Caatje: Ik heb het voorgevoel dat het een jongen is, al heel lang eigenlijk, mijn vriend ook. Maar misschien komt het omdat we allemaal broers hebben en geen zussen.. soort van logisch dat ook wij een jongetje krijgen misschien... maedra: fijn om wat van je te horen. En natuurlijk hoor je nog steeds bij ons groepje, dus je moest ook gewoon in de lijst komen Anz: ook ik word hoogzwanger genoemd.. en dat voelt ook nog niet zo. Maar heb schijnbaar een dikke buik Op de foto lijkt ie inderdaad veel groter dan dat ik hem zelf zie van bovenaf. Heel gek. Ik vind mijn buik helemaal niet zo groot... Goldduke: foto's laten nog eventjes op zich wachten van de shoot. Heb ze nu klein op papier afgedrukt gekregen zodat we de mooiste uit kunnen kiezen. die krijg ik dan alsnog digitaal denk ik. En de allermooiste laten we natuurlijk mooi in lijst afdrukken... alleen na de bevalling is de vervolgshoot.. dan komt mijn vriend erbij met de baby Eerste: ik heb het gevoel dat ik de eerste ga worden.... ook omdat ik in week 38 misschien ingeleid ga worden. hier hoor ik dinsdag hoop ik meer over maar wie weet is het iemand anders wel hoor.. ik heb nml. los van dat inleiden nog helemaal niet het gevoel dat het er al bijna aankomt. Steken vagina: Nou, heb nog lang niet het gevoel dat de baby al indaald, want voel nog altijd bovenin ook veel geschop (en maagzuur niet te vergeten). maar steken voel ik wel zo nu en dan. en het gevoel dat mijn schaambeen/bekken een trap hebben gehad. zeker bij opstaan en draaien in bed voelt het alsof alles blauw is daar beneden. Oeh... 35 weken alweer! het gaat zo snel.. en voelt zo onwerkelijk. Woensdag eindelijk verlof... ik ben er echt aan toe!!!! Alleen dinsdag nog werken
Wat een heerlijke relaxte zondag zo! Ben nu ff aan de pc gaan zitten, want mijn lief zit de Formule 1 te kijken en das niet echt mijn ding. @Anz: lol ja, is wel logisch, hoewel... Zoals ik ook al tegen Worst zei: niet al mijn werkgevers zijn zo flexibel... Enne, ja, dat is wel heeeeel relaxt hoor, na zo'n ochtendje werken lekker het zwembad in! Dat is mijn droom, later een eigen huis hebben hier mét zwembad!!! Hihi, wat grappig van je mede zwangere collega's! Ben benieuwd wanneer die kleintjes komen! @Female: Ja, dat is erg belangrijk om in gedachten te blijven houden. Als jullie gelukkig zijn en het samen goedmaken, dat is wat telt! Tja, mijn werk: ik werk zolang ik kan. Ik heb namelijk geen verlof. Voor mij (en velen met mij hier in Spanje) geldt: geen werk = geen geld. Gelukkig voel ik me heel goed, dus heb het idee dat ik nog wel even door kan gaan met gidsen. Heb wel aangevraagd me vanaf nu de relaxtere dagen te geven. Dat wil zeggen, de excursies waar niet te veel gelopen hoeft te worden of de halve dagen. Gaat goed komen. @altijdvrolijk: Ja, dat was zeker een heel bijzonder gevoel. Mijn nichtje had me verteld dat ze op het einde van haar zwangerschap gewoon het voetje van de kleine in haar hand kon houden. Het leek mij eerlijk gezegd overdreven, maar toen ik gisteren ineens die bobbel zeg, het vasthield en gewoon voelde dat ik een ledemaat in m'n handen had, ja, dat was echt heel maf! Wie weet komt dat bij jou ook nog wel hoor, de kleine was namelijk niets eens bewegelijk op dat moment, lag gewoon dicht tegen mijn buikwand aan denk ik. @Ellen: Oh, ben er eerlijk gezegd niet echt onzeker over hoor, maar het is wel apart. In Nederland is dat zoiets vanzelfsprekends, kraamhulp. Maar ja, hier in Spanje zijn ze sowieso veel meer van elkaar helpen en bijstaan en ik weet zeker dat de moeder van mijn lief me zal helpen als blijkt dat het nodig is. En zéker nog wat andere familieleden ook! @Fleurop: Gefeliciteerd met je 35 weken!!! Wauw zeg! Nog maar 5 weekjes te gaan!!! Ben erg benieuwd of je voorgevoel juist is! @vraagje m.b.t. lijst???: Oh ja, n.a.v. Ellen's opmerking, dat we hier in Spanje dus geen kraamhulp hebben. We krijgen hier dus ook geen lijst van spulletjes die je de eerste tijd nodig hebt. Zou iemand die misschien voor mij hier neer kunnen zetten? Of kunnen scannen en mailen?! Dat zou ik toch wel handig vinden om bij de hand te hebben! Alles verder goed met iedereen?! Liefs, Caroline
Goedemiddag!!! Caatje: wat betreft het geslacht, wij weten het niet, dit keer heb ik ook niet echt een gevoel wat het is. Had in het begin heel sterk een jongen, nu meer een meisje, maar het is dus echt een grote verrassing. Bij Jarno had ik de eerste weken wel het gevoel dat het een meisje was, maar dat ging heel snel over en was dus ook niet verbaasd dat we een jongen kregen En leuk hè, als je zo'n bobbel op je buik ziet verschijnen, blijft steeds bijzonder vind ik! Heerlijk een dagje niksen vandaag! Goldduke: succes met gamen, heerlijk Alleen jammer van de pijn die je hebt, hopelijk gaat t vandaag een beetje! Sahi: en...gezellige high tea gehad!? Sjoon: hoop dat je het gezellig hebt (gehad) vandaag in Brabant! Anz: heb dat ook idd, dat mn buik op een foto of spiegel er veel groter uitziet. Aan mij vraagt ook iedereen of het geen tweeling is (irritant!!) en als ik dan van bovenaf kijk heb ik echt zoiets van: valt toch ook wel mee? Maar ook manlief en mams bevestigen dat ik een flinke buik heb, dus zal wel dan Jij ook heerlijk nog 2 daagjes werken, raar idee hè? Female: heerlijk, weer wat spulletjes voor de kleine gekocht! De kids weten dus nog niet of ze een broertje of zusje krijgen? Leuke verrassing ook voor ze! Ik moet mijn lijst ook nodig gaan afwerken met spulletjes die ik nodig heb. Alleen die wagen heb ik dan al wel weer via MP gekocht Fleurop: wel spannend allemaal of niet, of je evt. ingeleid wordt? En heerlijk bijna verlof, wel aan toe waarschijnlijk!? All: vrijdag weer bij de VK geweest, aangegeven nog steeds erg moe te zijn, al is mn HB en vitamine D nu wel prima. Moeheid zit gewoon in mn armen/benen, weet soms niet hoe ik Jarno zelfs maar aan moet kleden, kent iemand dat zware gevoel? En dat heb ik dan gewoon de hele dag, zo beroerd. We gaan het vanaf week 37 gewoon per week kijken hoe het gaat! Vorige keer leek het hoofdje van de kleine al beneden te liggen, maar nu lag hij/zij toch weer in stuit. Moet met precies 36 weken weer terug naar VK, als de kleine dan nog in stuit ligt moet ik direct een echo en voor een evt. draaipoging. Maar het kan nog wel goedkomen volgens de VK, hopen we dan maar op!! Verder van de week nog heerlijk 2 dagen werken, maandag en dinsdag en dan zwaai ik voorlopig af! Heerlijk! In principe vrijdag nog een personeelsuitje, maar denk dat ik daar beter van af kan zien, al met al nog wel eea lopen, dus denk dat ik niemand een plezier doe als ik halverwege inkak Dan 's avonds alleen maar naar het etentje!! Fijne dag allemaal verder!!
Hoi Hoi! Zo ik ben er ook weer eens! Beetje uitgerust na de drukke dag van gisteren! Dagje alleen thuis aangezien manlief werken is. Heerlijk dagje bankhangen en niks doen. Het is tenslotte toch erg slecht weer. Echt al herfstachtig! Ach lekker bakkie thee erbij dan is het ook wel ok! @Gold: Pff het zit echt niet mee he! vervelend hoor die pijn. Rustig aan maar vandaag! Geniet van het gamen. @Sahi: Wees blij dat je die steken nog niet hebt. Is echt geen prettig gevoel hoor. Maar goed alles voor het goede doel he! Heerlijk joh een high tea! geniet ervan! @Sjoon: Gezellige dag vandaag!! @Caatje: Geniet van je heerlijke dagje vandaag! Lekker niksdoen en samen genieten. Bijzonder joh dat je een voetje/handje vasthad. Hier echt nog niet gehad. Ik vond dat ook altijd een beetje overdreven klinken. Maar bij sommige zal het echt wel zo zijn. @Anz Ik voel me ook nog niet hoogzwanger hoor. Maar eigenlijk is het wel zo natuurlijk. Nog 5 weekjes maar! En idd van boven af gezien valt die buik best mee! Maar ja wij kijken er toch anders tegen aan! Heerlijk bijna verlof! @female: Heerlijk joh, nog even lekker wezen babyshoppen. Idd lastig als je kids erbij zijn! hebben ze echt nog geen idee wat het gaat worden? En het is inderdaad het belangrijkst dat jullie happy zijn met elkaar! Rustig aan hoor! Ik ben weer een beetje bijgekomen hoor! Je merkt wel dat dingen meer energie van je gaan vragen. Maar heb heerlijk geslapen vannacht. @Altijdvrolijk: Werkse vandaag! Lekker aftellen, nog even en je hoeft gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer. @Tina: jij ook een fijne dag! @EllenK: succes bij de controle! Hopelijk is alles goed! @Fleurop: Ja idd zou goed kunnen dat jij de eerste bent! Idd al 35 weken, ik dinsdag. Tgaat nu echt opschieten hoor! Paar weekjes nog! @Caatje: Als je googled op uitzetlijst baby vind je er een heleboel op internet. Bijvoorbeeld de prenatal en de hema hebben er 1 online staan. Staat precies op wat noodzakelijk is de eerste tijd! Zo allemaal nog een fijne zondag!! Ik ga even lekker plat op de bank. Heb weinig te melden. Maak niet veel mee vandaag zo in me uppie thuis!!
Caatje: hier een lijstje met wat in de brochure van het kraamzorgcentrum staat wat we nodig hebben: - 6 hemdjes/rompertjes ( 3 x mt. 56 / 3 x mt. 62) - 6 truitjes van katoen of badstof in dezelfde maat als de hemdjes, bij voorkeur met overslag - mutsje - 12 hydrofielluiers - 6 spuugdoekjes - 6 hydrofiel washandjes - 12 hydrofielluiers - babybadje en standaard/tummytub - babyzeep/babyzalf/babylotiondoekjes/haarborsteltje/kammetje - luieremmer - 2 omslagdoeken Verder heb ik nog een lijstje wat je nodig hebt voor het wiegje/lediakantje en wat je mee moet nemen naar het ziekenhuis, wil je dat ook nog weten!?
@caatje welk spel speel je op de x-box ? Op internet vind je 1000den uitzetlijsten, als je in google intikt uitzetlijst baby heb je ze voor het uitkiezen, het leuke eraan is, op elke lijst staat wel weer wat anders !. @Sjoon veel plezier op de verjaardag! @anz, leuk om weer van je te lezen zat gisteren nog aan je te denken, ik voel mezelf al wel een beetje hoogzwanger hoor haha. Maar ik kan dan ook niet meer bukken, uit de auto stappen en mijn rug niet meer wassen haha.. @female, haha ik ben ook erg benieuwd, zeker omdat ik niet weet wat mijn lichaam doet als ik straks stop met de prolutoninjectie's. Maar Emma heeft de geplande datum, dus die maakt ook een grote kans. Lekker hoor shoppen ! Ik ben dol op shoppen haha.. Maakt me niet uit waar. @tina veel plezier met wassen en inruimen! @fleurop spannend hoor als ze je inleiden op week 38, dan duurt het nog maar 3 weken ! @gejanne vervelend die moeheid ik heb floradix en die helpt eigenlijk best goed. Ik heb energie voor 10. Al ga ik nu wel even een dutje doen. @Muisjeee, Steen, Sabrina, suus en Marooz het is zo stil rondom jullie hoe is het daar??? @ALL hier zojuist terug van de fotoshoot, ging best leuk was wel zenuwachtig, de persoon die de foto's maakt ken ik van het werk. Ze is amateurfotograve (ik betaal dus wat ik de foto's zelf waard vind). Maar van wat ik gezien heb ziet er erg goed uit. Moeten natuurlijk nog wel bewerkt worden. Zal ongeveer een week duren dan heb ik alle foto's op cd staan. Ook nog ff MC Donalds gesnackt, jummie jummie. Doei Doei...
Ow ook nog even bij prenatal de blije doos opgehaald + nog wat geshopt, toch maar die flessensterilisator, een flessendroogsysteem, een afwasmachinerekdingetje waar ik de spenen in kan doen, 2 difrax flessen, zwitsal geurzakjes en een leuke slabber.
@Worst: Floradix heb ik vorige x ook wel gebruikt, maar dat is volgens mij vooral voor je ijzer toch!? Ben zo slecht in pilletjes, gebruik nu iedere dag vitamine D en multivitamine, maar vergeet het zo snel. VK raadde ook nog sleedoorn elixer aan, anders dat nog maar proberen te halen van de week. Leuk leuk, die fotoshoot, ben benieuwd naar het resultaat Weer genoeg spulletjes voor de baby gekocht ik heb echt nog helemaal niks gekocht, moet er deze week toch eens op uit
hey meiden wow wat een geklets ... heb het druk .. wel bijgelezen maar sorry geen tijd om op iedereen te reageren ... man is al 3 dgn van huis en ik ben alleen met tim en die verveeld zich ... dus handjes vol ben al blij dat ik net ff een douch kon nemen en tim maar ondertussen voor de tv heb gezet !! met snoep ... haha goede moeder hoor .. ga nu op een krukje onder de douch .. kan staand niet meer vol houden .. en zo is het veeeel lekkerder nog ff de straal op de buik en dan gegarandeerd nog een hele dansparade na de douch ... female ik bedoel dat het lichamelijk niet meer gaat de buik is te zwaar hij is prachtig maar een bal van 12 kilo .. de banden lijken wel af te scheuren ! gaat het weer beter meid ? maedra meis wat super dat je toch een reactie komt geven ik hoop dat het ondanks alles toch goed met jullie gaat ! en natuurlijk hoor jij met julia op de lijst .. je bent toch mama geworden ! worst ben benieuwd hoe je foto's zijn ! echt mooi vaak zo'n shoot had het met deze buik ook nog willen doen maar ehhh die huid is zooo lelijk hier en weer goed geshopt ! gejanne wat lekker dat je nog mag gaan shoppen haha ik wil ook nog wel 100x maar de kasten puilen uit hier eerste mama is en blijft maedra natuurlijk maar kanshebben op de nr 2 gok ik idd worst ... mezelf ... en fleurop dus ook al vroeg ... mijn vorige buddy is 4 of 5 wkn eerder bevallen als eerste .. dus caatje .. pas maar op haha anz nou je bent nu ook hoogzwanger hoor haha zo voel ik het wel in iedergeval !! gejanne hier ook zo moe .. ben blij dat ik de dag door kom .. floradix heb ik staan maar dan kan ik weer niet naar de wc.. en das ook geen lol ! doe maar rustig aan rest sorry ... ben het weer kwijt
@ Caatje: Heerlijk even op de x-box spleen Al heb ik er geen hoor @ Maedra: Natuurlijk hoor jij bij ons!!! Jij bent als eerste bevallen! Dus Julia* hoort op de lijst!! Gaat het een beetje met jullie?? knuf @ Anz: Super om weer te lezen dat het goed gaat! @ Worst: Hoogzwanger gevoel he?! Hmmm Hoe is dat nou mogelijk met 35 weken??? En wat leuk die fotoshoot! Ik ben benieuwd naar de fotos, maar dat zal jij al helemaal zijn Ik heb zon officiële shoot laten doen met de zwangerschap van Ryano. Bij deze gaan we een bellypaint doen. Maar daar moet ik nog eventjes op wachten (nog een week of 5). @ Gejanne: Heel vervelend die moeheid!! Slaap je veel tussendoor? Of is het niet mogelijk?? En nog niets gekocht voor de baby?!? Hmm De kleine dingetjes bedoel je denk ik @ Fleurop: Inleiden met 38 weken Jeeeeeeeejjjj!!! Nog 3 weekjes dus . @ Shoppen: Heerlijk!!! Ik heb gisteren ook weer leuke herfstdingetjes gekocht En het maakt mij eigenlijk ook niet zoveel uit waar Hier gaat het goed. Ik heb vandaag wat spierpijn. Eigenlijk teveel gedaan gisteren. We zijn naar de piratendag geweest hier op de Bataviawerf. Was ontzettend leuk!! Ryano heeft een sleutelhanger geknoopt, op de Batavia geweest, kon zich laten schminken maar deed het niet en heeft ook nog een bootje geverfd. Kortom: leuke dag, maar wel vermoeiend. Vandaag dus niets gedaan (manlief aanwijzingen gegeven voor het klussen) en lekker op de bank in de joggingbroek
Emma: maakt niet uit hoor, af en toe zoonlief voor TV met snoepjes, zet Jarno ook wel eens voor een filmpje als ik even haast heb om iets schoon te maken oid, snoep erbij en hij is stil En dat is idd lastig, als je dan niet naar de wc kan, heb er nu sowieso ook al iets meer last van! Maar ja moeheid is ook niks Wanneer komt manlief weer thuis!? Karine: moet idd de kleine spullen nog, pakjes, pampers, nieuwe hydrofielluiers, washandjes e.d. Heb de babykamer van Jarno (maar die kan ik voorlopig niet gebruiken, ruimtegebrek ), wieg kan ik van mn schoonzus lenen, dus dat komt binnenkort ook en de wagen heb ik laatst via MP gekocht. Vanaf deze week verlof, dus dan moet ik echt wat gaan kopen! En slaap eigenlijk niet vaak tussendoor, werk nog (maandag en dinsdag dus nog), maar ben de andere dagen vaak druk met van alles of moet weg. En dan is het 's avonds weer lastig om in slaap te vallen. Heerlijk een lui dagje, na een drukke dag!
Hoi meiden, misschien kennen jullie mij nog. Heb aan 't begin meegeschreven. Nu lees ik afentoe nog mee. Wilde even laten weten dat hier alles voorspoedig gaat. Over een weekje met verlof, met 34 weken, heerlijk. Kamertje e.d. is klaar (nog wat kleine dingetjes kopen, zoals hydrofielluiets enzo). Afgelopen dinsdag controle bij de gyn gehad, ons meisje is al ingedaald. Was hier wel verbaasd over, merk er niet veel van namelijk. Laag ijzergehalte, slik nu dus staaltabletten. Ben tot nu tot pas 5 à 6 kilo aangekomen. Bezig met zwangerschapsgym, dinsdag informatie avond verloskamers en volgende week intake kraamzorg. Namen zijn gekozen en zijn bezig met geboortekaartje. Alles wel voor elkaar dus, lekker gevoel. Hoop dat de meiden waarbij het niet zo lekker verloopt allemaal toch kunnen genieten en straks alles achter je kan laten als de kleine er is! Knuffel voor iedereen hier (ook voor Meadra, heb je gevolgd meid, sterkte).
fleurop: ik voel bovenin ook genoeg hoor, maar je kindje vult nu ook zo'n beetje heel je buik! Dus kan best dat je beeb ook al goed onderin ligt. @high tea: was super gezellig! En duurde natuurlijk veel langer dan gedacht, maar ach Naast ons zat een groep met een babyshower, de zwangere werd later binnen geloodsd en was duidelijk niet op de hoogte, helemaal huilen, zo lief! gejanne; stomme vraag he, of er 2 in zitten. Vind het zo irritant als mensen dat vragen. Natuurlijk zitten er geen 2 in, hallo! nog maar 2 weken werken, wat lekker misja: lekker toch, even niks! anz: ook lekker aan het aftellen tot verlof female: ik denk dat emma als eerst bevalt, want die had eind sept toch de datum gepland? Maar natuurlijk kan er altijd iemand eerder zijn, spannend! Over 2 weken zijn de eersten 37 weken en dan mag het natuurlijk officieel! men zegt tegen mij steeds dat mijn beeb eerder zal komen dan de uitgerekende datum. laat ik me er maar niet te veel op vast pinnen... altijdvrolijk: is het werken goed gegaan? En 12 dienstjes valt nog best mee Ik moet nog 4 weken, dus dat is 16 dagen... Maar mijn dagen zijn niet allemaal precies 8 uur, dus is best te overzien allemaal. ow lees dat je moe bent! Lekker uitrusten hoor! tina: jij gaat niet voor borstvoeding? ellen: tot morgen! @hoogzwanger: vanaf wanneer is dat dan officieel? Iedereen heeft daar een ander idee over geloof ik... worst: leuk, een fotoshoot! Kom je foto's showen? emma: mag toch best af en toe snoep? zeehondje: natuurlijk ken ik je nog! Fijn dat het allemaal goed gaat!! nou vriendje en schoonouders hebben echt enorm veel werk verzet hier, geweldig! Ben echt blij! Pak van mn hart Over een maandje komen ze nog een keertje en daarna mag ik lekker zelf rommelen voor de laatste dingetjes.
@ Sahi: Ik ben nog aan het werk. Moet nog tot half 12 vanavond. En helaas wel volle bak werken, dus minimaal 8 uur per dag. Tis niet anders. En ze zijn wel te overzien hoor, de 12 dienstjes. Moet alleen nog zoveel doen voordat ik hier voor 4.5 maand de deur achter me kont dicht kan doen. Fijn dat de High tea leuk was. Heb ik nog nooit gedaan..
Sahi: ja best irritant als mensen dat zeggen, gebeurd natuurlijk wel eens dat er maar één vruchtje te zien is op een (eerste) echo en dat er toch 2 zitten, maar daar gaan we maar niet van uit (al zit het wel in de familie, één van mijn opa's en één van de opa's van manlief zijn de helft van een tweeling ) Heerlijk dat er vandaag zoveel gebeurd is thuis, hoef je alles alleen maar bij te houden, heerlijk!! Zo...tijd om naar bed te gaan, morgen en dinsdag nog ff vroeg er uit en dan MOET het niet meer persé
altijdvrolijk: als je de kans krijgt, moet je zeker een keer een high tea doen, hartstikke gezellig en lekker! Dacht dat je al klaar was met werken. Het is dus nog even afzien voor je, sterkte! gejanne: soms denken ze met de 20-weken echo opeens dat er 2 zijn, maar daarna zijn ze er toch vrij zeker van. En je gaat zelf ook echt wel voelen of het er 1 of 2 zijn. hier weer vroeg aan de bak, maar dat betekent ook op tijd klaar, dus ik vind het wel even goed. avondschool van vriendje begint vanavond weer, dus de drukte is weer begonnen. ik ga lekker douchen en in pyama bank hangen als hij naar school is maar eerst even werken
Sahi: het zou zomaar kunnen dat het wel een tweeling is hebben nl. geen 20-weken echo gedaan en tis wel vaak een drukte in mn buik. Maar ik ga er niet van uit hoor! Je voelt het ook niet altijd schijnbaar, moeder van vriend van ons kreeg ging dus bevallen, maar er kwam er nog één extra, had ze nooit iets van gevoeld/gemerkt! Is al wel ruim 20 jaar geleden, dus echo-app. was toen allemaal heel anders, maar toch! Heerlijk in pyama op de bank vanavond manlief gaat volgens mij over 2 weken ook weer 's avonds naar school, lekker avondje voor mezelf All: beroerd geslapen, half 5 wakker, tot 6 uur wakker gelegen, kwart over 6 ging de wekker, maar toen toch nog in slaap gevallen tot 7 uur. Moest me dus beetje haasten om naar mn werk te gaan, al hebben we hier niet echt een vast beleid hoe laat je moet beginnen.
Goedemorgen, Redelijk goede nacht gehad, behalve dan dat mijn lief gisterenavond naar het ziekenhuis moest daar een oom van hem werd opgenomen. Toen ie thuis kwam werd ik daar natuurlijk ook weer even wakker van. Maar op zich heb ik wel voldoende uren geslapen. Vandaag werken, het cruiseschip komt pas om 12 uur in de haven aan, dus ik hoef er pas om 12:15 uur te zijn. Super relaxt! Heb weer een half dagje, das ook wel fijn, dus gewoon relaxt naar Jerez vandaag. @Gejanne: Wat spannend dat jullie het echt nog niet weten en grappig dat je zelf ook niet echt een specifiek gevoel hebt van wat het wordt. Bedankt voor de kraamlijst! Echt super handig! Ik heb 'm meteen opgeslagen. @Misja: lol ja, het leek mij ook, maar blijkbaar kan het echt! Bedankt voor de tips m.b.t. de kraamlijst. Ik zal binnenkort de websites van Prenatal en Hema gaan bekijken! @Uitzetlijst: Bedankt voor alle tips. Ik ben ook heel goed in googlen, wist alleen niet hoe ik deze lijst moest noemen... *blush* @Worst: Ik houd van veel verschillende spelletjes. Op dit moment ben ik helemaal into "L.A. Noir". Erg cool spel! @Emma: hahahahahaha nou, heel eerlijk, ik zou het helemaal niet erg vinden als ik wat eerder beval! Lekker op een krukje onder de douche! Heb je geen bad?! Dat vind ik nu echt heerlijk! Ben wel benieuwd hoe lang ik nog zonder hulp weer eruit kom! @Karine: Klinkt leuk die piratendag! Kan me voorstellen dat het wel ook lekker was gisteren helemaal niets te doen! @Sahi: Wat leuk dat je een baby shower naast jullie had bij de high tea! Ga jij die denk je ook één krijgen? @Hoogzwanger: Volgens mij is het pas de laatste dagen voor de bevalling. Even opzoeken in de Van Dale, die zegt: hoog·zwan·ger bn - in de laatste dagen vd zwangerschap Nou, ik ga even mijn yoghurtje eten, zodat ik m'n pilletjes kan innemen en daarna ff ontbijten. Fijne maandag allemaal! Liefs, Caroline
Caatje: werd de oom van je lief onverwachts opgenomen!? Veel mensen zijn heel verbaasd dat wij het geslacht echt nog niet weten Zou het nu eigenlijk wel heel handig vinden om het wel te weten, ben nog steeds niet uit over een meisjesnaam namelijk en als het een jongen is hoef ik me daar niet eens meer druk om te maken Eén van de redenen dat ik 's nachts dus wakker lig (dat ik nog geen naam weet e.d.) Werkse vandaag, lekker een half dagje! Hopen op een leuke fooi