Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Holaaaaaaaaaaaaa!

Nou, na m'n werk zijn we ff gaan kijken voor een nieuwe bikini, maar heb nog niets gevonden wat ik leuk vond.

Heb daarna ff de kliniek gebeld, moest ik doen i.v.m. eventuele analyses die voor mijn afspraak van 5 mei zouden moeten gebeuren en... Nu kan ik vanmiddag om half 5 terecht! Weet niet of ze dus ook een echo gaan doen... Zou wel heel cool zijn! ;) :D

Nog even een uurtje thuis bankhangen en toetje eten (lekker cappuccino ijs mmmmmmmmmmm), dan dus naar de kliniek. Ben heel benieuwd!

Hoop ook dat ze tijd hebben voor een rondleiding, zou fijn zijn. Maar zo niet, kunnen we wellicht een afspraak maken om dat binnenkort te doen of anders op 5 mei als mijn oorspronkelijke afspraak staat.

@Emma: Dank je voor je reactie op mijn foto. Hihi, ik moet bekennen dat ik vooral mijn outfit leuk vind hahaha. Ben niet helemaal overtuigd van mijn kapsel. lol

ff uitleggen: Heb een hele leuke kapster (Portuguese van geboorte, maar verder haar hele leven in NL gewoon (en dus ook haar kappersopleiding gedaan), nu 6 jaar woonachtig in Jerez). Heeft dus een hele Nederlandse mentaliteit van knippen, bijv. dat ik kan zeggen "doe maar wat jij bij mij vindt passen". Nu ik mama word vond ze het weer leuk om mijn haar wat te laten groeien (heb het dus lange tijd heel kort gehad), maar dan zit je dus met zo'n tussenfase...

Toen zij het net in dit nieuwe model had geknipt zat 't kei leuk met de punten dus naar boven toe, maar zelf heb ik er af en toe wat moeite mee om het te krijgen zoals zou moeten. Maarja... ;) :D De linkerkant (op de foto rechts) lukt altijd goed, maar de rechterkant bijna nooit... *zucht*

Nou, ik ben er ff vandoor. Ben later vanmiddag dus zéker weer online!

Liefs,
    Caroline

2. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @caatje nou das duimen dat je misschien een echo krijgt.. spannend hoor hihih..

@emma ja ik moet zelfs op 2e paasdag komen, ik was helemaal alleen in het ziekenhuis denk ik :D.. Succes morgen bij de gyn hoop dat ze antwoord heeft op al je vragen.. Ik mag gelukkig volgende week weer.. Hier helemaal geen zwangere buik lijkt wel.. Ziet er gewoon uit zoals een "oempaloempa":D.. Je zou niet zeggen dat ik over 3 weken al op de helft zit zeg maar...

@sahi nou ik hoop dat de badkamer snel af is.. Hoe is het met je misselijkheid ?

Hier knoop doorgehakt, een parasol gehaald nieuwe tuin stoelen en ik heb echt waar voor het eerst in mijn leven onkruid weggehaald.. Verder zijn vriendlief en ik ontzettend hard bezig geweest in de tuin en nu zit ik lekker met de laptop in mijn bikini in de schaduw :D:D:D:D!

3. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Nou, dat was super goed bevallen! Prachtige kliniek! Wat een kamers!!!!! :D Zijn echt heel groot: met bed voor de mama, slaapbank voor de papa én ook nog een zitje met 2 stoelen!!! Uiteraard ook een eigen badkamer, dat was bij de andere kliniek ook.

Gyn was heel aardig, beetje afstandelijk, maar dat waren ze tot nu toe allemaal eerlijk gezegd wel (snap dat niet in dat beroep).

Heb inderdaad weer een echo gehad!!! :D Was vaginaal en helaas geen foto's. Had dat daar niet, had alleen een printer en daar zie je het niet zo goed op. Heb dus wel een paar plaatjes meegekregen, maar niet de moeite om te scannen.

Kindje zag er prima uit, hebben nu ook echt bewust het hartje gezien en ook weer gehoord natuurlijk. Wat een heerlijk geluid! De kleine bewoog alleen super veel hahaha, was nog moeilijk voor de gyn om alles goed in beeld te krijgen. Eén handje was de hele tijd een grijpbeweging aan het maken, super cute! :D

De dokter dacht overigens te zien dat het wel eens een jongetje zou kunnen zijn, maar hield nog een slag om de arm. Heb 5 mei nu geen afspraak, volgende is 18 mei. :D Dan is het wellicht al beter zichtbaar! ;) :)

Oh, ze heeft me trouwens ook weer een paar dagen vooruit gezet (25 okt.), maar ik houd het voorlopig gewoon nog op de oude datum (van 30 okt.), want ook hiervan zei ze dat het 18 mei vermoedelijk duidelijker zal zijn.

Daarna zijn we nog even naar een sportzaak geweest en heb ik een super leuke nieuwe bikini, 2 paar slippers (één voor aan zwembad, ander voor gewoon dagelijks gebruik) en een nieuwe handdoek gekocht. Kan ik mooi naar het zwangerschapszwemmen!

Hoe is 2e Paasdag bij jullie?! Nog leuke dingen gedaan?

Liefs,
    Caroline

4. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Worst; Gelukkig viel je prik dit keer al iets mee:)

Zooo lekker een dagje huishouden gedaan(met veel pauzes in de zon)
    om half 7 nog ff voor n uurtje naar t strand gegaan.. Is laat opblijven voor Cenn maar hij heeft nog even heerlijk in het zand gespeeld :D

ik had trouwens vannacht gedroomd dat ik heel erge rugpijn em buikpijn had waardoor ik niet kon draaien, te pijnlijk..
    Toen k om 7 uur wakker werd gemaakt door Cenn bleek dat die pijn echt was.. Had t blijkbaar verwerkt in mn droom :(
    Voelde niet best. Maar trok vanzelf weg toen k ff de trap op en af ging :)

hopelijk word ik morgenochtend beter wakker..
    fijne avond iedereen en slaap lekker alvast!

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    caatje: leuk dat je een echo hebt gehad! Mooi he?
    Ik mag volgende week weer.

Anz: wat balen van die rugpijn :(

vandaag een kinderwagen gekocht, joepie!!! Heerlijk!!
    Misselijkheid is er nog met vlagen, wel vervelend, maar ja, doe er zo weinig aan. Soms een hap vla of een broodje dan gaat het wel weer... En mn darmen rommelen, dus dat heeft er vast mee te maken...
    T is laat, dus lekker naar bedje! Weltrusten allemaal!

6. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hoi kletskousen :p

26.04; Goldduke - 3e controle vk 09.30
    26.04; Lovingmom - controle vk 09.30

Veel plezier dames ;)

Iedereen heeft genoten van de paasdagen begrijp ik. Bijzonder... hoop dat je deze week lekker gaat genieten van je 8 dagen niet werken.

Bezoek van 2 jarig nichtje was erg leuk, maar oh wat is zo'n kleine vermoeiend! Dat gaat nog wat worden ..... :cool:

Tot laters!

7. Female

Female Niet meer actief

Goeiemorgen!

Ik ga een hoop bijlezen geloof ik...

@ Zeehondje; ja ik kende haar al via via, de poetsvrouw, dus wist al dat het een leuke en lieve meid was. Gelukkig.
    Lekker dat je vakantie hebt, geniet ervan!!

@ Goldduke; jij ook een poetshulp! Fijn hoor...

@ Caatje; leuk dat je nieuwe kleren hebt gevonden!

@ Bijzonder, heb je je werk erop zitten? Nu lekker vrij?

@ Emma; succes bij de gyn vandaag, hopelijk heeft ze wat goede adviezen voor je, zo vervelend die pijn :(

@ Ansz; zalig zeg, strand zo dichtbij. Ben jaloers op je! :)

@ Worst; Wat fijn om te horen dat prikken nu beter ging!! En super leuk, nieuwe tuinspulletjes. Geniet ervan!

@ Sahi; balen dat je zo moe en misselijk bent. Voel je je nu alweer wat beter?

Zo te lezen heeft iedereen wel een leuk paasweekend gehad! :)
    Hier alles goed, man is weer veel werken (seizoen begint weer en dan werkt ie 6 dagen per week, een uur of 14 per dag. Dus veel alleen met de kindjes maar ik red me ;))

Vandaag begint school weer voor Kynan. Je hoort heel vaak dat ouders opgelucht zijn als ze weer naar school gaan, nou ik vind er niks aan... Zulk mooi weer, hele dagen buiten, ze waren zo leuk en lief, heb echt van de kids genoten deze vakantie...

Maargoed het is maar voor even want over 4 nachtjes gaan we een week naar... FRANKRIJK!! :D:D:D
    Kanniewachten :D. Een week met mijn gezin, ouders, broertjes en aanhang is een reusachtig huis aan zee in basse-normandie.....

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Goldduke en lovingmom: veel plezier straks!

female: oh lekker naar Frankrijk, ik hou echt van Frankrijk. Zit er alleen dit jaar even niet meer in waarschijnlijk... Volgend jaar met z'n 3tjes hopelijk :D

Ik voel me wel wat beter, maar mn darmen zitten gewoon in de knel denk ik.
    Heb vanmorgen weer even met de angel sounds geluisterd, wat zit de kleine al hoog :$ Vandaar dat mn darmen ook zo rommelen. Zit nu halverwege mn navel. Zal wel normaal zijn, maar vond het toch even gek :D

9. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

@Sahi: Jaaaaaaaah, de echo was echt weer prachtig!!! :D Maar ik had eerlijk gezegd gedacht dat het vaginaal juist béter te zien zou zijn. Beetje teleurstellend dat dat toch niet zo was... (of in ieder geval niet leek)

@Goldduke en LovingMom: Veel plezier zo over een half uur!!! :D

@Female: Dat klinkt zálig, een week naar Frankrijk! Nog maar 4 nachtjes slapen, die zullen omvliegen!

Vandaag ga ik werken bij bodega Sandeman. Moet er om 10 uur zijn, dus we hebben nu mooi even de tijd om buiten de deur te gaan ontbijten. Komt goed uit, want we hebben geen sinaasappels meer in huis en ik heb echt weer super veel zin in verse jus! :D

Ben pas later vanmiddag dus weer thuis! Fijne dag allemaal!

Liefs,
    Caroline

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Morning ladies,
    Hebben we allemaal weer lekker geslapen ? Ik dus echt niet :x Esmee was heel erg aan het hoesten en werd steeds wakker en wilde bij papa en mama in bed. Hadden we nog nooit eerder gedaan, dus dan slaap je al een stuk lichter, daar komt bij dat mevrouw dus geen seconde stil ligt en ik had weer een behoorlijke hooikoorts aanval ! En om half 6 :$ vond Esmee het weer mooi geweest.... Dus mama gaat lekker vroeg naar bed vanavond :D
    Sahi: Hopelijk voel je je weer ietsje beter vandaag !Balen dat je zo misselijk bent joh. Wat voor kinderwagen hebben jullie gekocht ? Leuk joh !
    Caatje: Wat gaaf dat je toch nog een echo hebt gehad, mooi om het hartje weer te zien en horen hè ! En ook nog goed geslaagd met bikini etc, je bent er dus helemaal klaar voor ! Werkse vanmiddag.
    Emma: Succes bij de gyn vandaag.
    Anz: Hoop dat je beter wakker bent geworden vandaag, wat apart dat je er over droomt en dat het nog echt zo is ook…
    Goldduke: hahaha ik heb er hier ook eentje rondlopen van 2 jaar maar je went er ook wel aan hoor… Maar vermoeiend is het soms zeker :D
    Female: wat voor een werk doet jouw man dan ? Oh en wat heerlijk lekker naar Frankrijk !!

Hier weer aan het werk, lekker maar 3 daagjes deze week. TOP !!!

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik heb een mutsy 4 rider gekocht. met wieg, zitgedeelte, voetenzak, parasol, maxi cosi, en wat dekentjes. Echt super! Leuke mensen ook :)

12. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk zijn die ! En ook erg handig volgens mij.

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!!

tijdje niet geweest, heb even heerlijk genoten van het weer en mijn vrije dagen. Vandaag alweer de laatste, dan nog 3 dagen werken en dan een week vakantie.
    Ik ga me klaar maken voor mijn afspraak bij de vk. Kom snel weer mee kletsen!!!

Trouwens, zijn er meer meiden waarbij de buik ineens minder werd??? Mijn buikje is helemaal weg............. :(
    Loop ik mooi voor l*l met mijn zw.broek hahaha

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    He dames, nou, zo te lezen heeft iedereen een prima weekend gehad! Ik ook, heerlijk genoten.

Ik las ergens bekkenpijn, dat is wel super naar natuurlijk, veel sterkte, hoop echt dat het snel wegtrekt!

Worst: zou het kunnen dat wij (een vorm van) zwangerschapsichias hebben. Ik herken er namelijk veel in, alleen heeft het bij mij nog niet zulke extreme vormen aangenomen dat ik niks meer kan.

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo meiden,

FF weer eens melden. Want was lekker het hele weekend buiten. Heerlijk weertje toch! MMMmmm.

Heb niet echt veel bijgelezen maar zag iets over echo voorbij komen, over vakantie over een paar dagen... leuk en lekker hoor! Wij gaan 6 mei een lang weekend naar Zwitserland voor een communiefeest van een nichtje. heb er ook veel zin in.

Nou ik ga weer aan het werk, ik kom later nog wel weer uitgebreider terug ;)

16. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hoi!

Controle was prima, 1 vinger onder de navel ligt de baarmoeder. Prima gegroeid dus.
    Moet alleen naar de fysio voor mijn bekken, pijn in mijn zij en onderrug komen van bekken..... We zien wel.

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sahi; wij hebben precies dezelfde gekocht. Hebben jullie de active wieg e.d.? En welke kleur? En de single spoke of lightweight?

Lovingmom; ik had ook het idee vanaf dit weekend dat m'n buik iets minder groot is of in ieder geval niet zo snel meer groeit. Misschien gaan je darmen e.d. nu wel een plekje vinden en komt het daardoor? Ik maakte me er wel een beetje zorgen om, maar als jij ook dat idee hebt is het misschien helemaal niet zo gek. Of het lijkt alleen maar zo, omdat je er aan gewend raakt?

Hier zo maar de ramen eens gaan wassen buiten. Gister met de nieuwe hogedrukspuit de tuin schoongemaakt, maar alles zit nu onder, haha.

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goldduke: Fijn dat alles weer goed was bij de vk.
    Buikje: Groei staat bij mij ook stil en ik vond het ook minder lijken maar dacht dat dat aan mij lag :) , ben ook nog maar 1,5 kilo aangekomen…
    Zeehondje: hahaha :D dat heeft mijn man ook afgelopen donderdag gedaan, tegels zijn super schoon maar moest ook de ramen lappen. Kon niet eens meer naar buiten kijken !

Zo geen zin om te werken vandaag, had het net met een collega over de Koninginnedagloterij van de Staatsloterij, elke maand € 10.000,- voor de rest van je leven !!!!!!!! Je zal het maar winnen !!! Net over gehad wat we dan zouden doen, hahaha en dan heb ik nu dus helemaal geen zin meer om te werken :D:D:D

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey dames, ook hier een goede controle gehad. Hartje geluisterd en 24 mei de volgende afspraak. 25 mei hebben we de 20 weken echo :D

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    LM: Helemaal toppie !!!

Deel Deze Pagina