieren, zal morgen alleen nog maar erger worden... Auto van mijn vader is waarschijnlijk total loss... En hij rijdt een beste auto dus moet je nagaan wat voor een klap dat is geweest... Maar goed je schrikt je dus echt helemaal te pletter zeg, zo zie je maar er hoeft maar 1 iemand niet op te letten en voor het zelfde geldt was het heel anders afgelopen. De politie zei nog dat het een wonder was dat er geen gewonden zijn gevallen... Dus ga manlief maar even heel goed verzorgen en vertroetellen vandaag en morgen ! Moest even mijn verhaal kwijt... Dikke knuffel voor alle moeie meiden en tot snel !

14. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Mariel, dat is zeker schrikken! Verdorie zeg. Gelukkig alleen blikschade, en de spierpijn gaat ook wel weer over. Maar de schrik zal er goed inzitten. Nu maar hopen dat het papierwerk ook snel achter de rug is en vertroetel manlief inderdaad maar extra :)

Worst!!!
    Je baalt. Kan ik me heeeel goed voorstellen, doet iemand anders het niet, dan doe je het zelf.
    Je kon je wel voor je hoofd slaan, niet waar? En oma de naam herhalen... ik zie het gebeuren... Probeer het te relativeren, hoe erg je er ook van baalt op dit moment (ik hoop wel dat je nog lekker in je bedje ligt nu) Een virtuele knuffel voor jou!

Sjoon, ik hoop ook op DROOG weer voor jou en je man, ondanks het verspreken zal hij toch zeker verrast worden door iedereen die komt! :D

't Is me wat, ik kijk al dagen panisch naar het weer, maandag is onze dag en het hoeft niet warm te worden, als het maar droog is en blijft! We hebben al 2 extra partytenten besteld....

Caroline, gekke droom! heb ooit gelezen dat iets met een station/trein te maken heeft met veranderingen in je leven... Nou, dat is toch ook wel zo? ;)

Misja,
    breek me de bek niet open over extra kosten deze maand :x Ons trouwen, hoe klein we het ook houden (20 man), inclusief notariskosten, stadhuis, ringen, feest etc. zijn we al 3k kwijt, dan nog de nieuwe auto die ik 2 weken geleden gekocht heb en de babyspullen...... Behalve de baby is de rest allemaal onvoorzien, gelukkig is het allemaal voor een goed doel en hebben we nog een goed gevulde koelkast ;)

Lolly, doet je vaatwasser nog steeds zo gek? Behalve die dingen die ik eerder aangaf zou ik het ook niet weten wat er mis zou kunnen zijn.

Ik vergeet vast wederom een heleboel dames, maar ik ga nu weer voor eigen weddingplanner spelen en kijken of ik de BBQ + slager + sta-tafel verhuurder kan bereiken.
    Oh ja, en ik moet mijn haren nog verven, naar de pedicure, zomerpanty voor dames met dikke buik zien te vinden in de stad, huis boenen voor bezoek maandag, feestlocatie 'inspecteren' (tuin van vrienden) aanstaande uit bed trekken (die met een alcohol damp mijn ochtend verziekt, hij kon gisteren drinken, verdorie ik kijk uit naar een lekker biertje!) katten borstelen, auto laten wassen, was doen ........ Kortom, genoeg te doen vandaag.
    En ja, ik voel me weer 200% beter, volhouden!!!

Laters dames!

15. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen,

@Mariel: Jeetje meis, dat is inderdaad goed schrikken! :$ Gelukkig maar dat er geen gewonden (of erger) gevallen zijn... Vertroetel je hubbie vandaag maar extra goed!

@Goldduke: Jeetje, jij was er vroeg bij voor een zaterdag! ;) Succes vandaag met je weddingplan activiteiten vandaag! ;) :D Hoop dat je het allemaal geregeld krijgt!

lol Ja, maf hè, die droom? Ik heb nog gezocht naar de betekenis ervan, vond voor station ook zoiets en ja, dat kan zéker kloppen! Verder vond ik die vergeten (achtergelaten) bagage ook wel heel mooi (symbolisch), maar ik kon toch niet goed een betekenis ervoor vinden... Nou ja, het was natuurlijk ook gewoon maar een droom. ;) :)

Nou, ik heb zojuist mijn yoghurtje op en pilletje. Nu even mijn ontbijtje klaarmaken om mee te nemen en dan ben ik op pad naar de Yeguada (de paardenstoeterij). Heb er erg veel zin in om daar weer te werken! :D

Fijne zaterdag! En tot later!

Liefs,
    Caroline

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Mariel, jeetje dat is goed voor een flinke hartverzakking! Gelukkig alleen spierpijn. Ja vertroetel ze maar goed.

Gold, lekker weddingplannen :D. Leuk leuk leuk :D!

Sjoon, leuk feestje! Ik kan erg slecht tegen supriseparty's en ik zou dus juist blij zijn als iemand zich een beetje versprak :). Maar jouw man heeft dat niet denk ik? Wel goed aangepakt van je, met een lekkere BBQ!

Worst, ah balen van de naam! Ik heb bij Mara de naam ook verklapt. Ze zou toen Sophie gaan heten. Ik vond de naam toen toch al niet helemaal de juiste keuze (er zijn er zoveel) en toen hebben we een andere gekozen. Maar als ik me nu zou verspreken (en die kans is erg groot!) dan zouden we het wel zo laten. Dan weet iedereen het maar. Ik kan me wel erg goed voorstellen dat je baalt hoor, zeker als je het ook echt geheim wilde houden.

Wie vroeg het nou, Misja? Nee ik werk nu niet. Ik heb geen baan en zit ook thuis doordat ik twee maanden mijn enkel brak. Toch is het fijn om te weten dat vanaf 31 augustus het uwv zich even niet meer met me zal bemoeien.

Ik vind jullie allemaal wel toppers hoor, zoveel die nog werken en dat volhouden tot aan het verlof!

Sahi, Op een of andere manier doe je dat gewoon met nog een peuter rondlopend. Ik kon me dat ook niet voorstellen toen ik zwanger was van Mara. Toen was ik echt buitensporig moe...de hele zwangerschap...
    Dat is zoiezo apart van eigen kinderen. Na de bevalling van Mara lag ik op een gegeven moment op de bank en ik was echt helemaal uitgeteld. Ik dacht, nu kan de wereld vergaan maar ik sta voor niets of niemand op. Vervolgens begint Mara in de box te pruttelen en ik sta op loop er naar toe, plop het speentje er in en ga weer op de bank liggen. Stomverbaasd lag ik daar...dat je dus zo moe bent maar dan gewoon opstaat voor je baby en dat dat geen moeite lijkt te kosten...een soort van reflex. Dat vond ik echt zo geruststellend :D!

Zo, ik moet gaan wandelen van de fysio. Het liefst achter de kinderwagen. Ns kijken of ik Mara kan verleiden met een wandelingetje. Want om nou met een lege kinderwagen te gaan...

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    mariel sjeee dat is schrikken

worst dikke dikke knuffel .. sjeeee wat balen van de naam ... gaat het weer ?

caatje veel plezier vandaag !!

pirci wandel ze haha ach als je dochter bij hebt kan dat toch best leeg ...

hier moet ik maandag naar de internist ben gister gebeld ... spannend maar het is niet anders
    nog mappen gehaald met geboortekaartjes ! leuk leuk
    we moeten wel gaan kiezen .. het schiet al op .. raar hoor om de datum te weten !
    volgende week nog een super drukke week en dan verlof en echt alles maar eens klaar gaan maken hihi kriebel kriebel

18. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Mariel; wow! Schrik je je ook ff te pletter als je zo'n telefoontje krijgt!
    Gelukkig een goede auto, scheelt een hoop bij zo'n klap denk ik zomaar.
    Hoe staat t met de spierpijn?

Worst; al een beetje bijgekomen van de verspreking?... Snap dat t balen is maar het is niet anders.
    Nu kunnen ze al wennen aan de mooie naam die jullie hebben uitgekozen, das geen ramp toch :)
    Als ze t maar geheim weten te houden:D

Princi; goed verwoord aan sahi! Idd hoe moe je ook bent.. Wanneer t moederinstinct inkickt gaat t vanzelf :) handig truucje van moeder natuur haha

Ben nu echt aan t aftellen.. Nog 6 dagen werken (3 weken)
    en dan nog een week op 4 wachten op de kleine draak :D
    Ga in die laatste weekjes wel ff lekker veel dingen doen met Cenn en dan zn broertje er al zoveel mogelijk bijbetrekken.
    Kan ie lekker wennen.. Grappige is dat ie nu al vaak zn momentje pakt om ff de buik te knuffelen, een kus te geven en 'TOM ERLUIT!' Te roepen hahah
    (nee de baby gaat geen tom heten :) )

19. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Hoi!

Ik las ook veel over de geboorteTens en heb me even ingelezen. Misschien dat het ook wel iets voor mij is. Ik wil echt geen ruggeprik, ik hou gewoon niet van naalden in mijn lijf, maar als zo'n klein apparaatje verlichting kan brengen, is dat natuurlijk wel fijn. Mijn verzekeraar vergoedt 'm, dus ik zal ff met de vk overleggen aankomende week.
    Thanx dames die erover zijn begonnen!

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goldduke: Ik duim met je mee voor maandag ! Haha oh en ik verlang ook zo naar een lekker biertje of wijntje, vind dat die mannen ook maar gewoon 9 maanden niet mogen drinken hahaha :D ach wacht dan houden ze het waarschijnlijk niet vol met onze hormonen ;) hahaha. Succes met alle voorbereidingen meis !
    Princi: En lekker gewandeld met Mara ?
    Emma: Leuk geboortjekaartjes !! Het is ook zeker gek om de datum al te weten, wij hadden dat in eerste instantie bij Esmee ook (geplande ks ging wel niet door omdat mevrouw op het laatst besloot om te draaien) Maar ik vond het ook wel een geruststellende gedachte dat ik wist nou dan en dan komt onze dochter. Lekker bijna verlof !
    Anz: Remco heeft wel behoorlijk last van spierpijn, vooral in zijn schouders en nek en buik. Daar zit die gordel natuurlijk ook en je krijgt ook een behoorlijke klap van zo'n airbag. Dus manlief mag lekker playstationen van mij :) Oh heerlijk nog maar 6 dagen werken !

Ga zo voor de eerste keer van mijn leven bruine bonen soep maken, had Remco zin in dus dan doen we dat... ben erg benieuwd. Fijne zaterdag meiden !

Deel Deze Pagina