Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @zeehondje bij onze 1e zwangerschap maakte manlief trouw elke 4 weken een foto. Maar nu is het eigenlijk net hoe het uitkomt en meestal maak ik zelf een foto.

@sjoon nee die heb ik nog niet gezien. Wel jaren terug het boek gelezen. Wow mooie buik hoor.

@lieke en en en.......... ik ben niet nieuwsgierig hoor. ;)

@worst ohh dat word een spannende dag maandag. Ik duim voor jullie dat de kleine uk zich goed laat bekijken.

@caatjem buik opmeten moet je echt doen. Dan zie je duidelijk hoeveel je groeit. Bij de vorige zwangerschap niet gedaan en daar heb ik nu toch wel spijt van. Maar goed we hebben de foto's nog.

@anz ohh wat leuk dat je vriend de kleine heeft gevoeld.

@sahi nee hoor dat is helemaal niet raar ik begrijp het wel er gebeurd ineens zoveel met je leven en met je lichaam.

@aankomen hier zo'n 2 kilo aangekomen. valt nog mee.

nog even en zit m'n laatste vrije dag er al weer op. Morgen en zondag werken van 14.30 tot 23.00. Wij hebben verder ook geen plannen voor koninginnedag. Jullie....?

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    even over buik opmeten, meet je dan bij je navel? Wat daar ben ik nu echt enorm dik, en dat is nog niet van de beeb, dat zijn darmen.

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemiddag meiden

hier gewerkt daarna lekker op tijd thuis en naar bed gedaan nu lekker een douch en ga zo naar mijn moeder waar tim is
    wat een luxe die rust zeg !! echt geweldig !!

hier nu 3.5 kilo aangekomen .. heb ook al een mega buik .. dat wordt vast weer een jaar lijnen na de zwangerschap !

en heeft er nog iemand naar het huwelijk van kate en william gekeken !!
    mooi hoor maar de kus was maar lauw !!

zo nu op naar tim .. tot straks

meiden met de echo veel plezier straks ! spannend hoor !

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallo Allemaal,

Sjoon, zo mooi buikje al hoor en geinig zo in die spiegel :D.

Mariel, oh bah wat een naar bericht!

Plopjes, tja bij Mara voelde ik pas wat bij 20 weken en mijn man voelde het een dag of wat later. Nu bleek daarna ook wel dat Mara gewoon heel rustig was. Dus dat kan ook nog ;). Nu een heel andere baby die ik dus nu al een week voel en drukker lijkt...raar hoor dat verschil.
    Mijn zusje voelde bij de eerste nog later schopjes....dus heb geduld :p

Oh nu de echo gepland staat ben ik in ene zoveel meer nieuwsgierig naar of we een jongen of meisje krijgen...nog een weekje wachten.

Sahi, nou best logisch dat van je lijf hoor. Ik kon tijdens de vorige zwangerschap erg genieten van mij buik (hoewel het tot mijn grote ergernis lang duurde voordat het een buik was (mijn buik is wtee delen...). Maar daarna...ik vond het echt wel raar dat na de zwangerschap mijn lijf zo veranderd was. Ik had eerst vooral benen en billen en nu heb ik ene ook echt buik....bah.
    Maar...als ikd an zie wat ik toch maar mooi mee gemaakt en gedragen heb....tis cliché maar waar...

Qua aankomen, een of twee kilootjes nu geloof ik maar ik eet (snoep) ook echt wel meer....eigelijk wel erg...

Sahi, qau meten, ik zou gewoon meten waar je wil maar wel elke keer op dezelfde plek...

Zo ik ga ff een dutje doen...

5. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hoi!

ff tussendoor, heb naar het huwelijk gekeken, ben een royal gek :D

5kg meer op de weegschaal hier... was 59 ben nu 65... nog nooit zoveel gewogen. Eet niet meer of minder dan anders...

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden ik ga afsluiten en aftellen tot kwart voor 6 :D

Probeer vanavond nog wel even op i-net te komen!
    Fijne avond!!!

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    princi: ben ook absoluut wel trots dat er een wonder in mijn groeit, dat ik dat mag meemaken, dat is het niet. Maar heb altijd al moeite met mijn gewicht (al kan ik er de laatste jaren niet meer zo om treuren) en nu dus echt een huge buik, waardoor iedereen denkt dat ik weer aangekomen ben...
    Gelukkig gaat dat vast nog veranderen in een mooie buik en dan zal ik hartstikke trots zijn! Maar het is nu nog zo'n tussenfase waarin ik me gewoon dik voel...:)

ik heb hier heel de dag de tv aan staan, dus het huwelijk ook gezien. Vond de dienst mooi hoor, niet mijn smaak, maar wel mooi. En heel Brits, haha.
    Die kus was lauw, maar ja, dat hoort bij de Britten denk ik...

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Sahi, dat begrijp ik echt helemaal! (ik ben ook niet zo dunnertje).
    Wat mij wel hielp/helpt is om snel van die zwangerschapsbanden om te doen. Dan zien mensen duidelijker dat je zwanger bent en niet dikker.
    Misschien is dat iets?
    ik doe nu ook al erg mijn best om er vooral zwanger uit te zien. Dat helpt mij, ook in mijn hoofd zal ik maar zeggen...

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden net terug van de echo. Zag er allemaal super uit (vrouw doet ook medische echo's in het ziekenhuis) en het is voor 99% zeker dat onze man een zusje gaat krijgen :D

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh wat leuk! Gefeliciteerd.

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    leuk LM!!

en onze meid krijgt een broertje! Het was de eerste minuut al heel duidelijk te zien: ik zal foto nog inscannen. We zijn heel blij maar het is wel vreemd dat mijn voorgevoel niet klopte.
    Voor de rest was alles goed. Er is al heel veel uitgesloten: hazelip, open ruggetje, klompvoetjes, ontbreken van vingers en tenen, 40% vd hartafwijkingen. Dus daar waren we natuurlijk heel erg opgelucht over!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wat leuk Lieke!!! Veel kunnen ze al zien he!

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sjoon owjee haha, nou dan ga ik vragen aan vriendlief of hij hem klaar wil zetten...

@anz had even gemist dat vriendlief zoontje voelt, wow fantastisch,.. ( hier even een jaloerse dame haha )..

@female hoop dat je todo list snel weg is en je lekker kunt gaan genieten van de vakantie..

@LM ik ga het hier vertellen, had het al tussendoor ergens neergezet hier en ik verwacht niet dat ik meelezers heb :) ! Dus jullie mogen het weten hoor.. Afspraak is wel een uur verzet, lekker onhanding nu eerst om 8 uur spuit en dan om 9:40 bezoek gyn, niet heel erg handig dus maar wel de moeite waard natuurlijk!
    In ieder geval alvast van harte gefeliciteerd, dan lees je het tenminste nog.. Er komen drukke maar leuke dagen voor je aan.. Enne Brabant is oke ole hoor haha.. En joehoeeee een meisje erbij :D ! Wat leuk gefeliciteerd... Dat word roze muisjes inslaan :) !

@Caatje smulkont... Hoe was de zwemles ? En wat een feestbeest ben je ook haha... :D ! Ow lees nu dat het zwemmen heerlijk was hihi...

@karine mooi dat alles goed was bij de VK. Op naar de 20 weken echo nu :)

@ellenk knuf terug voor jou haha..

@bijzonder maandag weer spuit en geslacht, dus nog even geduld. Balen dat vriendlief moet werken..

@mariel heel veel sterkte voor je schoonzus en broertje..

@Sjoon Wow wat een mooi buikje :D ! Weer eventjes jaloers hier haha..

@lieke spannend.... trommelgeroffel... En ja hoor een jongen.. Wat leuk een grote zus :D ! Van harte gefeliciteerd... En natuurlijk fijn dat alles verder goed is met jullie zoon.

@emma ow wat lekker dat je een rustig dagje hebt gehad...!

@princi ow voor jou ook spannend nog een weekje voor jou dus.. Ik weet precies hoe je je voelt, ik ben hier ook al aan het aftellen voor maandag..

@koninginnedag : Wij wandelen hier het dorp even in, of niet ligt eraan hoe lekker we thuis bezig zijn met de tuin en de strijk die nog steeds opgestapeld ligt..

@aangekomen : ik zit nu op 43,5 ik woog 38 op de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid.

@royal : Ik heb alles opgenomen, hier natuurlijk eerst even RTL boulevaren alle roddels wil ik weten haha.. Dus de bruiloft gaat na xfactor op als ik het red haha.. Word een lang nachtje..

Wowie hier de hele dag steken in mijn buik, en ik twijfelde echt of het nu harde buiken waren ja/nee... Ik maak me zo zorgen.. Vorige keer ging het bij +/- 20 weken zo fout en toen maar bed-liggen tot de bevalling bij 25 weken.. Vele nare gedachtes vandaag gehad..
    Of kan iemand me vertellen dat het iets anders was ? Leken wel messteken..
    Nu is de pijn wel gezakt gelukkig..

Enne dames als jullie zoveel kletsen krijgen jullie natuurlijk vele lappen tekst van mij.. :D:p:D

14. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @worst: krijg je die steken in de buurt van je liezen? Dat heb ik wel vaker in een groeistuip: dan groeit je bm zo snel dat het pijn doet. Dat is een paar dagen (bijvoorbeeld met niezen heel exztreem pijnlijk) en dan is het weer weg.

15. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hmmm nee naast mijn navel zitten de steken... Of mijn liezen moeten daar zitten haha.. :)..

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @worst: maar je bm zal toch nog niet bij je navel zittne of wel?

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @worst: met 12 weken komt ie net boven het schaambot uit dus nu ergens halverwege? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Missch even de gyn bellen, daar zijn ze voor?

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ja inderdaad nu je het zegt komt mijn navel wel steeds meer omhoog, ik kan er bijna in kijken.. Dus dan denk ik toch dat het groeipijnen zijn..
    Mocht de pijn terugkomen ga ik triage gewoon bellen.. Kan maar beter een paar keer teveel bellen dan te laat..

Thx voel me nu wel wat rustiger hoor..

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    worst meid gewoon bellen !!
    echt beter een keer te veel dan te weinig voor je gevoel .. ze weten daar hoe het met je zit en dan nog die mensen krijgen er voor betaald om daar voor dit soort dingen er voor je te zijn en om je te helpen he ... vergeet dat nooit !!
    mss dat je toch nu al wat meer rust kunt gaan nemen .. full time werken is wel erg zwaar nu he !
    hier komt mijn navel ook al ver naar voren dus miijn bm zit ook wel op die hoogte al zei ze dinsdag nog dat de uk zo laag zat.. nou raar maar waar !! knuf !!

LM wouwwwwwwwwww een meisje !!
    en alvast van harte voor morgen !! een fijne dag

lieke wouwwwwwwwww een jongen !!

sahi ik ben vorig jaar van 93 naar 74/75 afgevallen .. weer iets aangekomen na de mk .. maar nog steeds voor mijn gevoel een super leuk figuur .. en dan nu ...
    sjeeeeeeeeee wat een ballon die buik .. niet normaal elke dag vragen mensen of ik met verlof ga of al op het eind loop
    maar weet je ... het is mijn laatste zwangerschap
    ik ben zwanger
    en ik ben prachtig !!
    niet dik .. trots ... en verliefd op mijn buik .. zo mooi wordt hij nooit meer mijn beebje woont er in ik ben nu een huisje .. een warm nestje voor ons kind wat een wonder is
    en ik ben niet dik !! ook al is de weegschaal nu niet lief tegen me .. ik kijk erna wel weer
    ik begrijp je zo goed !! ik moet het soms ook ff hardop zeggen hoor .. maar probeer te genieten van dit wonder en ga genieten .. straks is het voorbij en heb je achteraf spijt dat je dat niet gedaan hebt ! knuffel want begrijp je heel goed

20. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @worst:gelukkig dat je je wat beter voelt. Gewoon bellen als je je ongerust maakt!

Deel Deze Pagina