Hey meiden! Bij de gyn was de groeiecho prima!! Hij ligt mooi op schema. Over 4 weekjes terug. Moest wel naar de diabetes verpleegkundige en moet mijn glucose gaan prikken (2 dagen / 4x daags prikken). Ook de diëtist belt maandag voor telefonische "intake".... Vrijdags de diabetesverpleegkundige terugbellen over de waardes van de aankomende week. Niemand vond het noemenswaardig, maar daarentegen wordt je gelijk de "glucose-molen" ingegooid.... Ach... We zien wel wat het volgende week wordt... Ben allang blij dat de gyn het ermee eens was dat het absoluut niet zo belangrijk is (0.1 te hoog....) en mij een extra echo "geeft" over 4 weken Heerlijk om ukkepuk weer gezien te hebben
Princi: Intake was kort maar krachtig, krijg verder alle info thuis gestuurd. Dus helemaal in orden. Misja: Graag gedaan ! Ik vind ze ook zo lekker ruiken ! Sahi: Hoop dat het nog een beetje droog wordt voor jullie, veel plezier bij de bbq. Fleurop: Gaaf hoor zo'n fotoshoot, en wat een leuk idee om van je vriend en de baby ook nog een foto te maken. Erg gaaf ! Karine: Fijn dat alles goed was bij de gyn en heerlijk om weer even naar je kleintje te kunnen kijken ! Hier lekker relaxt dagje gehad, en nu is manlief patatjes halen !! JAMMIE !!! Fijne avond meiden !
Hoi Hoi, Even voor Mariel: Heb je aankleedkussenhoes bijna af. Nog wat kleine dingetjes afwerken. Hij past om mijn kussen perfect. Heb even wat fototjes voor je gemaakt. Stof lijkt op de foto grijs, maar is echt donkerblauw! Komen ze!
hey meiden ff ego .. sorry !! ben moe maar erg happy alles is omgegooid in huis en tim heeft gister in zijn nieuwe kamer geslapen .. ligt nu weer in bed .. wilde ff kamer van de beeb showen !! Bekijk bijlage 178439 lekker groen ... maar is ook al van 4 jr gelden haha moeten het bedje nog opdekken en naar boven maar dat doen we in de week ervoor wel ! nu te vroeg ! hadden ook nog een mooi hemeltje voor boven het bedje maar dat mag niet meer heb ik begrepen ...
en tim zijn kamer ... Bekijk bijlage 178440 nouja stukje maar krijg het niet zo goed op de foto !! hij is er heeeeel erg blij mee .. wil ook de hele tijd nu boven spelen ..
oh ... en alle kleertjes lekker gewassen en klaar voor gebruik !! Bekijk bijlage 178441 en jaaaaaaaaaaaaa een roze pakje ... voor het geval dat wil dan toch echt wat roze hebben
Mooi kamers emma! ik vind dat groen echt heel gaaf! en Tim helemaal trots! leuk he, dat ze dan alleen maar boven willen spelen. goed teken! mijn schoonzusje had vorig jaar een neutraal broekje, met een jongens truitje (een ster erop) en een meisjes trui (met een hartje erop en dan roze) ze wist ook niet wat ze kregen, maar wilde dat als eerste pakje hebben vanuit het zh naar huis toe! haha
bbq was lekker en droog! Nu helemaal op, maar kan het toch niet laten om even te kijken hier. karine: fijn dat het weer goed nieuws was bij de gyn! alleen dat prikken dan... misja: wat een prachtig aankleedkussen! emma: wat een prachtige kamers! t eerste pakje dat bij ons klaar ligt is het standaard prenatal pakje, de neutrale kleur. maar wel de roze sokjes en het roze mutsje. En dan nemen we ook neutrale sokken en muts mee voor je-weet-maar-nooit. kwamen toevallig een jongensnaam tegen die we mooi vonden, dus die hebben we ook voor je-weet-maar-nooit. in het je-weet-maar-nooit-geval moeten we alleen alle maatjes 56 even uitzoeken, de rest is allemaal redelijk neutraal. en de muur natuurlijk, maar ach... zo, ik ga lekker mn bed in
Een goedemorgen! Wat een heerlijke dag gisteren! We waren om een uurtje of half 1 in Torremolinos en hebben eerst wat bij de vriendin gedronken. Daarna zijn we gaan lunchen bij een wok. Mmmmm, was erg lekker! En de rest van de middag lekker aan het strand gelegen! Wat een vervelend leven heb ik toch ook!!! Vandaag weer werken bij de Yeguada, de Karthuizer Stoeterij. Mijn lief moet naar een oom, om z'n pc te regelen. Dat is die oom die een zwembad aan huis heeft, dus mijn lief brengt mij naar m'n werk, gaat naar de oom en haalt me na m'n werk weer op en dan gaan we samen terug. Kan ik lekker relaxen aan het zwembad, terwijl hij de klus met de pc klaart! Goed geregeld hè?! @Female: Stress is natuurlijk niet goed. Hoop dat je gauw nóg meer rust kunt vinden! Soms moet je die gewoon némen hoor. Laat 't werk 't werk, als je écht moet rusten, gaat dat voor, nietwaar?! @Sjoon: Jeetje, dat méén je niet?! Wat een ontzettend schaap bij die apotheek! En je dan gewoon met lege handen wegsturen... Tssss, schandalig! :x @Kraamzorg: Vind het wel grappig al die berichtjes te lezen over jullie intakes met de kraamzorg. Das bij mij toch wel een klein zorgenpuntje, want hier bestaat dat gewoon niet. Hier ben je echt puur afhankelijk van je familie, van de mensen om je heen. Nu heeft mijn lief gelukkig een hele grote familie, maar ben toch erg benieuwd hoe dat zal gaan. @Buikfoto's: Prachtige foto's hoor, Karine en Sjoon! @Sahi: Ben erg benieuwd hoe het met de scouting BBQ is gegaan! Oh, lees nu dat het droog gebleven is! Fijn! @Emma: Wat een prachtige kamertjes! Echt heel mooi! Nou, heb lekker een glaasje verse jus d'orange! Ga nu ook ff m'n yoghurtje eten voor bij mijn pilletjes, dan m'n ontbijtje klaar maken om mee te nemen en dan op pad. Fijne zaterdag allemaal! Liefs, Caroline
@ Sjoon; beterschap! @ Mariel; heb je het kunnen vinden op de kv site? @ Altijdvrolijk; De eerste week met BV bleef ik schone kleren aantrekken, konden geen zoogcompressen tegenop . Maarja, hoort erbij he, het moest zich toch eerst goed aanpassen. Ga je wel BV geven? @ Gold; Niet normaal zoveel ontstekingen, wat balen zeg. Wanneer komen de kweekresultaten? Doe rustig aan! @ Karine en Sjoon: Mooie buiken! Wat een verschil he, tussen jullie buiken! @ Worst; oh ok idd, als je nog niks gekocht had...! Ik had in het begin wel dingen gekocht maar er is mss de helft van over, of minder. Het slijt bij mij zo onwijs snel... @ Sahi; hoe was de bbq, ondanks het weer? Ach scouts zijn wel wat gewend he @ Fleurop; leuk, fotoshoot! Krijgen we er hier ook 1 te zien? @ Karine; wel prikken dus... Maar verder alles goed gelukkig! @ Emma; mooie kamertjes zeg, heel leuk!!Fijn dat het af is ook! @ Caatje; dankjewel, lief van je... Het is ook niet zozeer lichamelijk zwaar maar veel zorgen, stress en geregel waar ik eigenlijk niet zoveel zelf aan kan doen... Heel moeilijk even dus... Gelukkig ging het gister redelijk, vandaag ga ik weer mijn best doen voor een goede dag/ afleiding.... Fijn dat je dag zo leuk was gisteren! Werkze voor vandaag!
Goeiemorgen dames! Ik kom later op de dag bijlezen en schrijven, eerst even nog wat poetsen, aankleden en boodschapjes doen! Doei Doei
female dikke knuffel voor jou doe maar rustig aan ... caatje werk ze vandaag en lekker nog ff zwemmen !! geniet er maar van ... sahi super dat de bbq toch nog droog was !! sjoon haha dat heb ik dus ook !! wil toch wel roze .. stel dat het een meisje is !! heb ook nog een oplossing de meeste pakjes zijn neutraal en ik heb bij xenos en hema opstrijk figuurtjes gekocht .. Bekijk bijlage 178536 is het een meisje zit er binnen 5 min iets leuks roze op hihi ... bedankt voor de lieve reacties meiden !! hier niks doen .. het gaat allemaal niet zo meer .. man is het weekeind naar formule 1 dus tim en ik zijn samen maar tim vind mij maar saai geloof ik
oh .. mis ik jou net worst !! goedemorgen ... en als je naar de jumbo gaat .. per is er niet die is lekker vrij !! en ohhhhhh je gaat toch geen worstenbroodjes halen he ?
Misja: Helemaal super joh ! Vind hem echt ontzettend mooi ! Emma: Lekker fris dat groen, leuk kamertje hoor ! En stoere kamer voor Tim, lekker ruim ook ! Lekker relaxt dagje van maken, hihi en zo saai zal Tim je heus niet vinden. Het is toch prut weer dus lekker joggingbroekweekendje van maken. Knuffel voor jou. Sahi: Fijn dat het droog is gebleven bij de bbq, heeft ons geduim toch geholpen. Caatje: Werkse vandaag, en lekker genieten van het zwembad. Hier is het officieel herfst vandaag Female: Oh ik was het alweer vergeten ga meteen even kijken. Thanks ! Doe ook erg weinig vandaag, alleen even stoffen en stofzuigen en bedje lekker verschonen. Vanmiddag komt vriendinnetje bakkie thee doen en morgen komen mijn ouders gezellig even bakkie doen. Oh en ik ga lekker chineze kippensoep maken, voor het eerst dus we zijn weer benieuwd of het lukt hahaha Oh ja ik had nog recept belooft van gevuld stokbrood... Ga ik meteen even doen. Fijne dag meiden !
Gevuld stokbrood: - 500 gr gehakt - 400 gr belegen geraspte kaas - 1 ei - 1 ui (gesnippert) - 2 teentjes knoflook (uitgeknepen) - 5 eetlepes ketjap - 2 kleine blikjes tomatenpuree - plakjes kaas - plakjes tomaat - 1 theelepel sambal badjak - beetje paprikapoeder - peper/zout - vers stokbrood (geen afbak) Alles door elkaar kneden en ongeveer 1 uur in laten trekken in de koelkast. Stokbrood overlangs doorsnijden en uit hollen. Vullen met gehaktmengsel. Daar over heen plakjes kaas en tomaat leggen. In de voorverwarmde over op 200 graden ongeveer 20 to 30 minuten gaar laten worden. Erg lekker en makkelijk voor de zondagmiddag
Hee meiden, ik schrijf hier natuurlijk niet meer mee, maar lees wel regelmatig even bij en nu zag ik in de lijst dat jullie Julia erbij hebben gezet. Dat vind ik echt heel lief, heel fijn om te zien, ik ben er helemaal een beetje ontroerd van. Ik blijf jullie volgen hoor! En hoop uiteraard dat elk van jullie een gezond kindje op de wereld mag zetten.
@emma ow wat een mooie kamertjes van je nieuwe baby en van Tim. En de kamer van Tim is grooot haha. Ik snap dat hij alleen op zijn kamer wil spelen. Nou wel lekker hoor zonnetje schijnt en manlief is lekker vrij! Zo weer even verder lezen en schrijven, eerst weer even wat opruimen, ik ga de dressoir leegtrekken en opruimen, daar word namelijk alles maar in gedonderd maar ik heb ruimte nodig hehe. Tot strakjes weer
Goedenmorgen meiden, @Mariel: Fijn dat je het er goed uit vind zien! Ik maak er ook nog een kleine verassing voor je bij! @Caatje: Werkse vandaag en daarna heerlijk zwemmen! Jij hebt idd een heerlijk leventje! @Emma: Wow wat een mooi kamertje heb je! Ik zal binnenkort ook eens foto's plaatsen. En tim vind jou vast niet saai! Kids vermaken zichzelf vaak toch wel! @Worst: Ik zwaai even terug! Hier weer een druk dagje voor de boeg. Hebben vandaag familiedag, niet van onszelf maar voor onze hond. De fokker organiseert dit ieder jaar en dan ontmoeten we allemaal broertjes en zusjes van onze hond en hun baasjes! Erg leuk! Dus we zijn heel erg benieuwd. Zit er alleen mee dat we ook nog gaan wandelen. Zo'n twee uur!!!!!!!!!!!! Denk niet dat ik dat volhoud. Dus blijf denk ik achter op het verzamelterrasje. Lekker met een bakkie capu!! Dus nog een uurtje en we gaan onderweg naar lage vuursche! Eind rijden voor ons! Maar wel zin in! Allemaal een fijne dag hoor!!
@emma: leuk die embleempjes! en heel slim bedacht natuurlijk... @worst: en, lekker alles al in huis?? @mariel: bedankt voor het reept! heb het direct opgeslagen. dat je er nog aan gedacht hebt! ik was het glad vergeten! @maedra: knap hoor dat je met ons leest. is het allemaal een beetje te verwerken voor jou en de rest?
Maedra: Hoe gaat het verder met je meis.... moet vaak aan jullie denken... hele dikke knuffel ! Worst: Oh ik heb ook zo'n kast, staat op mijn lijstje om tijdens mijn verlof op te ruimen. Succes ermee Misja: hahaha de lage vuursche is bij mij juist om de hoek Veel plezier, het zonnetje schijnt hier dus gaat vast wel goed komen ! Sjoon: Graag gedaan haha ik verbaasde mezelf ook hoor dat ik het nog wist Zo Esmee ligt even lekker op bed, mama broodje eten dan even snel stoffen en zuigen en dan aankleden en dan alleen nog soepie maken en bed opmaken mag manlief doen En het zonnetje schijnt hier heerlijk dus alle ramen lekker open, laat de frisse wind maar binnen !