Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Carolien, dan klinkt het alsof je een hele goede beslissing genomen hebt! Fijn dat je zwager ook zo goed reageerde!

Worst, tja....wij hebben alles nog en hebben alleen een paar hele kleine kleertjes gekocht om onszelf er aan te laten wennen dat er echt nog een kindje komt....we hebben dat wel nodig want we vergeten het soms bijna. Dat was bij de eerste overigens wel anders...toen was ik echt met niets anders bezig. Maf!

2. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ow ben ik dus gelukkig niet de enige die nog niets heeft gekocht:D!
    @lovingmom : allemaal zomerkleertjes dus dat is voor in oktober ook niet echt handig inderdaad, daar had ik niet eens aan gedacht ( ben zo blij met jullie allemaal ).

Ook ben ik er nog steeds niet uit of ik borstvoeding of flesvoeding ga geven..

Eerst wilde ik zo graag borstvoeding maar vriendlief is bang dat de baby me leegdrinkt en er van mij weinig over blijft.. ik ben maar een kleintje en heb al ondergewicht.. + als er borstvoeding gegeven word waar is papa dan ? Ik kan dan wel kolven maar kweet dus niet of dat ook samen gaat.. Er komen zoveel vragen bij me op, dus ik ben nu aan het inlezen over flesvoeding.. ( en wellicht dat ik ook kan kolven en dan gewoon via de fles geven ?? ) poeh poeh :) Als iemand tips heeft voor me hoor ik het graag.

Wel het goede nieuws ik stond gisteren op de weegschaal en ik woog 43,5 kilo.. Dus ik begin eindelijk aan te komen.. ( nog wel te weinig )..

@princi wat vervelend die harde buiken.. Ik ben er bang voor ; de vorige keer heb ik er mezelf op verkeken en er werd me gezegd "het is normaal en hoort bij de zwangerschap, niet klagen maar dragen" toen de pijn niet meer te dragen was had ik al 3 cm ontsluiting en uiteindelijk 4 weken bedrust tot aan de bevalling ( te vroeg )..

@caatje wat fijn dat je een keuze hebt kunnen maken. Dat zal zeker wel een opluchting voor je zijn.

Sorry voor mijn vele vragen en lange tekst weer...

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    worst het is idd allemaal erg moeilijk wat je wil mbt voeding !!
    maar dat moet je echt zelf beslissen .. en ook een beetje met je mannetje .. jij moet het vooral doen en het is jouw lijf
    ik zelf wist het gelijk zeker .. niks voor mij ... 100% niet !
    maar ik heb al het respect voor vrouwen die het wel doen en kunnen en volhouden !!
    en neeeeeeeeeee wij willen het niet weten .. haha we moeten echt wachten tot de laatste dag wat het gaat worden .. gister echo gehad bij de gyn en ik stiekem gluren maar zag het niet .. of juist niets:D
    hier tot nu toe 1 pakje gekocht .. verder ook nog niets maar wij hebben al alles eigenlijk ..
    nog maar even meis !! zitten we al op de helft .. en hoe onvoorselbaar ook gaan we aftellen:$
    en alleen gaan is niet stom hoor .. zie vaak genoeg vrouwen alleen .. zal ik mee gaan :D

pirci hier ook al eens harde buiken gehad .. maar idd rust helpt goed he !!

caatje jij zult wel lekker slapen vannacht !!
    goed dat je het gelijk aangepakt hebt en nu kan hij op zoek naar iemand die juist wel op deze baan zit te wachten ...

lm leuk zeg dat je reacties krijgt maar dan heb je nog maar een mini buikje .. ai ai hier denken ze dat ik al op mijn eind draag .. wat een verschil he !! ik ben juist blij als ik wel kan poepen zodat ik wat platter lijk haha

ellen balen van je opslag maar idd het loopt bij de meeste bedrijven maar slecht .. kan me voorstellen dat het niet leuk is voor je !!

4. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Female: Leuk zeg een horecabedrijf aan het water, heb zelf jaren in de horeca gewerkt en vond het echt super ! Wel heel hard werken.
    Tina: Ik ga heel hard duimen dat het bij jullie droof blijft en in 't Gooi heel hard gaat regenen goed ? Is wel fijn voor mijn hooikoorts namelijk.
    Ellenk: hahaha oh dat zou ik ook hebben, 1% zeg doe dan inderdaad niets en geef een kadobon...
    LM: Leuk dat mensen het gaan zien bij je ! Nog even en je krijgt al die mensen die ook even aan je buik willen zitten... :D
    Lolly: De hapjes waren lekker maar de drankjes.... blegh komkommersap is echt niet lekker hahaha Zo jij bent lekker druk geweest ! Begint de nesteldrang nu al ;)
    Worst: Jeetje alweer 18 weken, gaat inderdaad snel. Ik vind het niet stom hoor dat je alleen gaat, en dat kopen komt ook vanzelf wel. Ik heb toevallig net een super leuk vestje gekocht maar verder ook nog niets hoor. Over borstvoeding kan ik je geen advies geven, ik ga namelijk de fles geven. Voor mij is het helemaal niets...
    Caatje: Wat fijn dat je zwager zo reageerde, heerlijk ! Weer een zorg minder, enneh we luisteren graag hoor :)
    Sahi: Jeetje meis, begrijp dat je er niet echt op zit te wachten om zo laat ook nog eens te helpen met de badkamer... Er komen echt betere tijden aan dat je wat meer energie hebt en je niet meer zo misselijk bent. Nog eventjes volhouden, en kom hier maar lekker je hartje luchten ! Sterkte met de badkamer in ieder geval !

Zo weer heel verhaal !

Heb kaartjes gewonnen bij de Telegraaf voor een VIP concert van Ben Saunders hahaha super lache !! Gaan mijn man en ik dus morgenavond heen, is hier om de hoek dus kan bijna kruipen ! Leuk zo spontaan een avondje uit met z'n tweetjes, gelukkig kon onze oppas op zo'n korte termijn.

Ga nu lekker douchen en met mijn billen op de bank :D Fijne avond ladies !

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Ohhhhh mariel wat leuk van je gewonnen prijs !!
    Veel plezier morgen geniet er van

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @worst auw auw auw oppassen jij he. Het werk ligt er morgen ook nog wel hoor. Ik ben maandag bijna van de trap gevallen. Dacht dat ik nog 1 tree moest maar het waren er twee. Schrok me helemaal wild. Gelukkig niks aan over gehouden.
    Ik heb ook nog niks gekocht hoor. Komt nog wel. Ik heb van Fabian natuurlijk ook nog het een en ander. Wij willen niet weten wat het word dus dat is wel wat lastiger shoppen.
    over flesvoeding zul je weinig info vinden dus als je daar vragen over hebt stel ze maar. ;)

@caatjem goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt. Hopelijk geeft je dat een stukje rust.

@princi het is inderdaad anders bij een 2e dat merk ik ook. Je bent er op een hele andere manier mee bezig.

@mariel wat leuk veel plezier morgen.

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Mijn grootste reden om het niet te doem de bv is mijn eigen onzekerheid... Zou hij dan wel genoeg krijgen doe ik het wel goed blabla bij flesvoeding weet je het... Heb er nog meer redenen voor hoor het is gewoon niks voor mij en lijkt me erg zwaar ook om,het dan alleen te moeten doen... Of het kolven ... Maar andere kant er speciaal lijkt me als je uit je eigen lijf je kind kan voeden en vooral het svhijnbaar knuffelgevoel daarbij

8. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Dank je wel voor alle lieve reacties! Ja, het ís zéker de juiste beslissing! Lief ook Mariel, dat jullie graag luisteren! :)

En nu helemaal blij om 2 redenen: één werd zojuist gebeld of ik morgen voor Bodega Sandeman kan werken (is dus ook via het uitzendbureau van mijn zwager)!!! Helemaal top! Morgen dus niet de saaie 3 uur op kantoor, maar lekker in de bodega gidsen! Super! :cool:

De 2e reden is zelfs nóg beter!!! Zojuist bericht ontvangen van de mijn bloedtest i.v.m. het syndroom van Down: LAAG RISICO! Naast de nekplooimeting die toen (11 april) ook goed was, is dat natuurlijk helemaal tof! :D

Verder heb ik vandaag ook een afspraak gemaakt voor de proefles zwangerschapszwemmen voor vrijdag én voor zaterdag een afspraak bij mijn kapster voor wassen/föhnen vanwege een bruiloft die dag.

Ik zit duidelijk weer beter in mijn vel! En ja, Emma, ik denk ook dat ik vannacht véél beter zal slapen!!! ;) :)

Oh, enne Mariel (nogmaals ;)): Tof van die gewonnen kaartjes! Wens je vast heel veel plezier voor morgenavond!

Mijn lief zit nu op de bank de wedstrijd van de eeuw (naar eigen zeggen, is Barcelona-Madrid) te kijken. Ik ga dus lekker even een spelletje hier op de pc spelen. :D

Fijne avond!

Liefs,
    Caroline

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier ook een voetbalkijker dus ik ga lekker naar bed
    morgen werken hoop een halve dag maar het is erg gesteld met zieken op het werk dus ik kijk maar even !!
    weltruste meiden en tot morgen

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier maak ik me sl een stuk minder zorgen. Lees dat het wel vaker voorkomt zo vroeg en het is bij 1x gebleven dus...
    Uuuuuhhhh...waar hebben jullie 't allemaal over gehad?!
    - werk Caatje, super dat je stap hebt genomen om te praten met je zwager en het heeft goed uitgepakt!
    - kopen; hier alleen kamertje en wandelwagen besteld. Wel kleertjes e.d. gekregen nog niks zelf gekocht.
    - bv of fv; vanwege medicijn gebruik ga ik flesvoeding geven. En volgens mij kan je gelijk alles kolven en via de fles daarna geven. Dan weet je wel precies hoeveel je kindje binnenkrijgt.

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    loving mom: owja, dan vertel je het niet helemaal aan iedereen, snap 'm.

worst: wij hebben juist wel wat meegenomen toen we kamers gingen kijken, gewoon om maar vast wat leuks in huis te hebben.
    En nu dus die wagen, dus dan wordt het wel wat echter voor ons.
    als je je zorgen maakt moet je bellen hoor meis, zeker met jou geschiedenis, dat maakt het allemaal extra spannend!!

caatje: natuurlijk komen we er wel doorheen! En nu gaan we dus eten voor het tandenpoetsen (vind dat zo vies, maar het kokhalzen is erger ;))
    ow wat heb jij je druk lopen maken meis. En achteraf viel het wel mee, gek is dat he? Ik ken dat wel...;)
    Fijn dat de combi-test goed is uitgekomen!

@harde buiken: ik had gelezen dat dat al kan vanaf 6 weken en dat het op zich niet slecht is, behalve als je het te vaak hebt. Ik weet alleen niet wat de grens is van wel of niet te vaak hebben...

princi: ik hoor overal om me heen dat het bij zo'n 2e en volgende allemaal wat minder bewust gaat dan een eerste. Het is dan niet meer nieuw en je bent druk met je andere kids. Geeft dus vast niet :)

@ gyn: tot nu toe gaat mn mannetje mee, maar gezien de vrije dagen kan dat ook niet elke keer denk ik.

emma: ik ga absoluut wel voor bv als het lukt, ik denk gewoon dat het veel beter is voor je kindje. Maar ik veroordeel je absoluut niet als je het niet doet hoor! Iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelt. De vader heeft wat mij betreft ook wel een stem, maar vind dat de vrouw toch een grote invloed heeft op de keus.

mariel: zo lekker dat ik hier even van me af kan praten en dat jullie het hier begrijpen. Het is voor mn mannetje ook niet makkelijk om te snappen wat er met me gebeurt. En het overkomt me ook een beetje, zullen vast hormonen zijn. Misschien dat ik het boek van Kluun voor 'm ga halen ;)
    gefeliciteerd met je prijs, hihi!

hier nu nog even lekker forummen en zo naar bedje toe... :)
    Gaat in ieder geval beter met me dan gisteren :)

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    hoi allemaal

Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen... Veel buiten geweest met de kleine meid, klimtoren opgebouwd (ja ook hier meer energie), eitjes zoeken...

@zeehondje: heb je soms gevoelige darmen? Bij mij reageert de bm altijd sterk op volle of geïrriteerde darmen. Had ik de vorige zwangerschap op vakantie (met ander eten) heel erg. Echt om de paar minuten en dat kon toch geen kwaad. De vk zei dat het elkaar instand kan houden: bm reageert op darmen en darmen weer op bm...

@caatje: missch nog een tip met tandenpoetsen: ik had het vaker met vooroverbuigen: een glaasje pakken om te spoelen kan dan missch helpen.

@tina: toch veel pelzier, missch zijn het maar buien?

@worst: nee niet vreemd om alleen te gaan, maar ik vind het zelf altijd fijner om samen te gaan.

@caatje: fijn dat je zwager zo begripvol was!

@ellenk: shit zeg. Ik hoop dat je snel iets anders vindt!

@emma: ik hoop dat het iets beter gaat als je meer rust neemt!

@worst: je kunt bv toch gewoon proberen en als het teveel van je vergt stoppen? Sommige mensen vallen er van af, maar ik totaal niet. Ligt er helemaal aan hoeveel je kindje drinkt in combinatie met jouw toestand (kun je genoeg rust nemen enzovoort).

aankopen: 2 truitjes gekocht: is zo schattig. Vrijdag weten we wat het wordt en daarna missch iets kopen, maar wel met lange mouwen. Zal moeilijk worden.

13. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Harde buiken; Goed naar je lichaam luisteren.. Harde buiken zijn nooit fijn maar wanneer t erg pijnlijk is zeker ff bij de vk aankloppen!!
    had ik de vorige zwschap erg last van.. 3 Keer bloedverlies gehad.. Volgens vk door harde buiken.
    Had er op een gegeven moment minstens 30 per dag
    Ben toen met 31 weken gestopt met werken.. Binnen een week had k nog max 10 harde buiken per dag :) was top..!

Hier zijn ze weer begonnen met verbouwen, op zolder nu.
    Paar muurtjes staan al.. Volgende week gaan de balken omhoog en komt de dakkapel aan de achterkant:D
    Over 3 weken zijn we compleet uit de troep en kunnen weer inrichten:)
    eindelijk mn waskamertje! de logeerkamer moet ik nog ff mee wachten tot daar de dakkapel geplaatst is:D
    Vriendlief gaat zn studio(eigenlijk de 5e sl.kamer) isoleren en inrichten zodat ie weer lekker hard kan draaien :)(dj)

daarna is de babykamer aan de beurt, heb al heeeeele leuke ideeen..vind k zelf dan he haha

morgen weer een dagje vrij.. *Vreugdedansje*

slaap lekker iedereen

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @anz wat fijn nog eventje en zijn jullie uit de troep.

@Emma goedemorgen.

@caatjem en wat beter geslapen vannacht?

@bv vs fv Ik ga flesvoeding geven omdat je dan idd precies weet hoeveel je kindje binnen krijgt. Maar ook omdat bv voor mij niet goed/natuurlijk voelt. En ik denk dat als je er niet volledig achter staat het een stuk moeilijker gaat. Dus vandaar.

hier vandaag 18 weken zwanger !!!!!!!!!!!!!! wat vliegt de tijd toch nog even en we zijn op de helft en kunnen we gaan aftellen.
    Gisteren bericht gehad dat ik de doos van de etos kan ophalen. Leuk leuk. Iemand anders al bericht gehad?

15. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Sow, ik heb echt héérlijk geslapen!!! :D Geen moment gepiekerd! Zálig!

Het tandenpoetsen ging ook beter, zowel gisterenavond áls vanmorgen! Jajaja, vanmorgen heb ik mijn tanden gewoon al vóór het eten gepoetst! Bedankt voor de goede tip, Lieke, om met een glaasje water te spoelen! Wellicht dat dat bij jou ook zal helpen Sahi! ;) :)

@Sahi: Oh ja, de combi-test! Zo heette dat! lol Was ik ff vergeten! :D Maar inderdaad heel fijn dat ie goed is uitgevallen. :)

NA DE COMBI-TEST: laten jullie dan nog vervolg onderzoek doen naar het syndroom van Down? Ik persoonlijk denk van niet. Ben benieuwd wat jullie mening hierover is. :(

Moet vanmorgen even het telefoontje van het uitzendbureau afwachten om te horen hoe laat ik bij Sandeman moet zijn. Even geduld dus nog.

Liefs,
    Caroline

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Mariel, wat een leuke prijs!
    Caatje, geen dag op kantoor vandaag :D. Veel plezier!!
    Mijn mannetje gaat ook steeds mee naar afspraken, deed hij bij de vorige zwangerschap ook :D
    Anz, jeetje 30 harde buiken op een dag?!?! Is niet grappig nee!

En dan nu even mijn buik showen van gisteren :D

17. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Emma: Je kan het ook eerst proberen en kijken hoe het gaat, als het niet gaat ben je zo overgestapt op flesvoeding… Ieder denkt er op zijn eigen manier over, en ik denk er vrij makkelijk over… als het niet gaat dan gaat het niet klaar. Maar als je zo onzeker bent probeer er dan wel voor te waken dat je je niet nog onzekerder gaat voelen als het niet gaat lukken… Ik was er na drie dagen klaar mee en kwam er achter dat het echt niets voor mij is, daar komt bij dat ik best een control freak ben en graag precies wilde weten hoeveel mijn kleine meisje dronk... je hebt gelukkig nog alle tijd om er over na te denken meis...

Caatje: SUPER !!! Gefeliciteerd met de goede uitslag ! Hahaha hier ook El Classico gekeken hoor ! Toch ook klein beetje Nederlands met onze Affelay :D Hoe is het tandenpoetsen gegaan vanmorgen ? Ah lees nu dat het beter ging hihihi :)

Sahi: Ja dat moet je doen, je bedoelt help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt toch ? Die heb ik die van mij ook gegeven bij Esmee, is heeeel herkenbaar voor mannen dus een leuk kadootje! En het is voor mannen natuurlijk helemaal raar, wij voelen ons lichaam tenminste veranderen en straks voelen we de baby maar mannen krijgen alleen maar een chagerijnig emotioneel steeds dikker wordend vrouwmens in huis hahaha ach ze wennen er vanzelf wel aan. Die van mij leerde vrij snel om steeds “ja lief, wat jij wil lief, tuurlijk lief, je hebt gelijk lief” te zeggen. Is het beste wat ze kunnen doen :D

Lieke: Jeetje vrijdag weet je al wat het gaat worden, gaaf joh ! Kom je het met ons delen of hou je het lekker geheim ?

LM: Wat een mooi buikje al !

Zo goooooeeeeedemorgen dames ( denk hierbij de stem van Caston en je bent meteen wakker :D lol )
    Wat ben ik blij dat het een beetje geregend heeft, merk nu al dat ik ietsjes minder last heb van de pollen maar er mag nog wel een buitje vallen.
    Grappig om te lezen dat er best veel vrouwen flesvoeding gaan geven, de vorige keer bij de april mama's was het meerendeel echt pro borstvoeding.
    Vandaag hebben mijn broertje en schoonzusje hun eerste echo, ben zo benieuwd... maar pas om 16.30 uur dus even geduld. Heb wel een super schattig baby pakje bij de Hema gekocht voor ze gisteren, kon het niet laten... hihihi Zo gek dat mijn kleine broertje papa wordt ! :$ maar wel super leuk !!!
    Nou ik ga maar eens aan het werk, laatste dagje van de week weer ! Toedeloe dames en tot laters !
    Liefs Mar

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Helleuj dames,

Zeehondje, gelukkig ben je gerust gesteld. En idd zoals Lieke zegt. Bij mij reageren die darmen en baarmoeder ook zo op elkaar. Tis vast oefenen zeggen ze hè. Voor de bevalling. Als ik het zo bekijk vind ik het altjd minder erg. Zo van oefen maar vast dan gaat het straks vast makkelijker ;).

Carolien, wij doen alleen de 20 wekenecho. Bij de extra-tests, als ik het dan zou weten...tja en dan zou je moeten beslissen of je de zwangerschap gaat voldragen of niet...dat zou ik niet kunnen. Aan de andere kant is het natuurlijk goed om voorbereid te zijn zodat je wel voorbereid bent bij de geboorte....hey zo had ik er eerder nog niet naar gekeken...:)

Bv...ik wilde het de vorige keer heel erg graag maar het wilde niet lukken door een combinatie aan factoren. Toen na twee weken definitief gestopt. Had ik eerder moeten doen. Ik heb de eerste twee weken bijna gemist door in het ziekenhuis te liggen en al het gekolf en fingerfeeden. Bovendien is het voor mijn lijf beter om geen bv te geven zodat de hormonen sneller mijn lijf uit zijn.
    maar...ik ga het toch wel weer proberen.
    Toch vind ik aan flesvoeding ook echt wel voordelen zitten. Vooral dat een kindje sneller doorslaapt en je meer tijd tussen twee voedingen hebt zitten vond ik een fijn voordeel. Wij deden overigens wel fv op verzoek met dan een maximum van wat er per dag mocht zeg maar.
    Zo een heel verhaal weer :D.

LM mooi buikje....lekker dun ben je ;)

Mijn man is u nog steeds meegeweest naar de vk, maar dat wordt nog wel minder denk ik. Hij begint bijna aan zijn nieuwe baan en dan is het bijna niet meer te doen. Bovendien na de eerste afspraken wordt het wel steeds minder bijzonder vind ik. Naar gyn zou ik het wel anders vinden denk ik...daar krijg je toch ook nog vaak een echo toch?

Zo ik ga proberen het huis eens een beetje te fatsoeneren...

Oja Kluun, haha, mijn man bewoog lekker met de eerste zwangerschap (kluun zegt dat dat moet omdat het anders steeds zo'n drama wordt :D ). Nu doet hij dat veel minder dus ik heb tegen hem gezegd dat het nog maar eens moest lezen :D.

Oja....wij hebben 6 mei pretecho met geslachtsbepaling...jippie!!!!

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Lolly, 18 weken alweer!!! Gaat echt snel!

Princi, zo dun ben ik niet hoor :D
    Die kerel van mij staat er niet helemaal goed voor, in dit geval gustig dus hahaha

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    caatje: tandenpoetsen gaat vandaag beter, net als die grote supplementen. Nog even afkloppen, maar het gaat langzaam weer de betere kant op.

mariel: Hij houdt niet zo van lezen, maar als hij niet te duur is, neem ik 'm toch mee. Maar het 'ja lief, wat jij wilt', heeft ie al aardig geleerd ;)

lm: mooi buikje hoor!

ow lekker nog 1 dagje werken. En wat tussenuurtjes, heerlijk. Vannacht beter geslapen, maar nog wel behoorlijk moe. Dus ik kijk echt uit naar mijn vrije dag morgen! Ga dan lekker kokkerellen en verder lekker rustig aan doen.

Deel Deze Pagina