hey hallo. Wij hebben de paasdagen ook weer overleeft. Af gelopen 3 dagen gewerkt. Dat viel me toch wel even tegen hoor. pfff maar goed ik heb het weer gehad en ik heb nu 4 dagen vrij. Nu even lekker de zon in.
@female lekker hoor naar Frankrijk op vakantie.. Ik ben dol op het stokbrood daar.. Heel veel plezier... @mariel, dus jullie kleine dame heeft je goed wakker gehouden... Wel sneu hoor als ze zich niet lekker voelen. Ik hoop dat ze snel weer opknapt. @lovingmom mijn buikje is ook ver weg hoor... Ik baal ook als een stekker... Hoop dat jou buikje snel terugkomt net als bij mezelf hehe Ook goed nieuws van de controle, nu aftellen naar de 20 weken echo.. En nog spannender 29 april geslachtsbepaling ! @fleurop ik denk het wel, vet balen hoop dat het snel weer verdwijnt na de zwangerschap... Maar goed zolang dat het enige is vind ik het prima, ik hoop bijv echt niet op vocht in mijn enkels ofso haha dat zou ik veeeeeeel erger vinden... @ellenk voor ik het vergeet voor 6 mei wens ik je alvast een heel fijn weekend in Zwitserland voor de communie. @goldduke fijn om te horen dat alles goed is met de baby, alleen de bekken is minder maar wellicht helpt de Fysio.. @lolly geniet lekker van het zonnetje en natuurlijk van die 4 vrije dagen die je nu hebt... @caatje joehoee hoe is jou daggie geweest ? @emma hoe is het met jou en de bekken ?? Hier lekker gewerkt, de hele dag storing dus klanten eigenlijk niet echt geholpen haha.... Verder pijn in mijn kont en nu genieten van de avond en morgen vrije dag... Wie van jullie hebben er ook zoveel energie ineens ?? Een wereld van verschil vergeleken met de 1e termijn van de zwangerschap? Dames fijne avond allemaal!!!!!
hey meiden hier vanmorgen bij de gyn geweest en ik moet het rustiger aan gaan doen zo hou ik het allemaal niet vol vooral met mijn bekken niet wat een super gesprek heb ik gehad .. dat miste ik echt .. maar wel een half uur gebabbeld en ook de uk gezien die was wakker en zwaaide .. mijn moeder was mee die vond het zoooo speciaal ! moet wel naar een speciale gyn gezien mijn verleden ( worst net als jou naar dr knol ) en dan gaan we weer een bevallingsplan maken maar het wordt een ks .. geeft rust nu ik het gewoon weet .. daarna naar mijn werk dat was een hel en ik hield het maar net vol maar vanaf nu dus halve dagen .. en geen avond meer .. wat een rust geeft dat !! ben er helemaal ff blij van plof nu op de bank ben moe van de dag en was al heeeel vroeg wakker
Goejenavond! Lekker gewerkt vandaag, 't was niet zo heel druk als verwacht, dus best relaxt. Daarna wezen lunchen bij mijn schoonouders en de middag thuis gerelaxt. Kom nu net uit een heerlijk badje. Ik merk ook duidelijk dat ik ineens meer energie heb, hoewel ik na 5 uur staan en lopen het toch wel lekker vind ff op de bank te kunnen relaxen hahaha. Maar was gisteren bijv. na 3 uur op kantoor zitten lang niet zo moe als voorheen! Super! Ik ga nu ff wat te eten klaar maken. Liefs, Caroline
@worst hier ook wat meer energie. Het werken valt me nog wel zwaar maar goed dan loop ik ook de hele dag. En dan merk ik wel dat de isschias opspeelt. @emma ohh wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad en dat je jullie ukje hebt kunnen zien. Minder werken geeft ook een stuk rust. Fijn. @caatjem eetsmakelijk.
*Zwaait ff* ben gesloopt, was een drukke dag zo naar bed.. Er is toch voetbal vanaaf dus vriendlief zal me niet missen hahah morgen weer werken.. Misschien morgenavond wat meer meekletsen Tot morgennnnnnnn!
Hoi meiden!!! Ik kom me ook weer eens melden Wat een heerlijk lang weekend was dit zeg!!!! Zoooo onwijs genoten van de zon en het buiten kunnen zijn! Verder gaat ook alles goed hier, gewoon lekker en geen bijzonderheden. Vind het leuk dat ik a.s. donderdag weer naar de VK mag en dan het hartje kan horen ipv zien kloppen :d Ik heb gelezen dat er toch wel een boel gebeurd is Fijn dat de echo's goed waren!!! Heerlijk als je nu of over een week of wat op vakantie gaat!! Geniet ervan!!! Buikjes die minder worden... Ik zou me er niet zo druk over maken meiden... Zal vast wel weer iets lichamelijk nuttigs en logisch hebben wat we eigenlijk niet zo kunnen bedenken Die buiken worden vanzelf weer onwijs groot Energie die terug komt: JA!!! Ik herken het ook!!! SUPER!!!! Maar ik ga nu nog even bankhangen... Tot morgen (ofzo)
lm: goed nieuws dus!! mijn buikje lijkt ook wel minder, maar heb nog vet zat van mezelf wat goed compenseert emma: goed dat jullie zo goed gebabbeld hebben, is ook belangrijk! ellenk: heerlijke vakantie ook voor de boeg! goldduke: mooi dat het goed was! worst: nou die energie is hier ver te zoeken, maar dat komt vast omdat ik van 11 tot 21 heb gewerkt vandaag. Moest wat inhalen wat ik normaal op maandag doe... En dat gedoe met die badkamer breekt me een beetje op nou...
"Goede" morgen! Pffff, wat een nacht... Werd om 4 uur wakker en kon gewoon niet meer in slaap komen. Lag daar maar te malen over mijn werk... Niet fijn. Gelukkig rond half 6 toch weer in slaap gevallen. Heb uiteindelijk in totaal wel goed geslapen. Kreeg ik zojuist weer ontzettende kokhalsneigingen van het tandenpoetsen (erg lekker... ) en moest er zelfs van overgeven, maar er zat gewoon niets in mijn maag! Heel irritant. Dag begint dus lekker... NOT! Pfff, hopelijk vanaf hier alleen maar beter... Oh, enne... Sorry voor het uiterst smakelijke verhaal zo op de vroege morgen... Liefs, Caroline
@caatjem hmmm dat is geen leuk begin van de dag. De rest van de dag gaat vast alles goed. Hier juist heerlijk geslapen (sorry caatje) Om 8.00 stond ik heerlijk fris en fruitig naast m'n bedje. Vandaag even wat boodschappen doen, bakkie doen bij moeders en de was weg strijken voor de resst doe ik niet veel vandaag.
lol Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor lolly! En ik moet toegeven, de tijd dát ik geslapen heb, heb ik super goed geslapen. Ben ook gewoon goed uitgerust. De tijd vanaf het wakker worden was gewoon minder. Ben nu dus naar mijn werk... Echt... Met lood in m'n schoenen. Wat is dat een rotgevoel! (Ik leg later wel uit hoe het precies zit met m'n werk) *kijkt uit naar 12 uur als het er weer op zit* Liefs, Caroline
Goedemorgen dames, Hier ook gelukkig weer beter geslapen (sorry caatje) maar ik word wel standaard rond 5 uur wakker om te plassen... maar val daarna gelukkig weer in slaap. Worst: Hoe is het met je kont ? Hoe kom je nou aan pijn in de billen joh ? En die energie heb ik ook wel meer alleen houdt de hooikoorts nog een hoop energie weg, maar heb zeker meer zin in leuke dingen enzo! Emma: Wat fijn voor je dat het allemaal geregeld is met de gyn en je werk, kan me voorstellen dat je nu lekker tot rust kan komen! Sahi: Wanneer is je badkamer klaar dan ? Kan me voorstellen dat je daar nu beetje klaar mee bent, maar je kan wel heerlijk genieten van een mooie nieuwe badkamer strakjes ! Wij gaan in juni die van ons verbouwen Maar wij hebben een klein badkamertje dus hopelijk gaat dat niet al te lang duren Caatje: Getsie dat is ook niet fijn ! Had je al wel wat gegeten en gedronken ? Misschien dat dat een beetje scheelt als je dat eerst doet Lolly: Lekker genieten van het weinig doen vandaag ! We hebben vandaag de lancering van een nieuwe website vandaag op het werk en daarvoor hebben we bij een cateraar "brain" and "mind" hapjes en drankjes laten maken. Ben heel erg benieuwd, oa verse jus d'orange met rabarber en viooltjes (jaja die bloemen), en muffin met tomatenjam hahaha ga wel alles proeven maar ben heel erg benieuwd ! Zo eerst weer even het dorp in naar de feestwinkel om confetti te halen etc. Nou fijne dag allemaal ! En tot strakjes !
Goeie tip! Dat zal ik inderdaad morgen eerst eens doen! Wellicht dat dat helpt. Had dus inderdaad niets op mijn maag, misschien dat ik er dan nog gevoeliger voor ben? Nou ja, ben nu echt weg! Liefs, Caroline
Goedemorgen dames, Emma, rustig aan doen dus! Wel fijn dat het zo'n goed gesprek was! Caatje, fijn dat je wat meer energie hebt! Worst, barst ook van de energie Hier ook meer hoor! Heb zelfs energie om 's avonds lekker met paardje bezig te zijn. Mijn buikje is er weer een beetje Ik heb zelf het idee dat het mijn darmen zijn. Gisteren goed naar de wc gekund en vanmorgen weer niet dus hij is er weer
goeiemorgen meiden! hier een goed nachtje gehad, maar heb het gevoel dat ik nog wel iets meer kan slapen. nu lekker 2 daagjes vrij en dan vrijdagmiddag nog even werken. poeh, wat gaat de zwangerschap al snel! ik zie dat sommige al op 17 weken zitten! terwijl het nog steeds lijkt of ik net weet dat ik zwanger ben! haha ik heb zelf ook al iets meer energie. kan het weer langer volhouden, zeker tot na 10 uur als ik de hele dag gewerkt heb en al om half 6 mijn bed uit was. hier begint mijn buikje ook al lekker te komen. het wordt steeds zichtbaarder voor iedereen! sommige zie je vragend kijken. maar dan zeggen ze niks haha (ik dan ook niet...) wel lachen eigenlijk @emma: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad bij de gyn, en dat het je fysiek en mentaal rust geeft SUPER!
Caatje, ik heb dat de laatste dagen ook, ik wordt er gek van. Al die tijd niet misselijk geweest en nu steeds bijna overgeven, wordt er helemaal gek van. En dan moet ik ook nog die mega-supplementen slikken. Zie er elke ochtend weer tegenop... mariel: ik hoop dat het zondag echt helemaal klaar is, maar er komt steeds van alles tussen. En gisteren moest ik opeens om half 10 komen helpen, terwijl ik al heel de dag had gewerkt, me echt niet lekker voelde en hij wilde ook nog gaan boren zo laat. Dat zag ik dus niet zitten en nu is vriendje niet zo blij, omdat hij vindt dat ik hem niet waardeer in alles wat ik doe... pfff... Het klopt dat ik weinig doe, maar kan ook wel janken als ik bedenk hoe ik me voel, gadver... Onze badkamer is ook niet heel groot, maar het tegelen is veel werk. dat kokhalzen heb ik ook, maar eten of niet, de hele ochtend voel ik me gewoon niet lekker... ik ben echt een beetje in de zeurstand, maar voel me echt belabberd de laatste dagen... 's ochtends en 's avonds voel ik me misselijk en slap, ik ben ontzettend moe en nu wordt ik ook nog elke ochtend om 4 uur wakker, omdat de wekker van de buren zo hard staat. En ze hebben de ramen open, wij ook, omdat het warm is, dus het lijkt alsof het naast mn hoofd afgaat. En maar blijven snoozen Maar vriendje voelt zich ook niet lekker, dus als ik tegen hem zeg hoe ik me voel, kan hij het niet opbrengen om naar me te luisteren...
@ Frankrijk; Ja heb er ook echt heel veel zin in, dus kan echt niet wachten... Nu nog maar 3 nachtjes @ Mariel; en, beetje bijgeslapen vannacht? Mijn man is zaakvoerder van een horecabedrijf. Het ligt precies aan het water dus in de zomer is het heeel druk... @ Sahi; leuk dat je al een wagen hebt!! Wel balen dat je je zo moe en slap voelt. Zo veel mogelijk rusten en goed voor jezelf zorgen!! @ LM; fijn dat alles goed was!! @ Gold; ook weer een goede controle, super! Wat ligt het al hoog he! @ Ramen wassen; dat moet hier ook nodig. Morgen komt de poetsvrouw het doen. (ahum. Lekker decadent klinkt dat zeg ) @ Energie; hier ook veel meer. Echt heel fijn. Gelukkig maar... Ga nog wel bijna iedere middag 1 a 2 uurtjes slapen, maar houd het 's avonds een stuk langer vol. @ Emma; wat goed dat je gesproken hebt met je gyn en dat je gas terug gaat nemen. Heel goed van je. @ Karine; veel plezier vast morgen bij de vk! @ Caatje; veel sterkte dan op je werk!
Wat is het weer ineens minder he. Nou ja we waren ook wel behoorlijk verwend natuurlijk... Hier eigenlijk alles goed, voel me best heel lekker de laatste dagen. Vandaag de auto van buiten wassen, gister binnen gedaan (wat een werk!) dan is ie weer netjes voor de vakantie. En mijn man gaat vandaag alleen een paar uurtjes werken dus vanavond eet en is hij thuis!! Yes, gezellig dus. Fijne dag allemaal!