Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    heey meiden!
    hier is t wel lkkr druk he :p hihi,gezelliej!!
    vandaag echo (16 weekjes vandaag) als we geluk hebbe en ons ukkiej ligt goed met de beentjes,kunne we vandaag te horen krijge wat t gaat worde j/m..Oeehh Spannend!!!!!!!!!!! :cool:
    en anders moeten we wachten.
    ik heb sowieso om de 2 weken n echo,wegens n medische verklaring.
    3 miskramen gehad,sterss/verdriet,veel onderzoeken,operatie aan mn baarmoeder-mond om afwijkende cellen weg te halen.daar door kwamen ook de miskramen :( op moment dat ze die hebbe weg gehaald,bleek ik achter af al 2 weken zwanger te zijn geweest,dat hebbe ze niet gezien of na gekeken... :$ ben er met 6 weken achter gekomen.kan nog steeds niet geloven dat t deze keer allemaal goed gaat,goed beweegt op de echo's en n goed kloppend hartje..besef t nog niet zo allemaal.maar we zijn er wel SUPER blij mee!!! :D:D:D

ik was eerst alleen ma te vinden op:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/256535-de-oktober-2011-buikjes.html

ook allemaal oktober mama's..

ik ga me klaar maken voor de echo..:cool:;)

ik laat snel wat wete hoe of wat en of ik t geslacht al weet...:p

Groetjes Muisjeee!!

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

spannend hoor muisje!
    veel plezier bij de echo.

en jeetje wat heb je mbt zwanger worden al veel mee gemaakt als ik dat zo lees.

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Sjee mujsje wat een verhaal !
    Geniet van de echo ..

Sjoon super om het hartje te horen !!

En ik..... Heb een dag vrij ! Tim is bij opa en oma en ik zit nu oo dit moment zalig in de zon te genieten van een cola light ... Oh wat is dit genieten !!

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: heerlijk he?! Ik hoorde het hartje met 11+3, dus dat je het nu kon horen is denk ik een vrij standaard termijn. Echt een leuk gehoor he?!

muisje: jeetje wat een verhaal! Maar nu gaat het helemaal goed komen!

emma: lekker genieten van het weer!

karine: jij ook fijne paasdagen!

princi: zeker raar verhaal, maar het zal allemaal wel...

hier lekker mn zwangerschapsbroek aangedaan, toch wel lekkerder dan een spijkerbroek, ook al heb ik vrij wijde broeken. Ik merk gewoon dat mn buik minder protesteert.
    vriendje heeft een halve dag vandaag, dus die komt zo thuis. En hij neemt MacLunch mee, heel vervelend ;)
    wel nog van alles te doen vanmiddag, maar dat geeft niet :)

5. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Karina: Ik had geen echo maar gewoon controle, en hartje gehoord ! En fijne paasdagen !
    Sjoon: Jij ook een fijn paasweekend ! Leuk joh dat jullie zoontje overal in durft ! We gaan volgende week een keertje naar de kermis, benieuwd of Esmee in de draaimolen gaat.
    Muisjeee: Veel plezier bij de echo ! En duimen dat je het geslacht kan zien !!! Spannend joh !
    Emma: Geniet ervan !
    Sahi: Hier ook gewoon lekker zwangerschapsbroekkie aan hoor, bevalt me prima ! Lekker uitbuiken :D

Gisteren bij vk geweest en alle in orde, ze moest wel heel erg zoeken naar het hartje, Beebje ligt blijkbaar heel diep... volgens mijn man hadden we dat bij Esmee ook hahaha erg maar ik weet het niet meer... Maar goed uit eindelijk hartje gehoort !!! Zo mooi !!!

Vanmorgen vroeg alle boodschappen gedaan, was al best druk dus ben blij dat ik het binnen heb ! Huisje gedaan, alleen nog stofzuigen en mama is klaar voor het weekend !!! :D

Allemaal een fijne Pasen en tot latertjes !

6. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh yeah !! Ook nog 13 weekjes zwanger vandaag !! :D

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    hoi dames

Sorry voor mijn afwezigheid weer maar moet de komende 3 dagen ook nog eens werken... bah.
    Fijne paasdagen allemaal !

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Bijzonder: werkse meis !

Lekker rustig hier vandaag... zitten allemaal lekker in de tuin zeker.

Enjoy !

9. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Je kunt hier goed zien dat het lekker weer is want het is zo rustig. En groot gelijk dames, van genieten! :D
    Ik moet alleen morgen nog werken en dan lekker 5 dagen vrij. Nu al zin in!

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo fleurop dat is lekker !!
    en dan met dit zalig weer ..

mariel geniet je er zelf ook lekker van ??
    hier zeker gedaan !! zalig was het op het teras .. ik en de beeb haha
    en van harte met je 13 weken

bijzonder werk ze
    balen zo met de paasdagen ... maar ben je erna vast lekker vrij !!

sahi hoe was je middag ??
    nog wat leuks gedaan ...
    en idd wat vervelend van je mc lunch haha

worstje meis hoe is het met je ?? gaat het goed ??

hier tim op bed !! die was wel zo moe ..
    en ik ga zo op de bank ploffen !!
    heb weer last van mijn bekken maar ook veel gedaan vandaag ..

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Goedeavond dames,

20 pagina's bijlezen hier :$! Wowie!.
    Alles goed hier alleen heel erg druk met werk, huishouden en van alles en nog wat... Sorry dat ik zo afwezig ben geweest...
    Vandaag eerder vrij genomen en met lief de stad in gegaan, lekker op terras geluncht en de dame naast me zat een heerlijke salade carpaccio te eten... ;);)... Ook nog effe lekker geshopt ( voor mezelf ).

Vanavond weer x-factor avond dus weer lekker in de bank, we hebben een druk paasweekend voor de boeg.
    Gaan jullie nog leuke dingen ondernemen ??

Ow Emma ik zag een flinke regenbui die jullie kant op ging. Al de mensen die aan de BBQ zaten zullen wel verrast zijn haha :D:D..

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja het was hier behoorlijk donker .. het heeft gedruppeld maar niet echt geregend maar het waaide wel heel hard en dan met die stof !!
    was een vieze zooi .. nu is het wel lekker koeler ..
    we hadden wel samen kunnen terassen zeg !!

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Sow ik ben maar begonnen met reageren op pagina 70 hoor, de rest is allemaal alweer verleden tijd denk ik zo haha...

@female, hoe het de poetsmadam het gedaan haha.. Wel fijn hoor dat je wat hulp krijgt.

@goldduke ik zou best wel willen ruilen hoor, onderhoud van de tuin hier is een blamage haha... Voortuin leeggehaald en nu staat er alleen maar veel onkruid haha...

@muisjeee welkom bij de oktobermama's.. en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Volgens mij ben je de jongste van alle dames hier ? Enne ik ben benieuwd naar je echo.. Spannend hoor....

Ik lees nu alleen maar over alcoholvrije wijn, sorry dames ik kan daar echt niet over mee praten.. haha...

@sjoon wat leuk dat je de kleine uk misschien hebt gevoeld!

@sahi is het bonnetje van de badkamer al afgeschreven ?? Wat een bofkont als dat zo zou zijn haha :) !

@mariel joehoee weer een mijlpaal 13 weken zwanger! Gefeliciteerd...

@bijzonder wat balen dat je moet werken..!

@emma ja dat gaan we ook zeker doen..! Jij weet vast wel waar de leuke plekken zijn om lekker te zitten, wat ik wel belangrijk vind is dat je maar lekker veeeeul eten is haha.. Bitterballen en hapjes enz haha...

Ik heb alles gelezen maar ook gewoon geen fut om op alles te reageren...
    Ben in ieder geval blij om te lezen dat het allemaal goed gaat met iedereen..

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Caatjuuuuuuh: hoe was de wijn??

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Worst: bonnentje is nog niet afgeschreven. vaag he? wel lekker :D
    kan me voorstellen dat je weinig fut hebt om alles bij te houden. Lekker rustig aan doen :)

emma: hier ook een paar druppels, verder niks...
    we hebben gekeken bij Baby & Tiener, de gestolen brommer opgehaald bij de politie en dat was het eigenlijk. Lekker rustig aan gedaan.

bijzonder: balen dat je moet werken dit weekend :(

vanavond even langs op scouting, verder lekker niks. We zouden de badkamer nog gaan doen, maar vriendje had geen zin en schoonvader vond dat we rustig aan moesten doen...

16. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Zo wat wat een heerlijk dagje vandaag.
    We zijn met z'n 3-tjes naar het dolfinarium geweest.
    Fabian vond het helemaal geweldig en heeft zich super goed vermaakt. Daarna nog bij ons in het dorp een terrasje gepakt en toen heerlijk op bank geploft.
    De komende dagen zullen wel druk worden met de paasdagen voor de deur en er moet ook nog gewerkt worden (za-zon-ma)
    Iedereen geniet van de vrije dagen de zon en van elkaar. tot na de paasdagen (denk ik misschien kom ik nog eerder even langs)

17. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Meiden!

Ben een paar dagen niet langsgeweest... En het is echt teveel om terug te lezen!

Dinsdag werd mn kleine mannetje weer benauwd en woensdagochtend werd ie (voor de 4e keer in 6 maanden) opgenomen in het ziekenhuis...:( (hij heeft al vanaf zn eerste verjaardag luchtwegproblemen)
    hij was sinds vorige week van de medicijnen af maar moet nu iig weer een paar weken aansterken met medicijnen.
    We zijn inmiddels weer thuis en kunnen nog ff lekker genieten van t weertje :)
    morgen lekker op de fiets naar t strand, de frisse lucht zal m goed doen!

HEB IK NOG WAT GEMIST???
    Gaat t goed met iedereen? Nieuwe meiden?

Ik kom weer volop meebeppen!!

18. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    hoihoi, ik kom even een snelle zwaai geven aan Mariel! We zijn net verhuisd dus heb helaas écht geen tijd om hier ook mee te kletsen, maar vind het wel leuk om te zien hoe het met mijn mede toekomstige oktobermama's gaat. Fijne zwangerschap allemaal!

ik ben niet meer zoveel op zp dus heb niet eens een banner... schaamschaam...

19. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Anz wat naar zeg, van je zoontje :( geef hem een dikke knuffel.

Ik heb lekker rosebier 0% gehaald. Ga ik vanmiddag of vanavond van genieten. Eerst nog werken tot 16 uur vanmiddag. Het is gelukkig erg rustig hier. Clienten liggen nog netjes in bed :D en ze mogen van me uitslapen dus dat scheelt.

Ik heb trouwens laatste tijd steeds wat meer/sneller last van mijn rug. Ook schiet er steeds een steek in mijn linkerbil, erg vervelend. Geen idee of dit komt door mijn zwangerschap of dat het puur toeval is. maar verder niks te klagen hoor.

Meiden geniet van de dag!

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    anz wat vervelend van je zoontje zeg, bah! Je wilt nooit dat je kindje ziek is en nou heeft hij steeds was :(
    Sterkte ermee!

De mannen zijn weer met de badkamer begonnen, ik ga zo lekker naar scouting heel de dag :)

fleurop: ik heb ook wel eens dat er opeens een steek in mn rug schiet of in mn bil ofzo. Zal er wel bij horen denk ik dan...

lolly: wat gezellig allemaal! Wel balen dat je moet werken...

Deel Deze Pagina