Bijzonder: mooie buik! Ik plaats morgen mijn rijtje. Heb alleen wel het gevoel dat ik wat stilsta nu ofzo. Caatje: 12 weken! Jeeej! Dat is altijd erg fijn Verder hier een rustig weekend gehad. Van mijn vriends oma cadeautjes gehad. Super lief. Een knuffeltje en een handdoek waar je je baby lekker in kan wikkelen. Erg leuk! Verder hier weinig nieuws. Morgen weer aan het werk!
@byzonder: mooi buikje, en al goed aan het groeien op de foto's te zien! @caatje: fijn dat jullie het dan wel kunnen redden ondanks dat je man (of was het vriend?) even zonder werk zit. @anz: leuk familieweekend gehad? @mariel: ooooh, heerlijk, een bad. we hebben ons bad sinds vorig jaar niet meer. was eind 2009 net voor kerst enorm aan het vriezen geweest, met een flinke wind op die kant van het huis, en toen was er een leiding kapot gevroren. dus het spul was nooit geisoleerd geweest! hebben dus maar gelijk de hele badkamer aan gepakt, en een douche ipv een bad genomen. maar achteraf toch wel beetje spijt. zat er altijd zo'n 3x per week in..... vandaag ff wat geshopt. een 3 kwart positiebroek en een grijze linnen positie broek bij miss etam voor 50 euro en een positie shirt. oja, en nieuwe birkenstock slippers... de mijne waren alweer helemaal op.
ow dames ik moet het toch effe kwijt hoor... Hormonsters beginnen ook te werken en internet klapte er net weer uit en ik flipte zowat uit de pan hier.. Ben zo zenuwachtig voor morgenvroeg en sta echt op klappen, ik probeer niet te huilen maar vind het echt heel moeilijk.. Ik heb zo angst voor spuiten en begin nu te beseffen dat ik vanaf morgen elke week moet .. En dit alles voor het goede doel.. Heel raar gevoel in mijn maag/buik.. En ja de tranen vloeien inmiddels.. Ik ga hier afsluiten.. Slaap lekker voor iedereen...
Oh Worstebrood, gewoon lekker huilen en er aan toegeven! Echt dat helpt. Dan kun je je daarna vaak beter overheen zetten. Tenminste dat helpt mij dan. En ik heb ook echt angst voor bijv bloedprikken maar het went voor mij wel...het wordt steeds iets minder erg. Ik hoop voor jou ook. Ik zal aan je denken! Sjoon, oeh ja...kan me voorstellen dat je je bad toch wel een beetje mist....maar lekker warm douchen is gelukkig ook heerlijk . Wat een mooie dunne buikjes allemaal zeg. Poeh hé!
Ooooh Worst! Probeer je niet al te druk te maken, meis! Hoop dat het allemaal mee zal vallen. Leef met je mee... *knuff* Hier een relaxt middagje gehad. Heerlijk gegeten en daarna twee superlekkere shakes gehad: de eerste "menta-choc" (soort after eight), de tweede "turrón" (Spaanse delicatesse, soort noga). Verrukkelijk! Was ook erg gezellig met die vriendin. Nu lekker verder aan het bankhangen, zitten afleveringen van "How I Met Your Mother" te kijken, helemaal geweldig! Ga er nu nog eentje kijken en dan naar bed. Morgen weer vroeg dag. Wel apart, eerste dag dat m'n lief echt thuis is. Toch wel raar hoor! Enne Sjoon: Mijn lief is mijn vriend, maar zie 'm ook als mijn man hoor. Wij zijn niet getrouwd daar 1. het niet zo heel belangrijk voor ons is en 2. het ook wel ingewikkeld is met familie in 2 verschillende landen. Dus we vinden het wel prima zo. Willen dus wel een geregistreerd partnerschap aangaan vanwege de kleine, maar vroeg me nu af of je na een geregistreerd partnerschap in de toekomst toch nog kan trouwen. Weet iemand dat? Liefs, Caroline
volgens mij kan dat wel. want een vriendin van me gaat in juni ook geregistreerd partnerschap aan, en ze willen straks als ze wat meer geld hebben ook gaan trouwen.
caatje: je kan nog trouwen na geregistreerd partnerschap, heeft een vriendin van me ook gedaan. worst: heel veel succes vandaag en probeer je niet te druk te maken!!! Waarom moet je elke week een spuit? Heb dat even gemist, sorry. verder kan ik even niet iedereen volgen hoor, heb het erg druk gehad en er is hier weer flink gekletst! De badkamer is nog niet af, de mannen wilden graag dat het goed werd en dus niet te snel afgeraffeld en daar hebben ze gelijk in. Zelf gisteren nog even 8 tegels geplakt, maar daarna zijn we lekker naar bed gegaan. Weekje werken en met de pasen weer aan de slag.
Goedemorgen! Mooie buikfoto's Fleurop! @Worst: Ik wens je veel sterkte voor vandaag en duim voor je dat het hartstikke mee zal vallen! Ik ben nu weer naar mijn werk, echt geen zin! Dit kantoorbaantje is dus totaal niets voor mij en ik merk dat ik er heel veel tegenzin voor voel. Erg vervelend. Het is dus een nieuw bedrijf (nou ja, nieuwe tak van een bestaand bedrijf) en dat geeft ook nog een beetje (te veel) stress. Niet fijn... Weet niet hoe lang ik hiermee door kan en wil gaan... Pffffffffffff... Nou ja, over 4 uurtjes ben ik weer thuis. Gisteren is hier trouwens de Semana Santa begonnen. De heilige week voor Pasen. Dat is toch altijd heel erg indrukwekkend. Ik zal daar later (vandaag of in ieder geval deze week) wat meer over schrijven, als jullie het leuk vinden daar iets over te leren. Tot snel weer! Liefs, Caroline
Dag dames! Ik zwaai even, vandaag een hele drukke dag en bijna niet op mijn plek. Vanmorgen vergadering (notuleren) dan 2 uurtjes tijd om het uit te werken en vanmiddag intake nieuwe deelnemers. Vanavond naar het paard en morgen is vriendlief ook vrij dus ook weinig tijd. Worst, heel veel sterkte meid!!! Dikke knuffel!
Goeiemorgen ! Bedankt voor de reacties op mijn buikfoto. Vandaag en morgen lekker vrij. Dan wo, do, za, zo en maandag werken. Het hele weekend en beide paasdagen dus, bah helemaal geen zin in! @ Annetb: Welkom, leuk zeg een 4e kindje! @ Worst: Je buikje kan wel iets minder worden nu doordat je darmen wat rustiger worden misschien. Jeej, 16 weken vandaag meid! Je hebt je spuit nu al gehad, hoop dat het is meegevallen. Emo zijn mag hoor, niks opkroppen! Het is ook allemaal niet niks! @ Lolly: Werkse, lekker hoor de hele week vrij verder! @ Emma: Leuk in de tuin werken, ik moet ook weer even wat plantjes halen. @ Caatje; De kans op een miskraam is kleiner na de 12 weken grens. Slanke lijfjes? Hihi.. ik heb altijd een buik gehad hoor ! Ben zeker niet slank! @ anz: Wat leuk een familieweekend, wat hebben jullie gedaan? @ Fleurop; Wat lief van je vriends oma! @ Sjoon: Ohh shoppen altijd leuk. Birkenstocks lopen heerlijk, ik heb 2 kleuren! @ Worst: Oh meid toch, komt wel goed elke week, wij slepen je er wel doorheen ! Hou je niet groot. @ Caatje: Geen idee hoe dat werkt, wij moeten de kleine erkennen omdat we nog niet getrouwd zijn. Wil graag trouwen, maar wil wachten tot de kids wat groter zijn. Ik hoop over een jaartje of 2 of 3. Lekker klein met alleen de familieleden die ik lief vind en mijn beste collega's en vrienden. @ Fleurop: Heel mooi en duidelijk verschil !
Worst; succes vandaag! Het is voor t goede doel meid!! Bijzonder; familieweekend was leuk vrijdagavond lekker uit eten geweest.. Geslapen in n B&B. Zaterdag op een boot door de grachten van amsterdam een Bob Ross schildercursus gehad haha hebben nu allemaal een schilderijtje thuis, erg leuk! Savonds een kookworkshop in koog aan de zaan.. Eerst koken daarna lekker met zn alle happen en weer geslapen in t B&B.. Zondagochtend nog twee uur op n bootje door de rijp gevaren.. Heerlijk zonnetje gehad was wel gesloopt toen k thuiskwam! Heb ook lekker nog n uurtje geslapen! Wij hebben inmiddels ook wereldkundig gemaakt dat cenn een broertje krijgt!!!
worst meis hoe is het gegaan ?? hier een huilende tim hij wil zelf de trap niet af ... zit al een half uur boven aan de trap te mopperen en nep huilen en nu wordt het menus !! hij loopt er elke dag af dus kan het makkelijk .. leuk hoor dat uitproberen .. maar aangezien ik last heb van mijn rug wil ik dat hij het zelf doet fijn begin van de dag !!
Morning ladies, Even snel vanaf mijn werk Sjoon: Goh wat een toestand met je badkamer zeg... wij gaan in juni de badkamer verbouwen en hebben er ook over nagedacht om het bad eruit te halen, maar dat gaan we toch maar niet doen... zijn ook bang dat we spijt krijgen. Lekker geshopt joh ! Altijd leuk ! Worst: Ach meisje toch, kom maar lekker hier uithuilen hoor ! Daar zijn we voor ! Heel veel succes vandaag ! (mis een knuffel smiley) Caatje: Is ook niet leuk als je het niet naar je zin hebt op je werk, ik ga ook met een beetje dubbel gevoel naar mijn nieuwe baan ( ik werk hier sinds 1 febr. ) Maar als je er teveel stress van krijgt dan moet je wel goed op jezelf letten hoor stress is niet goed voor de kleine puk ! En ik vind het erg leuk om te lezen over de gebruiken rondom Pasen. Bijzonder: Bah dat je met Pasen moet werken zeg, wat voor werk doe je eigenlijk (heb je waarschijnlijk al verteld maar ben het even kwijt) Ansz: wat leuk dat je een Bob Ross schildercurcus hebt gedaan, kan dat in Adam ? Vanmiddag afspraak bij huisarts gemaakt, heb toch nog steeds erg veel last van mijn hooikoorts en daardoor krijg ik ook meer last van mijn astma... dit ga ik geen weken/maanden volhouden dus hoop dat hij er wat aan kan doen... Verder weer eerste dagje aan het werk na mijn mini-vakantie had echt geen zin vanmorgen... maar nu ik er eenmaal ben gaat het wel weer... ach volgende week weer lekker kort weekje door Pasen hahaha Fijne dag meiden !
@ Mariel; Wat een leuk handschrift Ik werk bij de recherche. Oei hooikoorts lijkt me echt vervelend. Hopelijk kun je er iets voor krijgen.
hahaha weet ook niet hoe ik dat deed, maakte eerste tekstje in kladblok en daarna plakte ik het hierin en toen kreeg ik dit handschrift... vond het ook wel leuk . Oh je recherche, had je inderdaad al verteld sorry... Wel een ontzettend leuke baan lijkt me !