@caatje: wat fijn dat je op deze manier geslaagd bent voor een box! en dan ook nog voordelige transportkosten! super meid! @hier. alleen vanmiddag nog werken, en dan heb ik er 32 (!!) uur op zitten deze week. heb de hele week al slecht geslapen, en drie dagen achterelkaar ging de wekker om 5.15 uur.... vanavond nog bruiloftsfeest van vrienden, heb er helemaal geen zin in, want ik ben bang dat ik het helemaal niet trek nu. zit nu al als een zombie.. zometeen nog maar ff een klein uurtje op de bank liggen voordat ik ga werken... dus ik denk dat ik morgen pas weer hier kom kijken!
Goedemorgen Meiden, Zo hier heerlijk uitgeslapen samen met manlief. Heerlijk is dat toch als je beide onregelmatig werkt. We hebben dus vanavond allebei avonddienst! voor mij de laatste, morgen nog een dagdienst en dan zit het er echt op!! Gek idee hoor, maar wel heerlijk. @Tina: Dank voor je complimenten hoor, als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het wel! Heerlijk joh, betaald verlof! Maar dat hebben we als het goed is allemaal, tenminste ga ervan uit dat ik ook me geld krijg tijdens me verlof!! @Worst: Heerlijk joh, zolang niet werken en al die tijd van jullie meisje genieten! Heerlijk dagje tuin vandaag! Komt vast helemaal goed!! Geniet ervan! @Princi: Vind het heel leuk om te doen dat naaien, dus ja! Is het echt zo erg met alle striemen? Ik heb hier echt nog nergens last van! Hoop dat zo blijft. Dan kan ik na de zwangerschap weer gaan trainen voor een strak buikie! Toch wel leuk weer om jullie kleine te zien toch?? @Lieke: Als het kan gewoon lekker blijven werken hoor! Ik werk in de zorg, dus dat word nu wel behoorlijk zwaar hoor! @Sjoon: Als je een boxkleed nodig hebt en je hebt een idee hoe je het hebben wilt, dan hoor ik het wel! Wat een leuke dingen heb je gekregen! Heerlijk he al die cadeautjes tijdens de zwangerschap! @Altijdvrolijk: Succes met vergaderen. En heerlijk he dat aftellen! Wel goed geregeld van de kraamzorg. Scheelt toch weer wat in kosten. @Sahi:Wow mooie foto's hoor van jullie kleintje! En heerlijk dat haar niertjes nu ok zijn! Ook weer een geruststelling! En voel je niet schuldig hoor, wat betreft je vriend. Wij moeten 9 maanden voor een kindje zorgen zeg maar en ook nog eens bevalllen, mogen ze best wat voor doen hoor! @Karine: Dank voor je compliment! Vind hem zelf ook erg mooi geworden. Heb overigens nog een boxkleed gemaakt. Voor het geval de andere in de was moet. Heerlijk zo'n dagje niksdoen samen met je zoontje! Geniet ervan. @Mariel: Fijn dat je zo lekker hebt geslapen met je voedingskussen! Lekker rustig aan vandaag en van je weekend gaan genieten. @caatje: He balen joh van je rug!! rustig aan maar vandaag! Super dat het gelukt is met de box! Is dat ook weer geregeld. Ik heb nog stof hoor van dat boxkleed over. Zal eens kijken of ik iets voor je kan betekenen. Dan stuur ik hem wel naar je op! Een echt hollands boxkleed in spanje! Zo volgens mij ben ik niemand vergeten. Ga mijn bovenverdieping eens even onder handen nemen. Gister de badkamer al gedaan en volgende week in mijn eerste verlof week begin ik met de keuken van binnen en buiten te soppen en alle babyspulletjes te wassen! Zin in! Fijne dag meiden.
@Sjoon: Ja, ben er echt helemaal blij mee!!! @Misja: Wauw dat zou helemaal geweldig zijn! De maten van onze box zijn dus 95x85. Enne... Ik wil graag helpen met de kosten hoor. Kan zonder probleem geld overmaken naar een NL rekening! Laat maar weten hoeveel het is! Nou, ik ga nu echt ff platliggen! Tot later! Liefs, Caroline
worst wat aso van je (ex)collega;s nou net goed dat je niks mee had hoor ,... die vriend van ons zei gister dat hij jou gezien had .. heb je het verteld van zwp hihi ? en en en is de postbode al geweest ? sahi wouwwwwwwwwwwwwwwww wat een mooie foto's !!! prachtig zeg owwwwww ik wil toch nog een pretecho haha karine geniet van je dag !! sjoon alles goed ?? catje wat balen van je rug .. doe maar rustig aan .. en super van de box !!! misja werk ze nog en idd zalig samen gezellig uitslapen !!! geniet er nog maar van hier weer bezig met een dagcurve .. de eerste was 6.7 .. hmmm hoog maar net niet te de tweede 6.5 is al lager maar ben ook echt aan het bewegen !! ohhhhhhhhhhhh aub duim voor me dat het ok is vandaag dan ben ik hopelijk na woensdag van al het gezeur af .. om half 2 weer prikken dan snel door naar volgende ziekenhuis moet mijn ma op controle voor plekker die ze weg hebben gehaald dan weer haar afzetten ga ik ff thuis uurtje rustig aan doen eten .. douchen .. en weer naar het ziekenhuis en dan tim nog ophalen volgensmij ben ik kapot vanavond !!
@emma: hier alles goed, alleen zo'n enorme drukke week gehad, dat ik dus helemaal op ben, gelukkig hoef ik pas woensdag weer aan het werk na deze middag... maar eerst vanavond nog doorkomen op het feest. vriendje belde net dat hij al onderweg naar huis is van het werk. dus hoeft chiel niet naar de gastouder toe vanmiddag! die is door de drukte en het vroege opstaan ook een beetje "lastig" en enorm moe. dus kan die mooi ff zijn bedje in vanmiddag. hopelijk ben je woensdag ook echt af van al die zh bezoekjes voor je suiker meid! @misja: ik vind dat nijntje zilver/grijs erg mooi. dus dacht aan zoiets als boxkleed, en dan een beetje dat idee wat jij hebt, dat de print op 2 vierkantjes zit, vond dat er mooi staan, weet alleen niet wat voor stofje erbij zou moeten staan. en als ik zoiets aan je zou vragen, wil je dan ook de afmetingen weten van de box?
caatje: Gave box! Wij hebben ook een box met een lade eronder, echt heel handig! Hou je rug wel in de gaten meis! sjoon: lekker bijkomen vandaag misja: o heerlijk, op een doordeweekse dag samen uitslapen. gezellig. vriendje weet ook wel dat mijn lichaam hard werkt voor ons kindje. Maar hij vindt ook dat ik dat niet voor altijd als excuus mag gebruiken lekker hoor, thuis rommelen emma: hier doen ze dus zulke foto's erbij in het ziekenhuis! Echt tof! ik duim voor je hoor! en succes met je drukke dag. hier allemaal telefoontjes, had de foto's door gemaild en alle opa's en oma's hebben wel een mening over op wie ze lijkt. echt super leuk! en nu zien we haar echt pas als ze geboren is, gek idee. boodschappen zijn in huis, was is opgevouwen en de volgende opgehangen, nu nog een beetje opruimen en stofzuigen en dan vind ik het weer prima.
@mariel vind je dat mooi een plop navel? Ik vind het dus echt niet mooi. Maar goed het gaat vanzelf weer weg. Nou ja vanzelf.... Ik moet er wel eerst voor bevallen. @worst lekker genieten van je verlof en laat ze op je werk maar het heen en weer krijgen. @tina ben je me toch voor met verlof. Heerlijk he! Heb je de geboorte tens zelf besteld of via je zorgverzekering? @sahi wow wat een mooie echo. Super. @emma ik ben voor je aan het duimen meid. m'n moeder is net even geweest en heeft gelijk stofgezogen en de badkamer gedaan. Heerlijk gewoon. Ik heb mezelf getrakteerd op een bosje bloemen. Manlief is vandaag aan het werk en heeft volgende week een weekje vrij. Na de bevalling heeft hij 3 weken vrij.
@Caatje: Ik ga als de stof van mariel binnen is eerst het aankleedkussenhoes van haar maken. verwacht dat dit weekend. Daarna ga ik voor je aan de slag. En wat betreft de kosten dat laat ik je nog wel weten, weet natuurlijk niet wat de verzendkosten naar spanje zijn? @Emma: Ja ik ga zeker de laatste weekjes nog genieten van het uitslapen hoor. Als de kleine er is dan kan ik nog wel eens last krijgen van vermoeidheid. Komt goed. @Sjoon: Kijk anders even rond op de site van de stoffenkraam of stoffenstunter. Als je iets leuks ziet dan bestel je het en dan laat je het naar mijn adres versturen. Dan maak ik het voor je en stuur het weer naar jou op! Dat nijntje zilvergrijs is idd erg mooi! @Sahi: Ja mijn mannetje vind ook al dat ik dat niet altijd als excuus mag gebruiken, maar het is zo handig haha. Nee hij doet genoeg hoor, maar de echt zware dingen word niks meer voor ons. @Lolly: heerlijk dat je moeder zo voor je aan de slag is geweest. Gaat hem hier niet worden. Mijn moeder woont 1,5 uur rijden bij me vandaan!
Caatje: Fijn dat je geslaagd bent voor een box joh ! Sjoon: Sterkte meis vandaag, hoop dat je het een beetje volhoudt op die bruiloft... Caatje: haha je krijgt het nog druk ! Echt super dat er zo'n handige mama tussen zit die het ook nog eens leuk vindt om te doen. Sahi: Druk genoeg geweest inderdaad, nu lekker ontspannen ! Lolly: Ja ik vind dat echt mooi een plop navel, haha denk ook wel dat ik de enige ben maar ik zit echt te wachten tot die van mij ook gaat ploppen... bij Esmee was het niet zo en nu hangt het er nog een beetje om... Lekker jezelf trakteren op bloemen ! Ga ik ook misschien wel even doen vanmiddag... Vanmorgen huisje gedaan, gestoft en gezogen, wc-tje weer schoon. En bedje in de was, heerlijk vanavond schoon bedje ! Daarna even half uurtje kunnen slapen en nu is het nichtje van mijn man er en kan deze mama even lekker relaxt een bakkie koffie drinken haha mijn dochter wordt de hele middag weer ge-entertaint Straks met de meisjes even boodschapjes doen denk ik... even bloemen halen vind ik wel een goeie
@Mariel: ja krijg het inderdaad druk! Ach heb vanaf morgen verlof he! Wat moet ik anders al die tijd doen! haha. Nee heb net voor mezelf ook weer een lading stofjes besteld. Ga nog een badcape, slaapzak en dekentje voor in de kinderwagen maken. Maar eerst aan de slag met jou aankleedkussenhoes! Echt zo leuk dat ik dat voor jullie allemaal mag doen!!! Zo ik ga nu nog even het dorp in! Is erg lang geleden aangezien dat een plaats verder is en ik steeds geen auto voor de deur had! Onze peugeot staat overigens nog steeds bij de garagehouder, maar is bijna klaar. Manlief is met auto van schoonouders naar het werk! Dus kan ik ff shoppen! En dan ga ik me melden op me werk rond 5 uur! 9 uur weer klaar en morgen nog de hele dag! En dan zwaai ik af!!! Alvast een fijn weekend meiden.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aub ga door met duimen meiden !! de suiker was net 5.3 !!! nog 1x .. als die ook ok is ben ik er vanaf ... moest ook met mijn moeder voor controle van de weggehaalde plekjes met huidkanker en ook ok !! nu pas over een jaar terug komen snel nog naar de winkel voor een 2e babyfoon ... hadden ze niet dus op naar bcc daar was hij duurder maar kregen hem toch goedkoop .. jeeeeej !! heb vandaag een staatslot gekocht .. zou het geluk bregen op zo'n goede dag !!! nu ecvht ff uur niks ben zoooooo moe van alles ... dan eten .. nog douchen en weer prikken !!
Oh Emma, wat een goede berichten allemaal! Ik duim echt kei hard dat de laatste prik goed is! Jeetje Mariel, dat is toch niet rustig aandoen . vandaag weer iets beter met stuitje en omstreken? Sahi, een draaipoging van de gyn is idd pijnlijk heb ik begrepen. En die zullen ze geloof ik ook niet doen als de placenta voor ligt. Maar een haptonoom vraagt als het ware met zachte handen of het kindje wil draaien. Dat doet niet zeer en kan ook geen kwaad. Dus we proberen het gewoon en dan zien we wel. Ik hoop natuurlijk dat ie snel draait en dan hup ook indaalt . Caatje, mooi, gelukt om een box te vinden ! Plopnavel, nee die heb ik niet...ook geen zwangerschapsstreep en donkere tepels...en dat had ik zo graag gewild dat laatste . Wie vroeg het...ja echt striemen all over the place...nouja....buik dan. En die van Mara waren al mooi zilverachtig maar nu dus weer nieuwe. Mijn buik is nu ook veel boller aan de bovenkant dan bij Mara. Ach ja...het is verder geen ramp maar ik vond gewoon dat ik er al genoeg had. Smeren helpt niet, wel naderhand met bio-oil dan worden ze snel minder zichtbaar...vind ik dan..... Jezus, zeg zijn jullie ook zo warrig? Dit typ ik ook elke keer of niet... Ja die weekmakers doen bij mij errug goed hun werk... Maar dames, weer een meilpaal, ik heb vandaag auto gereden!!!!! Ik denk niet dat ik voor de bevalling nog hele enden zal rijden maar een rondje Oss kan mijn enkel wel aan. Wat een heerlijkheid ! En dan heb ik ook nog vanmiddag Mara zelf naar bed gebracht (manlief had rijles voor het eerst!!!) en omgekleed enz. Kijk...dat is toch fijn dat je je eigen kind in bed kan leggen als het nodig is ! Zo en dan nu ff chillen, mijn enkel geeft aan dat het echt genoeg is geweest voor vandaag.
@princi cool joh, rondje oss haha.. en spannend hoor manlief eerste rijles. Balen van die striemen ik smeer ook bio-oil, geen striemen maar ik houd er wel rekening mee dat het gaat gebeuren, kan het zeg maar nooit tegenvallen. @emma wow goed zo met je suiker, ik duim hoor. Ook goed nieuws van je moeder en ook nog eens goedkoop de babyfoon meegekregen haha. Ik zou ook een staatslot kopen. Over die vriend, ik had hem inderdaad gezien maar niet gezegd waar ik je van ken, ik dacht nog zal ik je even mailen/smsen dat we elkaar via de gynwachtkamer hebben leren kennen, maar niets over ZP gezegd hoor. Beetje eromheen gebrabbeld want ze hadden het steeds over zijn dikke buik whahah.. @misja voor jou ook fijn weekend. @caatje mooie box hoor, nu hopen dat hij snel geleverd word. @sjoon ik hoop dat je het vanavond trekt op de bruiloft, hier gelukkig geen feestjes meer de komende weken. @mariel wow druk dagje weer voor jou. @lolly lekker hoor als manlief straks vrij heeft, hier hetzelfde 2 of 3 weken vakantie na de bevalling, heerlijk dat hij lekker thuis is. @sahi mooie echo hoor . @altijd vrolijk, dat is nog een mooie oplossing, nu hopen dat de kraamzorg wel gewoon goed bevalt. Hier postbode is geweest, pakketjes zijn dus binnen. Vriendlief is de supercoole printer aan het installeren en testen en ik heb een muisarm van een spelletje op de ipad. Mijn moeder heeft gestreken, bed verschoond en keuken opgeruimd en gepoetst.
Oe en ik heb ook nog babydump gemaild, bugaboo is 50 euro goedkoper dus die krijg ik mooi terug op mijn bankrekening. Andere spullentjes dus ook goed in de gaten houden hihi..
@misja: ik zal eens even kijken daarvoor! heb je evt hyves of facebook ofzo? @worst: lekker hoor, even 50 euro weer in de pocket steken! @emma: en hoe was je tweede uitslag?? hopelijk heb je ook geluk met je staatslot! @hier: ik kom uit op 48 vakantie uren, dus kan 2 weken vakantie nemen. hopelijk heb ik geluk en heb ik dus over 2 weken vakantie. dan werk ik nog een weekje en dan verlof. dan hoef ik pas 1 februari weer te beginnen!
sjoon dat klinkt helemaal top !!! en nog veel uren staan dus ... moest dat nu zo lang duren worst lekker weer 50 euro terug !! ohhhhhhhhh wat lekker dat er zo veel gedaan is vandaag .. prici ik draag ook veeeeel hoger dan de vorige keer en dus idd ook zebra hier .. verse en oude :x en top van je rijles vandaag !! zit je met pootje omhoog lolly leuk bloemen in je huis ! en wat lekker dat je ma heeft geholpen met het huishouden !! super lief hoor .. en zalig van de vakantie van je man ... misja lekker geshopt ? en fijn weekeind mariel niks zo lekker als een schoon bed !! slaapt zoooo lekker en ook nog bloemen gehaald met de meiden?? hier thuis van de laatste prik !! en die was 5.5 zie je nou wel dat ik de vorige keer een piek had van de stress .. al dit gedoe door mijn eigen stomme drukmakerij !! maar hoop dat de internis tevreden is woensdag en dat het klaar is met dat gezeur over de suiker ben zooooooo moe nu ga lekker op de bank liggen tim slaapt al
@emma: goed zeg zoveel goed nieuws!!! @misja: ik heb echt respect voor mensen die zwanger zijn en in de zorg werken of een ander "lopend beroep". Ik kan de hele dag zitten en er is airco: dus je hoort mij niet klagen. Maar als het slechte slapen zo blijft aanhouden ga ik volgende week ook ergens stoppen. ik zag een hele mooie echo voorbij komen! Morgenvroeg voor een weekendje naar Brabant: lekker genieten van het mooie weer!
misja: fijn weekend! emma: wat goed van je prikjes!!! ow en met je moeder ook! Fijn! princi: o dat is inderdaad wel anders draaien dan hoe de gyn's dat doen. Ben benieuwd of het gaat werken. Maar je kindje heeft nog even om het zelf te doen, toch? ik vind mezelf ook warrig, terwijl ik normaal zo gestructureerd ben... Oe en wat goed, je hebt auto gereden! @plopnavel: die navel van mij komt wel steeds verder naar buiten, maar hij is nog niet helemaal geplopt. worst: wat een lieve mams heb je toch en wat goed van de bugaboo! sjoon: heerlijk vooruitzicht he, dat verlof! lieke: ik werk ook in de zorg, maar dan wel de zorg waarbij je op de bank zit met een kopje thee en een goed gesprek Heerlijk, het is best goed vol te houden. Al merk ik dat mijn concentratie minder wordt, maar dat snappen de clienten wel. all: mijn vader is weer naar huis, was wel gezellig, maar het is ook altijd wel zo rustig als hij weer naar huis is, hij is nogal overheersend. Maar ach... nu lekker niks, zo tv kijken op de bank.
Ha allemaal, Zit ff terug te lezen vanaf woensdag, dus ga ff reageren: Sahi: je zal idd wel ff geschrokken zijn van die vrachtwagen, heb het als kind bij mn ouders in de auto ook eens meegemaakt, schrikken!! Wat een mooie foto's van de echo van jullie kleine meid! Altijdvrolijk: lekker is dat, heb je 1 1/2 uur zitten wachten voor een intake, lekker dat je bed niet verhoogd hoeft te worden, hier moet dat wel, vond het flink irritant de vorige keer met in en uit bed gaan En wat een stomme collega's heb je, sorry hoor, maar als je zwanger bent vind ik het wel logisch dat bepaalde dingetjes gewoon even voor elkaar gedaan worden!! Worst: wow, wat krijg je veel kraamzorg, 60 uur! Ben niet jaloers op je , was de vorige keer blij dat ze na 40 uur verdwenen was!! En maar goed dat je niet getrakteerd hebt bij je excollega's, wat kunnen mensen toch raar reageren, je geeft toch gewoon een hand of zegt gedag als iemand afscheid neemt!? Lolly: heerlijk, verlof!! Geniet er van! En wat een mooie buik heb je! Misja: sooo, lekker verwend door je schoonmoeder en schoonzus! Leuk hoor, die kadootjes. Moet zeggen dat ik dit keer nog niks gehad heb haha. En wat ben je creatief, ben altijd jaloers op creatieve mensen Kan er zelf niks van, al zou ik het wel erg leuk vinden, beetje fröbelen. Mijn zussen zijn samen ook erg handig, en verkopen ook veel via Marktplaats, vooral spulletjes voor meisjes, zoals knipjes, beenwarmers, gave rokjes, sjaals, baretten dat soort dingen. Zo gaaf! hoop op echt op een meisje Princi: gaaf kamertje voor de kleine meid, had de foto's ook al gespot op Facebook Lekker dat ze er zo goed wil slapen!! Weer zelf gereden, super! Fleurop: wat leuk dat ze dat al konden zien dat jullie kleine zoveel haar heeft! Buikje al 38 weken, zal wel een flinkerd zijn dan Stel dat je met 38 weken wordt ingeleid, heb je maar 2 weken verlof gehad! Mariel: En...reageerde Esmee nog op het onweer of heeft ze er verder geen last van gehad? Met voedingskussen slapen vind ik echt niks, probeer het steeds weer, maar gooi hem er steeds na een kwartier weer uit, ik weet gewoon niet hoe ik lekker met dat ding moet gaan liggen! Sjoon: leuk he, zo'n schattig klein jurkje, wat lief dat je dat kreeg! Caatje: fijn dat je een box hebt gevonden, vind hem erg mooi, lijkt erg op onze box! Ideaal hoor, met zo'n la! Vervelend van je rug, hopelijk kun je morgen wel gewoon werken! Emma: gelukkig was de laatste prik goed!! @All: las nogal wat berichten van moeders die kwamen helpen soppen, heerlijk hoor!! Helaas kan dat hier niet, mijn mams heeft reuma, en ze is al blij als ze dr eigen huis aan kant heeft. toen ik zwanger was van Jarno heeft ze nog wel geholpen met de wieg helemaal bekleden en alle kleertjes uitwassen e.d., maar dat gaat hem nu ook niet worden! Hier vandaag nogal druk geweest, alles gesopt, bedden verschoond, wassen gedraaid, dus heb het nu wel gehad! Zo nog ff douchen en dan vind ik het weer welletjes voor vandaag. Morgenmiddag BBQ voor mn schoonvaders verjaardag en 's avonds verjaardag van een vriendin, zal ook wel weer een latertjes worden Pfft...was weer een heel bericht, maar er wordt ook zoveel gekletst hier