Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,
    Wat hebben jullie je keurig gedragen, hoefde niet veel bij te lezen :)
    Muisjee: Oh jeetje niets ernstigs hoop ik, fijn je weer te zien in ieder geval ! En mooi buikje !
    LM: Welkom terug, was het leuk ? Oh lees nu je ervaring, dat is ook niet leuk… gelijk heb je om dan lekker naar je eigen huisje terug te gaan !
    Caatje: Jaja weer El Classico ! En wat een weer joh in Spanje, regent het bij jou ook zo ?
    Emma: Auw dat lijkt me zeker pijnlijk, wel fijn dat een plan van aanpak is en dat het beter moet gaan worden !
    Sahi: JIPPIE !!! Kan je eindelijk genieten van je badkamer !!! Ik weet wel waar jij het hele weekend gaat uithangen :D
    Fleurop: Ach ja dat hoort erbij hoor, ik moet eerlijk zeggen dat ik bij Esmee ook gestopt ben met mezelf te wegen op een gegeven moment. Zag zelf ook wel dat ik dik werd :D hahaha en leuk joh eerste rompertje, klein he !

Hier gaat alles verder prima, zal ook eens een buik foto gaan nemen... nog helemaal niet gedaan oh en ik moet nog steeds bloed prikken oh stom stom stom vergeet is steeds.... goeie om vanmiddag maar eens te gaan doen...

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Muisjee: mooie buik hoor!!!

@ LM: Wat balen dat het zo tegen viel in Brabant...

@ CaatjeM: Heerlijk dat het zo'n relaxte groep en dag was!!! Lekker dat je vandaag niet hoeft :D Geniet van je dag ;)

@ Emma: Wat vreselijk balen van je bekken zeg!! Doe maar lekker rustig aan meid!!

@ Sahi: Wat heerlijk dat de badkamer zo goed als af is en je kan gaan schoonmaken en inrichten!!! :)

@ Fleurop: De kilo's horen allemaal bij de zwangerschap ;) :D Maar kan me voorstellen dat je wel even "schrok"bij het totaal aan 5 kg :)
    heerlijk dat je even geshopt hebt.... En kleertjes voor de baby kopen is zoooooooo tof!!! ;)

@ Mariel: Moet je echt doen dat bloedprikken... Muts! ;) :D
    En ja... Ik herken het, ik moet ook nog steeds een buikfoto maken :D :D Komt vandaag/vanavond wel...

Hier alles best... Ryano op het KDV en ik een dagje voor mezelf :D Heerlijk... Zo eerst maar eens de ramen lappen ;)
    Fijne dag allemaal!!!!

3. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    #1103 CaatjeM, 4 mei 2011
    Laatst bewerkt: 4 mei 2011
    Het heeft hier vanmorgen geregend, maar nu geloof ik niet meer.

Was trouwens super schattig. Werd vanmorgen uiteraard vroeg wakker (ingebouwde wekker, moest naar de wc) en ging dus naar beneden. Het was pas half 7 en ons hondje hoorde me natuurlijk. Dus ik ging op de bank liggen, dekentje over me heen. Komt ze kei sweet bij me liggen en hebben we dus nog saampjes tot 8 uur doorgeslapen!

Was echt zoooo lekker, die extra 1,5 uur! :D

Oh, jeetje, bellen net van de paardenstoeterij. Eén van de meisjes is ziek, dus of ik nu kan komen. lol Moet me dus als de wiedeweerga gaan aankleden, ontbijten en op pad!

Is een relaxt ochtendje, weer met schoolkids. Tot vanmiddag dus! :D

Liefs,
    Caroline

Oh enne P.S. Besef net dat als de gyn de laatste keer bij de echo gelijk had, ik nu al 15 weken en 1 dag zou zijn!!! Maar das een detail. ;) :D

Ben nu, 09:40 uur, echt weg hoor!!! Doei!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen meiden! Even even snel de samenvattingen gelezen en hoop vanaf vandaag weer mee te kunnen kletsen :D

Ik ga zo even naar de winkel wat curver boxen halen. Juul zijn kast weer leeg halen en alles naar mijn ouders brengen. Binnenkort maar eens uitzoeken of er nog minie pakjes tussen zitten die ik kan gebruiken.
    En even wat kleertjes scoren voor de kleine man.

Caatje, werkse!! Wat moet je daar doen? Lijkt me echt super gaaf zo'n stoeterij.

5. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Karine: I know… ga het echt proberen te doen vandaag…:D;)
    Caatje: super schattig van je hondje ! En werkse vandaag !
    LM: Moet ik ook gaan doen, Esmee haar kast uitzoeken en opruimen. Ongelofelijk hoeveel kleertjes die kleine moppies hebben. Succes ermee in ieder geval !

Zo heb even een inkakkertje hier zeg...pff gelukkig is het zo lunch !

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden bedankt voor al jullie lieve knuffels !!
    jullie zijn kanjers

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ooh Mariel ik ken het.. heb het ook.
    Ben vanaf morgen 4 dagen vrij + weekend =6 dagen geen werk.
    Dus heb het eigenlijk mega druk. Maar ff mijn zinnen verzetten nu.....

tot later....

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    04.05; Anz87 - 3e controle vk 15.30

Nog 1 dagje werken van 13.30 tot 22.00 en dan heerlijk 5 dagen vrij. (al zijn die ook alweer volgepland ;))

9. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Ellen: :D Jaloers !!! Wil ook 6 dagen weekend !!! hahaha zit ook te kijken wanneer ik eens wat extra daagjes vrij neem zo hier en daar…
    Lolly: Ook al zo lekker lang weekend, geniet ervan.

Zit ook @%#&#* nog steeds te wachten op dat geld wat ik dubbel betaald had aan de waterschapsbelasing, vanmorgen gebeld en ze zeggen dat ze het de 28ste hebben overgemaakt....nou ik heb nog steeds mijn centen niet !! :x Als ik het vandaag niet heb, ga ik morgen maar weeeeeer bellen, kan daar zo slecht tegen !!!

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mariel: wat een gedoe he, geldstress? Ik kan er ook zo slecht tegen, bah!
    Hier rabobank, dus dagenlang storing gehad en opeens konden we niet meer pinnen. Ik hoorde al geruchten dat mensen hun saldo kwijt waren door de storing, ik helemaal stressen, nu eindelijk even een tussenuur om op de pc te kijken, blijkt onze spaarbank (die zit ergens anders) het geld wat we wilden opnemen WEER naar de oude rekening hadden gestuurd. Dus nu van de oude rekening naar de nieuwe overmaken, maar dat duurt weer 2 dagen en met 5 mei dus nog een dag extra ben ik bang :( Gadver, moet nog moederdagkado's halen. Gelukkig kado's voor de verjaardagen al in huis, anders kwam ik dit weekend overal met lege handen aan.
    Ik kan me er zo druk om maken, terwijl we eten voor een weeshuis in huis hebben, dus het moet geen probleem zijn.
    hihi, mn stresskippige gedoe is weer terug, dag hormoontjes ;)

anz: ben benieuwd hoe het gaat vanmiddag!

lolly: lekker hoor, ik heb na vandaag ook weekend :D

11. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    hey meiden,

Alles goed hier? Het gaat snel met jullie...nog effe en dan krijgt iedereen de 20 weken echo....de tijd vliegt voorbij.

Hier nog steeds geen ongi, na mijn curretage van 4 maart, hopelijk snel ongi, dan kan ik weer verder!!!
    Als ik volgende week vrijdag nog niet ongi ben, neem ik contact op met de gyn. Vorige keer is mijn ongi ook met medicijnen opgewekt, dus maak me geen zorgen.

Fijne zwangerschap nog meiden, hopelijk hebben jullie allemaal een mooie 20 weken echo!

liefs berenbotje

12. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    thnx voor de complimentjes :D:D
    ja ziet idd sommige aderen al goed lopen op de buik.

vanavond heb ik weer een echo..:D hoop dat alles goed is!! en de 16e de 20 weken echo!!miss als ik vanavond geluk heb kan de vk ons al zeggen wat t gaat worden n j/m...spannend!!!mits de kleine goed ligt met de beentjes,en anders ma wachten tot 16 mei..

trouwens...
    ik heb nog nix gevoeld,de vk zei tussen de 18 en 20 weken dat je wat zou gaan voelen,ben nu 18 weken,dus kom maar op!!
    soms maak ik me wel; n beetje zorgen omdat ik nix voel..ma hoop dat dat snel gaat komen..dan zal ik me pas echt op en top zwanger voelen!!

hier al meiden die wat leven in de buik voelen????

xx

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sahi: Oh ik kan ook heel slecht tegen geldstress,helemaal als je geld hoort te krijgen grrr maar zodra jij 2 dagen te laat betaald heb je meteen een herinnering in de bus… hahaha ik kan me daar ook druk om maken hoor stresskipje :D
    Muisjeee: Leuk weer echo, ben benieuwd of de vk het geslacht kan zien. Spannend joh ! En het gevoel komt er vanzelf wel… misschien nog eventjes geduld maar maak je geen zorgen komt goed.

Zo werkdagje zit er weer op, ga afsluiten en dan lekker naar huis. Thuis even aan de poets, misschien wel even bed verschonen heerlijk hahaha de poetsmanie is weer terug :D

14. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goede middag!

Wat een heerlijk ochtendje werk! Het is hier echt zálig weer! En de kids waren super schattig.

@LovingMom: Ik ben lokale gids, ook bij de stoeterij. Moest vanmorgen dus een stuk of 25 kids vertellen over de paardjes die we daar hebben! Erg leuk! Normaal gesproken is die lokatie alleen op zaterdag open voor het publiek, maar voor schooluitjes doen ze dat dus (in het voorjaar) op woensdagen).

@Mariel: Hihi, ja, onze Luna is echt wel een schatje! :D

@Emma: Hoe gaat het nu met je? Al wat beter? Of nog niet?

@Muisjeee: Veel plezier bij de echo vanavond!

Ik heb vanmiddag een rustig middagje. Gaan wat boodschapjes doen, lekker relaxt.

Tot later!

Liefs,
    Caroline

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Caatje: Lekker genieten van je relaxte midagje !

Heb hier even lekker schoongemaakt :D bed verschoond, gestoft en gestofzogen. Kan ik vanavond heerlijk lui op de bank zitten hahaha heb ik weer verdiend. Oh en ik had gisteravond al lekker draadjesvlees gemaakt en dat staat nu heel zachtjes te pruttelen... en dat ruikt zooooo lekker !!! Jammie jammie jammie

Eet smakelijk alvast !

16. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Dames!

Hoe is het ermee?

Mariel, en bedankt... nou heb ik trek in draadjesvlees ;) Maar het worden toch asperges met ham en ei... en kippensoep.
    Hier ook stress met overboeken, was vergeten ozb/woz whatever hoe dat ook heet vergeten over te maken... ;)En toen kon het maandag niet door de 'storing' Hoop dat je je centjes snel terugkrijgt.

Sahi, Rabobankstress hier ook. Stelletje hackers! Gelukkig doet alles het weer nu...

Muisjeee, welkom terug :D Veel plezier straks bij de echo, laat je ons wat weten?

Emma... ook van mij nog een knuf :p

Caroline, jij ook straks lekker relaxen!

Was het nou Bijzonder die een meisje verwacht?! YAY.

EllenK... jij ook lekker relaxen straks, ok?

Hier... nog steeds een foto maken van mijn buik, we vergeten het steeds! 5 kg aangekomen, laatste twee weken stabiel 65kg. Ik geloof dat mijn hormonen zich aan het settelen zijn, of het is dat ik er beter mee leer om te gaan; tellen tot 20.

Zit in mijn relax modus... dus nu lekker relaxen ;) en jullie ook!

17. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goldduke: Hmm jammie asperges ook erg lekker !!! :D Ga ik van het weekend weer eens lekker eten denk ik.

Ik ga Esmee lekker in bad doen, dan zelf douchen zodat ik keurig op tijd klaar zit voor dodenherdenking. Fijne avond verder meiden en tot morgen !

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee berenbotje, ik hoop dat je snel ongi mag worden en dat je weer verder kunt! Succes.

Asperges jaaah... Mmm hier schnitzel met gebakken aardappeltjes en erwtjes. Ook prima trouwens.

Ik ga ook voor de tv hangen...

Prettige avond allemaal.

O ja hier morgenvroeg naar de kdv voor intake. Ben benieuwd!

Knuf!

19. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Ehmmm.. Ik werd om 16.00 gebeld door de vk... 'Waar ben je?!'
    shiiiitttttttttt, ben echt TE vergeetachtig!
    gelukkig zei ze meteen ; 'we hebben wel meer van dat soort "vergeetachtige" mensen
    hahah tja... Zwangeren he :D

dusssss.. Nu mag ik morgen om 10.30 in n ander dorp :)

berendbotje; lang niet gezien (hier) meis! fijn dat je wat laat horen... Jammer dat je cyclus niet vanzelf op gang is gekomen:( hoop dat jullie snel weer verder kunnen!

emma; hoe gaat t met je bekkenklachten? is t een beetje te doen?

Ben er helemaal uit hoe k de babykamer eigen ga maken :D
    Er komt licht-muisgrijs op de langste muur (5mtr).. (kasten, andere muren en gordijnen zijn wit)
    Daarop een grote witte boom met vogeltjes, vogelhuisje, uiltjes en eekhoorntjes met Eikeltjes :D. alles in 3 verschillende grijstinten en zilver.. snaveltjes, eikeltjes en t dakje van t vogelhuisje worden oranje :)
    pff word een flinke klus voor me haha
    maar wel leuk om lekker in de babykamer bezig te gaan :)
    Over een week of 2 schilderd de schilder de muur muisgrijs.. Daarna is t mijn creatieve beurt!
    foto volgt uiteraard tegen die tijd;)

volgende week de 20 wk echo!!

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@loving mom: jammer dat het tegen viel, dan zou ik idd ook naar huis toe gaan!

@caatje: fijn dat je toch een leuke werkochtend nog gehad hebt!

@fleurop: leuk he, die eerste kleertjes kopen!
    Ik heb zondag van mijn schoonzusje een schattig pakje van de prenatal gekregen op maatje 56

@mariel: ben je nu wel wezen bloedprikken??

@muisje: hoe was je echo?? En konden ze zien wat het wordt?

@anz: dat klinkt wel erg gaaf hoor! Ben benieuwd hoe de foto eruit zal zien!

@asperges: bleghhh… ik vind ze echt niet lekker!

@mezelf: nou ben ik al voor de derde dag op rij vergeten te bellen voor de echo voor geslachtsbepaling. Kan alleen maar bellen tussen 18. En 19 uur. Gister was ik 10 minuten te laat, en namen ze dus niet op…. Pffff morgen moet ik het niet vergeten!

Morgen avond ga ik met de oude buuv naar de film. Gooische vrouwen. Lijkt me een erg leuke film!

Deel Deze Pagina