Lieve Misja: Dat gaat echt niet gebeuren meis, als de vk en tandarts zeggen dat ze gewoon kunnen verdoven dan kan dat echt wel Sterkte ermee ! Ellenk: WOEHOE Fijn dat je geen huis meer hebt !! En werkse ! hahaha mag best hoor ik heb dat met deze hahaha Krijg weer last van mijn stuitje hé... Grr en mijn voetzoolreflex mevrouw is met vakantie nog 2 weken.... hmm en nu dan stiekum toch even fysio bellen...
hey meiden hier gewerkt en net op de fiets nog boodschappen gedaan haha megabuik op de fiets .. pas er bijna niet meer tussen met opstappen .. lolly hier overmorgen nog een ochtend en ook VERLOF !!!! jaaaaaa gaan we samen genieten haha heb nog extra dagje vrij achterop dus 5-1-2012 begin ik weer goldduke meis van harte en wat een prachtige buikfoto !! en jurk !!! geweldig dat jullie een super dag hebben gehad worst gelukkig gaat het weer wat beter ! en das idd ff spannend als ze zo dichtbij zit ... haha zie je al rennen met je buikkie vorige keer toen ik moest wachten op suikertesten was het een man in handboeien met 3 agenten .. liep wel 5/6 mtr verder maar ook ik zat toch wel ff te kijken .. en prachtige kamer voor jullie meissie !! misja ik denk ook dat het kan maar bleeeeeeeh tandarts is shit !! ik moet morgen met tim op controle ... sterkte meis ellenk van harte met je overdracht !! fijn gevoel Caatje al weer 30 weken .. wat super ! en stoute vriend .. zomaar je nectarine opeten ... facebook heb ik niet ... ga ik ook niet aan beginnen kan nu alles al niet bijhouden rest een zwaai ben het verder kwijt ! begin hier vocht vast te houden .. bleeeeeh ga straks maar uur in de koelkast zitten
Bedankt allemaal voor de felicitaties met m'n 30 weken! Zojuist bij de doctor geweest, hahaha ging ongelooflijk snel zeker voor hier in Andalusië lol! Alles was goed, suiker (is de O'Sullivan 60' test, heet die bij jullie ook zo?) was prima (zat op 110, mag maximaal 140 zijn). Alleen mijn glucose niveau is wat laag (is normaal tussen 70-110, ik zat op 49! ), maar niets voor zorgen, daar suiker goed is. Dus ik maak me er geen zorgen over! Wij gaan zo gezellig lunchen bij de ouders van m'n lief. Vanmiddag misschien ff naar Ikea voor een nieuwe televisiekast, dan hebben we gelijk ook meer opbergruimte in de woonkamer. Is eerlijk gezegd wel nodig. Liefs, Caroline
Princi: kindje maken is idd zwaar , nee hoor, valt wel mee, maar denk dat het voor mn eigen rust ook beter is om toch eerder met verlof te gaan! Heb er nu al zin in Mariel: kunnen we ook nog op Facebook kletsen haha (gebruik ik alleen niet zoveel!) Wat balen dat je weer zo'n last van je stuitje hebt!! Sahi: geniet van je relax daggie! Lolly: gelukkig dat de kleine man weer beter is! Misja: echt, je moet wel beetje vertrouwen op wat de VK en tandarts zeggen, ze zullen geen domme dingen doen/zeggen! Je zult toch van de pijn afmoeten, sterkte iig! Ellen: heerlijk dat je van je huis af bent, zou willen dat wij dat zo onderhand eens konden zeggen En ik vind die icoontjes wel gezellig staan hoor Emma: zie je al gaan met je dikke buik op de fiets, knap dat je dat überhaupt nog doet !! Vocht is vervelend hè, merk dat ik ook weer meer vasthou!
lolly: fijn dat het weer beter gaat met Fabian. En verlof, Jippie!!! misja: als de tandarts en de vk het zeggen, zal je kindje er heus niets aan overhouden. maar bang zijn voor de tandarts is natuurlijk wel heel vervelend, heb het zelf niet, maar ik weet dat het mensen enorm kan belemmeren. Ik geef je even een hele dikke knuffel. Wel gaan he?! ellenk: meestal zijn mensen niet zo blij als ze geen huis meer hebben, haha! Maar weet natuurlijk wat je bedoelt, lekker hoor! ik ben ook altijd fan van smileys mariel: ja zou de fysio wel even bellen! emma: ook al bijna verlof. Ik ben natuurlijk van eind oktober, moet nog echt lang werken (5 weken en 2,5 dag). Maar kan het nu nog best volhouden en heb die tijd ook wel nodig om mn administratie op orde te maken. caatje: fijn dat alles goed was bij de dokter. Hier noemen ze bij mij meestal niet de moeilijke namen van de testen, als alles maar goed is irritant he, als iets opeens op is, waar je trek in had?! all: even bezig geweest in de tuin, maar bij gebrek aan materiaal en mankracht maar weer opgehouden Baal ik echt van, heb even een energie boost momentje... In huis even kijken wat ik ga doen zo, maar had zo'n zin in die tuin...
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Kwart voor vier lig ik in de tandartsstoel!!!!! WISH ME LUCK!!! En sahi: Ik ga echt!!! Kan vanavond pas laten weten hoe of wat, moet daarna gaan werken!!
Misja: heb je uitnodiging voor Facebook geaccepteerd Wat grappig dat je op het VLC hebt gezeten! Enne...heel veel succes bij de tandarts, zet hem op!!
@Sahi: Hahahaha jaaaaaaaaaaaah das echt super irritant! Maar gelukkig waren de druiven ook lekker! @Misja: Good luck bij de tandarts! Maak je niet te druk over de verdoving! @Babybox: Even een vraagje... Ik ben dus nog steeds op zoek naar een houten babybox met lade. In NL wel gevonden, maar niet veel bedrijven zijn bereid deze op te sturen naar Spanje. Dus ik zou dan kunnen kijken of ik het kan láten transporteren, maar dat gaat dus weer per pallet en die heb ik niet zomaar vol. *zucht* Het beste lijkt het me dus nog steeds als ik 'm hier kan laten maken. Nu ben ik dus ontzettend op zoek naar een goede tekening mét afmetingen, maar kan die gewoon geen vinden. Zouden jullie me wellicht kunnen helpen? Zelfs de afmetingen van veel boxen zijn verschillend! Op zich kunnen we de maten van de box zelf wel "invullen", ik vond bijv. 77x96x82 (hxdxb), dat lijkt me wel redelijk, maar daarbij staat dan weer niet wat de maten van de lade zijn. Ben zelf niet zo handig, dus..... Hoop iemand van jullie (of jullie vriendjes of hubbies) wel! Bij voorbaat dank voor de moeite! Ik blijf zelf uiteraard ook verder zoeken. Wil deze week toch echt een tekening wegbrengen! Liefs, Caroline
Emma: Ook al bijna verlof, heerlijk hoor ! Balen van het vocht joh, pootjes omhoog helpt misschien beetje ? Caatje: Oh ik ben gek op Ikea, wij gaan zaterdag waarschijnlijk weer even voor wat laatste spulletjes ! Veel plezier ! Gejanne: Ja gezellig op facebook ! Ik gebruik het wel steeds vaker moet ik zeggen, vind het ook leuker dan hyves Sahi: Balen dat je niet verder kan in de tuin ! En ga morgen inderdaad maar even de fysio bellen... Misja: Ga heel hard aan je denken om kwart voor vier ! Vanavond maar even lekker in bad denk ik, heb ik echt zin in ! Maar eerst nog even een paar uurtjes werken pffff zucht steun kreun hahaha
@Gejanne: Ja idd grappig! Ik woon niet meer in die omgeving sinds ik getrouwd ben, maar kom uit veenendaal, heel me familie woont er nog. En heb ook in amersfoort op school gezeten!
@Mariel en Caatje: Dankje voor het succes!! Hier helemaal niemand die tijdens zwangerschap wel eens een verdoving heeft gehad bij de tandarts??
misja: goed zo meis! Sterkte! caatje: als je het formaat zelf kan invullen, moet je gewoon kijken hoeveel ruimte je hebt in de huiskamer. Wij hebben een gemiddelde box en die is 90X90, hoogte weet ik niet. wel gaaf, zelf 1 maken, maar zou niet weten hoe je dat moet regelen...
Mariel: hyves gebruik ik alleen nog om beetje de nieuwtjes bij te houden Maar heb nu al hyves, facebook, twitter en ook nog eens ZP waar ik regelmatig wil posten Misja: heb zelf niet op VLC gezeten, maar doe nu de boekhouding voor het Hoornbeeck, zit op hetzelfde terrein als VLC. Heb op de Fruytier gezeten. Mis je je fam. niet?
@Gejanne: Ja klopt zit idd o het zelfde terein! Ik heb wel op het vlc in kesteren gezeten. Een jaar hoornbeeck in A'foort. Ben toen overgestapt naar ROC. Ja mis ze soms wel hoor. Maar de scherpe kantjes zijn er af! Die had ik toen ik hier net woonde! Echt heimwee! Tsja..... gelukkig ga ik regelmatig die kant op hoor! Ik heb ook nog fam die uit Uddel komt!
Misja: Op een gegeven moment went het wel denk ik, om wat verder weg te wonen! Maar tzou niks voor mij zijn Mijn man kwam uit Woudenberg, dus dat was sowieso al niet zo ver weg, maar dat vind ik ook wel ong. de max hoor! Vertel, vertel, wie wonen er in Uddel, misschien (waarschijnlijk ) ken ik ze wel haha.
Nou Meiden, ik ga me klaar maken voor de tandartsoperatie! Tandjes poetsen, en dan gaan we maar! Pfff.... wat zie ik er tegenop. Kom me vanavond na werktijd nog wel even melden! Bedankt voor alle lieve reacties!!!! Jullie zijn topmeiden!!