goedemorgen meiden tim was al vroeg wakker door de omweer... bleeeh wat een snert weer hier en vanmiddag wordt het 27gr zeggen ze ... ben moe en brak na veel doen gister maar ook heeeeel tevreden !! dat is een goed gevoel .. vandaag laatste keer fysio en zo komt vriendinnetje gezellig bakkie doen .. zit nog een was in de droger en meer doe ik maar niet ! mariel ik hou ook niet echt van de hete zomer ... maar dit is ook zo wat zeg pff saai weer en lekker dat keuvelen op de kamer van je beeb ! veel plezier vanaaf en geniet in je bad gejanne wouwwwwww nog exact 50 dagen ... gaat snel hoor !!! en gelukkig kan je toch nog toe komen aan je nesteldrang hihi caatje het gaat idd snel en hoe verder je bent hoe sneller lijkt het wel .. leuk dagje gister zo te zien ! en smakelijk
Gejanne: Jeetje nog maar 50 dagen, dat gaat echt snel ! Kan me voorstellen dat je dat mist om een kamertje in te richten , maar dan hou je weer centjes over om allemaal super leuke kleertjes te kopen Caatje: Heerlijk je nieuwe kast inruimen ! Jeetje ik voel me af en toe echt een kamer olifantje... als ik achterom kijk en ik zie mijn billen pfff dat hoop ik dat het deze keer ook weer goed komt hahaha Daarom moet het ook gewoon herfst gaan worden, kan ik lekker mijn zwarte leggings aan met donkere tuniekjes/jurkjes... kleedt toch weer beetje af
Emma: 27 graden met dit benauwde weer is niet lekker Als het zonnetje nu lekker scheen, maar tis hier echt grijzig, met af en toe een bui! Lekker dat je een goed gevoel van gisteren hebt! Mariel: ja, gaat idd snel, heerlijk hoor! Enne die centjes ... die moeten we sparen voor een ander huisje haha. We hebben nu al sowieso 17000 verlies op ons appartement, kan alleen maar meer worden, kun je nagaan waar we voor sparen Voor het grote zwarte gat! En een ander huis moet ook weer ingericht worden! Maar er zal vast wel iets overblijven voor de kleine
Hoi allemaal, Wat lief dat ik gemist wordt... Ik ben echt al lang niet meer geweest, enkel vluchtig wat gelezen af en toe. Het gaat wel, ben alleen echt super onrustig en ontzettend labiel. Kan om alles janken en ben nogal wisselvallig... Ik ben hartstikke druk (te eigenlijk...) en ik en m'n man zitten er best wel doorheen nu tegen het einde vd zomer. Heb nu bijna 2 mnd in mn uppie voor de kids gezorgd (vakantie) en Jurgen werkt al een maand of 4 lang 6 dagen in de week en 70 a 80 uur in de week. We lopen allebei een beetje op ons tandvlees dus... Hopelijk wordt het snel wat rustiger... Ik ga mijn best doen het wat meer bij te houden hier. Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed? Liefs
Ha Female, Goed om weer wat van te horen! Alleen vervelend dat je man het zo druk heeft waardoor de zorg voor de kids grotendeels bij jou ligt! Als het niet goed met bijlezen/reageren houdt het gewoon op Met mij gaat het gelukkig goed, met de rest ook wel aardig volgens mij Groetjes
female: dikke knuffel voor jou en grenzen gaan stellen (voor zover het lukt he?) Kan me voorstellen dat jullie helemaal op zijn! En jij moet denken aan het kleintje in je buik! gejanne: wat jammer dat je niet echt een kamer kan inrichten, maar ja, met ruimte gebrek moet je toch iets. nog maar 50 dagen! Woowww mariel: hihi een olifantje Geeft niet toch? nou, dan ga ik ook pas lekker in mn verlof wassen En gewoon wasverzachter gebruiken, zodat ik niks apart hoef te houden. emma: wat een rotweer he? hier begint het nu pas te onweren, maar had op de fiets naar het werk willen gaan. dus toch maar weer die auto en dat stomme parkeergeld, ik ga nu gewoon maar heel kort naar kantoor denk ik... caatje: ja 31 weken! wat gaat het snel he? lizhoks: we lezen je vanzelf wel weer princi: ik snap wel wat je bedoelt hoor. Ik wil ook graag mn kindje zien en knuffelen en ik ben mn onhandigheid zat, voel me in bed net een walrus, vreselijk... vriendje wordt constant wakker als ik omdraai, pff. dus wij vinden het wel goed geweest, maar ja, ze moet nog even groeien he? all: vandaag rustig dagje, even wat thuis werken en verder beetje thuis en pas vanavond naar 2 mensen toe. Prima dagje dus.
Zo te horen hebben jullie ook zo'n last van het weer. Dat benauwde mag er wel af van mij. Zeker op mijn werk! Maarja, doe je weinig aan. Kleertjes wassen heb ik ondertussen al gedaan, maar nu wil ik nog strijken zodat alles netjes in de kast ligt Hebben jullie trouwens al klossen voor het bed gehaald? Ik al wel, en we moesten ook een ondersteek (po) meenemen. heel fijn zo op de fiets Nouja.. ik ga genieten van 1 dagje vrij. en dan nog 5 dagen werken (waarvan tussendoor nog wel 2x 1 dag vrij) en dan zit het erop voor mij!
Sahi: met ruimtegebruik moet je creatief zijn, het zij zo! Hopelijk kunnen we later helemaal os met een leuke kamer Geniet van je rustige dagje! Fleurop: Nee, hier nog geen klossen, hoeft ook pas bij 37 weken. Mn schoonvader heeft een thuiszorgwinkel en uitleen, dus die neemt ze gewoon mee tegen die tijd. Heerlijk, ook aftellen mbt werken. Ik mag deze week nog een halfje, en volgende week nog 2 1/2, dan zit het er voor mij ook op
Haha goeiemorgen Mariel . Zeg maar niets tegen je man dan, anders zit je straks met 2 tv's haha. Al die kabels, gek om van te worden. Wij moeten nog alle's nieuw kopen dus nu gewoon 2 lelijke kastjes van ikea. Gelukkig hier een gezellig clubbie, hoe zit dat eigenlijk straks als we bevallen zijn ? Ga je dan ergens anders kletsen ? Ik wil facebook niet met jullie delen dames ( doe er ook helemaal niets mee ), ik heb liever Hyves daar vind ik de privacy net even wat beter. Misschien een idee om eens een nieuwe oktoberhyves aan te maken want nu gebruik ik het eigenlijk niet omdat er een hoop "vreemden" tussen zitten. En toch zou ik wat vaker foto's enz met jullie willen delen ? @gejanne joehoeeee nog maar 50 daagjes!!! Even een sprongetje in de lucht voor jou . @caatje ook een sprongetje voor jou 31 weken dat zijn dus nog maar 9 weken ! @emma bij jullie ook al zo aan het donderden de hele morgen, hier ook hoor, vind het maar eng als vriendje niet thuis is. @female, met mij gaat alles goed hoor, jullie zullen blij zijn als de zomer weer voorbij is, krijgt je man het wellicht weer wat rustiger. In ieder geval een dikke knuffel voor jou en je gezinnetje! @fleurop goed dat je begint over die klossen, die moet ik nog steeds achteraan gaan. Thx haha... All: Hier gisteren een kever gevangen in de toilet. Vriendlief heeft storingsdienst en heeft vanacht weer fijn 3 uur aan het werk gezeten. Hier vandaag niet de deur uit + ik ben zo blij.
Gejanne: Jeetje joh dat is nogal niet wat Ontzettend balen zeg dat je inderdaad aan het sparen bent voor een groot zwart gat Staat jullie app. nog steeds te koop ? Heb je volgens mij wel eens verteld maar ben het een beetje vergeten Female: Doe maar lekker rustig aan meis, echt pittig hoor zon zomer. Hopelijk heeft je mannetje ook een beetje vrij strakjes als de baby er is. Sahi: Geniet lekker van je rustige dagje ! Hier regent het al een ander half uur, maar het wordt wel ietsjes lichter nu buiten Fleurop: Nee hier nog geen klossen gehaald, doe ik pas met 36 weken denk ik weet eigenlijk niet eens vanaf wanneer ze dat adviseren en een ondersteek heb ik bij Esmee helemaal niet gehad Geniet van je vrije dagje ! En ook al bijna verlof, lekker hoor ! Worst: Als we bevallen zijn kunnen we volgens mij verder kletsen in een oktober bevallings topic of zo Oh dat van een nieuwe hyves vind ik een goed idee, kijk er nu nooit naar en er zitten inderdaad allemaal vrouwen in die ik niet ken . Haha een kever gevangen ? Getsie ik vind alle kruipende, vliegende, en kriebelende kleine beestjes zo vies !!! Lekker binnen blijven met dit rot weer. Alweer 11 uur, tijd vliegt weer voorbij vanmorgen... hou ik van
@mariel, ow dat is wel leuk dan, dan zitten we al in ieder geval met zijn 3e in de nieuwe hyves want ik neem Pluisje/Emma ook mee natuurlijk . Zal ik eens een nieuwe helemaal privacy dichte Hyves maken ? ( ach ik begin gewoon heb toch niets te doen )
Worst: zeker gezellig hier met zn allen, na de bevalling zijn wel allemaal druk met onze beebjes Nee hoor, moeten we maar gewoon ff nieuw topic aanmaken! Kletsen over de kleintjes, lijkt me gezellig!! Ieks...een kever, ik heb het niet op al dat ongedierte Succes met het maken van een nieuwe hyves, kom me ook wel aanmelden als je hem klaar hebt Mariel: ja, is zeker balen dat we zo'n verlies hebben, maar goed, we weten het inmiddels al lang, dus we kunnen er rekening mee houden! Ons app. staat al ruim anderhalf jaar te koop, 2 weken geleden nog bezichtiging gehad, maar ze kon het niet rond krijgen, is al de zoveelste. De bank had haar nog net niet uitgelachen zei ze, wordt ik pissig van, als die banken nu eens zouden meewerken Lekker hè, als de ochtend snel gaat (op kantoor dan )
gejanne; ja wij hebben ook niet veel ruimte en vraag me nu al af of hier ooit een 2e kan komen, maar dat verzinnen we later wel weer. @hyves; ik gebruik eigenlijk alleen de www's, verder niet de hyves groepen zeg maar, dus zie niet echt de meerwaarde. ik hou ook wel heel erg van privacy, vanwege mn werk, maar ben hier inmiddels best vertrouwd. dus dat is niet echt een issue meer vind ik. mariel: hier regent het ook al echt heel de ochtend, echt vervelend. doet me herinneren aan een dag in juli waarbij het echt heel de dag niet gestopt was met regenen. mn katten worden er chagrijnig van en ik zelf blijf maar thuis niksen, ook niet helemaal de bedoeling.
Ok hij is af, beetje roze en beetje blauwig genomen. Ik hyves ook niet zoveel, maar soms heb ik wel leuke foto's die ik met jullie wil delen, maar niet bedoeld zijn voor iedereen of om op dit forum te zetten. Hier is de link : OktoberMama's 2011 Hyve - hyves.nl Kan ik ook meteen wat meer beheerders maken . Nu sta ik zo alleen haha... Edit : Hij staat nu wel zo prive dat hij ook niet op je hyvespagina staat je moet hem dan aanklikken via netwerk hyves balk bovenin, mochten jullie dat makkelijk vinden kan ik dat aanpassen, maar dan blijft die club wel besloten. Dan zien ze alleen dat je lid bent van een club .
Hey Misja, je hoeft je naam hier niet te zetten, heb ik dat verkeerd gezegd dan, ik zou even kijken of je dat nog kan wijzigen hier. Ga ik even kijken hoe ik dat accepteer op die hyves haha..
Sahi: wij wilden ook een poos geen tweede, maar het begon echt zo te kriebelen bij mij Beetje creatief omgaan met de ruimte, we hebben nog wel een 'speelkamer' over, dus zodra de kleine wat ouder is en we wonen er nog steeds en ze zijn goed aan elkaar en de geluiden gewend maken we daar een kamertje voor Jarno. Hij moet toch eens in een groter ledikant Worst: heb me ook aangemeld, gewoon met de naam Géjanne
Middag dames Al vanaf 7 uur druk aan het werk. Heb me wel aangemeld voor de hyves groep Verder sterf ik van de rugpijn, hele hoge
Worst: Ja hoor doe maar maken, ik verwijder mezelf dan meteen uit die andere oktober hyves en sluit me graag aan bij de nieuwe ! Heb me al aangemeld Gejanne: Oh ja dat was het sorry hoor echt beetje dement af en toe Inderdaad die banken moeten echt beetje gaan meewerken anders wordt het echt een ramp voor een hoop mensen ben ik bang Als je ziet hoeveel huizen er bij ons in de buurt ook al 2 jaar te koop staan ongelofelijk Ga heeeeeeel hard duimen dat er snel een koper komt voor jullie ! Sahi: Als ik op buienradar kijk wordt het ook niet meer droog en licht vandaag . Het onweert hier nu ook, dat vind ik wel altijd heerlijk Lekker thuis rommelen joh, of proberen om je katten op te vrolijken hihihi Altijdvrolijk: Sterkte met je rug meis ! Misja: Je hebt mail Zo nog 1,5 uur en dan ga ik Esmee ophalen en door naar opa en oma. Hoop dat het weer dan een beetje meevalt onderweg... Moet naar Epe en in Gelderland geldt nu wel code oranje Ach ja gewoon maar rustig auto rijden....