Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Bloemencorso + verjaardagsfeestje gehad ... ben uitgeteld... :)

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hier middag en avond bij schoonpa geweest, lekker gefondued.

Vandaag weer aan de poets !

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    goedemorgen,
    poetse vandaag

Hyves
    voor de mijn die een hyves heben. Je kunt daar een babyboek bijhouden.

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @bijzonder veel plezier met poetsen ;).

@lolly, wat een leuk idee zit te wachten op vriendlief tot hij wakker word dus ga mooi iets in elkaar knutselen, heb hem alleen voor hem open gezet.. Als het niets is gaat ie ook weer weg hoor haha. Maar thx voor de tip.

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @lolly ik heb hem weer verwijderd haha... Vind het wel een leuk ding maar ik moet teveel bijhouden om het leuk te houden..

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!!

Geniet lekker van de zondag!!! :D
    Wij gaan zo naar verjaardag en dan eind van de middag weer één :D :)
    Tot morgen dus.... ;)

7. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goede morgen!

Bedankt voor alle lieve berichtjes! Ja, het ís vervelend, maar geloof me, het is ook goed. Mijn vriend heeft zelfs een paar maanden geleden al eens gezegd "zou ik niet erg vinden als ze dat ook bij mij doen" (gebeurt al een hele tijd heel veel in zijn bedrijf, eigenaar is bijna bankroet).

Dus geloof me, het IS POSITIEF! We hebben het geluk dat we het financieel best redelijk hebben, dus zijn ontslag is zéker niet direct reden voor zorgen. Dáárom kunnen we het nu dus ook zo positief nemen en kan hij zich richten op studies die hij wil doen en een baan zoeken, die hij wel leuk vindt.

Nu is de banenmarkt dus echt slecht in, vooral Zuid, Spanje. Maar ook hier hebben we weer een beetje geluk, daar de schoonbroer van mijn lief (de aanstaande van zijn zus dus) een uitzendbureau heeft. Die hebben we natuurlijk gelijk op de hoogte gesteld en zodra er ook maar iets in zijn tak beschikbaar komt (IT) denken ze aan Edu. :)

Vond het wel een leuke vraag van Mariel, of ze hem zomaar mógen ontslaan. Nee, officieel niet, maar er gebeuren hier in Zuid Spanje wel meer dingen die eigenlijk niet door de beugel kunnen. Dat was vóór de crisis al zo, maar dóór de crisis is het bedrijven alleen maar gemakkelijker gemaakt.

Net als bij Princi's man, is ook Edu vanwege "economische redenen" ontslagen. Met een goeie oprotpremie kunnen ze dat dan gewoon voor dezelfde dag nog doen.

Maar goed, wij nemen het dus echt heel positief! Geen financiele zorgen hier, dus dat is prettig. :D Helemaal daar er dus ook geen extra stress voor mij is. :D Was wel schattig, want mijn lief vond het moeilijker het mij te vertellen (met zorg voor de baby uiteraard), dan dat het überhaupt gebeurd was. ;) :D

Ik heb gisteren een druk, maar heerlijk dagje gehad. Heerlijk weer, hoewel wel veel te veel wind. We hebben weer last van de levante, een oostenwind die warmte uit Afrika brengt en dus behoorlijk onaangenaam is.

Maar de groep was tevreden en hebben zelfs nog een beetje fooi achtergelaten! ;) :D Altijd leuk!

Vandaag een lekker dagje niets. Nou ja, IK BEN 12 WEKEN ZWANGER! Dat is een super mooie mijlpaal, dus ik denk dat we wel lekker ff samen een hapje gaan eten vanmiddag. :D Wat later op de dag een koffie afspraak met een vriendin, dus dat is ook gezellig.

Fijne zondag gewenst!!! Oh, enne... Sorry weer voor de enorme lap tekst... :) ;) Als ik eenmaal begin, weet ik gewoon niet van ophouden... ;)

Liefs,
    Caroline

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    hier net uit bed, ben echt uitgeteld. En de mannen zijn alweer 2 uur bezig met de badkamer, respect hoor.
    Maar mijn baby moet groeien, dus ik mag zo weinig doen als ik wil, wat een lieverds :)

Caatje gefeliciteerd met je 12 weken!! Goed he?!!

verder zal ik hier wel weinig te vinden zijn vandaag, maar ach, het was toch rustig ;)

9. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Caatje: Gefeliciteerd met de 12 weken !! En fijn dat jullie gewoon lekker kunnen genieten zonder financiele stress, dat is een hele opluchting.

Gisteren lekker even de markt op geweest, en op terrasje gezeten. En heerlijk sla, met gebakken krieltjes en gordon blue gegeten :D jammie jammie. Daarna hebben manlief en onze beste vriend bij de italiaan ijs gehaald, ik had 5 :$ bolletjes maar zooooo lekker !!! Hoefde de rest van de avond helemaal niets meer hahaha

Vandaag doe ik erg weinig, zit nu lekker aan de cappuccino achter de laptop op de bank in het zonnetje.... wat wil een mens nog meer :)

fijne dag meiden !

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Caatje: Ik had nog niet gereageerd. Wat vervelend zeg. Gelukkig zien jullie het wel positief en dat is heel goed ! Het scheelt een hoop dat jullie financieel niet krap zitten, gelukkig maar ! Ik hoop dat hij snel een leuk baantje heeft! En euh, gefeliciteerd met de mijlpaal 12 weken !!!!

Hier vandaag 14 weken, jeeeej !
    Voel me steeds beter, niet meer misselijk, minder moe. Ben duidelijk in het 2e trimester gekomen. Daar is vriendlief ook blij mee ;)
    Hier nog even mijn buikenfoto, met een nieuwe van vandaag.

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Bijzonder: mooi buikje hoor !! En fijn dat je meer energie hebt, lekker van genieten !

12. AnnetB

AnnetB Nieuw lid

12 apr 2011
    1
    0
    0
    Hoi hoi,

Mag ik ook mee kletsen met jullie?
    Zal me een netjes voorstellen.
    Ik ben Annet en 32 jaar, ben moeder van 3 kinderen en totaal onverwacht zwanger geworden van de 4e, was even een schok maar zeer welkom, ik ben 18 oktober uitgerekend.

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Annet: Welkom en gefeliciteerd !

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @bijzonder.. Wow mooi buikje hoor :) ( hier lijkt het wel of het minder word :( ).

@caatje gefeliciteerd met je 12 weken :D

@AnnetB Welkom en gefeliciteerd met je 4e zwangerschap. Hoop dat je het hier gezellig zult vinden..

Hier lekker de douche in en daarna na de verjaardag van mijn nichtje:)

Morgen om 8 uur in het ziekenhuis voor de 1e proluton-spuit, ben er best emo van en hoop dat het ook echt gaat werken..
    Hier morgen op 16 weken en joehoee dan nog 4 weken en dan zit ik al op de helft van de zwangerschap..
    Ik kan niet wachten tot ik ons kindje veilig op aarde heb gezet :).

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Worst: Alvast veel succes morgen. Gaat vast helemaal goed komen !

16. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @worst prima toch ;)
    Succes morgen het komt vast goed.

@karine fijne verjaardagen. Tot morgen.

@caatjem gefeliciteerd met deze mijlpaal.

@bijzonder mooie foto's meid.

@annetb gefeliciteed en welkom hier.

Hier vandaag een rustig dagje. Morgen werken van 7.00 tot 15.30 en de rest van de week lekker vrij.

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemiddag

hier de tuin aan het zomerklaarmaken !!
    druk druk dus en tim bezig houden ..

worst alvast succes morgen met je spuit !! en dat gaat ook echt werken !! maar het is even spannend allemaal...
    laat maar weten hoe het was he !

caatje van harte me je 12 weken .. en zo te lezen komt het helemaal goed bij jullie

lolly wow lekker nog 1 dag werken en dan weekeind ! dat doe je goed !

annet van harte welkom en nog van harte gefeliciteerd !
    gaat het goed met je ? ben je er nog maar net achter of al langer ??

bijzonder wat een prachtig buikkie !! mooi hoor en nog zo mooi bescheiden !!

zo ga weer verder !!

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Ja, dat komt zéker wel helemaal goed bij ons. :D

Bedankt voor alle felicitaties met onze 12 weken mijlpaal! :D Even een vraagje wat dat betreft: ze zeggen altijd dat de eerste 3 maanden kritiek zijn, maar in zwangerschapstermen hebben we het dan juist weer over de 12 weken. Wat moet ik nu aanhouden?

Bij ons zit er nog precies een week tussen. Volgende week vieren we onze 3 maanden mijlpaal. :D lol Ach, gewoon twee vieringen! ;) :cool:

Wij gaan nu lekker uit eten, heb super veel zin in een goede salade, dus we gaan weer naar ons favo restaurantje waar ze die echt heerlijke hebben! :D:D:D

Daarna dus met een vriendin afgesproken voor een kopje "koffie". Ik neem dan waarschijnlijk een lekkere batido (een shake die je van alle beschikbare ijssmaken kan krijgen). Mmmmmmmmmmm! :)

@AnnetB: Welkom bij de oktober mama's en hartelijk gefeliciteerd met je, maar liefst 4e, zwangerschap!!! Wauw zeg!

@Bijzonder: Hele mooie buikfoto's! Vind de mijne nog steeds niet mooi. Ben stiekem toch wel een beetje jaloers op al die mooie foto's van die mooie, voorheen, slanke lijfjes! Tja, nog even geduld voor mij dus, tot het echt zichtbaar is...

@Emma: Ben jij nog steeds aan het carnavallen??? ;) :p

Liefs,
    Caroline

19. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Ik ben weer terug van n familieweekend!
    Alles bijgelezen maar niets onthouden.. Ben supermoe, lig lekker met de kleine op bed :D

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Ansz: Slaap lekker :)
    Caatje: Jeetje krijg helemaal trek van jouw verhaal... hihihi geniet er lekker van !

Hier even lekker een paar uurtjes voor mezelf... net gestofzuigt en gedweild en nu ga ik zo lekker uitgebreid in bad met een boekje en een groot glas koude cola ! Zin in !

Deel Deze Pagina