goedemorgen hier op de fiets boodschappen gaan doen lees overal dat dat goed is voor je bekken .. wat is het ZALIG buiten zeg ! ga zo de kast van zoon eens uitzoeken op zomerkleding en winter .. hij is nog even naar de peuterspeelzaal .. straks lekker in de tuin .. wat een weer ! alleen zijn ze de weg opnieuw aan het asfalteren .. wat een herrie hier ..nouja is maar 1 dag ! morgen werken en dan zalig WEEKEIND woehoeeeee hier ook de moesserende alcoholvrije wijn net als mariel en erg lekker !! en man brengt vanvond alle 2 de alcolholvrije rosebiertjes mee kan ik die ook eens testen ... zo komen we de zomer wel door !!
hallo allemaal, Gossiepossie wat veel weer bijlezen Nog even over zh etc. Ik heb helemaal niet het gevoel dat wij hier achterlopen. En ik heb helaas toch veel streek en academische ziekenhuizen van binnen mogen bewonderen. En ook dat je pijn moet lijden... Nou en hier in de achterhoek kun je gewoon vragen om pijnbestrijding hoor. En dan krijg je het. Je kunt het zelfs al van te voren aangeven. No problemo. Dus dat zal dan vast ook wel in de rest van het land zo zijn! Wellicht ligt het meer in onze mentaliteit van doe maar gewoon en zeker niet te moeilijk....? kweenie.. Ik heb ook iets gehoord over een 30 weken echo. Volgens mij komt het door de baby sterfte hier. Omdat er na de 20wk echo geen echte onderzoeken meer gedaan worden, worden sommige complicaties niet op tijd voorzien ofzo. Maar het fijne weet ik er ook niet van. Heerlijk iedereen heeft het al weer over vakantie. Mmmm dat komt ook door het weer denk ik. Wij gaan in mei naar familie in Zwitserland en dat zal het wel zijn denk ik. Normaal gingen we altijd in september maar dat lijkt me nu niet echt een goed plan hihi raar... Wel heb ik afgesproken per juli elke woensdag vrij te hebben. Omdat ik toch mijn vakantiedagen niet allemaal op kan maken. Gisteren nog ff Ty's hartslag geluisterd. Hij is langzaam aan aan een opmars naar boven bezig Dus straks verdwijnt ie in het dikke gedeelte van mijn buik Nou iedereen die moet werken, werk ze en alle anderen geniet van weer een heerlijke dag. Gelukkig heb ik vrijdag vrij. Liefs
ik meld me hier aan.. ben 6 oktober uitgeteld,20jaar en zwanger van ons eerste kindje. woon samen en ben verloofd ik heb nu niet zo veel tijd,maar meld me een dezer dagen om wat meer te vertellen! grtjes muisjeee
@Female: Ah, die ken ik (nog) niet. Weet je toevallig ook vanuit welk land die wijn afkomstig is? Ik ben ook een echte wijndrinker. Ben dus heel benieuwd hoe die alcohol vrije gaat smaken! Ik ga het 2e pakket van deze pagina bestellen: Starter Pack: Pack para empezar: vinos sin alcohol, wines without alcohol, zie bijgevoegde foto (het eerste pakket heeft namelijk nog 0,5 procent alcohol, het tweede is echt geheel alcoholvrij). @Fleurop: Ja, dat is inderdaad wel een geruststelling. Veel Spanjaarden hier zijn tegen de privé kliniek, want als er echt iets mis zou gaan zou je als nog naar het ziekenhuis moeten. Ik vind dat geen probleem. Zeg dan ook altijd dat het in Nederland heel gewoon is om thuis te bevallen (min of meer vergelijkbaar). Dan schrikken ze zich helemaal een ongeluk! Hahaha, maffe Spanjolen! @Emma: Lekker zeg op de fiets. Daar heb ik hier ook zo om moeten lachen, want velen hier vinden nu echt dat ik NIET MEER moet fietsen. De reden? Omdat als je zou vallen, dat heel schadelijk zal zijn!!! Zeg ik: ik fiets al sinds ik een innieminie ukkiepukkie ben, ben in totaal één keer gevallen (was toen een jaar of 12). Omdat ik nu zwanger ben, ben ik het heus niet ineens verleerd om te fietsen hoor! Blijven toch af en toe maar rare mensen, die Spanjaarden hahahaha! @muisjeee: Hartelijk welkom bij de oktober mama's en gefeliciteerd met je zwangerschap!!! En natuurlijk ook met je voorgenomen huwelijk! Nou, wij hebben net heerlijk buiten de deur ontbeten. Het heeft vanmorgen geregend, maar nu is het gelukkig weer droog. Hopelijk blijft het zo. Gisteren is er geen enkele paso vertrokken vanwege de regen. Dat is toch best zonde. Over een kwartiertje gaan wij die vriendin van ons ophalen en dan dus gezellig op weg naar Gibraltar! Ben later vanmiddag weer thuis! Liefs, Caroline
ellen je mag er elk moment van de dag van genieten whahaha da's dan weer een voordeel van alcoholvrij !! leuk het die angel sound .. uk dook elke keer weg gister en als ik hem had .. schop .. en weg .. haha pestkont dat het nu al is caatje krijg dorst van jouw foto mmmmm ziet er al lekker uit joh .. en ja ik heb al een 8 mnd buik maar ik fiets gewoon hoor .. zelfs al ligt hier de weg open .. wel super lief dat ze in spanje zo meeleven maar het is wel op het "betuttelende" af he .. als je zelf zo niet bent best irrie volgensmij !! veel plezier vanmiddag muisjee van harte welkom en nog gefeliciteerd !! alles goed met je ?? mariel ik hou ook echt van een lekker glas wijn hoor ... kan ook makkelijk zonder maar tja het is toch leuk om een beetje mee te doen voor je gevoel ! rose bier is ook lekker .. ben erg benieuwd hoop dat man ze bij heeft dan laat ik het weten maar zal wel van het weekeind worden dat ik ze op drink .. of niet haha lekker in de tuin vanavond !!
Caatje: Wat grappig dat de Spanjaarden zo betuttelend zijn, hahaha zijn fietsen natuurlijk niet zo gewend als wij Hollanders Emma: Ik hou ook echt van een goed glas wijn en zomers een heerlijk slobber rosétje kan ik ook zeer waarderen maar ik moet zeggen dat gelukkig het alcoholvrije aanbod steeds groter wordt. Die biertjes staan bij mij al koud te wachten op het juiste moment hahaha Alweer half 2 pfff time flies ! Nog een uurtje en dan is de werkdag alweer voorbij ! joepie de poepie !
die rose bier van bavaria vind ik wel te drinken, en dat witbier vond ik al heel lekker! heb er ook een paar koud staan hier! @goldduke: dit vergeten, dat vergeten... ik moest er wel even om lachen! je had het leuk in je berichtje gezet! @muisje: welkom! en gefeliciteerd natuurlijk! ik denk dat we wel naar zuid frankrijk gaan. de kans op mooi weer is natuurlijk wel groter dan in nederland of noord frankrijk (of de kust gebieden daar) maar dan moet ik natuurlijk wel mijn vakantie nog op mogen nemen voor mijn verlof begint!
Ik vind de Wiekcse Witte en Rose 0,0 het lekkerst! Ben een echte wijndrinker, maar die alocoholvrije wijn vind ik niets (misschien toch eens een andere proberen, maar die vini vidi ofzo vond ik echt niets aan). Even tussendoor hoor. Nu druk op mijn werk en vanavond naar de Matthesu passion!
Maedra: Veel plezier ! Wel een lange zit volgens mij de Mattheus Passion toch ? Lijkt me wel erg mooi ! Nou nog even gauw wat laatste dingetjes afhandelen hier en dan gauw het zonnetje in !
goldduke: ik ben ook steeds alles kwijt, echt zwaar irritant. Ik ben namelijk normaal gesproken een heel netjes en georganiseerd iemand, vooral met belangrijke spulletjes en de administratie. En nu gaat dus alles steeds mis female: hier geen facebook (en ook geen twitter). vond hyves al hip genoeg, heb verder niet zo'n zin om met al die hypes mee te lopen. Soms wens ik 100 jaar geleden geboren te zijn zonder al die onzinnige extra's Lekker voor een groot gezin en diertjes zorgen en that's it. Al is dat natuurlijk ook niet al te makkelijk geweest toen misschien moeten wij ook maar naar Belgie komen, is niet te ver van Dordrecht en dus betaalbaarder. Brabant is ook een richting wat we misschien willen, ben alleen zo bang voor de files... @ alcohol vrije wijn/bier: ik kreeg altijd al maagzuur van wijn en bier, dus hoef nu ook echt geen alcohol vrij gedoe... ellenk: ik begeleid wat mensen in de polders en die hebben zo'n mentaliteit van: niet klagen, maar dragen. Echt heel Hollands, ik denk dat het meer daarin zit. Ik heb pixel ook weer eens opgezocht met de angelsound, zat nu zo hoog dat ik 'm snel te pakken had en dat ie niet wegzwom (of hij sliep ofzo)... Was dus weer leuk En een gerust stelling, want ik blijf toch wel wat onzeker. muisje: welkom! Caatje: thuis bevallen is geloof ik ook best Hollands hoor, hoor het niet veel in het buitenland. hier verder weer weinig te melden Geen nieuws is goed nieuws, toch? ohja,, wat is de link van de hyves?? Ik kan het niet vinden!
@sahi: ik geloof dat suuszwanger je toe voegt? als je haar een pb stuurt met je eigen hyves naam, dan stuurt zij jou die link, en dan weet ze ook wie ze accepteerd. volgens mij zat het zo oja over recept (wie was dat ook alweer??) ik houdt me aanbevolen! want ik ben gek op dingetjes proberen!!! dus mag van mij ook gepost worden en anders pb!
Whaaaaa ben gaan shoppen net... kom niet verder dan de hoek om, Barteljorisstraat in en uit, Grote Markt en klaar was ik. Onwijs veel steken in mijn zij... Misschien moet ik meer bewegen? Alcoholvrij bier... er is er maar eentje die ik echt lekker vind: Bitburger, niet zo'n p&slauwe smaak maar een stevig 0,0% biertje uit fles. Ben een geboren en getogen zuid Limburgse en houd van een borrel Gelukkig is er hier in Haarlem 1 kroeg die dat bier heeft Angelsound; ik luister iedere avond heel eventjes, geweldig dat we dat kunnen doen. Sahi, gelukkig zijn we niet alleen, er zijn er meer die vanalles kwijtraken, vergeten etc
Dag dames, Wat een weertje (hoe cliche, maar waar)! Heerlijk! Ben vanmorgen voor het eerst met Marin wezen zwemmen bij de fysio. Ze vond het prachtig @Goldduke: zoooo herkenbaar die vergeetachtigheid! Ik vergeet m'n eigen kont nog eens @muisje: welkom! @alcoholvrije drankjes: ik heb er nog geen geprobeerd....maar dat rosebier klinkt wel errug lekker! @maedra: veel plezier vanavond! @allemaal: fijne avond!
Een hele goedemiddag! @Emma en Mariel: Ja, fietsen is inderdaad ook wel heel Nederlands en dat zijn ze hier niet echt gewend. Als ze hier aan fietsen denken, denken ze aan sport, niet gewoon aan een transportmiddel om van A naar B te gaan, zoals ik 'm gebruik. Het is zeker nogal betuttelend, maar moet bekennen dat ik dat nog niet zo erg vind. Wat ik vooral vervelend vind zijn die mensen die het op zo'n toon zeggen van "ik weet het beter, wat jij doet is echt belachelijk!", daar kan ik niet goed tegen. Laat iedereen in z'n waarde en respecteer dat ze het soms anders doen joh. Maar ja... Meestal gewoon ene oor in andere oor uit laten gaan en er gewoon om lachen. @Sahi: Ja, klopt. Thuisbevallen is héél Nederlands volgens mij. Net als het geslacht niet willen weten en de naam niet willen zeggen. Toch grappig die tradities. Nou, wij hebben echt een heerlijk dagje Gibraltar gehad. Vanmorgen wat regen gehad, maar het is uiteindelijk nog best lekker geweest qua temperatuur. Allemaal lekkere dingetjes gekocht! Ging vooral voor de "mini eggs" (zie foto) Mmmmmm die zijn zo lekker! Klik hier als je de hele verpakking wilt zien. ALCOHOL VRIJE WIJN Vanmorgen heb ik dus die doos alcohol vrije wijn besteld. Ben erg benieuwd, ziet er in ieder geval goed uit en straalt zelfs kwaliteit uit, dus ik heb er een hoge verwachting van. Wel grappig, zijn zojuist in Jerez ook nog ff naar de supermarkt geweest (morgen en overmorgen zijn hier feestdagen, dus dan is alles dicht) en ik vroeg aan de kassa voor de gein of ze ook alcohol vrije wijn hadden. EN JA HOOR! Staan bij de sapjes zei die knul. Ik dus gauw gaan kijken en inderdaad van één merk hebben ze rood en wit. Heb een witte meegenomen, kon 'm niet laten staan: WITTE ALCOHOL VRIJE WIJN IN PLASTIEK FLES (echt waar, humor joh!) VOOR................ 0,74 Hahahahahaha! Tja, die kon ik toch niet laten staan?! Zodra ik 'm geproefd heb, laat ik het weten. Zal niet vandaag zijn, nu geen zin. Liefs, Caroline
Jeetje dames wat gaat het toch hard hier. Ik lees overigens alles hoor maar tegen de tijd dat ik alles gelezen heb ben ik vaak al zo afgepeigerd dat van reageren niet altijd even veel terecht komt dus... Hersens....wat zijn dat?? man man, vorige zwangerschap had ik het nog erger dan nu maar jeeminee. Ik voel af en toe echt een megakluns . teva's...niet charmant maar heeeerlijk verder. Hoewel ik tegenwoordig eerder voor de birckenstocks ga. Thuisbevallen versus ziekenhuis...hmja. Ik wilde de vorige keer graag thuis bevallen maar uiteindelijk toch naar het ziekenhuis omdat de laatste centimeter ontsluiting niet wilde. Ik moet zeggen dat ik toch meer vertrouwen in mijn eigen vk had dan in die van het ziekenhuis. Onze vk aarzelde ook niet om me door te verwijzen naar het ziekenhuis. Nu blijkt overigens dat ze nog steeds niet weten waarom die bevalling moeizaam verliep. Ik moest erg lang wachten op de gyn en na de bevalling erg lang wachten tot ik gehecht werd. Ik bedoel ik snap best dat ze natuurlijk niet altijd per verloskamer een vk en/of gyn beschikbaar kunnen hebben maar zowel voor mij als voor Mara was het een stuk beter geweest waarschijnlijk. Maar goed ik moet nu in het ziekenhuis bevallen daardoor en wordt bij 36 weken doorverwezen. Ach ik wil deze keer ook graag in het ziekenhuis bevallen. We zullen het allemaal wel zien...het kind moet er toch uit . Oja, ik kon idd ook gewoon om pijn bestrijding vragen maar tegen de tijd dat ik dat wilde was het al te laat. Hier krijgen we met 36 weken nog standaard een liggingsecho. Sjoon, ik zou het even overleggen met je vk/gyn. Als alles goed gaat zullen ze best nog laten gaan denk ik. Ik had het vorige keer met 7 maanden wel niet meer gekunt...op vakantie dus... Female, wat heerlijk dat er iemand komt poetsen! Hallo muisje! Ja fietsen....juist heel goed idd als je zwanger bent. Ja tot ik 37 weken zwanger was en ik steeds klunziger werd....maar ja toen zou ik ook niet meer hebben kunnen auto tijden (als ik het toen al had gekund). Oh alcoholvrij rose bier....dat gaat zoeken...dat vind ik denk ik ook wel lekker. Ik drink bijna nooit maar af en toe een portje of een wit biertje. Nu heb ik er soms zo'n zin in....gewoon omdat het niet mag natuurlijk... Ik ben overigens gister weer bij de vk geweest. Alles was goed. Alleen ging Iniminie zich steeds verstoppen voor de angelsound. We hoorden de hele tijd 'woesh' van het wegzwemmen en dan hoorde we mijn hartslag. op een gegeven moment ging ie even goed liggen gelukkig . Oja wij hebben 27 mei 20 wekenecho. Ik heb er nu al zin in.
goedenavond wat een lekker weertje vandaag zeg. Heerlijk in de tuin gezeten. Vanmiddag nog wat bloemetjes gepoot en vanavond de badkamer gepoets. Voor nu even bankhangen en dan lekker naar bed. Truste lady's.
@teva's: ik vind ze ideaal. ook al zijn het niet de mooiste, je hebt ze voor gemak en comfort en ze kunnen natuurlijk het water in. dus is ideaal voor de kinderen! ik verkocht ze het allerliefst van de sandalen aan zowel volwassenen als aan de kinderen toen ik nog in de schoenwinkel werkte. @princi: hier bij de eerste ook graag een thuisbevalling gehad, maar hals over kop naar het zh gemoeten. er kwam geen vooruitgang in met persen, meneertje lag te sterrenkijken @goldduke: zijn de steken in je zij minder geworden? @caatje: jeetje. 0,74 cent dat is idd het proberen waard! ook al smaakt het niet. dadelijk vind je het helemaal super! haha @tina: lekker hoor, even zwemmen. mijn zoontje roept wel 5x per dag dat hij wil zwemmen al sinds we terug zijn van de vakantie in januari. dus we moeten binnenkort echt een keer! @lolly: ik denk dat ik nu goedemorgen tegen jou (en de rest ook natuurlijk) zeg! lekker geslapen? @hier: volgens mij voelde ik gister de kleine uk. 2x zelfs. trouwens ook een goeie film gezien: three days later.