Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Geniet van de luxe!

2. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een hele goedemorgen!

Ik heb weer heerlijk geslapen! Maar liefst tot 8 uur!!! Dat is echt laat voor mij hahaha!

@Sjoon: hmz, tja, zoals ik al zei... Zal geduld moeten hebben tot ik iets voel... ;) *zucht* Uhm, hoe kun je weten waar de placenta ligt???

@LovingMom: Klinkt heerlijk! Geniet ervan! En morgen lekker jarig, hoop dat jullie goed weer hebben! :cool:

Ik ga nu lekker even ontbijten (jaja, gewoon thuis deze keer). En dan om 10:30 uur naar het zwemmen. Heb er zin in! :)

Overigens is hier vandaag het slechte weer weer begonnen. Tot en met dinsdag houden we regen. Erg jammer, zeker daar we morgen een dagbruiloft hebben. Maar ja... :(

Toch heb ik liever dat de regen deze week valt, dan de week erop. 8 Mei begint hier namelijk DE FERIA! Het beste feest van het jaar, dat maar liefst 8 dagen duurt! :D Dan is mooi weer toch wel errug prettig!

Fijne vrijdag allemaal!

Liefs,
    Caroline

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden!

Gisteren bij de VK geweest en alles was goed!! :D
    Nu heb ik 1 juni weer een VK-afspraak en 10 juni de 20 wk echo...
    Klinkt zover weg... :D

@ Lolly: Mooi buikje meid!
    Begint hier nu ook een beetje in het "echt" te groeien :D

@ Caatje: Geduld wordt echt wel op de proef gesteld, dus ik snap wel dat je nu denkt toch niet zo geduldig te zijn :D :p En veel plezier met het zwemmen!

@ Anz: Wat heerlijk dat vriendlief ook de baby heeft voelen schoppen!! Blijft zoooooo speciaal!!
    Ik voel het heel af en toe 's avonds in bed, maar eigenlijk nog niet zo superduidelijk, maar kan niet wachten....

@ LM: Heel veel plezier en alvast een fijne verjaardag!!

@ Worst: Spannend hoor... Maandag weet je het.. Dat is nog maar 4 daagjes ;)

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Caatje: zwem ze ... Lekker hoor.
    Placenta kun je zien bij de echo. Bij mij was met 13 weken nog niet echt te zien. met 15 wk wel toen lag het echt onderin. Ook niet gunstig maar hij kan nog verschuiven zei ze.
    Trouwens jij valt ook van het ene feest in het andere.

Karine fijn dat alles weer goed is. juni klinkt ver weg dat had ik ook met mijn 20 wk afspraak. maar langzaam komt ut dichterbij..
    voor je het weet....

Anz wauw zo goed voel ik het nog niet hoor. Gisteren wel "fladertjes" en "plopjes" als ik rustig aan het werk ben of op de bank hang. Zou dat Ty zijn?

lovingmom, veel plezier! Veel leuke dingen te doen dus! Alvast gefeliciteerd!

Voor de rest allemaal knuf!

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Sahi: Weet niet of je het met 14 weken kan voelen. Ik voel nog niks maar mijn placenta ligt ook aan de voorkant dus ik voel het sowieso later.
    @ Fleurop: Ik voel me ook nog niet echt zwanger hoor. Ik voel me heel goed, dus heb niks door. Ik denk dat ik helemaal los ga met shoppen als ik weet wat het wordt.
    Hmm jammer van je schoonmoeder om zo duidelijk haar voorkeur aan te geven. Alsof je kunt bepalen wat het wordt. Ik snap het wel van die 20 weken foto hoor. Lekker voor jezelf houden! Misschien je man/vriend met haar laten praten?
    @ Zeehondje: Ik heb nog helemaal niks gehoord van de Etos-box joh! Wel aangevraagd. Altijd leuk gratis prulletjes.
    @ Sjoon: Wat fijn dat je geslaagd bent voor kleding. Gelukkig huisvrouw gezien ja. Erg heftig begin.. zat echt met open mond te kijken. Ik keek die film net in de tijd van mijn eerste miskraam, helemaal heftig dus. Die bevalling deed me wel een beetje denken aan mijn bevalling, die paniek enzo, bah, tranen in mijn ogen tijdens die bevalling.
    @ Worst: Mijn vriend is 6 dagen werken deze week, ook dit weekend ( eigenlijk ons vrije weekend). Wel jammer, dus ben alleen. Hoe was de spuit? En weet je het geslacht??
    @ Caatje: geniet van het zwemmen!
    @ Anz: Wat super zeg !!! Hema heeft altijd leuke dingen ja.
    @ Caatje: Hier ook nog geen plopjes helaas :(
    @ Female; Veel plezier!
    @ Caatje: Wat een feesten daar altijd zeg! wat leuk allemaal. jammer van de regen.. hier ook steeds helaas.

6. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,

Helaas is mijn schoonzusje niet meer zwanger :( gisteren op de echo leefde het niet meer en nu moet ze wachten tot haar lichaam het afstoot... zo zielig.... ze waren 9 of 10 weekjes zwanger...

lolly: Mooi buikje !
    Caatje: Veel plezier bij de proefles zwangerschapszwemmen !
    Anz: Wauw wat gaaf joh ! En zo vroeg al ! Heel bijzonder voor je vriend !
    LM: Veel plezier dit weekend !
    Karine: Fijn dat alles weer goed was bij de vk, en 10 juni echo ! Spannend !

Hier gaat het verder prima, Ben Saunders was echt super !!! De band is top, zangeresen zijn steen goed en Ben zelf is live ook top ! Hoop dat hij er komt, gun ik hem echt. En heerlijk om even met manlief saampjes op stap te zijn. Maandag gaan we ook nog naar Rob de Nijs in Utecht ! Ook zin in.

Nou meiden ik ga even lekker koffie tijd kijken ! Tot strakjes

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    mariel, wat sneu zeg! Heel veel sterkte voor je schoonzusje en broertje!! En de rest van de fam. natuurlijk!

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@mariel: wat jammer dat het zo loopt bij je schoonzusje. sterkte voor jou en je familie

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier mijn eerst buikfoto, vers van de pers! haha (12+5)

heb zo'n ikea spiegel dus ziet er een beetje raar uit! haha

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Sjoon: Mooi buikje al zeg ! En je buik heeft de vorm van die spiegel, grappig juist :D

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Mariel: Och wat zielig.. veel sterkte voor jou en je familie en steun haar maar goed, dat heeft ze nodig !
    Fijn dat Ben zo tof was... ben echt jaloers !!! :D

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    bijzonder: mijn placenta was met 10 weken ook aan de voorkant aan het vormen, was nog niet met zekerheid te zeggen. Maar ze zei dat het niets zegt over wanneer je het gaat voelen, daar mocht ik me niet druk over maken zei ze.

mariel: wat verdrietig voor je zus!!

caatje: veel plezier met zwemmen!
    ik voel wel plopjes en dingetjes, maar ben er nog niet uit of het de beeb is. Voel wel van alles rommelen al een week of 4, dus zal de beeb nog niet kunnen zijn lijkt me...
    Als het echt de beeb is, dan merk ik het vast wel!

anz: wat bijzonder dat hij het al kan voelen. Kan dat zo snel?!

lm: veel plezier met je echo!

female: rustig aan meis! En veel plezier op vakantie natuurlijk!

karine: fijn dat alles goed was!
    klinkt ver, maar is maar 6 weken!

sjoon: mooie buik hoor!
    mijn buik is ook ongeveer zo, maar denk steeds dat het alleen mn vet is... Maar gisteren was broertje hier en die zei: zo, jij ziet er zwanger uit!
    pfoe, gelukkig kan ik tegen mijn clienten nog zeggen dat ik altijd al stevig ben geweest ;)

is het trouwens raar dat ik het groeien ook wel een beetje moeilijk vindt? Ik voel me dik en lomp en weet dat mijn lijf nu voor altijd zal veranderen. Vind het een gekke gewaarwording...

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Sahi: Okee, nou ben benieuwd dan ! Ja je lichaam gaat veranderen! Best heftig. Mijn lichaam is iig voorgoed veranderd bij mijn vorige zwangerschap helaas.

Hoeveel zijn jullie al aangekomen trouwens? Hier nog steeds maar een halve kilo. Snap er niks van.

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wow, Sjoon, je buik lijkt op die foto al echt heel groot. En dat met ruim 12 weken, leuk.

Caatje; hier voel ik ook nog niks hoor. Ook een placenta aan de voorkant.
    Dit wil trouwens niks zeggen over wanneer je het zelf gaat voelen. Dat voel je namelijk ín je buik. Het kan wel zijn dat je man het pas later gaat voelen, omdat de kleine dan door je placenta moeten schoppen, haha.

Mariel; sterkte voor je broertje en schoonzus gewenst.

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

toen ik de foto op de pc zag, keek ik nog ff 3x haha. lijkt veel groter dan wanneer ik er zo van bovenaf op kijk!

zo. nu ff mijn zoontje ophalen en dan aan het werk tot 17.00 uur. daarna weekend en dan woensdag pas weer werken!

fijne middag allemaal!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sjoon, mooie buik al hoor!!

Bijzonder, ik zit nu op 2.5 kilo :(

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @sjoon: mooi buikje hoor!

@aankomen: 4 kilo ongeveer. Best veel in vergelijking tot mn vorige zwangerschap.

@mariel: wat erg zeg.

LM: veel succes en plezier!

Ik zal straks laten weten wat we krijgen (als alles goed is tenminste)...

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks meiden !!!

Ik ben tot nu toe 1,5 kilo aangekomen, vind ik ook nog heel erg meevallen omdat ze altijd zeggen dat je bij een tweede sneller dik wordt...

Mooie buikfoto !! Gaaf juist met de vorm van de spiegel mee :)

Ga weer even Kate en William kijken, tot strakjes

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik ga me maandag wegen bij de gyn, thuis wijkt toch iets af van daar, dus hou me aan hun weegschaal vast. Vorige keer was ik een ons afgevallen, dus niks spannends...

20. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    ZWANGERSCHAPSZWEMMEN:
    Oooooooh wat was het zwemmen heerlijk! Ik wist eerlijk gezegd niet zo goed wat ik ervan kon verwachten. Dacht beetje rustig bewegen in het water ofzo, maar niets was minder waar!!!

Heb gewoon echt bijna 3 kwartier lang baantjes getrokken. Er wordt vooral gericht op benen en buik. Super lekker! En tot slot even in het spa-gedeelte met de voeten door het warme en daarna koude bad, om zwelling tegen te gaan.

Had er zooooo'n lekker gevoel na! Voel echt dat ik bezig geweest ben. Zálig! Hier ga ik dus echt wel mee door! Helaas kan ik nu vermoedelijk alleen niet eerder dan volgende week vrijdag. Maar ja...

@karine: lol Blij dat het dus blijkbaar iets "normaals" is dat ik me niet zo geduldig voel! ;) :D

@Ellen
    : Okay, ik heb met 16 weken mijn volgende echo, zal dan eens vragen naar mijn placenta.

@Mariel: Wat een verdrietig bericht van je broertje en schoonzus! Steun hun maar zoveel je kunt en geef haar een dikke knuffel van ons!

@Sjoon: Prachtige buikfoto! :D

@Sahi: Ja, dat denk ik ook. Wij moeten gewoon nog wat geduld hebben met alle plopjes en schopjes! ;) :)

@zeehondje: geduld geduld geduld. lol Komt vast wel goed! ;)

@Bijzonder: Ik ben nog helemaal NIETS aangekomen. Is op zich niet zo vreemd, daar ik net voor het zwanger worden Weight Watchers gevolgd heb. Mijn lijf is nog steeds in afvalmodus, hoewel ik nu dus niet meer afval (eet meer punten), dus laten we het maar "gezondheidsmodus" noemen hahaha. Ach, dat aankomen komt vanzelf wel! ;) :D

FEESTEN IN JEREZ:
    Ja, we hebben hier in het voorjaar wel een aantal feesten, en best kort op elkaar ook. Maar semana santa is eerder een religieus feest, heel interessant, maar niet echt "feesten". ;)

De Feria is echt mijn favo week van het jaar. Dan komt heel Jerez in het Feria park samen (dat ligt toevallig ook bijna in onze achtertuin!), daar staan dan allemaal "casetas" (tentjes waar je kan eten, drinken en dansen) en er is ook een kermis bij voor de kids. Door de Feria straten gaan dan allemaal paard en wagens en de vrouwen zijn veelal gekleed in de typische flamenco jurken! Echt geweldig! :D

Als je eens wilt zien hoe het eruit ziet, bekijk dan deze slideshow van 2008. :) Enjoy! ;)

Nou, ik ga nu even lekker relaxen. Mijn lief maakt vandaag onze lunch klaar. Ben heel benieuwd! Het vlees staat maar liefst al 24 uur in de marinade. :)

Liefs,
    Caroline

Deel Deze Pagina