Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Fleurop: Je bent absoluut niet vreemd hoor !! Ik heb het ook wel een beetje, buikje groeit en heb de baby ook gezien maar heb verder nog helemaal geen zwanger gevoel… No worries komt vanzelf ! En ik snap heel erg goed jouw reactie op je schoonmoeder, hoe kan ze dat nou zeggen… wat maakt het nou uit wat het wordt zeg… En ik snap het ook van je 20 weken echo foto, die heb ik niet eens aan mijn eigen moeder gegeven. Kom maar lekker afreageren daar zijn wij voor :D
    Ik ga hier afsluiten ! Jippie weekend !

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ah wat schattig zeg. Ik smelt ook altijd helemaal wel als ze gaan knuffelen en kusjes gaan geven.
    Oh jammer, is wel een leuk filmpje dat mijn dochter Belle in het zwembad gooit.

Jaaa Ben is zo leuk. Ik heb zijn cd nog niet, moet nog effe downloaden.

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Lieke, heb jij morgen ook echo?
    Ik heb hem morgen om 17.45 uur, ben zo benieuwd :D

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @goldduke hey jij ook al 18 weken. Nog even en we gaan aftellen.

@zeehondje ik heb de box vanmorgen opgehaald. Hij is leuk he! Er zitten nu meer bruikbare spullen in als 3 jaar terug. En veel minder reclame.

@sahi kan best hoor met 14 weken dat je al wat voelt. Spannend.

@anz ja lekker hoor de 19e week in.

@fleurop ik snap je helemaal meid. Misschien had je schoonmoeder zelf graag een meisje gehad en hoopt ze dat jullie nu een dochter krijgen. Maar het klinkt absoluut niet leuk.
    Zo kregen wij na de geboorte van Fabian een kaartje waarop stond 'gefeliciteerd met jullie 1e kindje en dan nog wel een zoon'! Net alsof een dochter niet goed genoeg is. pfff wat moet je er mee.

Bekijk bijlage 146961
    Vandaag weer even een foto gemaakt van m'n buikje. In totaal is m'n buik nu 6 cm gegroeid sinds 06-02-11 toen was ik 6+3 weken zwanger.

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mooi buikje Lolly!!!

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Zo, mooi Lolly !! Mooi rond !

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Mooi buikje Lolly!
    Ik maak elke week een foto (12 wk, 14 wk) en dit weekend dus weer met 16 weken.
    Met 14 weken ook voor het eerst m'n buik gemeten, dus van het weekend eens kijken of 'ie echt gegroeid is. Heb namelijk zelf niet echt het idee van wel.

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

veel gekletst dames!

en een mooie buik al lolly! SUPER!

en... ik ben vandaag geslaagd voor kleding voor de bruiloften dit jaar. dus helemaal blij!

verder heb ik vluchtig alles gelezen, dus is me weinig bij gebleven. ik ga echt echt echt proberen binnenkort wat meer te reageren. maar mijn huishouden liep een beetje achter enzo dus dat was ff aanpoten, en daarna weinig puf om achter de pc te zitten..

oja: gisteren de film : de gelukkige huisvrouw gezien.
    iemand deze al gezien? was wel een heel heftig begin om te kijken eigenlijk.

9. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Sjoon.. de gelukkige huisvrouw... Ja, heb hem ook gezien.
    Het boek al jaren geleden gelezen, de film een paar weken geleden gezien. Heel erg heftig. Echt zielig. Tranen met tuiten... was niet zo'n goed idee om die film zwanger te zien :$

Lolly! Mooie buik! Ik moet nog steeds een foto maken...

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @lolly joehoeee gefeliciteerd 18 weken... Ik kom je achterna hoor haha...

@caatje, hier geen onderzoek maar dat is meer omdat de kans klein is bij ons, als het nu 1 op 200 zou zijn zou ik denk ik wel verder laten onderzoeken..

@lovingmom wat een mooi buikje :D ! die gaat nog veel groter groeien hoor haha... En bijna vakantie voor jullie, hoop dat je lekker weer hebt :) !.

@Lieke fijn dat de pollen wat minder zijn.. En nog gefeliciteerd met je kleine broertje die ook vader word ( ik weet niet meer of ik al felicitatie's had gebracht ). Ow en ik lees nu dat we morgen te horen krijgen wat voor geslacht.. Spannend ik kan nu al niet wachten om in te loggen morgen haha... En bijna vakantie voor jullie lekker hooor...

@princi ik krijg om de 3 weken echo, en vanaf 20 weken wil ik om de 2 weken.. dus dat ff bespreekbaar maken bij de gyn.. 6 mei geslachtsbepaling voor jou spannend, ik ben 2 mei bij de gyn en hoop dan op meer zekerheid.. Ze had vorig bezoek al een vermoeden..

@sahi rustig aan doen he, en het boek waar je het over hebt hebben we hier ook liggen, vriendlief leest het nog niet dus ik ben er maar in begonnen, vind het wel een erg leuk boek om te lezen haha... Geniet van je vrije dag morgen! volgens mij kan het wel die plopjes bij 14 weken, hier nog steeds niets gevoeld helaas ( denk ik ).

@bijzonder WOWIE! Kom jij ff met een dikke lap tekst haha, wel balen dat je niet zo heel mooi weer hebt, maar dit weekend word het weer beter, ga je nog iets leuks doen met koninginnedag ?

@Mariel : Hier ook een Ben Saunders fan hahah... Zo erg zelfs dat ik heb gestemd bij tvoh :)

@female zwaai zwaai..

@goldduke ook 18 weken,.. Gefeliciflapstaart :D !

@emma lekker bankhangen vanavond en op tijd naar bed... Ik kom je wel even instoppen hoor haha....

@boxen ik heb nog helemaal niets aangevraagd.. Ook nog niet aangedacht hihi..

@anz bedankt voor de tip dat er alleen maar rommel in zit, ik denk er nog eens over om dat aan te vragen haha...

@fleurop, balen van je schoonmoeder.. Ik begrijp je reactie helemaal... Sommige mensen begrijpen niet echt hoe kwetsend en domme dingen ze soms kunnen zeggen...

@lolly Wowie jij hebt al een echt zwanger buikje haha... Ik ben de helft van jou 18 weken haha..

@sjoon druk druk druk voor jou... Hier de gelukkige huisvrouw nog niet gezien, is het de moeite waard om hem te kijken of valt het tegen ?

Zeg euhm dames... Ben al een uur bezig om te lezen en te schrijven haha... Wat een gekletst weer hier...

Vriendlief gaat mee naar de gyn maandag, heb eerst om 8 uur de spuit daarna om 10 over half 9 de echo, we horen nu vast en zeker wat het word, de gyn had natuurlijk haar vermoedens uitgesproken maar het kan natuurlijk alle kanten opgaan.. Hij wil dat moment natuurlijk voor geen goud missen...

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: die film heb ik ook gezien, toen waren we volop aan het balen dat ik weer ongi was een tijd terug, was toen echt te heftig, heb bijna heel de tijd zitten janken bij die film...

@buikfoto's: ik heb er 1 gemaakt met 10 weken en daarna zijn we het vergeten. Wie weet een dezer dagen weer, mn buik begint nu echt wel te groeien.

worst: ik probeer echt rustig aan te doen, maar soms moet er gewoon van alles gebeuren... Morgen vrij en vriendje werken en dan bepaal ik dus lekker zelf wat ik ga doen :D
    weet niet wat ik van de plopjes moet denken, voelt gewoon niet als darmen, is het ook te laag voor. Durf het nog niet helemaal te geloven ;)
    ben benieuwd of ze gaan zien wat het wordt!

12. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedenavond!

Heb een erg lekker dagje gehad vandaag! Hoefde uiteindelijk pas om 12 uur bij de bodega te zijn en had dus lekker de ochtend vrij! Zálig! De rondleidingen gingen ook goed en heb zelfs fooi gehad van wat mensen! Altijd prettig! ;)

Heb wel alles doorgelezen, maar weet zo ff niet meer wie wat gezegd heb. ;) Reageer in het algemeen ff op een paar onderwerpen:

Eigenlijk wist ik dat wel ja, dat de 20-weken echo een medische echo is... Dat hebben ze hier inderdaad ook gezegd, maar ik was 't een beetje vergeten... :)

Buikjes: mooie foto's zeg! Ben ik toch wel een beetje jaloers op... WANNEER IS HET NOU BIJ MIJ TE ZIEN?!?!?! :( Enne... GOEIE TIP ook! Daar ik dus nog erg weinig zie heb ik daar eerlijk gezegd helemaal niet over nagedacht, maar ik ga morgen dus gelijk ook MIJN BUIK OPMETEN! Thanks! ;) :D

Morgen om kwart voor 11 heb ik dus mijn proefles zwangerschapszwemmen. Ben erg benieuwd. Het lijkt me heerlijk in ieder geval! Kan ik mooi mijn nieuwe bikini, handdoek en slippers gaan testen! ;) :D En zal binnenkort ook weer eens een foto maken. Wellicht issie nu wel de moeite waard om te posten... ;) :p

Nu lekker bankhangen met Criminal Minds op tv. Fijne avond allemaal!

Liefs,
    Caroline

13. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Vriendlief heeft de schopjes kunnen voelen!!!!!!!
    klein voetballertje krijgen we, schopt nu al hard:D

vandaag meteen ff pakjes gehaald.. Zulke leuke grijze rompers, broekjes truitjes met leuke print en rode accenten :D lang leve de nieuwe collectie bij de hema haha

*loving it*

worst; ik vind t rommel idd haha.. Een ander kan er wel heel blij mee zijn natuurlijk :)

lolly; mooi buikje hoor!!

Caatje; zwemze morgen :)

14. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Dank je wel Anz! :D Denk wel dat 't zal lukken! ;) :)

Oh, ben trouwens ook wel jaloers op alle dames met plopjes en schopjes in de buik! Kan niet wachten tot ik iets voel! Hmz... Dacht altijd dat ik wel geduldig was... ;) :) Hahahahahaha! :)

Nou, ik ben lekker naar bed nu, ff beetje lezen en dan lekker slapen! Wil morgen fit zijn voor m'n zwemles. lol Dat klinkt toch wel erg grappig: ik heb zwemles hahahaha! :D

Weltrusten!

Liefs,
    Caroline

15. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @lovingmom veel plezier bij de geslachtsbepaling vandaag... :D

Hier nog een dagje werken en dan lekker weekend :)..

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ goldduke: dat vond ik dus ook. beter na de zwangerschap kunnen kijken!

@ worstenbrood: de film is zeker de moeite waard, maar wacht maar ff tot je zwangerschap voorbij is. en zeker nu met die gierend hormonen in onze lichamen. droog houden is er nu echt niet bij!

@sahi: ik heb ook nog geen buikfoto's gemaakt. hoewel je het bij mij nu beter kan zien. maar had eerst nog steeds wat buik over van de zwangerschap van mijn zoontje. en geen zin om er wat aan te doen.

@caatje: veel plezier met je les zwangerschapszwemmen! en die plopjes voelde ik bij de eerste pas met 16 weken. als de placenta voor ligt dan is de kans groot dat je de kleine pas na 20 weken of later voelt.

@anz: altijd weer bijzonder als je partner je kleine ook kan voelen! leuk man!

17. Female

Female Niet meer actief

@ Gelukkige huisvrouw; vond hem super goed, echt...

@ Worst; spannend dat je maandag echt weet wat het wordt!!

@ Ansz; gaaf dat je man het heeft kunnen voelen!! :D

@ De Rest; sorry dat ik ff zo kortaf ben maar kom echt tijd tekort :(
    Heb echt een waslijst met to-do-dingen dus hoop dat ik het red vandaag. Morgenvroeg vertrekken we...

Liefs!

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!!!

Gelukkige huisvrouw; super gave film, maar ik ben ook een groot Carice fan hahaha Maar als ik heel eerlijk ben vond ik die bevalling wel heel erg overtrokken.

Anz, leuk dat je vriend de beeb ook heeft gevoeld!

Worst, jij veel plezier maandag!! Ga je het ook vertelle of houd je het voor je?

Vanavond echo! Ben echt zo benieuwd, ga er maar niet teveel aan denken want dan gaat de tijd zo langzaam :D
    Morgen jarig, zondag vieren en maandag lekker een paar dagen naar brabant :D

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@female: veel plezier!
    @LM: alvast gefeliciteerd!
    en ook fijne dagen in brabant gewenst? waar ergens zit je in brabant?

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gilze Rijen ofzo :D
    In een hotel, lekker luxe hahaha

Deel Deze Pagina