Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

goedemorgen meiden!
    even snel een berichtje vanuit Brabant...
    het was erg leuk, alleen jammer dat ik ook niet mee mocht doen met paaldansen ivm de zwangerschap. maar wat een vermaak om te kijken! heerlijk
    verder heb ik het stappen niet meer gehaald, ik trok het niet meer. en kon met iemand mee naar huis rijden die ook wat eerder vertrok! was om half 1 thuis. maar een topdag gehad! zo enorm genoten!

vandaag nog lekker genieten van het mooie weer, en gister gebeld door het werk dat ik morgen NIET hoef te werken! helemaal blij dus!

iedereen fijne dagen en geniet van de dagen dames!

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Allemaal hele fijne paasdagen gewenst (en Sjoon ook lekker zonder te werken, neem 't ervan)!!!

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Even gauw vanaf mijn werk.

Speciaal voor Caatje:
    Mijn chi Belle. 3 jaar oud en slechts 1,6 kilo !

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Nog eentje van dichtbij:

5. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Vrolijk pasen allemaal!

Ik heb bijgelezen, maar mijn hoofd is echt een enorme zeef, sorry!

@Anz: fijn dat het wat beter gaat met je mannetje!
    @Emma: wat rot voor je dat je je zo slecht voelt! Ik hoop echt dat het snel verbeterd en je een heerlijke zwangerschap zult hebben.

Ik ga zo met Iris eieren verven en vanmiddag hebben we een verjaardag. Ik wens iedereen fijne dagen!

6. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
  7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Tina: Ahhh wat een schatjes !

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goede morgen meiden

vrolijk pasen !! geniet er lekker van vooral met dit weer ...
    bedankt voor alle knuffels kon ze echt ff gebruiken doe het rustig aan dan gaat het wel

wat een prachtige honden zie ik voorbij komen ! lief hoor en die politie whahahaha .. ik zou gelijk op de vlucht slaan hoor

anz gelukkig gaat het beter met je zoontje !! wat een schrik weer

hier lekker in de tuin en straks paaseitjes zoeken bij mijn ouders en eten ..

9. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @Bijzonder: Wat een schatje is Belle zeg! En maar 1,6 kilo! Wow hahahaha, is ze ook zo lekker snel?! :cool:

Ik weet eigenlijk niet of ik dat gezegd had, onze Luna is bijna 2 jaar (in juli).

@Tina: Wat een prachtige honden!!! :D

Zo, net even gelezen wat mijn nieuwe mijlpaal, de 13e week. Toch weer heel bijzonder: 20 tandjes zijn gevormd onder het tandvlees, de ingewanden gaan deze week van de navelstreng naar de buik van de kleine, de baarmoeder gaat nu omhoog groeien (hopelijk binnenkort dus zichtbaar!!!) en ik zou meer energie moeten krijgen!

Wauw, wat is de natuur toch super mooi! Ben heel benieuwd! :) :D

Ik ga nu lekker even badderen, gaan om half 2 van huis om met de familie te lunchen. Gezellig! :) Fijne paaszondag allemaal! :cool:

Liefs,
    Caroline

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @emma nog een dikke dikke knuffel van mij hoor...

@tina veel plezier met eieren schilderen

@Caatje en bijzonder en tina wat een leuke hondjes/hond, en dat politieshirtje van bijzonder is helemaal cool haha..

@Anz veel plezier op het strand.

Hier verjaardag, bij vader op bezoek en vanavond BBQ bij mijn moeder.. Dus weer een druk daggie..

11. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Zo, ik ben klaar voor de lunch. Voel me echt super knap in m'n nieuwe outfit! :D:D:D

Veel plezier met eieren zoeken, aan wie dat gaat doen uiteraard! ;) :)

Liefs,
    Caroline

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hee dames
    Is het lekker weer buiten? Ik ben alleen vanmorgen om 7 uur nog buiten geweest... Hoop binnen een uur toch wel naar huis te mogen.

@ Emma: Nou dat zou ik zeker doen hoor! Als ze blaft, blaft ze hard !Maar verder is ze heeel lief en een allemansvriend!
    @ Caatje: Jaa ze is wel snel ! Maar ook erg lui, het liefste ligt ze de hele dag onder een kleedje te slapen bij me op schoot. Echt een schoothondje. Ze vreet alleen de post op. Hoe klein ze ook is, ze sleept zo een stapel kranten mee de kamer in!
    Gaaf he om steeds alles te lezen per week ! Jeej ik ben vandaag 15 weken. Volgende week weet ik het geslacht, ben zo benieuwd.
    @ Worst: Leuk he, heb het truitje zelf gemaakt :D
    @ Caatje: Foto !!!! :D

Zo heb trouwens echt last van bandenpijn (denk ik). Een zeurend gevoel onderin, niet normaal. Ik zit ook de hele dag nu dus mijn stuitje doet ook pijn. Is nog steeds van de bevalling van mijn dochter, had me stuitje gekneusd. was een erg zware bevalling.

13. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Goedenavond!

Sow, een heel gezellige lunch gehad vanmiddag en daarna relaxt, lui op de bank hier thuis! :D

@Bijzonder: lol Dat lijkt me toch wel erg grappig om te zien, zo'n innie minnie hondje met een enorme stapel post hahaha!

En op jouw verzoek, een foto van mij vandaag! Alleen de bovenkant, want mijn benen zijn nog net melkflessen hahahaha. Ben benieuwd of dat nog zal veranderen, ik ga namelijk niet graag in de zon liggen... :cool:

Ben nu naar bed! Morgen 3 uurtjes werken, zie er nu al tegenop. Das toch niet fijn... Maar ja...

Weltrusten!

Liefs,
    Caroline

14. Female

Female Niet meer actief

Hoi allemaal,

Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad :)
    Ik kom morgen weer hoor, ben net terug van mijn ouders, 2,5 uur gereden in het donker, dus ben het hartstikke zat.
    Nu wachten tot mijn man klaar is met werken en een boekje lezen.

Slaap wel!

15. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

Zojuist weer een heerlijk glas verse jus d'orange op, mmmmmm! Wie wil kan pakken, er is genoeg! ;) :D

Heb weer erg weinig zin om te gaan werken, helemaal nu na zo'n lang weekend van 4 vrije dagen. *zucht* Hoop dat het snel 12 uur is!!! ;)

Geniet lekker van 2e Paasdag! :cool:

Liefs,
    Caroline

16. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @caatje werkse, voor je het weet is het 12 uur! En een leuke foto hoor :)

Hier zojuist weer injectie gehad, was minder erg dan vorige keer!
    Wel wat spierpijn maar dat trekt wel weg hoop ik, nu vele twijfels over wat ik ga doen, opruimen, nog een uurtje slapen of in de tuin bezig zijn.

Ow vriendlief komt nu beneden, dus ff samen brainstormen.

Doegies zwangere dames :D

17. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames !

Wat een heerlijk weertje toch ! Gisteren lekker dagje gehad, gezellig paasontbijt gehad, 's middags even naar de kermis geweest en op een terrasje gezeten en 's avonds lekker asperges gegeten ! Jammie !! Vandaag lekker tuindag en bbq-en !

Caatje: Leuk jurkje zeg !
    Worst: Fijn dat de prik al beter ging !

Zag ook leuke hondjes en hond :D voorbij komen ! Leuke foto's hoor ! Wij hebben ook een klein wit mormel, erfenis van mijn schoonmoeder. Het is een schatje maar beetje een angsthaas. Hij is wel super lief met Esmee en dat is het belangrijkste.

Nou ik ga eens even een lekkere cappuchino voor mezelf maken, geniet van deze dag meiden !

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    heb even niet de tijd en energie om op iedereen persoonlijk te reageren, maar wilde even laten horen dat ik nog leef.
    gisteren waren mn schoonouders hier, maar ik was niks waard, alleen maar moe en misselijk. Bah, nog helemaal niet zo erg gehad. Ik denk dat ik het veel te druk heb gehad de laatste weken... Dus ik ben om half 9 naar bed geschopt en kwam er net om half 11 weer uit. Pff had het even nodig.

De badkamer schiet op, al is het nog niet helemaal af. De douchebak mag vanaf morgen worden gebruikt en dat is toch wel erg fijn!
    Vandaag lekker niks, even verder uitrusten en morgen weer werken...

Ik zie trouwens wel allemaal schattige hondjes voorbij komen. Leuk!

19. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Hoera!!! Het is 12 uur!!! :D :D :D

ff Op m'n lief wachten nu, die komt me ophalen. Zal zo hier zijn. Het viel gelukkig mee vanmorgen, maar ben blij dat het er weer op zit. Morgen werk ik in de bodega Sandeman. Dat is echt véél leuker!!! :D

@Worst: Dank je wel! En fijn dat de injectie beter ging vandaag! Das positief!

@Mariel: Dank je wel! Klinkt lekker hoor zo'n home-made cappuccino!

@Sahi: Balen dat je zo moe en misselijk bent! Das niet fijn... Was inderdaad wel duidelijk dat je die nachtrust nodig had. Gaat het nu wel ietsjes beter???

Liefs,
    Caroline

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden .. wat een weer he !!

worst meis moest je toch vandaag voor je spuit ??
    gelukkg ging het beter ! !

caatje super foto !! leuk hoor .. je ziet er goed uit

sahi balen van je misselijkheis soms heb ik het ook nog wel

mariel lekker cappuccino !! hij zal al wel al lang op zijn

hier vanmorgen lekker aan de haven in de zon gezeten lekker wat drinken en omdat het zoooo zalig was maar blijven lunchen !!
    lekker hoor
    alle vragen opgeschreven voor morgen .. ben zo benieuwd wat ze gaan zeggen bij de gyn !!
    en zo naar mijn schoonouders bbq-en ...:D
    vanmorgen e.e.a. in huis gedaan en nu dus last van miijn kont/bekken .. dus weer rustig aan doen vanaf nu !!

Deel Deze Pagina