Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Onze tv-kast is echt super mooi! Nog niet helemaal af dus, want er ontbreken nog 2 onderdelen, maar die kunnen we binnenkort ophalen.

@ZP: Hahahaha blush, mutske dat ik ook ben! Ik wist eigenlijk die afkorting van ZP wel, heb 'm zelf ook gebruikt! :) :D Had nu alleen totaal de link niet gelegd. lol!

@Worst: Ze kennen hier in Spanje wel boxen hoor, maar het leven is hier gericht op buiten en het "niet thuis blijven", dus het zijn allemaal van die reisboxen. Niet iets dat ik mooi in de woonkamer zou zetten dus. ;)

@Princi: Het is natuurlijk altijd afwachten hoe ik daadwerkelijk de box ga gebruiken, maar ik heb het idee, dat ik die echt super veel zal gebruiken. Het lijkt mij ideaal, heb het ook gezien bij mijn nichtje, zowel bij de eerste als nu de tweede wordt de box heel veel gebruikt.
    En qua prijs, er is behoorlijk wat variatie tussen de verschillende boxen. Hopelijk reageert voordeelbox.nl positief, want die hebben echt heeeeeele mooie prijzen voor de boxen!
    Wat een prachtige kamer zeg! En tof dat het bij de vk allemaal goed was! Super positief! :D

Nou, wij gaan lekker even buiten de deur ontbijten en dan boodschappen doen. Wil vandaag de oven weer eens gaan testen! ;) :D

Liefs,
    Caroline

2. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Mariel: Ja als je aangeeft wat je mooi vind en hoe je het wil hebben kan ik het zo maken. Stuur ze dan gewoon naar je op!! En ik vind het altijd erg leuk om te doen! Dus schroom niet!

3. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmm dat is natuurlijk wel heel erg verleidelijk :D Ik zou graag een donkerblauwe willen met in het midden dan een strook met van die hollandse afbeeldingen die je heel veel ziet nu... begrijp je een beetje wat ik bedoel ? haha en natuurlijk wil ik je er voor betalen dus moet je me even laten weten wat het kost... Wauw te gek hoor ! Super lief van je !

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Hallo dames!

Ik lees wel dat het eigenlijk wel oke gaat met iedereen, dat is mooi!!! En ik zag een super leuke meisjeskamer voorbij komen :D

verlof: ik heb de 30ste verlof. Dus nog even aftellen. Ik neem 4 weken van tevoren, zodat ik daarna lekker lang heb. De eerste dagen van september zou ik eigenlijk nog 2 dagen moeten werken, maar die heb ik al vakantiedag opgenomen. Pff... meer kon niet eens. Ik zou wel willen, maar het is te druk op werk. Officieel kan ik natuurlijk wel eerder met verlof... maar ik wil het even volhouden

Ik sta ondertussen onder controle van gyn. Heb ook alweer 2 echo's gehad. Onze kleine is dus erg groot al. Buikje is al 38 weken :$ Over kleine 2 weken weer een echo. Suikers zijn tot nu toe goed.
    Kans is best groot dat ik met 38 weken wordt ingeleid... dus dat komt allemaal wel erg snel dichtbij! Maar hoe verder ik ben, hoe meer ze daarover kunnen zeggen.
    We krijgen trouwens een kind met een bos haar! Ongelovelijk dat ze dat kon zien op de echo! Maar het was dan ook zoveel, dat het gewoon zichtbaar was. Haha, dat is dan wel weer leuk nieuws.

Verder ben ik vooral veel moe, last van bekken en ik werk teveel... maarja. Lichte zorgen nu over de bevalling, ik zie er nog niet tegenop.. maar ben bang voor kunstingrepen e.d. We zien wel...

5. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Mariel: Je bedoelt met delfstblauw??? Zal even een fototje opzoeken!

@Fleurop: Pfff.... al 38 weken! Ja dat zal idd erg zwaar zijn. Dan word je zeker een septembermama als je met 38 weken word ingeleid? Wel leuk om te weten dat jullie kleine zoveel haar heeft!! Doe maar rustig aan met werken!!

6. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland

Dit idee??
    Kijk anders even rond op de site van de stoffenkraam! Zou niet willen dat ik iets maak en je blijkt het totaal niet mooi te vinden!
    En wil je de buitenkant van effen donkerblauwe stof, of badstof, of een boerenbontruitje in donkerblauw?
    Ik zal ook nog even een fototje plaatsen van het boxkleed wat ik zelf heb gemaakt. Is ook met delftsblauw en boerenbont. Heb je beetje idee. En wat betreft de kosten, alleen de stof! Vind gewoon leuk om te doen!

7. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Dit is het boxkleed

8. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Zal ik ook nog even een foto plaatsen van een aankleedkussenhoes die ik zelf voor mijn kamertje heb gemaakt??

9. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    ja ik ben dol op foto's.

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Bekijk bijlage 176066

Zo mijn buik even showen. Deze foto is van vandaag met precies 34 weken.

De kraamzorg heeft net gebeld en de gegevens van de kraamverzorgser door gegeven. Over ongeveer 3 weken belt de kraamverzorgster zelf om kennis te maken. Ik ben benieuwd.

11. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    haha!!! Heb er volgens mij al wel eens 1 geplaatst! Maar zal eens kijken!!

12. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Fleurop: Jeetje meis, dat schiet dan al ontzettend op zeg bij jou. Spannend hoor, doe wel beetje rustig aan met je bekken hè. En bijna verlof ook, heerlijk ga er maar lekker van genieten !

Misja: Ja dat delftsblauw vind ontzettend leuk ! Ik wil namelijk ook graag deze wikkeldeken gaan bestellen:

http://www.bysunder.nl/baby-verzorging/omslagdoeken/wikkeldeken-delftsblauw-snoozebaby.html
    Boxkleed is ook super gaaf joh !!! Ik vind dit ruitje van de stoffenkraam trouwens ook heel erg leuk ! En dan donkerblauw badstof aan de buitenkant of zo ? Jeetje vind het echt helemaal leuk !

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Misja: Volgens mij wel maar ik ben het alweer vergeten hoe die er uit zag :) lang leven zwangerschapsdementie :D

14. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Lolly: Wauw mooi buikje hoor ! Je hebt ook een plop navel of niet ? Vind ik altijd zo mooi bij zwangere buiken !

15. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Mariel:
    Als jij de stof uitzoekt, dan wil ik het wel maken. Hoor het wel dan! Die wikkeldeken is idd erg gaaf!! Leuk he!!

16. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Dit is de hoes! Buitenkant met leuke stofjes boerenbont, stipjes en een baan badstof in het midden!

Pff heb nog nooit zoveel geschreven als vandaag geloof ik! haha

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey dames,

Ik zag een mooie buik voorbij komen en een mooi kamertje van mara.
    Ook weer een hoop knutselwerkjes van Misja.
    Altijd leuk om fotootjes te kijken.

Hier op het werk geweest, geen traktatie meegenomen, maar sommige draaien hun stoel niet eens even om, eentje keek en keek ook meteen weer weg ze zei niet eens gedag :$. Ben dus gewoon blij dat ik daar niet meer hoef te komen ( en ook helemaal blij dat ik geen traktatie heb gekocht ).

Dames ik sta niet meer ingeroosterd als ziek, maar ik heb nu weekend volgens het rooster en daarna begint mijn zwangerschapsverlof :D.

Negerzoen hmmmmm lekker hoor, baal nu dat ik al boodschappen gedaan heb, maar misschien dat vriendlief nog wel even langs de supermarkt wil rijden straks haha.

Hier nu lekker in de bank misschien nog even een dutje doen.

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Misja: Ik vind jouw aankleedkussenhoes ook ontzettend gaaf en dan in het donkerblauw... Helemaal te gek zeg !
    Worst: Laat ze lekker in de PIEP zakken zeg :D Maar goed dat je geen tractatie hebt meegenomen inderdaad. En nu lekker genieten van je officiele zwangerschapsverlof ;):)

Negerzoenen...hmmm...lekker !!!

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    even illegaal reageren op het werk. heb net 3 plannen geschreven, zo nog even 2 korte huisbezoekjes en dan heb ik weekend :D Kijk er echt naar uit, ben toch best moe ;)

heb even een topic gemaakt bij 'zwangerschap en werk' om inspiratie op te doen. Ik heb 6 september teamvergadering en doordat wij elkaar dus weinig zien op het werk, wil ik even wat lekkers meenemen. Liefst roze. Maar ben er nog niet helemaal uit. Ik dacht aan cupcakes, maar misschien zijn er nog wel veel leukere ideeen.

Ik zag weer een prachtige buik van lolly!
    En de kamer bij princi vind ik ook super! (toch, was toch van princi?)
    En misja's boxkleed was ook geweldig!

nou, dat was het even uit mn hoofd, kom vanavond wel weer spieken.

20. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Hoi!

Net weer bij de vk geweest. Dametje ligt netjes met haar hoofdje naar beneden, bloeddruk is 120/70, weer een kilootje erbij (nu 7 in totaal) en de GeboorteTENS Elle is besteld. Dus weer helemaal up-to-date :)

@Worst: belachelijk van je collega's, zeg! Maar goed dat je niet hebt getrakteerd ;)
    @Princi: leuke kamer!
    @Misja: wat knap dat jij al die leuke dingetjes zelf kan maken zeg! Ik kan nog geen knoop aan een broek zetten.....
    @Sahi, das schrikken van die vrachtwagen! Ze denken dat ze overal zomaar tussen kunnen kruipen omdat ze zo'n grote bak hebben, belachelijk!
    @Fleurop: das inderdaad een groot kindje, nu al een buikomtrek van 38 weken, wow!

Voor wie ik ben vergeten, sorry! Ik ga koken, we eten aardappels met bloemkool, een ham/kaassausje en een kipcordonbleu. Lekker Hollandse kost en dan morgen Kip Madras, jammie!

Fijne dag/avond!

O trouwens, ik las dat Lolly de eerste was die officieel met verlof ging, maar omdat ik in het onderwijs werk, ben ik al vanaf het begin van de zomervakantie (22 juli), toen was ik 29 weken, met verlof :)

Deel Deze Pagina