@ Worstenbrood, Ik heb me net pas aangemeld hier, omdat ik lang dacht dat ik een november kindje zou krijgen. Na het eerste bezoek bij de verloskundige blijkt ik op 31 oktober uitgerekend te zijn van een tweeling!!! Erg spannend!!! Fijn dat jou vent ook zo top is! @ Princi: Mijn vriend heeft al een zoon van bijna 9, maar zegt te jong te zijn geweest toen. Nu is hij er veel meer mee bezig. Fijn voor mij!!! En misschien helpt het dat ik er twee laat groeien. Ik ben echt zo moe!!! @ Caatje, ik heb Veilig zwanger en vind het wel een goed boek. Maar ben het ook met Princi eens dat het soms een beetje... laat ik zeggen, irri geschreven is... Zelf durf ik juist niet meer zo op het net te kijken, want er staat gewoon teveel op. Kreeg het idee dat ik niets meer mocht eten Dan is zo'n boek toch fijn! Veilig bevallen ga ik niet kopen, want het gaat toch allemaal zo over bevallen van 1 kind. @ is misschien niet veel verschillend, maar toch. Wacht eerst maar eens de afspraak met de Gyneacoloog af!
Verdorie, heel stuk getypt, drukt dochter op het verkeerde knoppie, alles weg :x @ Worst; lekker he zo'n broodbakmachine! Vooral 's morgens idd.. Fijn dat je je wat beter voelt! @ Princi; succes met bijhouden! @ Zeehondje; Leuk he, van die 'is ze of is ze niet'?-blikken Vandaag is het hier halfvastenstoet. Is best groot opgezet altijd. Veeeel wagens, muziek en snoepjes rapen voor de kids. Jur is vrij dus dat is echt luxe, kunnen we met z'n vieren (normaal moet ik altijd in m'n uppie met de kids). We gaan er dus een tof dagje van maken!
Froukje spannend een tweeling!! Dat lijkt me druk, gezellig en bijzonder . En dan ben je zeker een oktobermamma....want tweelingen komen altijd vroeger toch? In veilig bevallen staat geloof ik wel een hoofdstukje over bevallen van een tweeling...misschien iets voor de bieb of zo . Lekker worstenbrood...vers brood....wij hebben hier vanochtend vers worstenbrood .....jippie!
@froukje ow wat leuk een tweeling, zal wel een drukke boel worden straks haha... @female handig alle tekst kwijt haha, ja dat brood is echt lekker en gezond dus ik klaag niet, dacht wel dat vriendlief wekker had gezet om 10 uur en nu is ie nog niet wakker hmmm... brood ligt te loeren naar me haha... @princi, ik heb ook trek in worstenbroodjes haha... lekker smullen voor jullie dus..
Lekker Worst, vers brood. Hier gaan zo de mini afbakbroodjes de oven in. Wat leuk dat je buikfoto's laat maken, doen wij denk ik zelf. Female, veel plezier vandaag. Leuk dat je met z'n vieren kan deze keer. Over dat boek, ik heb nog helemaal geen boeken. Lees inderdaad veel op internet en laatst in de boekhandel wist ik echt niet welke ik moest kopen.
hihi geen afkorting maar afgeleid van die flippo die dat programma doet in de VS waar ze die prefab huizen neerplanten voor gezinnen die bijna geen huis meer hebben. Omdat we zeker weten dat onze flippo zeker geen Ty (zeg Taai op z'n twents) zal heten hebben we dat als werknaam gekozen En natuurlijk omdat het een taaitje moet zijn en blijven plakken ntuurlijk. DAt boek, mijn vriendin heeft aangeraden het niet te lezen. Zij werd er ook echt tegendraads van. Ze wilde op een gegeven moment echt dingen doen die volgens haar niet mocht. Hahahaha! Ik kan er ook slecht tegen als boeken op zo'n manier zijn geschreven dus ik ga er ook maar niet aan beginnen. Heb het boek zwanger van ouders van nu en dat is wel een mooi en informatief boek. Ik ga zo trouwens aan de croissantjes. MMMMmmmm eitje erbij. Zondagontbijt rules!
hey meiden hier lekker pas om 10.15 nuit bed zoon wou uitslapen en we moeten toch weg vanmiddag gaan eten bij vrienden en gister ook lekker uit eten geweest mis de zon zeg .. bah wat jammer van het weer heb bijgelezen maar mijn tosit is klaar die ga ik snel opeten voordat hij koud is ... tot straks !!
Zo, door het lekkere weer van gisteren hier even niet geweest. Heerlijk genoten van de zon op het terras. Goed ingesmeerd, dat wel. Mijn sproetjes komen mooi naar voren maar gelukkig geen last van zwangerschapsmasker. Emma: jammer inderdaad dat het weer nu zoveel minder is... maarja, helaas doe je er weinig aan. Bijzonder: super mooie buik! Ik maak over 2 weken weer een foto, dus elke maand. Merk nu al weer flink gegroeit te zijn. Over het boek 'veilig zwanger', ik vind het een prima boek eigenlijk. leuk en makkelijk om te lezen. Overzichtelijk. en voor elk boek en alle informatie geldt denk ik dat je je niet gek moet laten maken. Ik zou hem wel aanraden.
Dag dames, Heb het erg druk gehad de afgelopen dagen en dus niet gelezen en gereageerd, mijn excuses! @Bijzonder: mooie buikfoto's! Echt een zwangerschapsbuikje. @worst: ik las dat je niet zo lekker was, hopelijk voel je je al wat beter. Vers gebakken brood is in ieder geval heerlijk! Ook leuk dat je buikfoto's laat maken. Wij doen het zelf. @froukje: spannend een tweeling! Dan kun je er inderdaad haast wel zeker van zijn dat je een oktobermama wordt. Overtijd lopen bij een tweeling laten ze volgens mij niet eens toe. @female: veel plezier met je gezinnetje! @ de boeken: ik heb ze niet gelezen, dus geen mening! Ik heb vast nog meer gelezen, maar kan me het niet meer herinneren. Fijne zondag allemaal!
@Froukje23: Dank je wel voor je reactie! Ik ben het wel met je eens wat internet betreft. Soms kan het zo tegenstrijdig zijn! Het lijkt mij erg prettig om een boek te hebben dat als naslagwerk kan functioneren! @Fleurop: Bedankt voor je reactie. Goeie tip! Je moet je inderdaad ook niet te gek laten maken. Bovendien heb ik altijd mijn nichtje ook nog, die me goeie tips kan geven én jullie hier op het forum!!! Ik ga de boeken nu bestellen (wat is Bol.com toch ideaal, levert ook in Spanje! ), dus over een tijdje kan ik hier ook mijn mening over geven! De MotoGP is helaas een beetje in het water gevallen. De wedstrijden gingen gewoon door, maar als je dat al niet zo boeiend vindt, is dat met regen nóg minder leuk. Maar ja, kan toch mooi zeggen dat ik de MotoGP life gezien heb! Liefs, Caatje
Hey dames! Even niet hier geweest, zat in het zuiden bij mijn familie. Wat een mooi weer was het daar in Maastricht Lees morgen wel bij, fijne avond nog allemaal! Meer over mijn vergeetachtigheid: http://isgoedlieverdwatjijwilt.blogspot.com
Hoi allemaal Terug van een super leuk weekend in Zeeland. Kan ook niet anders met dat mooie weer! Helaas nu weer onzekerheid want gisterenavond en vanavond paar druppels bloed verloren. Ik kan hier toch slecht tegen en ben van plan morgen de verloskundige te bellen... Heb even snel gelezen, pak de draad met reageren hier weer op..
Goedemorgen meiden !! zo ik ben voor mijn doen vroeg op de uk van mijn vriendin komt vandaag weer .. laatste keer voorlopig haar vader heeft zijn laatste chemo !! super dus hoop dat de zon gaat schijnen kunnen de kids lekker naar buiten om te spelen ..
Bijzonder, mooie buikfoto's!!! Mijn broek wil niet meer dicht, nouja wil wel maar dan zit ie veels te strak Worst, hoe gaat ie met je? Over boeken, ik heb wel 1 van die 2 gelezen. Dacht die van veilig zwanger zijn. Maar moet eerlijk zeggen dat er weinig is blijven hangen, vond het wel leuk om te lezen maar heb zeker niet alles gelezen.
Lieke, dat is schrikken!! Hoe is het vandaag? Emma, wat super voor de vader van je vriendin! Tis zo'n rot ziekte!!!
Goedemorgen!! Vandaag opruimen en schoonmaken in ons huis, de schilder lakt de laatse dingen af vandaag! kunnen we eindelijk weer thuis gaan wonen woensdag of donderdag heb k ook weer wat meer tijd om hiero te lezen en klessebesse Lieke; goed dat je je vk gaat bellen.. Natuurlijk schrikken als je bloed verliest!!! hoop dat t al gestopt is! Bijzonder; buikkie jij groeit ook lekker hard! emma; gezellig de uk erbij de reden alleen een stuk minder, gelukkig laatste chemo! zal wel een flinke opluchting zijn voor je vriendin caatje; fijn dat t met jouw vader ook een stuk beter gaat! ik ben vandaag jarig (vier t nooit) maar heb geen tijd om dr bij stil te staan.. Donderdagavond komt iedereen thuis kijken bij ons.. Dan maar meteen even een taart regelen . tjeee 24 alweer hahah
Goodmorning! @ Worst; en, je verse brood nog kunnen laten liggen tot ie wakker was?! @ Ellen; dankje voor je uitleg, nu is 't me een stuk duidelijker @ Bijzonder! Wauw! Wat een verschil! Mooi hoor! Heel mooie vorm ook. @ Emma; lekker veel uit geweest. Gezellig gehad gister? @ Fleurop; ja dat moet nu eigenlijk wel he, insmeren. Heb dat spul niet eens in huis . Maar eens halen vd week. @ Tina; leuk dat je weer ff komt kijken @ Gold; zaterdag was super he! Gister niet zo helaas... @ Lieke; wat vreemd zo ineens. Of was het na toilet, vrijen oid? Ik zou idd even je vk bellen, voor je gerustheid. Stoet was echt een succes. Gelukkig hadden we de meeste regen al gehad voor ie begon. Kindjes hebben écht genoten en natuurlijk veel snoepjes gehamsterd Moet om 10.00 eerst naar de tandarts, gaatje vullen vrees ik, lekker begin van je dag . Daarna Jurgen een beetje verder helpen op zolder. (We hebben een hele grote zolder die we aan het verbouwen zijn tot slaapkamer, dan gaat Kynan daar slapen en de baby op Kynan z'n kamer. = nog heeeel veel werk) En mss ook nog de weekboodschappen. Druk daggie dus...