Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    O ja, die familie ken ik volgens mij, één zus woont volgens mij in Canada!
    Heel veel succes en zet hem op! Je zult opgelucht zijn dat je zo snel terecht kon!

2. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    hoi allemaal

Even een teken van leven. Drukke dagen hier: mijn dochter is vandaag 2 geworden en dat hebben we zaterdag uitgebreid gevierd. Gezellig maar wel erg vermoeiend. Vandaag bij kdv gevierd en straks komen de opa's en oma's nog even.

Naam: hier hebben mijn collega's het gisteren goed geraden. Ze waren erg positief over onze naam. Leuk, maar ik hoop dat ik mezelf niet heb verraden.
    Verder gisteren een beetje over de zeik: mijn schoonzus heeft zich gisteren (2 weken voor uitgetelde datum) laten strippen. Nu is de kans groot dat ons nichtje vandaag geboren wordt. Op de verjaardga van onze dochter. Baal er echt van en hoop dat het op z'n vroegst morgen komt...

Ik ga snel alles rustig bijlezen, amar alvast een apar reacties.
    @worst: ablen dat je da naam hebt gezegd, maar ook weer leuk om bevestigende reacties te krijgen, of niet?

@emma: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de internist!

@gejanne: ja het is geowon zwaar met een kindje erbij: ik herken dat ook. Denk af en toe echt aan jezelf!!!

3. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Lieke: van harte met jullie dochter! Geeft altijd wel veel drukte he, ik herken het, vorige week werd onze zoon 3! Maar het zien van zo'n blij koppie is ook wel weer geweldig :)
    En ik moet idd meer aan mezelf denken in dit geval, vermoeid aan een bevalling beginnen is ook niks!
    Wat balen dat je schoonzus gisteren gestript is, dat ze dat doen 2 weken voor de datum! En wel stom dat ze er geen rekening mee gehouden heeft, hopelijk wordt het iig na 12 uur! En strippen werkt ook niet altijd direct, ik ben de eerste keer met 6 dagen over tijd gestript, dat deed niks, de tweede keer met 11 dagen en toen is zoonlief wel snel geboren!

4. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieke: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter ! Waarom is je schoonzus nu al gestript dan ? Kan me voorstellen dat het niet zo leuk is op de verjaardag van jullie dochter… Bij mij werkte het stippen pas de volgende dag en ik was 7 dagen over tijd dus duim voor je dat het bij je schoonzus ook nog even duurt.
    Misja: We denken aan je meis !

Meiden wat een pijn in mijn reet hahaha sorry hoor moet het even plat zeggen :D Als ik opsta of ga zitten is het echt het ergst.... Morgen direct fysio bellen... k.u.t. zooi het ging in mijn vakantie best redelijk maar nu weer terug bij af ben ik bang....
    Nou ik ga zo stoppen hier, dan mijn meisje ophalen, hondje uitlaten en eten maken. Manlief is weer klussen dus sta er eventjes alleen voor :( ach en dan eten we maar een half uurtje later hoor... :)

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@gold: gefeliciteerd met jullie trouwen!
    en idd super mooie buik en jurk natuurlijk!

@lieke: gefeliciteerd met je dochter!

@misja: je zal nu in de stoel liggen, of er net uit zijn. hoop dat het goed ik gegaan!
    tand en kiespijn is zo vervelend!

@hier heel erg moe....vraag wel of vriendje wil koken als hij thuis komt.

enne, oja, ik weet NOG STEEDS NIET of ik dadelijk vakantie heb of niet. pff, bah.....
    moet er gewoon zelf achteraan. maar volgens mij hoort gewoon mijn chef dat te doen.

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@caatje: op voordeelboxen.nl heb je ook babyboxen staan, en staat er ook bij dat verzendkosten voor het buitenland op aanvraag zijn.
    misschien heb je eraan. maar ik kan geen bouwtekening vinden van een box...

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lieke: gefeliciteerd met je meisje!
    bij collega's zou ik het toch minder erg vinden als ze het raden.
    strippen geeft niet altijd een garantie he? En is ze bevallen?
    Mijn vriendinnetje haar zoon was zondag jarig, 2 geworden, en haar vriendinnetje is die avond bevallen. ook stom toeval en een beetje jammer, maar ja...

mariel: je mag het best even plat zeggen hoor, pijn hebben is niet leuk!
    een half uurtje later eten is geen ramp, lekker rustig aan doen hoor!

sjoon: wat een stom gedoe met je vakantie...

misja: hoe was het gegaan?

all: hier ging het werken prima en meisje is nu weer lekker aan het rommelen in mn buik. Het gaat allemaal wel veel rustiger dan voorheen, wat meer met beleid, dus soms maak ik me druk, maar ze is toch echt wel aan het rommelen. Nu ook steeds lager, heel gek.

8. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Zwaai dames!

Goldduke: gefeliciteerd met jullie huwelijk!
    Misja: hoest gegaan bij de tandarts?
    Worst: mooie plinten (mooi kamertje)!
    Lieke: gefeliciteerd met jullie dochter!
    @sjoon: hoezo weet je niet of je vakantie hebt?

Hier verder alles prima!
    Ik ga op de bank, bye!

9. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Zo kom me weer even melden!!
    Pfffffff..... Wat viel dat mee. Het zit er op, en de verdoving geven deed geen pijn. En het boren daarna ook niet. Moet nog wel keer terug komen. Zit nu een noodvulling in. Maar ze moest foto's maken en dat deed ze liever niet tijdens de zwangerschap. DUs als ik bevallen ben mag ik nog eens terug. Beepje bewoog er lustig op los tijdens ingreep. En daarna ook! Dus denk dat het goed gaat met me zoon. Zo ook het werken weer gehad, nog 2 keer en vanaf zondag lekker verlof!
    Jullie zijn weer op de hoogte!
    Liefs

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    misja: fijn dat het goed is gegaan. En dat je beebje je nog even herinnerde dat hij zich prima voelde tijdens de ingreep :)

ik ga weer eens werken, deze keer van 8.30 tot 14.00 en vanavond nog een los uurtje.

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Misja: fijn dat het weer achter de rug is!
    Sahi: werkse, ik mag vandaag nog tot half 1, dan is het weer weekend, heerlijk!!

12. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Gisteren lekker geluncht bij de ouders van mijn lief. Zijn moeder had een nieuw recept in de oven geprobeerd en het was heerlijk!

Daarna zijn we met z'n tweetjes gezellig naar de Ikea gegaan (ik ben ook dol op die winkel, Mariel! ;) Ben zo blij dat ze 2 jaar geleden de vestiging in Jerez geopend hebben!) en zijn geslaagd voor een mooie televisiekast! Helaas waren niet alle onderdelen aanwezig, die kunnen we komende week ophalen.

Mijn lief begint vandaag in ieder geval al met de opbouw van de kast. Ben erg benieuwd hoe het gaat worden!

@Sahi: Nou, echt "zelf maken" wordt het niet hoor. ;) Zo handig ben ik gewoon niet hahaha, hoewel mijn vriend het wellicht nog wel zou kunnen, vermoed ik (maar dat is veel werk en geeft veel rotzooi in huis).

We hebben hier twee adresjes (winkels) waarvan we weten dat die veel zelf maken van hout, dus daar willen we gaan vragen of ze dit zouden kunnen doen. Zou echt ideaal zijn!

@gejanne: Wat is ZP??? Hyves, Twitter en Facebook heb ik ook, maar ZP ken ik niet... Ik ben dol op al die sociale websites. :D Leuk voor spelletjes en ideaal om in contact te blijven met vrienden en familie in NL. Hoewel ik wel merk dat echt persoonlijke dingen ik alleen per mail vertel en dan alleen aan diegenen van wie ik regelmatig wat terughoor. :)

@Lieke: Nog gefeliciteerd met jullie dochter! En??? Hoe is het met je schoonzus?! Hoop dat de kleine er nog niet is!

@Sjoon: Helemaal geweldig, die tip van http://www.voordeelboxen.nl. Die site kende ik nog niet, ik ga ze nu gelijk mailen! :D

Oh, ben echt blij met die website! Klinkt positief dat ze ook naar het buitenland verzenden, hoop echt dat ze dat ook naar Spanje doen! Zou geweldig zijn!

Nou, ik ga nu lekker ff badderen, terwijl mijn lief verder klust met de Ikea kast. :D

Liefs,
    Caroline

13. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Caatje: ZP schrijf ik altijd als afkorting voor zwangerschapspagina :D Voor Hyves heb ik idd 2 accounts, één voor privé, en de ander voor spelletjes (waar ik tegenwoordig alleen helemaal niet meer aan toe kom ;)), vind het ook wel leuk die sociale websites, maar veel privé vermeld ik er niet op!
    Ben benieuwd of het betreffende bedrijf de boxen voor een schappelijke prijs naar Spanje kan/wil versturen, zou geweldig zijn voor jullie!

14. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Tina: Zwaai terug.
    Misja: Fijn dat het mee gevallen is meis. Nog eventjes volhouden en dan lekker verlof!
    Sahi: Werkse vandaag !
    Caatje: ZP is zwangerschapspagina, daar zit je al op meis ;) Leuk nieuw tv meubel ! Wij gaat zaterdag ook even naar Ikea voor wat kleine spulletjes, en plankjes.

Heerlijk dagje vrij vandaag... Zo eerst even boodschapjes doen, en dan komt vanmiddag vriendin met haar dochtertje van bijna 1 jaar langs. Gezellg ! Verder doe ik weinig vandaag.

Fijne dag allemaal !

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Mariel: heerlijk zo'n dagje thuis genieten!

All: Joehoe, het is rond, ik heb besloten toch 2 weken eerder met verlof te gaan! Ik hoef nu nog maar 2 weekjes te werken, heerlijk!!

16. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi Meiden,

Zo ik heb me toch lekker geslapen, dat waardeer je nog eens extra als je de nacht daarvoor zoveel wakker bent geweest!! Heerlijk pijnvrij! Nog wel een beetje gevoelig in me mond, maar verder gaat het goed. Beepje beweegt goed steeds dus ga er vanuit dat hij er niets van mee gekregen heeft.
    Zo naar de verloskundige voor de APK. Ben benieuwd of ik goedgekeurd word. Had op me werk gister al even bloeddruk gemeten, die was ok! Dus ben benieuwd.

Caatje: Zou fijn zijn als dat bedrijf jullie aan een mooie box kan helpen!! Super toch! Leuk dat jullie een nieuwe tv kast hebben!

Mariel: Heerlijk joh, zo'n dagje niks doen! Door het gerommel met me kies heb ik gister weinig gedaan, behalve nog wezen werken.

Gejanne: Klopt, die fam heeft idd een zus in Canada wonen. Mijn oom woont al jaren in Bennekom, dus die zal je ook wel niet kenne! Heerlijk joh, nog twee weekjes werken. Je hebt gelijk hoor!! Ga er maar lekker van genieten.

Sahi: Werkse hoor vandaag!! Heerlijk kort dagje. Ook wel eens lekker he! Geniet van je vrije middag!!

Laat straks wel even weten hoe het bij de vk was! Tot later!

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    misja goed dat het er op zit bij de tandarts !! lekker pijnvrij ... en succes bij de VK vandaag

caatje hoop dat het lukt met je box !! hebben ze in spanje helemaal geen boxen dan ? ook niet de ikea daar ...

gejanne wat lekker dat je nog maar twee weken hoeft ! lekker aftellen zo ...

mariel klinkt als een super dag !! veel plezier vandaag

sahi werk ze maar wat onhandig vanaaf nog een uurtje !!

hier veel gedaan ... zijn bij de tandarts geweest liep een half uur uit en ik ben toch al zo'n bangerik maar vandaag niet .. geen puf voor en tim moest voor het eerst op de stoel .. eerst ik .. alles goed en toen tim bij mij op schoot ook mondje open .. en hij deed het nog ook :D ik trots haha hij was bang want wil geen tanden poetsen .. kreeg nog een kado !!
    toen ff paspoort ophalen .. eindelijk na 6 pogingen gelukt :x
    en snel over de markt en nu zijn we weer thuis
    ree nee de straat in belde ze van de kraamzorg voor de intake
    vond het maar een hmmm gesprek maar kwam er op neer dat ze straks wel kijken hoe of wat als ik bevallen ben
    wil nl extra zorg ivm ks en bekken .. heb ik ook recht op .. en of ik een student wil .. ehhh nee .. hallo net gezegd hoe brak ik ben en gezien mijn vorige kraambed ... ;)
    dus wachten we maar af ... komt vast wel goed !! anders eis is een andere ..
    nu ff niks en vanaaf uit eten !! lekker bijkletsen met mijn vriendinnen :D

18. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom ook weer even zwaaien na een paar dagen afwezigheid.
    Was ontzettend druk op het werk, thuis ook nog eens rennen vliegen :(
    Afgelopen maandag een heerlijke prik gehad van de vk! Hij doet nog steeds pijn! Lekker hoor, in je bovenbeen prikken!

Zometeen komt de kraamzorg langs voor een intakegesprek, ben benieuwd.

@ Goldduke: gefeliciteerd!

Zag nog meer voorbij komen, maar ben weer vergeten wat het allemaal was. Sorry!

19. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    En daar zit ik dan, al een uur te wachten!

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden!!

Ik zwaai ook weer even na ruim 2 weken vakantie :D
    Het was heerlijk!!!! ;)
    Ik ga niet bijlezen hoor, maar lees en typ vanaf vandaag weer gezellie mee :D ;)

Deel Deze Pagina