Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Oja. Goldduke, wat een heerlijk stukje weer van je man :)

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Zo ff met mn nieuwe foon reageren (lig nog op bed). Heb eeb blackberry nu, al mn vrienden zijn in shock (had altijd een ouderwetse telefoon).
    Zag een mooie buik, wel balen van WEER een blaasontsteking (gold toch?).
    Worst: lekker toch, lekker shoppen. Ik heb alleen noodzakelijk geshopt, stofzuiger, telefoon.

Ik kan niet meer slapen, daar baal ik echt van, wil uitslapen. En t is hier weer enorm aan het regenen. En ik dacht onweer, maar ik geloof dat het sloopwerkzaamheden verderop in de buurt zijn... Weet r ook niet.
    Vanavond een bbq en tot die tijd op mn gemakje t huis aan kant maken.
    Fijne dag dames!

3. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    #4723 CaatjeM, 26 aug 2011
    Laatst bewerkt: 26 aug 2011
    Goedemorgen!

Zo, ik ben echt heerlijk uitgerust! Fijn gevoel is dat! :D En wordt vandaag alleen maar beter hehehe. Dagje strand is altijd lekker! :cool:

@Worst: Wauw, je hebt inderdaad flink geshopt ja! Klinkt allemaal goed! :)

@Goldduke: Mooie buikfoto! En erg leuk stukje van je hubbie! :D Balen van je blaasontsteking zeg! Hoop dat je er gauw vanaf bent! *hug*

@Fleurop: Tof zeg, die buikenfoto! Had ik dus in Nederland ook gedaan en wil het hier op het eind van de zwangerschap nog eens doen! Veel plezier! :)

@Sahi: Gezellig, een BBQ! Veel plezier alvast gewenst!

Nou, ik ga even mijn yoghurtje opeten voor bij m'n pilletjes, dan me lekker op m'n gemakje aankleden en dan op weg naar Torremolinos. Zin in, erg leuk om die vriendin weer eens te zien!

Liefs,
    Caroline

4. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedenmorgen meiden,

Zo ik kom ook weer eens reageren! Gisteravond bruiloft gehad. Was erg gezellig! Mooi bruidje!
    Verder net nog maar heerlijk in me bedje blijven liggen. Pff wat een regen en onweer!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb het daar echt niet op, en dat terwijl ik dan alleen thuis ben.

@Worst: Wat heb je weer heerlijk geshopt! Lukte bij mij steeds niet. Auto bij de garage en mijn lief steeds met mijn auto weg!! Auto is inmiddels terug, dus ik ga zo ff shoppen.
    @Gold: He balen joh van je blaasonsteking! De hoeveelste is dit al tijdens je zwangerschap? Kan me voorstellen dat je het zat bent!
    @Caatje: Fijne dag hoor met je vriendinnetje!
    @Sahi: Leuk leuk een nieuw telefoon! Ik heb ook echt zo'n ouderwets ding! haha. Leuk hoor een bbq!
    @Fleurop: Succes hoor met de buikfoto! Leuk hoor! Ben benieuwd hoe het was!
    @Gejanne: succes bij de vk! Hopen dat alles ok is!

Zo ik heb vandaag me boodschappendagje en ga ook maar eens aan me strijk beginnen! Dat moet ook gebeuren! Maar kom er steeds niet toe! Fijne dag allemaal!

5. Female

Female Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

@ Misja; mooie spullen, vooral het mandje!

@ Sahi; ja scouting is natuurlijk heel vrijblijvend, wel fijn. Half sept. is al snel, zal wel lukken toch ;). Gewoon een beetje rustig aan doen.

@ Mariel; dat van KV is nieuw geloof ik, ipv de oude gratis babybox. Met zo'n kortingspasje vd KV kun je hem op de site aanvragen...
    Fijn dat alles goed was, hopelijk draait de kleine nog! Je hebt nog tijd dus...

@ Caatje; Leuk dat al je spulletjes nu echt komen! :)
    Wel wat rustiger aan gedaan ja. Nog wel veeel stress, echt lastig. Maar het komt vast goed, ooit wordt het allemaal weer rustiger ;)

@ Altijdvrolijk; dat lekken heb ik nog niet gelukkig. Maar wacht maar, tot na de BV! :$ Die eerste weken BV! :$:D

@ Worst; jij ook al zin in herfst ;).
    Lekker geshopt zie ik. Vind je het niet zonde om nu nog zw.schapskleren te kopen?! Bij mij is het nu ook een bij elkaar geraapt zooitje maar voor die paar weekjes...
    Het lijkt wel of die hormonen erger worden de laatste maanden, heb jij dat idee ook?

@ Emma; ik jank ook continue hoor, meestal is de make-up van 's morgens er 's avonds al lang en breed af :)

@ Ellen; succes met je nieuwe ritme! Waarom is dat, zomaar?

@ Karine; succes zo bij de gyn!

@ Lolly; fijn dat alles goed was!

@ Gold; mooie buikfoto!!

Hier weer een frisse dag. Gister was nogal heavy met heeel veel stress, gedoe en geregel :(, dus ik heb voor vandaag een to-do-lijstje gemaakt. Een beetje afleiding en vanmiddag even de deur uit met de kinderen.
    Ook niet klussen want dat kan ik er nu echt niet bij hebben even...

Aankomen: nu 9.5 kg. Ik let er echt heel goed op, schrijf al maanden elke dag alles op wat ik eet.
    Ik wil gewoon écht niet meer zoveel aankomen. Na de bevalling moet er dan nog zóveel af...

Fijne dag allemaal,

Liefs

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hey meiden!

hier al 3 dagen flink aan het hoesten. zo erg dat ik volgens mij een verrekte spier in mijn buik heb door kracht te zetten met het hoesten..

net bij de apotheek geweest met de vraag wat voor een hoestdrank ik evt mag gebruiken, weet dat domme wicht (sorry) het niet. maar ook niet dat ze het even aan iemand anders vraagt!
    ik neem aan dat ze bij een apotheek daar wel antwoord op moeten kunnen geven ipv te zeggen: bel je huisarts maar op... pffff. daar ga ik dus ook niet meer heen als zij daar staat!
    doet zo'n zeer!

7. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Worst: Heerlijk geslaagd dus, lekker hoor !
    Goldduke: Succes bij de huisarts, en mooie buik hoor !
    Fleurop: Veel plezier bij je fotoshoot, spannend !!
    Sahi: Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen, geniet lekker van je rustige dagje.
    Caatje: Veel plezier in Torremolinos.
    Misja: Hier ook boodschappen op het programma vandaag, strijken sla ik alleen over ;)
    Female: Ah ga ik eens even kijken op de site van KV, heb ook zo'n pasje.

Hier lekker tot 9 uur op bed gelegen met Esmee, heerlijk zij lekker tv kijken en mama nog een beetje slapen...

Zo boodschappen doen en om 12 uur bellen ze van de kraamzorg voor de telefonische intake... apart vorige keer kwamen ze langs maar bij een tweede is het blijkbaar telefonisch... Ben benieuwd. Ga nu gauw aankleden en boodschappen doen, tot vanmiddag meiden ! Fijne dag allemaal !

8. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Zit lekker aan een vers gezet bakkie capo, mmmm.
    Ging hier testraks ook helemaal los met het onweer.
    Zag een hele mooie buik langskomen... Ik hou ervan.. Een deze dagen zal ik er ook weer eens eentje maken.
    En de hoeveelste x blaasontsteking het is? Dat moet toch niet goed zijn?
    En buikfotoshot :), daar moet ik nog even op wachten. Een vriendin van mij gaat het doen, op 18 sep. Al bedenk ik me net dat het over 3 weekjes is...

Was gisteren aan het zoeken naar redelijk geprijste kroonluchtertjes, maar aan de xenos nog niet gedacht. Ga ik vanmiddag eens kijken, zit hier toch in het centrum..

Gaat het dan nog meer lekken???? :( Tis al zo erg en dan nog meer... pffff.

Mmm, ja bij de apotheek weten ze niet veel over dat soort dingen, heb ik ook wel gemerkt. Geloof dat ze HA je in het uiterste geval hoestdrank of iets voorschrijft. Het is nl cht bocht dat spul en geen succes voor de baby. Ik leef al weken op hoestpastilles en stophoest.
    En vbt emo, dat valt hier best mee. Heb alleen enorme lachbuien waar ik bijna in stik.

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ff snel: Sjoon, ik kreeg bij de huisarts twee maanden geleden niets tegen het hoesten voorgeschreven. Daar baalde ik toen ook zo van. Wat wel mag is bijvoorbeeld de hoestdrank van VSM Tussistin. Dat vind ik zelf een hele fijne. Wel raar van apotheek trouwens!

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

thx princi, dat zal ik straks eens ff halen dan, dat tussistin. maar dat kan een apotheek toch gewoon zeggen??
    of nee, natuurlijk niet, dat is homeopatisch..... vandaar dat ze dat niet zeggen!

bedankt!

enne: gold: mooi buik al! ik zat gister ook te denken dat ik weer even een foto moet maken!
    @misja: leuk hoor die mand zo bekleed voor je zwitsal spulletjes! echt superstrak!

11. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    :x

WEER een ontsteking, krijg nu geen ab voor de kweek resultaten er zijn...
    De huisarts vond het niet verantwoord om nu wederom iets voor te schrijven zonder te weten om welke bacterie het gaat.
    VK gaf het advies het heel erg rustig aan te doen en als de harde buiken dit weekend aanhouden moet ik gewoon het 06 nr bellen.

Ik snap er de ballen van.... De flessen cranberry en extra vitamine c en liters water doen helemaal niets! Vrijen doen we al maanden niet meer ( arme kerel van me) dus ik weet het ook niet meer ...

Maar goed, kop op en nu lekker onderuitgezakt GAMEN! ;)

12. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Mijn buik met 31 weken :D

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Mijn buik met 29+5:

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @female, ik had nog niets gekocht aan zwangerschapskleding dus ik had al een hoop bespaard, maar ik kan dus werkelijk niets meer aan, zelfs mijn broer zei heb je nu alweer die kleren aan haha.. Maar ik heb dus geprobeerd om low budget te shoppen maatjes s zodat ik het straks ook nog aan kan.

Ik zag ook weer mooie buiken voorbij komen, ik zal de mijnes ook is proberen te shooten vandaag.

Goldduke ik kijk om de paar dagen op je man zijn blog dus ik had hem enkele dagen terug al gelezen, hihi hij mag van mij meer schrijven hoor.

Zojuist even mijn nagels geveild en gelakt, ziet er weer mooi verzorgd uit, mijn mamsie komt zo ook lekker poetsen.

Blaasontsteking die maar niet ophoud balen hoor, hier gelukkig geen kwaaltjes behalve dat ik wel vaak moet plassen, drink ook veel water om die blaas schoon te houden.

Sjoon balen dat hoesten, hopelijk helpt het drankje wat hier als tip gegeven word.

Ik typ straks nog meer maar zit vanaf de ipad en kan dus niet echt teruglezen, dus tot strakjes!

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@karine ook al mooie buik!
    @gold: van de ene kant natuurlijk ook wel goed van de ha om eerst even de kweek af te wachten, maar enorm vervelend voor jou, en zekers omdat je al enorm aan de vitamines zit, en de cranberry sap....

succes meid!

16. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Altijdvrolijk: oh gaaf ook al een buikfotoshoot ! Leuk dat een vriendin dat gaat doen, is toch wat vertrouwder denk ik...
    Sjoon: Succes met je hoesten meis.
    Goldduke: Gatsie wat ontzettend .... dat je weer een blaasontstekking hebt joh. Lekker onderuit gezakt gamen lijkt mij een perfecte oplossing :)! Sterkte ermee.

Mooie buikjes voorbij zien komen ! Hier gelukkig helemaal geen last van lekkende borsten.

Tel.intake gehad... allemaal keurig even alle gegevens gecheckt en of ik nog vragen had etc. Prima zo, was met 12 minuten klaar.

Nu lekker broodje eten en verder niets meer doen, boodschappen zijn in huis dus laat het onweer maar beginnen ! Heerlijk, ik hou ervan !

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jee wat een mooie buiken allemaal zeg!!

Goldduke, ja van mij mag je man ook wel meer schrijven :D. Enneh die blaasontsteking...onze vk liet pas zien wat er met je organen gebeurt als een baby je buik overneemt....niet zo heel gek dan dat maagzuur en die blaasontstekingen! daar kun je dan verder niet zo veel aan doen. Maar het is wel heel rot voor jou natuurlijk!!

Nou ja worst, nog helemaal geen zwangerschapskleding??????????

Sjoon, ik hoop dat het je helpt. En nee apothekers en huisartsen weten daar echt niets van....dat vind ik altijd zo stom. Ze hebben ook een variant voor baby's die wij veel hebben gebruikt omdat Mara zo ongeveer altijd verkouden was....

EN mariel, hoe was de intake?

Hier onweerde het net heel spookachtig.....en Caatje ligt aan het strand......zucht.....(alsof ik nu op het strand zou kunnen lopen...maar goed...)

18. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi!!

Zo ik zie allemaal mooie buikjes voorbij komen! Gaaf hoor, allemaal zwanger en toch zo verschillend!!! Mooi!

@Sjoon: Balen joh van dat hoesten! Idd maar iets homeopatisch nemen!! Ja vind het mandje ook erg leuk geworden!
    @Mariel: intake ook weer gehad! Hier zijn ze wel geweest, maar ja is eerste kindje he! Ik heb vanmorgen geurbuideltjes gekocht!! Heerlijk, bedankt voor de tip!!
    @Worst: Nog helemaal niks gekocht joh! Ik eigenlijk ook niet hoor. Had een doos vol positiekleding van me schoonzus gekregen! Heerlijk dat je moeder lekker komt poetsen!! Dat doet die van mij nou nooit!!

@all: Zit nu heerlijk aan een warm ham/kaas croisantje! Heerlijk. Boodschapjes binnen. Pff word wel zwaar hoor om die alleen te doen! En heb heerlijk twee harembroeken en tuniekjes erop gekocht! Zit toch zo lekker dat spul nu! En na de bevalling kan je die nog perfect aan! Helemaal blij mee!

Zo vanmiddag nog strijken en dan vind ik het wel weer goed voor vandaag!

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wat een mooie buikjes allemaal!
    ik vergeet steeds foto's te maken.

het rustige dagje is een dagje shoppen met broertje geworden.
    vanavond bbq dus, maar het is rotweer. Het is met scouting, gepland voor 50 man, dus we kunnen ook niet even wat anders verzinnen...

sjoon: balen van het hoesten
    gold: ik vind het zo erg voor je, weer een ontsteking. hopelijk vinden ze de bacterie en kunnen ze er nu wat mee!

had nog allemaal plannen voor vandaag, maar ga over een half uurtje de deur uit, dus vind het even prima ;)

20. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Nou, fotoshoot vanmorgen was leuk! Morgen haal ik de proefafdrukken op, dus ben heel benieuwd. Als de baby geboren is nog weer een shoot van mijn vriend met baby, zodat we een mooi tweeluik hebben straks. :)

Ik zag weer allemaal mooie buikfoto's. blijft mooi om te zien!!! En zo verschillend ook. Echt leuk!!

Deel Deze Pagina