Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi!

Kom wederom alleen maar even zwaaien!!
    Laatste dagje gehad, en ben erg moe!
    Maar kan nu heel lang uitrusten. Me ouders ook nog geweest. Dus nu net lekker gedoucht en duik zo me bedje in!!
    Tot morgen!

2. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Goedemorgen :D

Bijgelezen (niet alles), er zijn wat klachten bijgekomen bij velen las ik, pijnlijke heupen, huidscheurtjes her en der, rugpijn (bij Caroline weer weg, yay!) dikke voeten etc.
    Als ik nog 1 iemand hoor zeggen "tsja, hoort erbij" dan flip ik :D
    Tuurlijk hoort dat erbij, echter, het is en blijft allemaal ontzettend vervelend. Nog een paar weken...

Worst heeft weer lekker geshopt! En hoezo kun je geen korte broek meer aan? Kan me niet voorstellen dat jou bovenbenen DIK zijn, voor jou doen misschien wel... ;)
    Emma, wat een mooie buik!!!!
    En meer en meer die met verlof gaan.

@hier, heb deze week heerlijk na kunnen genieten van afgelopen maandag.
    Controle vk was wederom prima, buik groeit goed, bloeddruk prima, hb prima, hartje prima, onze kleine meid doet 't prima.

@stoel in babykamer, we zijn toch maar niet voor de poang gegaan maar voor de dikke vette ektorp fauteuil :D En ik zit/lig/hang erin als een prinsesje!! Een dik prinsesje ;) De hoes was verdorie duurder dan de stoel zelf...

Goed, fijne zondag allemaal, laters.

3. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Gisteren een lekker dagje gehad, fijn kunnen werken zonder rugpijn en het viel nog wel mee met het weer. Het was vooral heeeeeel erg winderig! Dat hebben we hier in de zomermaanden regelmatig: de levante. Een wind die van de woestijn (aan de overkant) komt en die dus heel warm en onplezierig is. Die wind blijft altijd een oneven aantal dagen, was vrijdag al begonnen, dus zullen we vandaag ook nog wel voelen... :( Dat betekent warm en winderig vandaag dus! :cool:

Gisterenmiddag hadden we een gemakkelijke lunch gemaakt (PIZZA! :)) en heb ik daarna even heerlijk siësta gehouden. :D 's Avonds op tijd naar bed.

Vandaag weer werken, een leuke excursie naar Jerez (de stad waar ik woon), vanuit dus een cruise schip dat in Cádiz aankomt. Relaxt ochtendje, zijn maar een uur of 5 en met deze groep gaan we dus een workshop Paella Maken doen. :D

Ik hoef uiteraard niets te doen, maar mag wel proeven van het resultaat hehehe! ;) :D

@Misja: Ja, bij benauwd weer is het wel wat zwaarder werken, maar het valt op zich nog wel mee hoor. :)

@Sahi: Ik heb gisteren goed kunnen rusten gelukkig. Hoefde alleen in de ochtend te werken (tot half 3) en was 's middags vrij!

Balen dat jij nu last hebt van je rug! Hoop dat het gauw wegtrekt!

@Anz: Hihihi ja, eerste hier hè, dus bij ons staat de wagen ook mooi in de woonkamer! Misschien niet om 'm dagelijks in en uit elkaar te zetten, maar alleen al om er leuk naar te kijken en ons er op te verheugen dat binnenkort die kleine erin ligt! Wat je zegt: ook ik kan bijna niet wachten!!! :D

@Emma: Jeetje, jouw man moet er iedere dag om 5 uur uit?! Das ook heftig! Hoop wel dat je aan genoeg nachtrust komt iedere keer dan!

Hoe was de vliegershow? Leuk geweest?! Enne... Prachtige buik heb je hoor! :)

@Goldduke: Fijn dat het goed gaat met jou en de kleine! :)

Zojuist lekker weer eens verse jus d'orange gemaakt hier thuis, was lang geleden dat ik sinaasappels in huis gehaald had... :) Nu even ontbijten, zodat ik m'n pilletjes in kan nemen! En dan... Op pad naar Cádiz! :D

Fijne zondag allemaal!

Liefs,
    Caroline

4. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Misja: Heb je mijn stofje al binnen gekregen ? Heerlijk dat je zo lekker kan freubelen in je verlof, je hoeft je in ieder geval niet te vervelen.
    Emma: Wat een goed nieuws over je moeder joh, erg fijn ! En zelf ook een goede uitslag, top meis !
    Princi: TOPPIE !!! Wat lekker dat je weer auto hebt kunnen rijden zeg !
    Lieke: Fijne vakantie !
    Anz: Heb je het vrijgezellenfeestje een beetje volgehouden ?
    Goldduke: Ektorp in top ! Wij hebben de bank en de fauteil ervan, hoezen zijn inderdaad niet allemaal even goedkoop...

Sorry voor degene die ik vergeten ben, en voor alle meiden met kwaaltjes een dikke knuffel !!!

Gisteren lekker bij Ikea geweest en lamp en wat leuke keukenspulletje gekocht. Bij de Praxis rolgordijntje en super gave donkerblauwe geruite kant en klare gordijnen gekocht, dus manlief is druk op de baby-kamer. Heel blij mee dan is die zo goed als klaar !! Verder komt het hier nu met bakken uit de hemel... hmm sinds wanneer horen wij bij het zuid-oosten van het land ;) haha daar zou het eerst gaan regenen... Ga lekker in bad strakjes met de Linda en doe verder niet veel vandaag... Fijne zondag meiden !!!

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Goeie morgen, wat een lekker weertje zeg!

@altijd vrolijk leuk hoor een gipsafdruk van je zwangere buik, wij gaan deze week ook proberen. Ik ben benieuwd naar jullie resultaat. Laat je het zien als het af is?

@goldduke mooie stoel hoor :), kan je lekker in zitten!

@caatje werkse vandaag, of eerder genietse met jou lekkere baantje!

Wij gaan naar pipoos toe, heb me toch een behoefte om crea bea te gaan doen vandaag, wilde dus eigenlijk een dienblaadje mozaieken maar eigenlijk maakt het me niet uit, dus gewoon daar even neuzelen.

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    worst: verweken, bijna goed ;) Dat is dat je botten een soort van zachter worden voor de bevalling straks.
    Had gisteren sowieso een off-day. mn buik zat ook te zeuren. ik hoop niet dat ik zo'n pechvogel ben met oefenweeen vanaf week 30/31...
    ik ga voor de gordijntjes naar de ikea.

ellen: balen van de dikke voeten :(

altijdvrolijk: heerlijk, de baby was!
    leuk idee toch, dat gipsen? :)

misja: lekker uitgerust?

gold: ja vreselijk he, 'hoort er bij', pfff

caatje: lekker dat je zo'n goede dag had gisteren :)

mariel: oe ik hou van ikea!! Maar ik probeer pas de eerste dag van mn verlof te gaan ;)

all: nou gisteren echt een butt-dag gehad zeg, helemaal gaar, na een middagdutje nog steeds versleten en overal last van...
    en toen kwam de post, het bevallingsplan en info over de bevalling. Ik ben het meteen gaan lezen, maar was echt een beetje van slag. Maar goed, ik moet toch op de hoogte zijn (ik ben van de struisvogel politiek normaal gesproken...)
    vandaag gaat het wel wat beter, maar heb uit het niets steeds een zeurende harde buik...
    en ook nog een aambei ondekt :( :( :( Ben zo verdrietig, bah... Gelukkig doet het niet te veel pijn en zolang het niet bloedt hoef ik niet naar de dokter, als ik het goed heb...
    Maar goed, even afleiding zoeken vandaag, gewoon een beetje rustig aan wat dingetjes doen, das beter dan op de bank hangen en emo lopen zijn ;)

zo genoeg geklaagd, vriendje gaat de ramen lappen, de lieverd :D

7. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Plannen zijn hier gewijzigd hehe, kom ik uit de douche en voel me toch een partij moe... Dus lekker pyjama aan en in de bank, nieuwe serie word aangezet : Haven. Ik ben benieuwd.

8. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Mariel; ja heb t vrijgezellefeestje overleeft.. Lekker gegeten en daarna van kroeg naar kroeg:)
    Heb nu een flink beurs stuitje van al dat staan en die harde barkrukken haha ach t was leuk en de bride-to-be vond t ook super:)

Sahi; hoezo was je van slag door t bevallingsplan? Struisvogeltaktiek haha (ik weet niet precies wat en hoe ze erin omschrijven)
    Aambeien... Ach weinig vrouwen die daar onderuit komen;) kan flink pijn doen, vond t na de bevalling een paar weken echt een straf als k weer voor nummer twee naar t toilet moest.
    Maar gelukkig komt dat allemaal weer goed :D

9. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Worst; lekker een chilldagje op de bank! Laat ff weten of t.wat is die serie?! Ik heb er laatst 5seizoenen van brothers&sisters doorheen gewerkt, heb wat nieuws nodig haha :D

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    anz: fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Ik had altijd al wat moeite met nummer 2, vanwege prikkelbare darmen, maar zo erg als nu was het nog nooit. En dan ga ik het nu dus ophouden, terwijl dat helemaal niet slim is...

bij het bevallingsplan kreeg ik ook 2 boekjes met hoe een bevalling over het algemeen in zn werk gaat en wat er allemaal gebeurd met je lijf. En dat was gewoon een beetje heftig, ze liegen niet zeg maar... Maar ja, het moet toch gebeuren en het zal ook vast wel goed komen.
    Met mn mannetje heb ik het er wel af en toe over en hij gaat gewoon zn best voor me doen en we zien het wel.
    Maar hij heeft de boekjes nog niet gelezen ;)

11. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Misja: lekker hoor, je laaste dagje gehad
    @ Goldduke: Mooi dat je geslaagd bent voor een stoel
    @ Caatje: fijne dag vandaag
    @ Mariel: ik ga maar niet te vaak naar de Ikea, anders koop ik hem helemaal leeg
    @ Worst: ik laat hem hier ook zien, maar wil nog even 2 a 3 weken wachten, dan hoop ik dat me buikje iets meer gegroeid is. En een crea dag, lekker hoor. Ik heb wel eens zón bui, maar weet dan gewoon niet wat ik moet maken. Ow bankhangen is ook best lekker toch?
    @ Sahi: Hoop dat je inderdaad wat afleiding vind, emo zijn is helemaal niets. Geloof dat je aan mannen ook niet dat soort boekjes moet laten lezen. Dan willen ze straks helemaal niets meer. Ik heb me daar nog niet in verdiept, laat het denk ik maar allemaal over me heen komen

Heb vandaag een dagje gaar zijn, wil zo graag wat doen, maar komt niets uit me handjes.
    Wel zometeen op de fiets naar me schoonvader, daar maar eens kijken. Verder moet ik zorgen dat ik niet heel de kast leegvreet, heb me een bui.... Daar is een bootwerker jaloers op. Hahaha

12. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Sahi; geloof me.. Ik lees af en toe ook hoe ze een bevalling omschrijven en dan moet k ook ff slikken haha
    Weet nog wel dat ik mezelf heel zielig vond hahah maar de echte pijn tijdens de bevalling kan k niet meer voor me halen;) je hoofd zit alleen maar bij dat wondertje (cliche maar gelukkig waar :) )

13. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi Meiden,

Zo ik kom me weer even melden, moet zeggen met een beetje moeite. Heb vandaag me dag niet zo!! Voel me moe en heb last van me buik! Er is wel een hoop gekletst! Ga proberen op iedereen te reageren.

@Gejanne: Ja idd, heerlijk verwend hoor. Ik heb echt al best veel gekregen. Heleboel leuke pakjes enz. Gister kwamen mijn ouders en daar heb ik ook nog een knuffel voor het kamertje van gehad. Wat een leuke dingen maken jou zussen zeg!!!
    @Caatje: Sjoon had het over nijntje stof. Weet niet of dat ook te vinden is, maar zal eens even zoeken. Je hoort t.z.t. van mij wat de kosten zijn. Is aangetekend versturen duurder?
    @Emma: Super joh, dat je suikerwaardes nu ok zijn! Kan me goed voorstellen dat het een opluchting is! Nu nog lekker gaan genieten van je laatste zwangerschapsweekjes! En mooie buik hoor. Die pluisjes waren mij niet opgevallen hoor!!
    @Worst: Wat romantisch van je vriend, dat doet de mijne nu nooit!! haha! Ga altijd zelf maar om bloemen, of ik krijg ze van me vader! haha.
    @Sjoon: Ik heb je toegevoegt op facebook hoor!!
    @Tina: Heerlijk hoor, heb nu eindelijk verlof! Heerlijk genieten de laatste weekjes!
    @Ellen: Heerlijk, jij ook je laatste dagje gehad! Balen van je dikke voeten. Vervelend he die kwaaltjes. Maar goed, nog eventjes volhouden maar!
    @Worst: Ik heb me gordijnen ook bij de Hema, scheelt heel veel centjes hoor! Al vond ik 150 euro voor een kamertje van 2,20 breed nog heel veel. Heerlijk pannenkoeken gegeten.
    @Mariel: Stofje is nog niet binnen. Maar die van mezelf ook nog niet! Helaas. Nog even geduld als het er is dan begin ik gelijk! Je hebt toch wel het goede adres opgegeven? Als het er dinsdag niet is dan bel ik ze even!
    @sahi: Ja heb wel lekker geslapen, maar niet helemaal me dagje vandaag. blehhh! doe lekker niks vandaag. Jij ook niet helemaal lekker in je vel lees ik! Vervelend he die gevoelige buik! Heb ik ook vaak! Niks aan!!

Hoop dat ik niemand vergeten ben!! Het was ook zoveel. Hier nu officieel echt met verlof! Heerlijk, dus heb gewoon een hele lege week voor de boeg! Maar vermaak me wel. Morgen beginnen met de keuken van binnen en buiten te soppen en de babyuitzet te wassen!! Fijne dag nog meiden!!

14. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @ Sjoon en Caatje: Ik heb trouwens als een site gevonden waar je de stof van nijntje grijs los kan bestellen. 8,75 voor een meter! Is wel leuk om hem bijvoorbeeld te combineren met grijs boerenbont of ander stofje! Kijk maar even! Dit is de link!

Stof Katoen Nijntje Grijs Zilver - Kids Art Company

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    anz: het zal ook vast wel goed komen, maar toch bedankt voor de lieve woorden :) Ben gewoon erg benieuwd hoe het zal gaan en hoop dat ik wel rustig blijf.

misja: lekker rustig aan doen hoor!
    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met klachtjes, maar dat weten we natuurlijk wel allemaal van elkaar ;)

zo lekker douchen en naar bed, morgen weer een drukke dag.

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@misja. ja die stof kwam ik dus ook tegen!!
    maar ik zat nog te bedenken wat erbij te combineren!
    hoeveel denk je er dan van nodig te hebben??

@sahi: succes vandaag meid!

17. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen ladies !

Hebben we lekker geslapen ? Ik opzich wel maar beetje kort... buurtjes kwamen terug van vakantie dus moesten even bijkletsen en natuurlijk werd Esmee lekker om 6 uur wakker vanmorgen :D ach vanavond dan maar vroeg naar bed. Hoop dat het niet zo benauwd word als gisteren...

Sahi: Hoe gaat het met je vandaag meis ? Balen dat je zoveel last van je lijf hebt zeg en dan ook nog een aambei… bah ! Hoop dat het beter met je gaat !
    Anz: Fijn dat het zo gezellig was ! Nu maar even rustig aan doen na al dat staan.
    Misja: Ik heb het adres opgegeven wat je mij had gestuurd via pb, ach het zal vandaag wel komen inderdaad. Ik heb geen haast hoor. Heb van het weekend wel gordijnen gekocht die passen bij het stofje voor het kussen, echt helemaal top ! Hoop dat je je wat beter voelt vandaag ! En geniet lekker van je verlof !

Hebben zaterdag onze vakantie geboekt voor volgend jaar !!! Eindelijk na 4 jaar gaan we weer met vakantie ! Nu al zin in hahaha we gaan lekker in het voor seizoen en dat scheelt echt een hoop geld zeg :$ We vertrekken 9 juni naar de Dordogne in Frankrijk ! Dat wordt 2 weken lang genieten van heerlijke wijn en lekker eten hahaha :D
    Volgende week komt mijn collega weer terug van vakantie en kan ik met hem eens om de tafel of ik toch niet stiekum nog een weekje vakantie kan krijgen voor mijn verlof... dan hoef ik nog maar 5 weekjes te werken vanaf vandaag...
    Nou meiden fijne maandag !

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden !!!

hier vandaag beginnen met was voor de beeb mijn ma komt gezellig helpen ..
    donderdag gaat tim over naar zijn nieuwe grote cars kamer op de zolder dus nog wat te doen deze week !!!

19. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Gisteren lekker gewerkt, de paella was heerlijk! Mijn groep bestond uit voornamelijk Engelsen, vriendelijke mensen, maar dus niet zo veel fooi... ;) lol :D

Gisterenmiddag lekker relaxt thuis gebleven. Vandaag gaan we even naar een notaris om te informeren voor alles wat we moeten doen voor ons samenlevingscontract. Hier in Spanje dat voor de wet doen, is namelijk niet afdoende om alles goed vast te laten leggen. Wil graag ook weten hoe lang van te voren dit allemaal gepland moet worden, want als het even kan, zou ik het toch wel heel leuk vinden dit contract te tekenen als mijn vader ook hier is. :)

Vanmiddag gaat mijn lief de tv-kast verder in elkaar zetten (konden eindelijke de laatste 2 onderdelen ophalen!). Erg fijn, want dan kunnen we eindelijk die extra kastruimte in gebruik gaan nemen! :D

@Sahi: Jeetje meis, balen van je aambeien! Hoop dat je je gauw beter voelt! Wat betreft de bevalling, ben ik net als jij. Het is goed er van te voren wat over te lezen, maar er teveel over weten hoeft van mij ook niet echt... ;)

@Misja: Leuk die Nijntje stof die je gevonden had! :D Ik heb zelf ook even gekeken, en hier vond ik er een aantal (ook die jij gevonden had staat er tussen): KLIK HIER. Ik vind die wit/grijze heel leuk, met een grijze rand zou die kei mooi worden! :D

Ja, ik denk wel dat aangetekend versturen wat duurder is, maar zoals ik al zei, de kosten zijn voor mijn rekening hoor! ;) :)

@Emma: Wauw zeg, nu al beginnen met was voor de beeb?! Daar ben je op tijd mee!!! ;) :D Ik ga dat pas doen als de babykamer er is, dan kan ik het meteen ook allemaal leuk ophangen! :D

Fijne maandag allemaal!

Liefs,
    Caroline

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Emma: Altijd leuk de eerste baby wasjes ! Succes.
    Caatje: Jij ook een fijne maandag !

En weer koffie halen hahaha moet echt nog even wakker worden...

Deel Deze Pagina