Pfffff, wat is dit vroeg! Heb gelukkig wel goed geslapen. Juist een banaantje op en een glas water en dan ga ik nu onderweg naar Cádiz. Daar ontbijt ik wel, of wellicht pas in Sevilla! Ik ben erg benieuwd hoe ik me vanavond voel. Volgens mij zal ik totall loss zijn! Fijne dag allemaal! Liefs, Caroline
Hey vroege vogel, dit zijn inderdaad geen tijden... Voor je het weet is de dag om en crash je lekker op de bank. Succes vandaag! Ook dames met echo's vandaag: 14-4: Karine nekplooimeting, Bijzonder 3e echo
Goedemorgen meiden!! Druk geweest hier, dus niets gepost, wel meegelezen @ Goldduke: Wat een prachtige echo's!!! En gefeliciteerd met jullie dochter Natuurlijk hebben jullie dat lekker gevierd @ sahi: Ik snap dat je helemaal nieuwsgierig wordt naar het geslacht van jullie kleintje Wij willen het wel weten en ik wil het voor onszelf houden, maar manlief wil het bekend maken Ook een dilemma (ik denk dat ik ga winnen... ) @ CaatjeM: Veel plezier vandaag!! En succes dan eigenlijk ook wel aangezien je zelf al aangeeft gesloopt te zijn bij terugkomst @ echo: Pfff.. Benieuwd.. Zoooo spannend!!! Ik mag om 11.30 uur, maar ben daarna niet gelijk thuis, dus jullie horen het vanavond Fijne dag allemaal!!!!
Goedemorgen!! Meiden met een echo, have fun!!! Caatje, fijne dag vandaag!! Sahi, kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent!! Ik moet nog 2 weken wachten, duurt lang!!!!!!!!! Meisjesnaam hadden we al voor ik zwanger werd en ben er zooooooooooooooooo verliefd op dat het gewoon een meid moet zijn
jaaa, 12 weken!!! karine: als wij het zelf weten, dan vertellen we het ook tegen de rest. Ik kan het dan toch niet geheim houden. Alleen de naam blijft geheim. We zijn zoooo trots op de meisjesnaam, ik denk dat ik echt even moet wennen als het toch een jongetje zal zijn, al is dat natuurlijk net zo welkom lovingmom: ik heb op zich geen haast, we hebben met 14 weken een echo en dan zien we wel of we er al wat van kunnen maken. En dan plannen we een pretecho. vandaag weer lekker een volle dag werken en vanavond nog wat laatste spullen voor de badkamer halen. Maar vanavond ook een mooi berichtje maken voor mn collega's om het ze te vertellen. En dan is iedereen wel een beetje op de hoogte.
Gefeliciteerd Sahi!!! Op naar de 20! Ik voel de hele tijd wat in mijn onderbuik, ik weet alleen nog niet of het beeb is of mijn darmen
Ik heb deze dingen trouwens besteld, zonder inhoud. Cake Push Pops. Kan ik binnenkort weer leuke dingen maken
@ Agapi; ik heb Kynan een jaar BV gegeven en Celeste 15 maanden. Heb er erg van genoten en alweer heel veel zin om opnieuw te beginnen Als het afbouwen niet op tijd lukt, ga je dan 2 kindjes tegelijk voeden? @ Sahi; Ja, ben je er uit? Wil je het toch weten? Krijg je geen 20-weken echo? Dan kunnen ze het zeker zien Gefeliciteerd trouwens met je mijlpaal! @ Bijzonder en Karine; veel plezier vandaag!! @ Lovingmom; leuk zeg! Ga je dat als kraamcadeautje doen? @ Caatje; mooie foto's zeg! Veel succes vandaag, drukke dag! Geniet ervan. Gisteravond dat gedoe van die vrouwenvereniging gehad, was een avond over gezichtsverzorging en make-up, en daarna zelf opmaken enzo. Was echt hartstikke gezellig. Ben lid geworden, dus ik heb af en toe weer iets leuks/ nieuws te doen hier! Vanmiddag komt de oppas hier om op Celeste te passen en ga ik met Kynan zwemmen, er is hier een heel groot nieuw binnenzwembad en we zijn er nog niet geweest. Vind het zo leuk om af en toe met 1 kind iets te doen ipv altijd met z'n allen Is het bij jullie ook zo grijs en somber? Hopelijk wordt het nog beter. Dit weekend iig weer zon!
Bedankt Mijn placenta ligt trouwens aan de voorkant, dus zal de beeb laat voelen schoppen .. wel jammer ! Je ziet dat op de echofoto bovenaan goed zitten.
Female klinkt leuk de vrouwenclub! Caatje, gaaf dat je eindelijk jullie kindje hebt kunnen zien, mooie echofoto's! Anz, Goldduke en Bijzonder ook en echt gaaf dat een aantal nu al weten of het een jongen of meisje is! Kan het me zo slecht voorstellen dat dat nu in mijn buik gewoon ook al te zien zou zijn. Ik lig nog steeds elke avond in coma op de bank, probeer wat later naar bed te gaan en ben dan de volgende dag bekaf. Maar goed, misschien wordt het binnenkort iets beter. Ik vind het een beetje triest om zo te zeuren want ik wil eigenlijk niet klagen, maar ik hoop gewoon dat ik binnenkort iets meer energie krijg.
Maedra, ik was ook best vermoeid. Ben nu floradix tabletten gaan slikken en houd het 's avonds gelijk langer vol. Misschien een optie?
@ Maedra: Balen dat je nog zo moe bent joh. Bij mij wordt het gelukkig minder, ook de misselijkheid is weg. Inderdaad wat Lm zegt over Floradix, daar heb ik goede verhalen over gehoord. Misschien heb je ook wel een ijzertekort! Lekker appelstroop eten dus !
Oh daar ga ik eens naar kijken, bedankt! Ik ben 3 weken geleden op ijzer geprikt (omdat ik zoveel bloed verloor) maar dat was echt prima dus misschien is het dat niet? Of ik moet gewoon geduld hebben. Ik heb trouwens zo'n kort lontje echt niet normaal, ik schaam me er wel een beetje voor. Ik ben of heel woest of heel verdrietig enz. Ben nu ook ruzie aan het maken hier op het zwangerschapsforum in het topic over roken, misschien moet ik het maar loslaten. Herkennen meiden dit? Ik dacht dat het minder zou worden naarmate de HCG afnam maar de laatste 2 weken sta ik echt op ontploffen zeg maar.
@ maedra: Hahah hormonster Ik kan inderdaad wel humeurig zijn naar mijn vriend.. maar niet zo erg als jij het omschrijft.. Net nog even goed naar de echo dvd zitten kijken en ik denk toch echt een klein piemeltje te zien... zal nog wel te vroeg zijn hoor.. oh ik hoop het zo, lijkt me zo leuk!