Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    @ namen: wij twijfelen nog of we met een 2e naam of zo gaan vernoemen, maar dan wel een verbastering naar wat wij mooi vinden. Zoals Nico naar Nicolette (voorbeeld).

@ angel sounds: ik heb m gekregen van vriendinnetje, ik geloof dat zij 'm voor 30 euro had gekocht.

princi: mijn vk (als ik daarheen mag) gaat het me laten weten hoe ze het gaan doen met suikerprikken.
    mn bmi is 31 dus niet eens zo belachelijk hoog...
    Ach ik zie het wel met die 20-weken echo...

slimpie: je raakt er wel aan gewend als je iedereen leert kennen ;)

hier nog niet echt veel gedaan, baal ik van. Maar was gewoon druk met andere dingen... Ach, komt wel goed.
    kreeg al post van KDV dat ze mijn 3 aangegeven dagen gereserveerd houden voor mijn kindje. Ik geloof dat het betekent dat het kindje direct terecht kan als ik weer ga werken. Want er staat een R van reservering en geen W van wachtlijst. Maar ook een G van geplaatst.
    Ach, er komt toch nog een intake :)

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Caatje en Sahi over angelsound.
    Ik heb er ook een met 2 uitgangen voor 29 euri. dit is incl battery, gel en 1 koptelefoon.

Ty springt ook weg voor de angelsound hoor. Dat doet ie ook als ze via de echo het hartje laat horen. Dan draait ie gewoon de rug naar ons toe! Stom kind hahahaaha :) :) ;)

Immaculada ... Ja daar ken ik nog een liedje van uit de kerk... Immaculada gij lelie reine... *proest*

Wij hebben zondag het namenboekje doorgeworsteld maar wij werden er alleen maar melig van. Wat dacht je van Baltazar of Octavia....

trouwens: 1 juli ga ik TROUWEN!!!! Eerst wilde we geregistreerd partnerschap doen maar de ambtenaar van de gemeente heeft ons overgehaald. Dit omdat we volgend jaar samen met Ty echt willen trouwen voor de kerk met groot feest. Dus we gaan 1 juli voor de wet trouwen en een jaar later voor de kerk en FEEST (en jurk etc etc etc)

1 juli wordt dan alleen een familie dag met borrel en eten.
    AAAAAAAAGGGGGH spannend :)

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ellenk: gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk!!!

ik ben stiekem wel gerust gesteld door je berichtje dat Ty ook wegduikt voor de angelsound. Ik weet zeker dat ik mijn kleintje in de verte hoorde en dat ie gewoon wegdook!
    Nu al temperament :)

haha die namen, ik heb nogal een grote boezem, mijn vriend noemt me voor de grap Tietske. En die naam kwamen we ook tegen!!! Hahahaha! Echt een lol gehad.
    Ik heb van mn moeder een namenboek gehad, beetje ouderwets (uit de jaren 80) wat een namen!! Echt een lol gehad met dat boekje!
    hypolitus!! Ik dacht dat dat een plaats was! Allemaal van die rare verbasteringen, mijn god...

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gefeliciteerd Ellen!! Spannend hoor!!!

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Jeeej, weekend !!!
    Vandaag erg last van de groei van mijn baarmoeder, broek zit echt niet lekker zo strak op mijn buik. Ik voel het echt groeien ! Zondag weer even een foto maken.

@ Lovingmom: Tot wanneer is de nub dan?
    @ worst: Ja is pas de week van 12 mei.
    @ sahi: Wat leuk dat je collega's het nu weten.
    @ Sjoon: Jaa gewoon hier meekletsen hoor, misschien beval je zelfs wel eerder! Nee ik heb de 20 wk echo echt met 20 wk.
    Mooi die echo foto ! Schattig neusje al.
    @ Caatje: Jeej, mijlpaal! Klinkt al zo ver he als je in maandne rekend.
    @ Marooz: Beterschap met je kindje!
    @ Female: Fijn weekend, lekker hoor op de veluwe !
    @ maedra: Ohh leuk he over namen nadenken!
    @ sahi: Ja dat kan wel kloppen, de kleine draait dan ofzo. Had ik toen bij mijn dochter ook. Net of je haar weg hoorde zwemmen.
    @ Caatje: Inmaculada.. hmm nee dat zou ik ook niet doen :D Lastig hoor! de onbevlekte maagd hahahaha, Oh my god !!! Ik ben ook niet van de tradities. Hier ook geen vernoemingen of meerdere namen.
    @ ellen: Wat leuk !!! 1 juli is al gauw ! Mooie datum ook.

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hey Ellen wat leuk!! Gefeliciteerd!

7. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Daar ben ik weer ! Heerlijk midweekje Center Parcs gehad, mazzel gehad met het weer en heerlijk bijgekomen.

Heb niets bijgelezen, was ook niet te doen hoor :D stelletje kletskouzen ! Zijn er nog belangrijke dingen gebeurd ?

En vandaag 12 weken zwanger !! Toch weer een mijlpaal !

Fijne avond meiden, moet weer druk aan de was nu :D fijn zo'n vakantie hahaha

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Wow dames wat een dikke lappen tekst weer geschreven allemaal..

Die Caatje kan er wat van hoor lekkere kletskous :p... Ik heb je vriendjesverzoek geaccepteerd, als snap ik niet echt het doel van die verzoekjes ik kijk er werkelijk nooit na haha...

Ellenk gefeliciteerd jullie gaan trouwen.. :) ! ( hoop dat ik het juist heb onthouden ).
    Slimpie veel tekst he, zoals iemand al zei als je iedereen beter kent gaat het wat makkelijker hoor..

De rest ik heb al jullie berichten gelezen... En ik ga morgen weer lekker reageren.. Anders komt hier nog een dikke lap tekst van mij te staan :D:D:D

Ik ga er vantussen... Lekker vanavond groentesoep eten en xfactor gaat op tv vanavond..
    Ik heb gewoon de hele week volgehouden op het werk en als het zo doorgaat vliegen de weken voorbij.

Tot morgen weer dametjes.. Owja ik lees wel mee anders raak ik achter..

:):):):)

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ellen: gefeliciteerd!!

verder ben ik moe van het werken. was druk vandaag
    zo meteen patatjes eten en GEEN frikandel haha..

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jaaaa X-factor...

Oh frietjes........zucht....
    Wij eten bloemkool ovenschotel....is vast ook lekker.

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jaaaaaaa, Sjoon, super mooie echo meid!

Marooz, jeetje zeg, is de pijn nu wel minder?

Sahi; ik durf de angelsound nog niet te gebruiken eigenlijk. Ben zo bang dat ik niks hoor en dan helemaal in de stress raak. Hij ligt ook nog rustig op ons te wachten bij m'n zus, haha.

Caatje; ik vind Eduardo wel een leuke naam hoor en ook best goed uitspreekbaar in het Nederlands toch?
    Haha, die naam van z'n zus, niet te geloven dat ze dat heel normaal vinden daar.

EllenK; hé wat leuk, trouwen! Gefeliciteerd.

Kleding; net bij esprit m'n allereerste positiespijkerbroek besteld!

Eten; wij hebben biefstuk met brood gegeten (had ik vroeger echt nog nooit van gehoord, totdat ik mijn man leerde kennen). Biefstukje bakken in flink wat boter. Daarna je biefstukje eten met een lekker koud sausje en witbrood dopen in de jus en/of saus. Tja, deze keer mocht ik helaas geen biefstukje. Maar het brood vind ik toch het lekkerste!!!

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier lekker een ordinair patatje op,lekker makkelijk.

Wij hebben het nog niet over de namen gehad, eerst maar eens de 20 weken echo afwachten. Zal iig een naam zijn die past bij Tess.

Zometeen lekker op de bank voor x-factor!

13. Female

Female Niet meer actief

@ Ellen; gefeliciteerd, leuk dat je gaat trouwen!!

@ Mariel; welkom terug, fijn dat het zo leuk was!

@ Sahi; gek zeg dat ze er zo kortaf over doen, hier nemen ze echt wel de tijd om ook geslacht te bekijken... Tis toch niet veel moeite lijkt me :(

Veilig bij m' n ouders, man wat was het druk op de weg. Heb er 2,5 uur over gedaan.

Zometeen hier ook X-factor, leuk leuk...

14. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    HEy meiden,

Nou kleine man is goed ziek, houdt werkelijkwaar niets binnen.... alles komt er even snel weer uit! En zelfs nu de maag helemaal leeg is komt er gal... snap dat niet heh... stom lichaam er zit toch niets meer in! plaag dat mannetje dan niet zo... hij raakt er volledig van in paniek, dus ligt nu bij ons op de bank!... slecht he maar vind het naar dat hij dan alleen 2 hoog ligt....

Dank jullie wel voor de lieve reacties, zeehondje, helaas is de pijn nog hetzelfde, echt super zeurende, drukkende, trekkende, prikkende pijn.... blegh!

Morgen weer hele dag werken, en dan vieren we zondag verjaardag van kleine kerel....hopelijk is ie dan beter!

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    marooz: geeft toch niet, dat hij lekker op de bank ligt, zou ik ook willen als ik ziek ben. Naar hoor dat gal kotsen, bah!
    Goed op 'm letten hoor, mn broertje is vroeger een keer uitgedroogd (wil je niet bang maken, maar dat vergeet ik nooit meer). Hij was toen 3 jaar oud en hield nog geen glas water binnen. Met 3 dagen lag hij in het ziekenhuis.
    Maar met jou mannetje komt het vast goed :)

female: ja stom dat ze zo kortaf zijn, maar dan doen we toch lekker een pret echo, is nog veel leuker ook. Vind zo'n 20-weken echo toch best spannend, gaat toch echt ook wel over medische dingen!
    Gelukkig dat je veilig bij je ouders bent aangekomen!

zeehondje: als ik t hartje niet kan vinden, dan blijf ik maar zoeken en zoeken, alsof ik mezelf even gerust moet stellen, dus snap wel dat je t nog niet durft. Ze raden het pas aan vanaf een week of 14/15...
    biefstukje mag als je m helemaal doorbakt :)

mariel: lekker he, zo'n weekje weg :)
    en gefeliciteerd met je mijlpaal!

bijzonder: ja denk ook dat het gewoon lekker rondzwemt en dat geduw niet leuk vindt... zoiets...

wij hebben lekker gebakken aardappels met sla en een kipschnitzel op. Heerlijk, vind ik zo lekker zomers!
    moet nog van alles doen, maar heb echt geen zin, bah...

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

stond ook aardig wat file in het zuiden van het land volgens mij toch??
    maar goed dat je over gekomen bent! alleen 2,5 is wel lang ja

hoe lang rijdt je er gemiddeld op?

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nou, een doorbakken biefstukje vind ik niet zo lekker.

Onze gyn zei dat de 20 wejen echo zo'n 20 minuten duurt. Verder weet ik dat het niet in het ziekenhuis zelf is, maar wel door een gyn wordt gedaan.

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    bij ons zeiden ze ongeveer 30 minuten, mits alles goed is, als ze iets aantreffen duurt het langer. Moet je dus wel enigszins rekening mee houden.
    Bij ons zeiden ze al bij die eerste echo zo expliciet dat we goed moesten weten dat het puur medisch was en dat het heel belangrijk is en dus geen pretecho. Dus wij rekenen maar niet op een gezellig kindje kijken echo...

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Snik snik snik om xfactor. Hormonen spelen op, haha.

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!!!

@ Ellenk: Wat gaaf dat je 1 juli gaat trouwen!!! Gefeliciteerd met jullie voornemen! ;)

Verder wel alles gelezen, maar verdraaid weinig onthouden... :)
    Fijne zaterdag allemaal!!! :)

Deel Deze Pagina