Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Spannend Goldduke! Veel plezier!

@Agapi: Jeetje, echt waar? Betalen jullie alles zelf? Wij hier niet hoor. In Spanje is het via de sociale verzekering ook allemaal gratis, alleen "krijg" je niet zo veel.

Bovendien lig je dan in het ziekenhuis ALTIJD met meerderen op een kamer. ;) Eerlijk gezegd was dat mijn grootste zorg. Hier hebben ze namelijk geen bezoektijden en mag gewoon ook iedereen komen zoals het ze uitkomt. Het is hier heel normaal dat er 20 man rond een bed staan. :$

DAAR MOET IK DUS GEWOON ECHT NIET AAN DENKEN! En helemaal als dat dan ook nog is bij je 2 buurvrouwen. Via privé krijg je gewoon heerlijk een eigen kamer. Moeten nog gaan kijken om definitief te kiezen waar we willen, maar dat gaan we de komende tijd doen.

@MEETEN IN SPANJE: Daar sta ik altijd voor open hoor! Wie er ook maar over denkt om lekker eens op vakantie te komen naar Zuid Spanje, ik geef graag tips en het lijkt me super leuk jullie te ontmoeten! :D:D:D

Nou, vanmorgen viel alles mee, zo'n 750 kids, pfffffff! Mijn groep waren allemaal rond de 5 jaar uit een dorpje bij Sevilla, zooooo schattig! :D Wilden allemaal mijn hand vast houden hahaha. Vonden het super interessant dat ik uit een ander land kwam.

Sommige van de ouders moesten bij de voorstelling dus blijven staan, maar uiteindelijk heeft niemand geklaagd. :)

Heb daarna thuis lekker ff geluncht, toen een half uurtjes mijn ogen dichtgehad en nu ga ik lekker ff badderen!

Straks in het centrum afgesproken met een vriendin voor een kopje koffie. Zij weet nog niet dat ik zwanger ben, altijd leuk om te vertellen! Beetje gevoelig ligt het wel, want ik weet dat zij en haar man altijd kinderen gewild hebben, maar het is nooit gelukt. Daar hebben ze zich bij neergelegd, maar kan me voorstellen dat het dan soms toch nog pijnlijk kan zijn...

Vanavond dan trouwens vroeg naar bed, want morgen heb ik een hele heftige dag, moet namelijk al om 06:30 uur van huis! Heb een Duitse groep van een cruiseschip (komt in Cádiz aan) om hen naar Sevilla te begeleiden. Wel een heel leuk dagje, met ook nog wat vrije tijd voor mij! :D

Liefs,
    Caatje

2. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    P.S. Je kan nu in mijn handtekening op "eerste echo" klikken en dan kom je in het album van alle foto's die tijdens die echo gemaakt zijn!!! ;) :D

Het zijn 7 foto's, waarvan de tweede en vierde het mooiste zijn. Die heb ik ook al hier in het topic geplaatst. :D

Liefs,
    Caroline

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Goldduke: Succes !!
    @ Caatje: Mooie foto's. Inderdaad, die tweede is mooi en duidelijk!

4. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    *Wacht op nieuws van goldduke* :D

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hoezo zijn wij nieuwsgierig???

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wacht wacht wacht ...

7. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Nog niks???

Golddukeeeeee we zijn benieuwd!

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Joehoee dames..

Mijn internet ligt er steeds uit dus teruglezen heeft even geen zin..
    Ben ook benieuwd naar Goldduke...:D..

Gr Worstenbrood..

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik kwam ook ff checken, maar nog niets :D

10. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    We leven weer lekker mee :D

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Zeg goldduke....kom eens terug :D.

Oh en sahi ja hier ook kippen achter een rijtjeshuis. Inderdaad geen klachten gehad maar we hebben dan ook geen hanen :D.

Worst hoe is het verder (behalve eenzaam zonder internet?).

Ehm...ik heb alles gelezen hoor maar ik weet het ff niet meer....

12. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Daar ben ik!

We zijn nog een hapje gaan eten om het nieuws dat we een DOCHTER krijgen te vieren :D

Een lading foto's meegekregen, zal straks alles inscannen en op mijn profiel zetten. De kleine was aan het duimen, vruchtwater aan het happen etc etc etc .... helemaal prima in orde :D

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Jaaaaaaaaa, gefeliciteerd !!!
    Dochters zijn leuk !! :D

14. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Gefeliciteerdddddd! Leuk leuk leuk

15. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Eindelijk op die ROZE wolk dames! :p
    En dank aan vriendlief voor het snel snel snel inscannen van de foto's :D

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Van harte !!!
    Oh wat geweldig een meissie en super echo's

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Weltrusten dames.

Morgen om 8.50 echo.. brrr, ik ben zo bang...

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goldie, fijn dat alles goed is! En van harte met een ROZE wolk :D

19. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Gefeliciteerd Goldduke! Wat leuk dat jullie een dochter krijgen!!! :D Natuurlijk zijn jullie dat gaan vieren, heel begrijpelijk!

@Bijzonder: Veel plezier morgen voor je echo, gewoon lekker van genieten!

Heb een heerlijke middag buiten gehad, wat een zálig weer!!! Morgen dus heel vroeg dag, iets voor 6 gaat de wekker en om half 7 wil ik in de auto zitten. Ben ook pas laat op de middag thuis. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan...

Oh trouwens, was ik nog vergeten te vertellen. Afgelopen maandag is ook gelijk de nekplooimeting gedaan en die was helemaal perfect! :D

Liefs,
    Caroline

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    princi: wij hebben ook geen haan, maar de dames kunnen soms ook flink van zich laten horen hoor! Vooral als ze geen groente tegenkomen als ze 's ochtends van stok af komen, pffff... en het is al om half 7 licht nu ;)
    Maar ik vind het wel fijn om te horen dat wij niet de enigen zijn met kippen in een rijtjes huis :)

goldduke: een meisje, leuk!! Duidelijke foto ;)
    mooie foto's ook de rest :)

bijzonder: blijft spannend he meis? Ik heb er vertrouwen in hoor! Sterkte en plezier!!

caatje: fijn dat de nekplooimeting goed was
    mooie foto's hoor!

worst: balen van je internet... :(

all: ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar het geslacht. Vriendje vind dat wel een goed bericht, want hij wil het graag weten, maar natuurlijk niet als ik dat niet wil... Maar met al jullie berichtjes wordt ik nu ook wel nieuwsgierig.
    en we hebben nu definitief de meisjes naam (waren we echt snel uit!!), dus dan wil ik eigenlijk wel weten of het ook echt een meisje is.

Deel Deze Pagina