Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dit is mijn manneke op zijn stoere nieuwe fiets!:D

2. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goede avond!

Nou, ik heb een heerlijk relaxt middagje gehad! :) Zijn even een zwembrilletje en badmuts gaan kopen voor mijn zwangerschapszwemmen. Badmuts is namelijk verplicht en daar ik lenzen heb is een brilletje toch wel handig (zonder lenzen vind ik niet fijn, want dan zie ik echt minder). Maar zie er echt super mallotig in uit hahahaha! Heel maf! :) :D

Heb zojuist ook mijn werk voor morgen voorbereid. Een lang, maar erg leuk en ook relaxt dagje, sowieso daar het met een klein groepje (13 man) Belgen is. Dat is altijd leuk! :D Dit is het programma:

- Mensen ophalen in Rota
    - Wandeling in Arcos de la Frontera
    - Voorstelling bij de Koninklijke Rijschool in Jerez
    - Lunchen in een Flamenco taverne (ook Jerez)
    - Rondleiding Bodega González Byass, te Jerez
    - Weer terug naar Rota

Allemaal plaatsen die ik goed ken en waar ik ter plekke niet veel meer hoef te doen, behalve natuurlijk in Arcos, waar ik de wandeling voor moet gaan. ;)

Zowel bij de rijschool als bij de bodega, kan ik lekker op mijn luie reet gaan zitten en een beetje kletsen met ex-collega's (heb namelijk op beide lokaties voorheen gewerkt). En bij de taverne mag ik uiteraard mee-eten! :D Jaja, heel vervelend werk hoor! ;) :p

Nou, ik ga nog lekker ff een potje Rummikub spelen, ondertussen de laatste koude pannenkoek oppeuzelen en dan op tijd naar bed. Moet morgen om 6 uur opstaan! Wil dus wel voldoende uurtjes slapen. :D

@Sjoon: Wat een stoere man op die fiets zeg! Echt een schatje! :)

Alvast weltrusten dus! En tot morgen!

Liefs,
    Caroline

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    berendbotje: ik hoop voor je dat je cyclus weer snel op gang komt en jullie weer verder kunnen! Succes!

caatje: lekker genieten van je rust hoor!

goldduke: inderdaad, rabobank doet het weer, maar nu heeft mijn spaarbank WEER een fout gemaakt. En dan gaat mijn geld dat ik opneem dus naar mn oude rekening. Maar goed dat we die nog niet hebben opgeheven...
    asperges zijn lekker, maar maak het zelf nooit. Eet het bv. bij mn vader ofzo, nooit thuis.
    wij hebben een broccoli/bloemkool/romanesco mix op met gekookte aardappels en een schnitzel. lekker makkelijk.

anz: oeps ;)
    ik zou nog gebeld worden door de vk, maar niks gehoord. Morgen maar even bellen...
    klinkt als een schattige babykamer, leuk!!!

sjoon: wat een stoere vent op de fiets!! Leuk!!
    ik ga ook nog eens bellen voor een pretecho, doe 'm denk ik met 18 weken, als ze dan niet al vol zitten (geen idee hoe hard dat gaat).

all: weekend!! Jeee!!

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Anz: wat een leuk idee voor de babykamer!!! En supercreatief!! Tof!! :D Ennuh... Zwangerschapsdementie?!?! Hoe is 't mogelijk?!?! :D :D :D

@ Sjoon: Wat een lekker ventje!!! ;)

@ Caatje: Klinkt als een leuke dag :)

@ Muisje: Hoe was je echo??

Hier heb ik vanavond ook even mijn eerste buikfoto gemaakt... Jemig wat een buik van de zijkant zeg!!!!! :D :D Duidelijk sneller gegroeid nu bij de tweede dan toen bij Ryano ;) :)

5. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Mooi buikie karine! grappig he hoeveel sneller t gaat bij de tweede :)

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Anz: Ja écht!!! Heb jij dat ook meid?? :)
    Maar ben superblij met en trots op mijn buik hoor!!! :D

7. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen,

Jeetje, wat een nacht. Werd om half 1 gewoon WAKKER GEBELD! En nog wel door de medewerker van het reisagentschap DIE IK GISTEREN ONTMOET HEB. En waarom? Een foutje!!! Echt waar! :$ :(

Hij belde namelijk, met het verzoek of ik vandaag kon werken voor een rondleiding in Cádiz in het Duits. Dus ik vroeg hem, wat er met de Belgen gebeurd was. Zegt ie, nee, zijn geen Belgen, maar Duitsers. Dus ik nogmaals proberen (was nogal slaapdronken) "doet er dan iemand anders de Belgische groep?" En ineens viel het kwartje bij hem "oooh, jij bent de Caroline, die morgen Arcos-Jerez doet!"

Juist... Hij had een andere Caroline willen bellen. En bedankt!

Pff, had daarna super veel moeite om weer in slaap te komen. Ik word namelijk nogal gemakkelijk wakker van wekkers, mijn lichaam heeft dan meteen zo iets van "oh, geluid? dan moeten we er uit!" ;) Handig in de ochtend, maar niet midden in de nacht!

En normaal gesproken zet ik dus altijd het geluid van mijn telefoon uit. Gisterenavond vergeten... Zul je altijd zien. :) ;)

Nou ja, moet bekennen dat ik me nog niet al te belabberd voel nu. Beetje moe, dat wel, maar verder okay. Vanavond lekker op de bank en heel vroeg naar bed! Daar kijk ik nu al naar uit! ;) Oh, enne... Natuurlijk het geluid van mijn gsm UIT! ;) :D

@karine: Mooie buik hoor!

Ik ben naar Rota nu. Fijne donderdag allemaal! :cool: Hier wordt het zo'n 25 graden! Zálig! ;) :D

Liefs,
    Caroline

8. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Karine; Jaaa mijn buik gaat ook zo hard zal zo ff foto plaatsen die k vanmorgen heb genomen

Caatje; jesus snachts nog ff 'per ongeluk' gebeld worden! zou dr flink de balen in hebben:D

9. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Mijn buik vanmorgen;

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

@ Anz: Woooowwwwww... Wat een prachtige buik!!!!! :D

@ Caatje: Dat is even vreselijk balen zeg!!! Fijne dag vandaag met de Belgen ;)

11. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Ja Anz, echt een mooie buik! :D

12. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Morning ladies,
    Heerlijk geslapen ! En bijna weekend !
    Sjoon: :) eehm nou ik ga echt vanmiddag bloedprikken hihihi wilde gisteren echt mijn huisje even doen maar ga vanmiddag direct uit mijn werk. En heb jij al gebeld voor je echo :D Leuke foto ! Stoer ventje zeg !
    Caatje: hahaha foto van de badmuts en bril ! Werkse weer vandaag, lijkt me echt super leuk werk wat je doet ! Bah zit hier een beetje suf binnen achter mijn bureautje… ;)
    Karine: Mooi buikje hoor ! Hier ook meer buik dan bij de eerste, grappig he.
    Anz: Wauw ook al een mooi buikje hoor ! Heb jij nou een tatoeage ? Ik heb er daar ook een namelijk, maar dan aan de andere kant.

Heb heerlijk Acda en de Munnik opgezet op mijn werk, gelukkig houden mijn collega's er ook van. Krijg altijd zo'n prettig gevoel van hun muziek !
    Fijne dag meiden, oh gaat er hier ook nog iemand naar het Lief Event ? Ik ga 20 mei met mijn moeder en schoonzus, zin in !

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    anz: mooi buikje al! Ik vind dat het hier zo langzaam gaat :(

karine: ook al zo'n mooie buik!

caatje: jeetje lekker dan, zo'n telefoontje...

mariel: ik ga niet naar het lief-event. Vind het zo jammer dat Lief zo duur is...
    en ben 20 mei trouwens op vakantie.

volgens mijn ticker kan je nu zien of het een jongen of een meisje is, maar maandag was er nog niks van de te maken. Wij doen het denk ik met 18 weken, de pretecho. Zo even bellen.
    mijn buikje gaat echt niet zo hard als die van jullie. Mijn darmen zitten wel omhoog, zodat het daarboven heel groot lijkt, maar er zit nog duidelijk een soort van grens met mijn onderbuik die nog niet echt bol is... Vind het jammer, wil graag een beetje pronken, ben nu gewoon opgezet ;)
    ach, komt vast wel.

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Anz, wat een mooie buik!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik ben jaloers! Ik zit verstopt volgens mij dus mijn darmen zijn weer zichtbaar :D

Karine, ook al zo'n mooi buikje!!

Caatje, fijn zulke telefoontjes op de vroege morgn :D

Iedereen die ik vergeten ben sorry!!!! Maandag moet ik weer werken en kan ik weer rustig meekletsen/bijlezen. Ben echt even van de vakantie aan het genieten.
    Ga nu ff met paps naar de Hanos, moet morgen een taartje maken voor een vriendin :D

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja Sahi, ik heb ook twee buiken...of nouja een buik met zo'n grens stom is dat hè!

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Caatje, zal je inderdaad net zien zeg. Een keer vergeten je geluid uit te zetten en dan gebeld worden.
    Maar hier zou er niemand denk ik bellen op dat tijdstip. Maar bij jullie is dat niet zoals hier 'midden in de nacht'. Als ik om 1 uur 's nachts gebeld zou worden ben ik gelijk bang dat er iets vreselijks is gebeurd.
    Werkze vandaag!

Anz, wow, mooie buik zeg!

Sahi, hier ook nog niet echt een buikje. Aan het begin dacht ik dat het best snel ging. Maar dat waren echt m'n darmen alleen maar. Die hebben nu een plekje gekregen en nu moet de rest gaan groeien. Komt wel, maar ik begrijp je helemaal. Pronken met je trots!

LM, veel plezier bij het bakken straks!

Hier vanmiddag de echo. Vind het toch wel een beetje spannend. Ik weet diep van binnen dat het allemaal wel goed zit en dat we gewoon een mooi en bewegend mensje gaan zien. Maar soms bekruip me dat gevoel weer van, wat als......
    Maar dat heb ik elke keer gehad voor een echo of controle en elke keer was het gewoon allemaal goed. Dus ik ga me nu proberen geen zorgen meer te maken. Boodschapjes doen en kamertje leegruimen/opruimen!

17. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @anz mooie buik hoor.

Vandaag 19 weken zwanger. Nog even en we zijn op de helft.
    Vanmiddag om 16.30 weer naar de vk. Leuk leuk.
    Zometeen even bellen voor de pretecho.

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Zeehondje: Veel plezier bij de echo, komt echt allemaal goed meis !
    Lolly: Wauw alweer bijna op de helft !

Nog maar een paar uurtjes en dan weekend !!! :D

19. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    Gister bij vk voor echo..alles was perfect..konde alweer niet zien wat t werd :( lag weer met de beentjes verkeerd.pff..
    hahah heb nu iedere week een echo,omdat ik me veel zorgen maak,dus daar ben ik wel blij mee.:D dus volgende week woensdag weer een..
    jmmr genoeg nog steeds nix gevoeld,vk zei rond de 20e week dat dan de meeste wat begonne te voelen..
    ma ben blij dat alles goed is en t hartje klopte ook super!!
    Xx

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Dames, hallo!
    Even gauw een stukje bijlezen vanaf mijn werk. Ben weer erg druk met werk deze week. Komend weekend ook nog 2 dagen. Volgende week maar 1 dagje en dan lekker 3 weken vakantie! 16 mei gaan we voor 10 dagen naar Turkije.

@ Lovingmom: Oh wat jammer van je vakantie. Balen zeg, snap dat je je zo voelde!
    @ Emma: Oh meid wat balen van je bekken! Knuffel.
    @ Sahi: Wat een gedoe met de bank. Ik zou me helemaal kapot schrikken van dat spaargeld, wow we hebben best een hoop gespaard!
    @ Berenbotje: Ik hoop op snel goed nieuws voor jou!
    @ Muisje: Ik voel sinds dinsdag me kleintje. Niet altijd hoor. En ik herken het van mijn vorige zwangerschap.
    @ Goldduke: Jaaa ik verwacht weer een meid :D 5 kilo is netjes hoor, je bent al op de helft!
    @ Anz: Haha lekker vergeetachtig...gooi het maar op het zwanger zijn ja! Ik ben het ook wel eens vergeten.
    Klinkt erg leuk de kamer!!! Ik ben er ook al helemaal uit, ik heb zelfs een moodbord gemaakt in paint. Laat hem hier liever niet zien voor meelezers ;) Wil het nog lekker voor mezelf houden. Tegen die tijd volgen de foto's wel hoor.
    @ Sjoon: Wat een schattig mannetje en wat ziet hij er stoer uit op de fiets!
    @ Caatje: Hahaha ik zie je al voor me met een badmuts en een brilletje :D Foto !! ;) Wat een heerlijke werkdagen heb jij zeg! Jaloers!!!
    @ Karine: Mooie buik zeg! Bij mij gaat het ook echt veel sneller nu.
    @ Caatje: Wow daar gaat je nachtrust, lekker zeg! Ik reageer zo ook op wekkers en geluid helaas. Helemaal met die fluitende vogels nu al om 05.00 .. erg leuk..
    @ anz: waaauw wat een mooie buik!
    @ mariel: Nee ik zit dan in Turkije :D
    @ sahi: Nou volgens mij is 15 weken nog redelijk vroeg om het te zien hoor. Meestal houden ze 16 weken aan. Bij mij was het zeker duidelijk.
    @ zeehondje: Spannend de echo, snap je gevoel. Ik heb het ook nog steeds. Succes straks!
    @ lolly: Wow 19 weken, echt al op de helft ja.
    @ muisje: Oh wat jammer zeg, klein eigenwijsje haha.

Deel Deze Pagina