Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ha dames,

Vanmiddag ff naar het dorp geweest, wat kleine dingetjes gekocht! Ben hooguit 2 uur weggeweest, was helemaal op toen ik thuis kwam, pfff. Zou eigenlijk morgen een (zelf georganiseerd) personeelsuitje hebben, maar ik ga alleen maar naar het restaurant 's avonds, trek het echt niet, een hele dag! Jammer, maar helaas!

Misja: hopelijk gaat alles goed bij iedereen en mag je snel je kleine mannetje vasthouden!!
    Karine: uitgepuft :D?
    Worst/Misja: ben ook zo benieuwd naar alle ervaringen en wat voor namen onze kleintjes krijgen! Volgende maand gewoon al, enkele uitzonderingen daargelaten :D Krijg er spontaan de kriebels van ;)
    Sahi: kga zo een foto proberen te posten, geen idee hoe het moet eigenlijk :D Maar ik schaam me altijd nogal over mn lijf :( Drukke dag gehad dus, puf maar lekker uit op de bank, heerlijk! Tis trouwens nogal wat wat die collega vraagt, zou niet zo snel geld lenen aan een collega, hoe goed een band kan zijn! Maar is jullie eigen beslissing natuurlijk!!
    Mariel: ja? Laatste zwangerschap? Zou ik nu voor mezelf nog niet zeggen, als het aan manlief ligt wel, maar ik zou er nog wel meer willen :D Eerst maar eens zien hoe alles gaat ;)
    Altijdvrolijk: leuke kinderstoel zeg, zo'n soort model hebben mijn ouders ook nog, bijna 35 jaar oud ;)
    Caatje: beter, dat de sportschool goedkoper is geworden!! En vroeg er uit moet je misschien ff aan wennen, heb je wel gelijk veel aan je dag vind ik zelf altijd! En je begint lekker fris!
    Tina: fijn dat alles weer goed was! Indalen kan idd zelfs nog tijdens de bevalling gebeuren, als ze maar voor de uitgang ligt!
    Princi: duimen voor je dat je idd snel naar huis mag na de bevalling! Veel plezier met Expeditie Robinson, gaaf weer hè!!

Fijne avond verder!!

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    34 weken!

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hey gejanne, je buik als aan het zakken zie ik? Mooie buik hoor! Niets om onzeker over te zijn.

Ja verplaatsing van de vk-afdeling: en dan steeds zeggen in het nieuwe ziekenhuis zijn er douches op de verloskamer, kan de vader blijven slapen en krijgen veel meer mogelijkheden om een baby die zorg nodig heeft toch bij de moeder te kunnen houden...JA Daar heb ik toch NU niets aan....bah!
    Nouja ik merk gewoon dat het nu pas echt tot me doordringt dat onder begeleiding van een gyn enzo moet bevallen en niet gewoon met mijn eigen vk enzo....ik moet er ff van balen.

Misja, oja zorgen maken...erg hè als je dat zo in je hebt. Ik had het vorige zwangerschap ook heel erg. Nu veel minder gek genoeg.
    Maar het gaat goed komen natuurlijk....maar ja zeker 's nachts geloof ik zoiets zelf niet altijd....

4. Female

Female Niet meer actief

@ Lieke; Jeetje zeg, dat de kleine 's nachts ook zo druk is!

@ Caatje; ja is heel handig portioneren ;).
    Lekker dat de winter wat rustiger is, veel tijd voor de kleine ;)
    Ik denk dat het nu rustiger wordt, omdat de kindjes vanaf vandaag naar school gaan. En mijn man gaat (eindelijk ;)) weer 5 dagen werken ipv 6, vanaf volgende week... Zo fijn.
    Super dat alles weer ok was!

@ Worst; thanks, had mezelf vandaag een relaxdagje gegund. Was heerlijk ;). Lijst gaat goed, al veel gedaan, maar voel me er niet zo opgefokt over gelukkig ;)
    Spannend, laatste spuitje! Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal zal verlopen, je laatste weken! Ben je erg zenuwachtig of voel je je nu wel rustig?
    PS Ik ben nooit zo van al die regeltjes wat allemaal wel en niet mag, maar ik heb vaak gehoord dat een klamboe om het babybedje tegenwoordig niet meer 'mag' ivm met verstikkingsgevaar??

@ Geboortekaartjes: Heb vorige week alles gekocht, dus kan gaan knutselen. Alles bij elkaar een euro of 10 en super leuke spulletjes kunnen kopen. Alleen nog een foto maken en af laten drukken. :D

@ Gold; nu een andere AB? Of weer dezelfde?

@ Misja; Snel hoor, kleine al ingedaald, mooi! Doe rustig aan, probeer je niet zo'n zorgen te maken want dat is echt niet nodig. Straks heb je achteraf alleen maar spijt dat je niet meer vd zwangerschap hebt genoten. En die stress is voor de kleine ook niet fijn...

@ Mariel; Nou, de kindjes vermaakten zich nog prima, mama was er meer aan toe :);). Ging gelukkig super goed.
    Leuk zeg, nieuwe badkamer. Luxe!

@ Sahi; keukenkastjes etc. is ook niet zo zwaar werk, dat scheelt.

@ Gejanne; ja vak. in Belgie = 2 maanden. Echt heel lang dus... ;)
    Leuke babyspullen gekocht? Goed dat je aan jezelf gaat denken morgen, restaurant is toch leuk :). Mooie foto!

@ Ansz; suc6 morgen, laatste dagje :)

@ 2 of 3 weken overtijd; Gelukkig laten ze je hier niet zo lang overtijd gaan, max. 10 dagen, maar meestal eerder inleiden dan.

@ Lolly; mooie buik!! :)

@ Ellen; balen van die bloeddruk. Wat is het gevaar eigenlijk precies van een te hoge bloeddruk in de zw.schap? Gelukkig word je goed in de gaten gehouden. Sterkte!

@ Laatste x zwanger; Ja hier ook. Heel gek idee, maar op een gegeven moment moet je toch stoppen he ;)

@ Karine; geniet van je rust deze avond!

@ Altijd vrolijk; gaaf zeg, die kinderstoel! Heel leuk.

@ Princi; door zo'n avond besef je wel dat het echt dichtbij komt he ;). Ik hoop ook voor jullie dat alles vlot en goed zal gaan!

De eerste schooldag zit erop, het ging zó goed. Had echt tranen verwacht, maar niks! Celeste wilde ik (allereerste x vandaag) gewoon alleen 's morgens doen en 's middags mee naar huis, maar nee hoor. Madame wilde op school blijven! :$:D
    Was dus stikkapot maar ze vond het heel leuk.
    Was zo trots op mijn kroost vandaag :)

Vanmorgen in mn eentje weekboodschappen gedaan, zooo zalig is dat :). En verder heel relaxed gedaan. Morgen weer aan de slag.
    Nu eerst weer tv kijken :)

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Princi: ja hij begint al wat te zakken, maar de laatste keer dat ik bij de VK was lag de kleine nog in stuit, volgens mij is er nog niks veranderd. Afwachten over 2 weekjes!
    Heb je nu idd nog niks aan, wat voor mooie plannen er komen voor het ziekenhuis! Hier komt ook een heel nieuw ziekenhuis, alleen hebben we er nog niks aan :)

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou het dutje is niet gelukt, maar het bank hangen wel. Vriendje is weer terug van school en vindt het best lastig om dan nog een beetje voor mij te zorgen. Snap ik wel, maar ik kan er ook even niks aan doen, heb het echt heel zwaar ;) Maar hij ook, ik weet t.
    Nog niet over die collega gehad eigenlijk, weet t ook niet hoor... Vaag gedoe...

Gejanne: ik vind je buik prachtig! Niet onzeker zijn meis :) Al zit zoiets natuurlijk nou eenmaal in je hoofd ;)

caatje; waar zie je hoeveel berichten we nog moeten dan?
    valt me nog mee hoor, straks pas deel 3.

al 3 bevallen november mama's! ik ga daar zo eens neuzen ;)

7. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sahi een collega die in geldnood zit is natuurlijk nooit leuk, maar ik zou er eens goed overnadenken om wel geld te geven, voor hetzelfde geld zie je het nooit meer terug. Ik heb slechte ervaringen dus misschien dat iemand anders wel zal helpen, maar ik dacht zet het ff neer ;).

@female, natuurlijk ben ik zenuwachtig :)! Maar ondertussen bedenk ik mezelf wel met hoeveel taartjes ik het laatste spuitje maandag ga vieren haha...

@Klamboe ik lees hier op het forum ook weleens dat het gevaarlijk is, kindertjes die de klamboe omver trekken en bijna stikken, zolang de baby zelf nog niet kan draaien of de klamboe het kan vastpakken is het niet gevaarlijk naar mijn mening, als het verboden zou zijn zouden ze die klamboe's niet met bosjes tegelijk verkopen lijkt me, mocht dat ding omkieperen heb ik de allerbeste babyfoon en ben ik binnen 3 seconden boven. Maar verboden is het niet hoor volgens mij, alert zijn is natuurlijk altijd goed :). (heel verhaal haha).

@altijd vrolijk wat een mooie stoel heb je daar! Komt een mooi prinsje in te zitten straks :).

@caatje het was mij ook al opgevallen dat we bijna aan een deel 3 zijn toegekomen. Valt me opzich nog wel mee, in het begin ging het heel hard, toen waren we ook met heel veel dames.

@tina fijn dat alles weer goed was bij de vk, toch altijd weer fijn om goed door de check heen te komen. De tijd vliegt inderdaad, morgen ben je al 35 weken zwanger :D.

@Princi ik ga ook expeditie robinson volgen, vind het een superserie/soap, alleen jammer dat ik niet zo heel veel "bekenden" ken.

@mariel hehe je bericht kwam helemaal niet kwetsend over hoor, juist dat soort berichten herinneren er mij aan dat ik moet genieten, ook al is dat heel moeilijk soms. Ik heb jou stukkie met de wegenwacht ff gemist die ga ik dus even terugzoeken.. hehe 2 pagina's terug nog steeds niets??

@gejanne je moet trots zijn op je buik, hij is ontzettend mooi hoor, en je hebt ook superleuke kleding aan!

Ow novembermama's die al zijn bevallen ? Dat is toch veel ste vroeg?

Hehe, ik heb het gevoel dat ik de helft mis van wat hier getypt word met al die lappen tekst, voel me ook best moe dus ga nu maar mijn bedje opzoeken. Morgen ga ik weer toegeven aan mijn nesteldrang.

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hm Worst...misschien stond Mariel's wegenwachtavontuur alleen op facebook....

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey meiden!

hier gister naar de vk geweest.
    mijn suiker was 4.4 en mijn hb 7.2 dus beide goed, volgende keer ff nog urine check doen. waren ze vorige keer allemaal vergeten te melden, maar goed, ik had nog geen avond eten gehad, en daardoor wilde ze wel mijn suiker prikken!

verder snel eten en toen door naar vriendin van me. was pas half 11 weer thuis,.
    nog 1 half dagje werken vanmiddag en dan lekker VAKANTIE!!! jeuhjjj..

verder wel gelezen, maar teveel om te onthouden en te reageren. hoop straks weer ff te doen als chiel naar de psz is!

10. Female

Female Niet meer actief

@ Sahi; Sterkte, doe rustig aan.
    Wat was er met je collega? (heb iets gemist geloof ik :))

@ Worst; nou toch al super dat je nu al zover bent en het allemaal goed gaat he. Bijna 37 weken :)
    Is toch wel een ontzettende mijlpaal!

@ Sjoon; lekker, vakantie! Ga je nog weg?

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden

hier schop onder mijn hol ... en weer ff uit de sleur !!
    gaat weer wat beter ...

gister groeiecho gehad en de beeb is nu 3039 gr !! al een lekker binkie maar je ziet dat die foute lijn door de suiker weg is en de uk nu rustigaan groeit ! fijn dat al dat dieeten de beeb wel helpt ..
    daarna naar de gyn maar die had niks te melden ... pijn hoort er bij .. te moe ... hoort er bij ... hij heeft niet eens gekeken of gevoeld .. moeten 15 sept weer op controle !
    bloeddruk was ook aan het stijgen maar voor mijn doen nog netjes dus ook dat was ok
    eigenlijk is alles ok .. en ik sukkel het maar uit tot ze de uk halen ! ik vind het prima ... geniet ook van mijn verlof .. tim slaapt nog en ik ben er al lang uit om lekker op mijn gemakt te doen wat ik wil .. tim gaat zo een dag naar opa en oma heb ik lekker dagje voor mij alleen !!!

ik heb met iedereen meegelezen maar op iedereen reageren is onmogelijk dus ... dikke goedemorgenkroel voor iedereen !!

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Kijk dat is nog eens lekker wakker worden met een dikkegoedemorgenkroel van Emma :)!

@princi dan snap ik nu waarom ik soms hele gedeelte's mis, ligt het niet aan mij in ieder geval :D.

@Sjoon nog even en dan VAKANTIE! Heb je nog plannen of doe je het rustig aan ?

Vriendlief heeft vannacht de broodmachine aangezet dus zojuist heerlijk brood op, baby is de hele morgen ook al flink druk.
    6 x eruit geweest voor de toilet vannacht..

13. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen..
    Ben al ff op, maar wakker ben ik niet.
    Er is dit weekend een festival (bijna in de achtertuin). Die begon gisteren al en duurde tot 12 uur. Dan is het toch erg vroeg als je wekkerje om 5 uur gaat. :x:x:x

Maar gejanne, dat is een hele mooie buik hoor. Zie geen vetjes hoor :)
    En al dames van de november mama's bevallen??? Dat is echt TE vroeg!:$
    Verder weet ik echt niet meer wat er nou gekletst is, daar ben ik nog te duf voor.:cool:

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@female en worst: wij gaan maandag een midweekje naar landal toe en de tweede week zien we wel ff. in ieder geval lekker veel aandacht aan chiel besteden (en gelijk ook focussen op zindelijkheid daar hebben we nu de tijd goed voor!) ook omdat het dan de laatste keer is dat wel met ons 3 vakantie hebben!. dus lekker genieten van en met elkaar

@gejanne: ik vind je ook een hele mooie buik hebben hoor!! zeker een om trots op te zijn!

@altijdvrolijk: jemig, 5 uur de wekker en idd pas om 12 uur stil.. dat is een heel kort nachtje!

en idd al nov mama's bevallen?? dat is vroeg ja.

15. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Alles weer bijgelezen! Maar moet nog een beetje wakker worden ;)

Tjeetje, zijn er al november mama's bevallen? Dat is wel erg vroeg. Ik moet zeggen dat wij het met z'n allen nog wel erg mooi doen zo! Hoewel het nu wel spannend gaat worden voor ons allen. Het komt steeds dichterbij. Ben ook benieuwd naar namen en verhalen straks!! Elke keer als ik hier nu kom denk ik... zal er al een bevallen zijn? Maar dan is het maar goed dat dit nog even niet zo is.. laten we netjes wachten tot de 37 weken :)

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

oja
    @emma: natuurlijk ook voor jou een goedemorgen knuffel!
    fijn dat het weer wat beter met je gaat!

17. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Lekker rustig avondje gehad en heerlijk geslapen. Wel veel gedroomd. Heel apart eigenlijk, over ons hondje en ook een grote oranje kater (zoals in Jan, Jans en de kinderen) en dan ben ik dus helemaal geen poezenmensen en die hebben we dus ook niet en nooit gehad! :$ ;)

Ook heb ik gedroomd over mijn moeder en oma (beiden overleden, mijn moeder vóór mijn oma). Het was een herdenking voor mijn moeder en mijn oma was er ook, lag in bed met een heel gelukzalige glimlach. Verder was iedereen wel verdrietig (met traantjes op de wangen), maar was de sfeer heel mooi en zelfs prettig. :)

Maffe droom! ;)

Nu is het alweer de hele ochtend aan het regenen. Gisteren hebben we zelfs nog onweer gehad. Zo blijft het de komende dagen. Geen slechte temperatuur, maar wel regen regen regen! :$ :x

@Tina: Fijn dat alles goed was bij de vk! :D

@Princi: Jeetje, echt waar, bij de november mama's al 3 bevallen?! En zijn die bevallen met een positief resultaat??? :(

@Mariel: lol Ach, zo gek is een leeg zwembad niet, moet toch ooit goed schoongemaakt worden. Maar om te zwemmen natuurlijk wel lastig! ;) :D En ja, cappuccino ís een rotwoord om te schrijven! ;)

@Gejanne: Wat een prachtige buikfoto! Mooi outfit ook! :) En ja, een vroeg begin van de dag is erg prettig voor het zwemmen, maar ik vind 08:10 uur toch wel erg vroeg (en dan ben ik een ochtendmens en altijd vroeg wakker hè!). ;)

@Female: Fijn dat het nu waarschijnlijk weer rustiger voor je wordt, dat werd wel tijd!!!

@Werk: Gisteren belde één van mijn bazen (is ook een vriend/kennis van me) en die vertelde me dat er misschien een contracts-constructie is, waardoor ik toch wat geld kan ontvangen ook als ik niet werk, als straks de kleine er is. Geloof er nog niet helemaal in (lol), maar vond het wel lief dat hij daarvoor belde. Hij gaat het vandaag voor me navragen en dan hoor ik het. Ben benieuwd! ;)

@Sahi: rechtsboven ieder bericht staat het nummer van dat bericht in dit topic. Nu zijn we dus bij #4962, nog maar 38 te gaan! ;) (Een topic mag niet langer zijn dan 5000 berichten, dit in verband met de belasting van de server)

@Worst: Ja, het valt me ook nog mee, "maar" tot deel 3 komen. Het ging in het begin inderdaad veel harder. Maar eigenlijk vind ik het wel prettig zo, op deze manier is alles nog leesbaar en mis je niet gelijk heel veel, zelfs als je een keer een dag niet komt.

@Emma: Fijn dat het weer beter met je gaat! Hoewel ik niet geloof dat een schop onder je hol nodig was hoor! ;) :D Fijn ook dat de groeiecho goed was! Wauw, de beeb al 3039 gr!!! Das flink zeg!

Nou, heb m'n yoghurtje inmiddels op en ga nu ff badderen!

Fijne vrijdag allemaal! Tot later!

Liefs,
    Caroline

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Worst: dat vind ik dus ook van die collega, wij lenen soweiso makkelijk aan iedereen en we helpen iedereen heel veel, maar nu is het tijd voor onszelf! (Voor de mensen die t gemist hebb; mn vriend heeft een collega in geldnood, is wel een beetje een vriend van ons, maar we zijn ze natuurlijk niks verplicht).

Dat van de wegenwacht stond een paar pagina's terug, ik heb geen facebook ;) mariel had accuproblemen.

Emma: wat een grote beeb al!

Eindelijk lukt t om een beetje uit te slapen, lig nog op bed en op mn telefoon kan ik niet tussendoor teruglezen, dus ben de helft vergeten.
    Zo lekker rustig aan en behalve de boodschappen hoef ik op zich niks vandaag :)

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik ben bijna weer klaar met mijn nesteldrang voor vandaag, heel het huis gestofzuigd, toilet uitgepoetst en wasjes staan weer te draaien.

@female, komen er niet steeds dingen bij op jou lijstje, ik kort hem steeds in omdat ik die dingen gedaan heb en dan denk ik ow dat moet ook nog op mijn lijstje.

Straks als mijn moeder er is klossen onder het bed, geen idee hoe we dat moeten doen met zijn 3tjes.

En vanavond gaan we mijn buik gipsen, ik heb er zin in.

@sjoon landal hoe leuk en nog lekker weer ook geloof ik :), en spannend hoor zindelijkheid oefenen met Chiel.

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@worst: komt helemaal goed hoor, met die klossen eronder zetten!! dat weet ik zeker!

leuk man, buik gipsen!
    ik wil dat denk ik ook nog gaan doen... kijken of vriendje daat ook ziet zitten om te helpen! haha had een weekje of 10 geleden al ergens zo'n pakketje zien staan, maar meestal op internet lees ik dat je nog ergens wat extra gips moet halen??

Deel Deze Pagina