Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    goedemiddag dames!

@goldduke: balen hoor, alweeeeeer een blaasontsteking! Hopelijk vinden ze nu de oorzaak en kunnen ze deze aanpakken.
    @worst: lekker geshopt las ik, heerlijk om te doen :)!
    @kamertje van baby en Tim: mooi!!!!!!!!:)
    @kilo's: acht tot nu toe.
    @maedra: wat fijn om even iets van je te horen. Hoe gaat het nu met je?
    @dames die ik ben vergeten, sorry!
    @buikfoto's: mooie buiken!

Hier alles oke, ben een beetje moe, maar goed dat hoort erbij ;)
    Het slapen wordt inmiddels twee keer per nacht onderbroken voor of een plas of een erg pijnlijke poging tot omdraaien.
    De GeboorteTens Elle is inmiddels binnen, moet er nog wel even mee oefenen, maar vind het ook nog wel spannend (ben echt een mietje met stroom). Maar als ik weeën heb, denk ik daar waarschijnlijk weer heel anders over ;)

Fijne dag dames! Wij gaan vanmiddag nog ff plintjes shoppen voor de babykamer en dan issie eindelijk af!!!!

2. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    misja, fijne dag vandaag!

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    maedra: wat ontzettend fijn om je hier te lezen. Hoe gaat het nu met jullie?
    Natuurlijk hoor je er helemaal bij, fijn dat het je zo goed doet.
    Dikke knuffel voor jou!

misja: veel plezier, ondanks het verre rijden

emma: schattige emblemen!

tina: yes, de babykamer bijna af!

vriendje heeft vanmorgen verf en plinten gehaald, dat gaat hij morgen met zijn vader in de kamer installeren en hij gaat deuren verven en ook nog iets in de badkamer fixen. Schoonvader heeft er zin in!
    Die zijn alleen maar blij dat ze ons kunnen helpen :)
    En ik ben lekker met de scouting meiden naar een high tea dan :D
    vanmiddag beetje rommelen en rustig aan doen, ben best een beetje moe. Die opkomsten houd ik nog een paar weken vol, maar dan is het ook goed geweest.

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @misja dat is nog eens een leuk initiatief voor de hondjes! Dat wandelen zou ik ook niet meer trekken, hier kan ik max de winkelstraat van Zevenbergen doorlopen die is 2 KM haha... Dus lekker op het terras en hopen dat het niet gaat regenen.

@sjoon jaa ik heb weer geshopt, ik shop tot ik neerval, nog een leuk pyamapakje gekocht bij de hema wat ze net in de schappen aan het hangen waren en nog wat rommeldingetjes..

@maedra dikke knuffel voor jou! Fijn om je weer even te lezen.

@mariel mijn verlof duurt nu gewoon al bijna een week, heb ook een lijst ( niet zo lang als die van Female ) maar die kast laat ik even voor wat het is, vandaag al een hele hoop dingen gedaan, mijn huis is gewoon echt helemaal aan kant! Ik sta ervan versteld. Wel mede dankzij hulp van mijn moeder.

@tina leuk dat de babykamer bijna af is :)

@emma hele lieve emblemen, handige mama ben je ook he!

@sahi lekker hoor high tea!

@caatje veel plezier met dat lekkere warme weer aan het zwembad. Ik ben super jaloers!

@fleurop leuk hoor dat je zo snel al de proefdrukken kunt ophalen, ik mag morgen voor de fotoshoot op pad :)!

@karine, succes met de dagcurve's prikken, wel fijn dat verder alles goed gaat en dat je ukkepuk nog een keer mag zien, dat is altijd leuk namelijk!

Hier dus nu echt een opgeruimd weekend gevoel, we hebben beide ons pyamabroek aan en voetjes op de tafel.
    Morgen fotoshoot ik heb er echt zin in!

5. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Middag dames,

Zal me neus hier ook eens laten zien.
    Gisteren een ontzettend druk dagje gehad. Alle kleine klusjes gedaan, wat geknutseld en me poetswoede even zijn gang laten gaan.
    Vanmorgen lekker naar de kapper geweest, me paarse extentions er ingezet en weer kort. En nu op het werk.

Heb wel alles gelezen, maar weet echt niet meer wie nou wat had. Sorry!

Zag wel weer een ontzettend mooi zelfgemaakte aankleedkussenhoes voorbij komen, man wat ben ik jaloers op dat zeg.
    En ook weer buikjes :) en een heel mooi groen kamertje.

Was ook gevraagd of ik BV ging geven, dat is wel de bedoeling. Alleen als ik het zo hoor dat het lekken dan nog erger wordt, denk dat ik maar teiltjes ga vullen :$.

Verder laat me geheugen me een beetje in de steek :x

6. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4766 altijdvrolijk, 27 aug 2011
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
    Mijn crea bea van gisteren.

Oh, wel ff je hoofd een slagje draaien

7. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi!!

Weer terug van weggeweest!! Net lekker gedoucht en nu heerlijk met de voetjes op de bank!! Zo nog even wat tv kijken!
    Ga even niet op iedereen reageren! Heel erg ego! Morgen weer!
    Hebben leuke dag gehad. Waren een hoop honden gekomen! Erg leuk. Onze hond is een ieder geval doodop en ligt in zijn mand te slapen!! Ik ga dus ook heerlijk rustig aan doen vanavond en strakjes lekker me bedje in!! Daar heb ik ook wel zin in!! Heerlijk.
    Tot morgen meiden en fijne avond nog!!

8. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goede avond!

Wat een heerlijk dagje was het vandaag!

Lekker gewerkt vanmorgen, mijn bazin houdt er echt fijn rekening mee dat ik zwanger ben. Doe één rondleiding voor de show en tijdens de show mag ik de muziek verzorgen, zodat ik lekker kan zitten. Na de show geen rondleiding meer, gewoon bij de winkel staan, mensen in de gaten houden en/of helpen. Heel relaxt! :)

Na m'n werk dus gelijk door naar het buitenhuis van die oom. :cool: Gelijk ff het zwembad in gegaan om al het stof van de stoeterij van me af te spoelen en toen heerlijk geluncht. Na de lunch siësta gehouden en toen nog ff gezwommen. :cool: Na de koffie zijn we naar huis gegaan.

@de kleine voelen: Was kei leuk vandaag! Na de lunch ging ik samen met m'n lief het zwembad in en op een gegeven moment heb ik mijn benen om hem heen geslagen en lig achterover (snappen jullie het?! :(), hij duwt mij dus wat naar boven, zodat ik drijf en mijn buik mooi boven het water uitsteekt. :) Heb ik toch boven mijn navel een super grappige bobbel!!! Was echt zo maf! Ik pakte het vast en ik denk echt dat ik dus het beentje van de kleine in mijn hand had :$ :D hahaha. Gelijk mijn lief dus ook voelen! Was apart en ook heel mooi! :)

@Female: Dat is dus helemaal balen, dat je er zelf niet zo veel aan doen, dat je zoveel stress hebt... Toch proberen zoveel mogelijk rust nemen hoor... Hoop dat je gauw die mogelijkheid krijgt! *hug*

@Dames die geslacht nog niet weten: Ik was eigenlijk benieuwd of jullie zelf wel een vermoeden hebben! Ik had dat namelijk wel, al voor ze het in de echo konden zien, voelde ik gewoon al dat ik een jongetje bij me droeg.

@Mariel: thanks voor dat recept van het gevulde stokbrood! :D Ziet er heerlijk uit! Helaas heb ik nu niet alle ingrediënten in huis, dus morgen kan ik het niet maken, maar dat komt nog wel! Hoe was de Chinese kippensoep?! :(

@Maedra: Wat lief om een berichtje van jou hier tegen te komen! Natuurlijk hebben we Julia vermeld, jullie horen gewoon bij deze topic. Hoe is het met je? *hug*

@Worst: hehehe, ja, je mag wel een beetje jaloers zijn hoor! ;) :D Het was vandaag 33 graden!!! :cool:

Nou, mijn lief kijkt vanavond de herhaling van de voorrondes van de Formule 1, dus ik blijf lekker ff spelletjes spelen hier op de pc. Ga op tijd naar bed. Morgen gelukkig een hele dag NIETS! Zálig!

Fijne avond allemaal en alvast welterusten!

Liefs,
    Caroline

9. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @altijd vrolijk dat ziet er nog eens leuk uit die spiegeltjes :)

@misja fijne avond, fijn dat jullie hond het leuk heeft gehad, fijne avond voor jullie

@caatje gelukkig houd je baas er rekening mee, in mijn vorige zwangerschap waarbij het fout ging, hield mijn werkgeefster dus echt geen rekening met me, met als gevolg stond ik met weeën te werken.
    Dus mijn advies, blijf naar je lichaam luisteren en goed dat je baas met je meedenkt!

@ALL hier flinke steken in vagina, een drukke toch redelijke goede dag gehad, maar bij alles wat ik lees kom ik uit op indalen! + er zou meer ruimte bovenin komen omdat het kleintje zakt in de bekken, nou ik voel me toch een getrappel bovenin! Klopt dit ? En zijn er meer dames die hier last van hebben ???

Vind het wel leuk maar die pijn is oeeeeehrend hard:D!

10. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Worst: Ik vroeg me ook al af wat die steken in je vagina waren! Pfff wat is dat een rotgevoel. Had zelf al aan het indalen zitten denken! Heel vervelend! Maar je bent dus niet de enige! En wat termijn betreft klopt het wel. Jij bent 1 dag verder als ik! Maar lekker is het niet. En ik voel de kleine ook nog heel veel bovenin! Klopt ook wel aangezien als het goed is de beentjes boven liggen!!

11. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Goedemorgen!

@hier.... bleh bleh bleh .. veel pijn van die ontsteking, en woensdag krijg ik er pas wat voor, ik weet dat het allemaal uit voorzorg is enzo maar bij iedere beweging van die kleine wordt mijn buik hard. Mijn baarmoeder reageert heel erg op de ontsteking. En die kleine trapt me wat af! ;) Daar waar mijn maag was zitten nu voetjes/knietjes... En soms helemaaaaaal onderin is ze aan het boxen, heel gezellig allemaal maar oh zo pijnlijk. "Mijn onderkantje valt uit elkaar!" roep ik de hele tijd.

Zo klaar met zeuren.

Fotoshoot dames, ik ben erg benieuwd naar de foto's, Worst wanneer heb jij de jouwe?

Caroline, geniet van je vrije dag vandaag, en super lief (en eigenlijk vanzelfsprekend) dat je leidinggevende rekening met de zwangerschap aan het houden is.

Maedra, een dikke knuffel voor jullie.

Tina, geslaagd voor de plinten? Is de kamer dan af?

*haalt nog een koffie en gaat gamen*

Laters

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Goedemorgen dames,

Die steken in vagina heb ik nog niet heel erg, maar er rommelt wel van alles in mn kruis. Maar ik ben 3 weken later dan jullie, dus dat zal wel kloppen.
    Caatje: denk dat ik snap hoe je het bedoelt in het zwembad. Leuk he?!
    Altijdvrolijk: wat een leuke creaties!

Mn schoonouders komen zo, ben echt nog moe. Maar ze gaan de badkamer doen en ik moet echt ff douchen voor ik naar die high tea ga vanmiddag...
    Dus kom hier later wel weer langs

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

succes met pijnlijke trappen/buiken en vagina's

@sahi veel plezier bij de high tea! wil ik ook nog steeds een keer doen!

wij gaan straks naar brabant toe. mijn peettante is jarig. dus eerst naar mijn ouders en dan gezellig met zn alle naar peettante!

ik stop, want mijn laptop is leeg!!!

14. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

Heerlijke nachtrust gehad en erg blij met m'n dagje niets doen vandaag! Ik ga nu dus lekker ff x-boxen! ;) :D

@Worst: Ja, echt fijn dat m'n baas meedenkt. Niet al mijn bazen (ik werk voor verschillende werkgevers) denken zo mee, bij degene die dat niet doen, houd ik zelf de controle door alleen dagen aan te nemen waarvan ik weet dat ik ze aankan. Ik ben heel goed in naar mijn eigen lichaam luisteren! ;) :D

@Goldduke: Yeps, dat is echt heel fijn (dat werkgever meedenkt)! Balen dat je zo'n pijn van die ontsteking hebt! Hoop toch voor je dat het gauw overgaat. Heb je al eens gedacht aan accupuntuur? :(

@Sahi: Jaaaaaah, dat was echt heel leuk! :D Veel plezier bij de high tea!

@Sjoon: Veel plezier in Brabant! :D

Veel liefs,
    Caroline

15. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Ga niet op iedereen reageren want dan ben k nogwel ff bezig:p

Maedra; goed om wat van je te lezen! Zoals Caatje al zei, jij en je engeltje horen gewoon op de lijst :)

Worst en misja; hier ook al 2 weken steken, herkende ze van vorige keer als indalen en de vk kon dat donderdag bevestigen..
    Klein is al flink gezakt dus de ongemakkelijke steken zijn niet voor niks;)

Sjoon; veel plezier op verjaardagsvisite!

Goldduke; he bah nog steeds aan t rommelen met ontstekingen :(

Caatje; heerlijk om na zo'n werkdag lekker t zwembad in te kunnen duiken *jaloerrrresssss* :p
    Goed dat ze rekening houden met je zwangerschap maar ook logisch toch? haha

@all ik word regelmatig door klanten 'hoogzwanger' genoemd.. Als k dan zeg Nee joh k heb nog 5 weken te gaan kijken ze me aan of k gek ben hahah
    Ik voel me absoluut niet hoogzwanger :) dacht dat ook pas ingaat in de laatste 2(?) Weken?

Hebben jullie ook dat als je je buik op n foto ziet dat ie veeeeeel groter lijkt dan hoe t voelt en eruitziet van bovenaf:p

16. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Ooohjaaa.. Dinsdag nog werken en dan vrijdag mn laatste werkdag! Heel maf.. Denk dat iedere week gewoon ff sochtends langsga om n bakkie te doen haha
    Ff up to date blijven :p
    Mijn 2 medezwangere collega's zijn inmiddels al een week overtijd dus de tijd tussen onze kindjes word steeds kleiner :D
    Word een druk kraamfeest op t werk:p

17. Female

Female Niet meer actief

Goedemorgen,

@ Emma; Thanks voor je knuffel, I can use it :D.
    Leuk, die opstrijkdingetjes! Als het 'gewoon' een jongen is kun je ze altijd nog gebruiken voor een cadeautje voor een meisje in de familie oid...
    Hoezo gaat het allemaal niet zo meer? Lichamelijk bedoel je of zit je niet lekker in je vel? Ga je vandaag nog wat leuks doen?

@ Mariel; klinkt heerlijk dat gehaktbrood-receptje. Lijkt me lekker voor een sloom relax/ bankhangdagje als we eens met z'n allen vrij zijn :)
    Ga het binnenkort maken, heb 't opgeslagen. Heb jij eigenlijk al verlof?

@ Maedra; Wat knap dat je hier af en toe nog meeleest! Fijn dat je even iets laat horen. Hoe gaat het nu met jullie?

@ Sahi; veel plezier op scouting!

@ Worst; veel plezier op je fotoshoot!! Leuk!
    Kan goed indalen zijn geweest, maar ook zeker dat je gewoon te druk bent geweest...

@ Altijdvrolijk; het verschilt per vrouw he, ik heb gewoon altijd ontzettend erge stuwing de eerste dagen/ week. Ik heb toen ook lekschelpjes gebruikt vd apotheek (een soort plastic schelpen met uitsparing voor je tepel die de lekkende melk opvangt, omdat pads zooo snel vol waren.
    Ach ik kan hoe dan ook niet wachten, BV geven is echt wel ff hard werken in de eerste dagen, maar het allerleukste wat er is :)

@ Misja; fijn dat het zo leuk was! Beetje bijgekomen nu?

@ Caatje; dankjewel, heel lief van je. Uiteindelijk moet ik me af en toe bedenken dat we alle 4 gezond en en heel erg happy zijn samen, dat is toch het belangrijkste...Ik probeer ook rustig te doen & blijven ;)
    Tot hoeveel weken moet jij eigenlijk doorwerken?

@ Ansz; je bent er ook weer, leuk! Hoe voel je je?

Heb me gisteren (al zeg ik het zelf ;)) weer goed de dag doorgeslagen. 's middags een beetje afleiding gezocht en bij Zeeman en Wibra wat baby spulletjes gekocht.
    De kids waren mee en ik wil veel dingen in een kleur kopen, dus moet elke keer heel sneaky doen zodat ze niet meteen zien wat het wordt :D.
    Ik moet nog via MP een wagen kopen, maar volgens mij heb ik verder echt alles...

Ik vraag me trouwens af wie er hier als eerste zal bevallen... Ik heb zo'n voorgevoel (al een poosje) dat 't Worst zal zijn.
    Gek idee hoor, dat het niet lang meer duurt voor iem. de eerste foto's van haar kleintje kan zetten... :)

18. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen

@ Caatje: Dat lijkt me wel een bijzonder gevoel. Hier gaat dat hem denk ik niet worden. De kleine vent houdt zicht nl erg stil als je wil voelen. En dat is wel erg prettig dat je werkgever er rekening mee houdt.
    @ Goldduke: ik kan me voorstellen dat je er een beetje gek van wordt, nog heel even volhouden. *hug*
    @ Sahi: lekker hoor, een high tea
    @ Sjoon: veel plezier vandaag
    @ Anz: Dat idee heb ik ook wel hoor, maar misschien komt het omdat wij er zelf onder een andere hoek naar kijken. En dat lijkt mij ook een raar idee om "gedag" te zeggen.
    @ Female: Ik kan me er eigenlijk geen voorstelling van maken vwb bv, geloof best dat het hard werken is. Maar ik wil het zeker wel gaan proberen.

@hier: vandaag weer eens werken :(. Heb helemaal geen zin. Gelukkig is het nu echt aftellen, met vandaag 12 diensten. (over 2 weken verdeeld). En heb ook echt geen rust in me donder, maar aan de andere kant heb ik gebrek aan energie... En ik ben inderdaad wel erg benieuwd naar de fotoshoots! :D

19. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Goeiemiddag!

@Goldduke, de plintjes zitten er aan, de meubeltjes staan in elkaar. Ik ga morgen beginnen met wassen en inruimen, maar het kamertje op zich is eindelijk klaar! Wat vervelend dat jij zo'n last hebt van je ontsteking! Sterkte ermee!

@Worst: veel plezier met je fotoshoot!

@altijdvrolijk: wat balen dat je borsten zo lekken, hopelijk is het wel een goed teken voor je borstvoeding en loopt dat straks helemaal lekker. Respect voor de vrouwen die bv gaan geven!

Ik ga nu ff een wasje opvouwen. Fijne dag allemaal!

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Middag!

Maedra, fijn om weer wat van je te horen meid! Wij zijn jou zeker niet vergeten en natuurlijk hoort je dochter op de lijst!

Gold, jeetje cht k*t dat je zo'n last hebt van je blaas. Goed naar je lichaam luisteren he! Ik hoop dat je woensdag echt geholpen kan worden in ieder geval ook tegen de pijn.

Caatje, fijn dat ze op je werk meedenken zodat je wat rustiger aan kan doen. Ik kan me voorstellen dat je wat onzekerder bent omdat er geen kraamhulp is maar met familie zal het ook zeker wel goed komen.

Morgenvroeg eindelijk weer contrle dan meld ik me wel weer!

Deel Deze Pagina