Goedemorgen! Brrrrrrrrrrrrr, ik heb het koud! En morgen, de enige dag van de week dat het echt beroerd weer zal worden (hopelijk niet), ga ik met mijn groep op schoolreis......balen! Iedereen even duimen voor droog weer, please? Dames met goede controles: mooi zo!!! Houden zo Emma: goed dat je minder gaat werken, hopelijk voel je je op die manier snel beter. Female: veel plezier vanaaf met je man! en lekker naar Frankrijk, ik ben jaloers! Caatje: sterkte op je werk! Sahi: das een hele mooie wagen! @ramen wassen: daar wil ik liever niet over praten.....echt hard nodig, maar heb geen zin!!!!!!!!!!ik wil ook wel een poetsvrouw
goedemorgen meiden bedankt voor al jullie lieve knuffels !! dat doet me erg goed .. had een dipje maar kom er al weer uit .. het komt wel goed allemaal vanmorgen beetje gepoetst en boodschappen en nu is het op voor vandaag mijn kont/rug doet weer zeer ... female gezellig dat je man thuis is !! leuk hoor .. geniet er van en goed bezig geweest tina idd koud heb zin om de verwarming aan te knallen maar toch maar niet !! sahi erg vervelend van je buren ... ik zou het gewoon eens vriendelijk zeggen !! sjoon leuk dat je je buik al gaat zien !! en ook de vragende blikken .. mariel wat spannend van je eten vandaag haha wie weet hoe lekker het is ! veel plezier !! lolly lekker dagje dus .. gezellig ff bakkie doen bij je moeder .. en hopelijk is die strijk al weg caatje vervelend van je niet kunnen slapen het breekt je zo op he !! werk ze nog ff .. balen dat je het eigenlijk niet leuk vind ..
Sorry, even een snelle ego; Gisteravond een beetje geschrokken. Lag in bed, op m'n rug, nog even tv te kijken. Lag met m'n hand op m'n buik en opeens voel ik het daar heel hard worden. M'n baarmoeder (denk ik) werd heel hard en super duidelijk voelbaar. Had al meerdere malen geprobeerd te voelen, maar kon niet echt het randje zeg maar voelen. Nu voelde ik echt een paar vingers onder m'n navel de bovenste rand van m'n baarmoeder. Na een paar minuutjes was het weer weg. Was dit een harde buik? Waar kan dat door komen als je gewoon rustig in bed ligt? Heb ook niet echt een hele drukke dag gehad (ramen gewassen, kaartjes opgehangen en boodschapjes gehaald). Kan het komen door op m'n rug liggen? Of gewoon de groei van de kleine en dus de baarmoeder? Sorry voor de vele vragen, maar misschien weten jullie hier een antwoord op.
Zeehondje, ik had dat met mijn vorige zwangerschap wanneer de baby zich draaide ofzo. Maar dat lijkt me nu wat vroeg.
ik denk idd dat het zoiets is als lm zegt zeehondje .... echt een harde buik is iets heel anders geen zorgen maken en anders je vk even bellen
tina: ik duim voor je hoor! female: zo midden op de dag gaat het wel, maar pff het gaat soms niet makkelijk... Ach, ik hou mijn goede doel maar goed voor ogen! emma: dat vind ik dus zo lastig, want wij hebben kippen en ze kunnen soms op een hele asociale onvolwassen manier zeggen dat ze onze kippen niet leuk vinden. En dan kom ik aan met mijn klacht over de wekker... Echt heel irritant, weet niet zo goed wat ik er mee moet... zeehondje: geen idee...??
Hey dames! Tina, als de bussen maar voor de goede dag besteld zijn Zag op het nieuws dat een juf de bussen voor een schoolreisje op de verkeerde dag had besteld.. Zal je maar gebeuren Ik zal voor goed weer duimen in ieder geval! Caroline.... even over het enigs kind topic, we hebben inderdaad heel erg veel gemeen Zeehondje, als je er onzeker van wordt gewoon de vk bellen hoor. Sahi ... (gelukkig voor jou) is het weer nu iets minder en kan het raam weer dicht? Stomme snooz wekker. Oh en ik voel al heel veel in mijn buik! LUCHT! Onweer is er niets bij! HA! Weet iemand al van de echopraktijk in Leiderdorp? Dame daar die doet echoscopie opleiding en heeft dames nodig (vanaf 20 weken tot 24 weken) Ik heb een afspraak gemaakt en kan na de 20 wkn echo terecht, dan lig ik er wat rustiger
Leiderdorp... beetje ver weg helaas even ego: Ik ben de laatste dagen nogal emo merk ik. Hier op mijn werk uit mijn plaat omdat ik wel 1 ja ja 1% loonsverhoging heb gekregen. En bedankt.... geef dan niets.... Dus nu is het zeker. Vanaf november gaat deze dame hard aan de slag om na haar verlof lekker ergens anders te gaan werken. KLAAR! Wat een stelletje...... nou ja. laat ook maar.
Hoort erbij Ellen! En 1% is inderdaad niets! Volgens mij kan ik niet eens meer verder groeien Net de eerste collega gehad die aan mij vroeg of ik zwanger was
Net de eerste collega aan de balie gehad die uit zichzelf vroeg of ik zwanger was Leuk, dan begin je het dus te zien!!!
@caatjem succes met dat wat je vandaag moet doen. @mariel dat klinkt allemaal erg apart maar wel lekker. Ben benieuwd of het ook zo lekker smaakt. @sjoon ja het gaat super snel he! Wel leuk al die vragende blikken. @sahi gatsie meid het word dat de badkamer af komt dan word de stress vanzelf minder. Zet'm op hoor. @tina ik duim heel hard voor mooi weer voor jullie. Veel plezier. @emma jep de strijk is weg gewerkt. @goldduke nee had ik nog niet van gehoord helaas ligt leiderdorp ets te ver weg voor mij. @zeehondje misschien komt het omdat je net naar bed bent gegaan? Ik voel de kleine ook vaak als ik net in bed stap. @lovingmom leuke leuk. Vorige week vroeg iemand mij voor het eerst of ik zwanger was. Leuk is dat he! Zo de boodschappen zijn in huis de was is gestreken, de kamer stof gezogen en gedweild (onder tussen de kamer ook gelijk maar even verbouwd (De bank, stoelen en tafels verplaatst) en nu ga ik verder waar ik was begonnen met niks doen.
goldduke: vannacht doen we inderdaad ons raam dicht. Zit er aan te denken om het bed aan de andere kant van de kamer te zetten, maar weet niet of dat praktisch is qua ruimte... Na de badkamer maar weer over nadenken, vriendje voelt nu niet veel voor het omgooien van de slaapkamer, en hij heeft natuurlijk ook gelijk. ellenk: jeuj, 1% pfff. Dat is natuurlijk niks. Dat is niet eens meestijgen met de inflatie. lovingmom: ook al kan je niet verder groeien in je schaal, de inflatie wordt wel elk jaar verrekend en in elke CAO zijn afspraken over een jaarlijkse verhoging. had je het je collega's nog niet verteld dan? Wel leuk dat ze het gaan zien! lolly: t is allemaal wat en ik maak me met mn hormoontjes ook 10 keer zo druk dan nodig is. bleegghh jij bent druk bezig geweest zeg!
@ellenk 1 % loonsverhoging... Haha.. Dat is nog meer dan bij ons.. Hier geen loonsverhoging omdat de winst in het eerste kwartaal van 2011 niet is wat ze verwacht hadden, de bonus krijgen we wel... @zeehondje, hoe is het met je buik ? Niet teveel zorgen maken hoor.. maar ook niet te laat aan de bel trekken he.. @lovingmom wat leuk dat een collega dat zei @lolly jij bent dus ook lekker bezig geweest, hier ook de bedoeling maar was op mijn stuitje gevallen van de trap ( laatste 3 treden ) en dus nu ontzettende pijn in mijn andere bil en been spier.. GRRR.. Gevolg : hele dag niets gedaan.. @emma wel rustig aan doen he.. hoe is het met Tim ? Zorgt manlief een beetje goed voor je... en nog even nieuwsgierig wilde jullie nu weten wat voor geslacht de baby krijgt of niet ? Ben het even vergeten.. Ow hier spannend maandag naar de gyn en dan ben ik dus al 18 weken zwanger.. Tijd vliegt echt voorbij.. Ik ga trouwens alleen naar de gyn voor de eerste keer = dat niet stom ? Moet trouwens ook opbiechten dat ik nog steeds helemaal niets voor de baby heb gekocht raar he..
Worst, ik heb ook nog helemaal niets gekocht hoor! Misschien na de echo vrijdag. Aan de andere kant, beeb komt in oktober en nu is het allemaal zomer kleertjes dat ze hebben.
Bedankt voor alle lieve berichtjes! Even dus uitleggen over dat werk, dit gaat dus over die kantoorbaan. Dat bedrijf is een uitzendbureau en zij wilden dus een nieuwe tak oprichten: personeel uitzenden naar het buitenland. Nu is de eigenaar van dat bedrijf MIJN ZWAGER (nou ja, de aanstaande van de zus van mijn vriend, snapjeum?! ). Dus die dacht gelijk aan mij, puur een alleen omdat ik 4 talen spreek. Had hem dus gezegd dat ik hem wel wilde helpen, zeker zolang mijn gidsenjob op een laag pitje stond. Had 'm uiteraard wel ook gezegd, dat ik géén commercieel persoon ben, geen verkoopster en dat ik dus niet wist of ik er überhaupt wel geschikt voor zou zijn. Nu is de job uiteindelijk ook veel saaier dan ik in eerste instantie dacht. En ik voel me dus gewoon echt totaal incapabel! Dat is een heel naar gevoel. Maar daar het familie is, is het veel lastiger om nu op te geven (vind ik dus). Zeker daar ik ook weet dat ze gewoon niet zo snel een vervanger zullen hebben. Heel lastig. Ik zit er echt al een tijdje mee in m'n maag en na vannacht, dat ik zo wakker heb gelegen en er zo over heb liggen piekeren, heb ik toch besloten tegen hem te zeggen dat ik voorlopig zo niet door wil gaan. Sowieso begint het toeristenseizoen nu veel meer aan te trekken en zal ik daardoor dus toch al minder tijd hebben, dus kan het mooi op een laag (lager) pitje. Hij was echt super begripvol, zei dat het sowieso een expirement is, dat hij wel denkt dat het uiteindelijk zal slagen, maar dat het gewoon tijd kost. Als ik even een tijdje niet door wil gaan is dat prima. Echt super lief! Komende weken ben ik drukker met gidsen, ondertussen gaan we beiden ook kijken of we iemand anders kunnen vinden en ik hoef me er in ieder geval niet meer zo druk over te maken! Vandaag mijn dagje dus wel gehad zeg... Vanmorgen vroeg meteen bij mijn vriend in tranen uitgebarsten vanwege die job, daarna (ik dacht echt dat het niet zou gebeuren, maar toch dus) bij mijn zwager ook weer. *zucht* Voelde me wel beter daarna, maar zat nog veel opgekropt gevoel waardoor ik vanmiddag ook nog lekker chaggie was tegen mijn lief. Arm ding! Pffff, nu is het in ieder geval weer goed. Hahaha. Morgen ga ik nog wel naar het uitzendbureau, maar daarna ff een tijdje niet! Heerlijk! Uhm... Sorry voor het lange verhaal weer, moest 't ff kwijt... @Sahi: Pffff, toch stiekem wel een klein beetje blij dat ik niet de enige ben die zo moet kokhalsen bij het tandenpoetsen... Nou ja, we zullen ons er wel doorheen slaan, nietwaar?! *hug* @Ellen: Jeetje, 1% maar liefst?! 't Kan wel op zeg hahaha. Wat zou je willen gaan doen, als je iets nieuws gaat zoeken na (tijdens) je verlof??? @Worst: Das helemaal niet raar hoor. Ik heb wel al wat gekocht, maar nog echt niet veel: alleen een paar sloffen in NL (met Nijntje erop en eronder Holland geschreven ), die véél te groot zijn, dus eerder decoratief en hier in Spanje een slabbertje omdat er in verschillende talen, ook het Nederlands , "Eten" opstond! Verder nog helemaal niets! Wij zijn ff boodschappen doen. Tot later en bedankt voor je luisterende (lezende) "oor"! Liefs, Caroline
Ellen, ja 1 %, wat zei jij, leuk daar kan misschien een flesje van kopen???? Zeehondje, ik herken dat gevoel! Ik denk dat het bij mij wel al harde buiken zijn. Dat is helemaal niet erg en ik heb pas ergens gelezen dat je ze bijna de hele zwangerschap kunt hebben. Ik had het vorige zwangerschap later en kwam het inderdaad ook vaak door bewegingen van de baby. Ook door sex kun je harde buiken krijgen. Pas als ze pijn gaan doen moet je je zorgen gaan maken. En als je je veel zorgen maakt gewoon de vk bellen. daar zijn ze voor. Emma, rustig aan doen hè....ja kei moeilijk en helemaal niet leuk vind je wel... Worst, ga jij eens heel snel voorzichtig doen! Nu weer vallen op je andere bil, geen gewoonte van maken hoor Eh, er was vast nog meer maar echt ik weet af en toe niet precies waar mijn hoofd is...
Caatje, had het helemaal gemist sorry!! Maar fijn dat hij begripvol was!! Wel fijn dat je alleen morgen nog maar hoeft!
lol, is toch niet erg LovingMom! Maar bedankt voor je reactie nu. Ja, voorlopig dus alleen morgen en dan zie ik wel weer. Nou, zijn nu echt ff weg! Doei! Liefs, Caroline