Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Hahah bijzonder.. Zo ben in er ook op gekomen! Flink googlen en alles uitprinten om n moodboard te maken:D

Net bij de vk geweest.. Was weer allemaal prima.
    Dus hoef pas over 5 weekjes terug te komen.. T was nu ook al 6 weken terug dat k voor t laatst was :)
    kleine schopt nog steeds lekker.. Stagaire kreeg ook een schop toen ze ging voelen haha

muisje; iedere week een echo? wat is de rede dat je je zo'n zorgen maakt?

2. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    @anz87 : heb in t verleden 3 miskramen gehad en maak me nu gwn omk alles zorgen omdat ik ook gwn niet kan geloven dat nu echt alles goed gaat,nog een beetje onwerkelijk voor me.maak me daar zorgen over,en omdat ik nog nix voel,en denk iedere keer of t kindje nog wel leeft enzo..
    vk zegt onnodige zorgen,ma ze snapte me wel n beetje.
    dus toen heeft ze gezegt dat ik dan iedere week kon komen voor n echo,zodat ik dan ook elke week zie dat alles echt goed is.
    Xx

3. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
  4. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Muisje; dan snap ik het wel idd! Lief dat je vk t ook begrijpt :)
    mijne zou t denk niet doen...
    Volgens mij is t zelfs niet ongewoon als je het pas met 22 weken voelt.. T ene kindje is drukker dan de ander of ligt er anders voor.
    Jou ukkie gaat je binnenkort ook laten weten dat t goed zit, hoop dat dat je ook wat zekerheid brengt;):)
    Zolang ie maar kan genieten!

5. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Muisjee: Fijn dat je vk elke week een echo wil maken zeg, stelt je erg gerust fijn hoor !
    Bijzonder: Ooh heerlijk zeg vakantie ! Lekker van genieten !

Nou hier nog steeds dat geld niet terug, stelletje *PIEP* :cool: morgen maar weeeeer bellen....

Ik ga hier afsluiten, en jawel... BLOED PRIKKEN :D

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Muisjeee, ik denk dat het wel een 'luxe' is dat je nu elke week een echo krijgt. Maar wel heel fijn voor je, ook voor je eigen gemoedsrust. Een angelsound niks voor jou?
    En voelen, rond de 20ste week als het je eerste is zei de gyn tegen ons. Rustig afwachten dus.

Mariel, goed zo, bloedprikken!

7. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Bloedprikken niet gelukt :x sta ik daar in het ziekenhuis is de bloedafname dicht vanwege 5 mei !!! En dan ook nog even 1,5 euro betalen voor het parkeren omdat ik wel te verstaan 2 minuten binnen ben geweest, gaat echt helemaal nergens over :x

Maar goed nu ga ik het morgen maar proberen, alleen moet Esmee dan mee dus zie wel hoe dat gaat....

Nou ga mijn meisje ophalen van het kdv, tot strakjes.

8. mieke1987

mieke1987 Lid

3 mei 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeuujj ik mag me hier ook bij toevoegen! We zijn nog net in oktober uitgerekend! de 31ste! Ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap toe :)

9. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Mariel! Sorry maar ik moest er om lachen... goede vriend van mij stond vanochtend op kantoor (ziekenhuis in Alkmaar) bleek er niemand te zijn .... hij had gewoon vrij :p 't Zijn toch geen ambtenaren daar?

Wel vervelend dat je morgen weer moet gaan..

edit: Welkom Mieke

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goldduke: hahaha dat is helemaal een beetje dom :D Had je nog lekker in je bed kunnen liggen en dan sta je op je werk hahaha ! Vond het ook echt stom dat ze dicht zijn, zijn inderdaad geen ambtenaren toch. Ach ja morgen weer een nieuwe kans ;)
    Mieke: Welkom en nog gefeliciteerd !

Ga zo Esmee in bad doen, en dan zelf en dan doe ik verder helemaal niets meer... nou ja misschien nog even dweilen :)

11. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    goldduke; ook in t mca vrij op 5 mei?
    wat een tropenrooster zeg! :D

12. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Anz, ik denk het wel, hij werkt op de ICT afdeling ...

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @mieke gefeliciteerd en welkom bij de oktobermama's.

@anz en karine wat een mooie flinke zwangere buikjes hebben jullie al :)!

@lolly wow 19 weken zwanger het gaat echt snel hoor :D.

@emma hoe gaat het met je bekken ?
    @suuszwanger kom je nog over je bruiloft vertellen of ben je op vakantie ?

@all zo te lezen gaat alles goed met iedereen ( behalve snachts wakker gebeld worden grrrrr )...

Nog 16 weken dan mag ik met verlof haha.. Ik ben echt al aan het aftellen.. ( nog 58 dagen werken dus -/- de vakantie :D ).
    Ik las nog wat dames die de echo gingen krijgen vandaag, spannend dus weer.. Ik zal vanavond nog wel even hier binnenwippen om te lezen.

Doei Doei

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @mieke welkom hier.

Om 16.30 bij de vk geweest. Alles was goed. Bloeddruk 105/65, Baarmoeder lag 1 vinger onder de navel. Ik gelijk aangegeven dat ik af en toe zo'n jeuk heb. Als het erger word moet ik weer bellen en dan gaan ze dit nakijken.

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oooohhhhh...de echo was helemaal fantastisch!
    Ookal was het een echo bij een echobureau voor geslachtbepaling, ze heeft van alles gemeten en uitgelegd. Alles zag er goed uit. En gemiddeld ben ik nu drie dagen verder dan de uitgerekende datum. Maar ja, dat kan elke keer weer anders zijn. Als het maar niet meer of minder dan een week verschil wordt is het goed begrepen we van haar.
    En nu het grote nieuws, we krijgen een MEISJE!!!
    99% zeker is ze. Ze zei ook dat als ze niet zo zeker was dat we dan kosteloos nog een keertje terug mochten komen. We kregen een mapje met fotootjes mee, de metingen en de metingen in een grafiekje. Echt super gaaf. We mochten ook nog een knuffeltje uitkiezen. Iets rozigs wilden we, een varkentje of flamingo werd het dan. De flamingo uiteindelijk genomen.
    Ik ben echt super opgelucht en manlief ook!

Zo, ga nu even douchen!

16. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Nou, mijn werkdag zit erop. Voel me eerlijk gezegd best goed. Moe, maar voldaan moe. De groep was heel plezierig, geen grote tippers, maar ach, dat ze tevreden waren is het belangrijkste! :D

Nu ga ik lekker bankhangen en relaxen. Hoef waarschijnlijk woensdag pas weer te werken. Zálig! Ben ik aan toe, want sinds vandaag voel ik mijn keel opspelen. Weet nu dus ook niet of ik morgen moet gaan zwemmen... :(

@Anz: Wauw! Wat een prachtige buik!!! IK WIL OOOOOOOOOOK! ;) :D *zucht* Wat is geduld hebben toch moeilijk! :)

@Mariel en Bijzonder: lol Dat weet ik nog niet hoor of ik 'n foto zal plaatsen van mezelf met badmuts en zwembrilletje hahahahaha. Vind dat toch niet iets voor het wereld wijde web... ;) :p

Nogmaals @Bijzonder: Nou er zijn veel geluiden waar ik het helemaal niet erg van vind om door gewekt te worden. Fluitende vogels is er daar één van, dat vind ik zo rustgevend wakker worden, maar inderdaad... Om 5 uur 's ochtends is wel erg vroeg! ;) :)

@zeehondje: Nou, dat tijdstip is hier toch ook echt niet normaal meer om te bellen hoor! Het ligt hier inderdaad wel wat later als bij ons (ik geloof dat ze hier gemakkelijk nog tot 00h bellen, maar ook niet iedereen), maar de meesten weten wel dat ze dat bij mij niet moeten doen, dat ik er wat dat betreft Nederlandse tijden op na houdt. Maar ja, als er een noodsituatie is in de gidsenwereld kan het dus wel eens voorkomen, blijkbaar... Blij was ik er zéker NIET mee. :( ;)

Nogmaals @zeehondje: Wat leuk! Een meisje! :D Gefeliciteerd!

@muisjeee: Fijn dat je iedere week nu een echo krijgt. Goed voor je gemoedsrust en toch ook prettig die extra luxe! ;)

@Mieke: Welkom bij deze gezellige club oktober mama's! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

Fijne avond allemaal en tot morgen!

Liefs,
    Caroline

17. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Zeehondje! Geweldig dat de echo zo leuk was!!! EN alles prima in orde met je kleine meid!!!!! :D:D:D

18. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Nog een meisje!! gefeliciteerd zeehondje!!!

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    goldduke: hihi, niet handig van je man! Maar ieder bedrijf in NL is vrij om te besluiten of je op 5-5 wel of niet vrij hebt.

lolly al 19 weken! En Goldduke ook!

lolly: mijn buurmeisje (buurvrouw eigenlijk) is 35 weken zwanger en wordt eerder ingeleid wegens jeuk, haar leverwaardes zijn te hoog. Dus goed in de gaten houden!

zeehondje: wat leuk!!! Een meisje! En een pracht echo, super!

Caatje: gewoon morgen voor je vertrekt beslissen, zie je dan wel toch?!

muisjee: niet zo erg zoveel echo's, toch?

bijzonder: ja echt vervelend, maar goed, het komt wel weer in orde :)
    ik heb nu een afspraak met 18 weken staan voor een pretecho, dan moet het zeker goed zijn!

mariel: wat balen zeg :(

princi: hihi, 2 buiken, ja dat heb ik ook!

all: hier druk aan de gang geweest met mn vriendinnetje verhuizen, dus nu lekker niks... Gelukkig vrij morgen, al hoop ik nu toch wel een beetje actief te doen in huis, moet nu maar weer eens ;)

20. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Goeeeedemorgen!

Volgens Cenn is de 'zon aan' dus tijd om eruit te gaan :)
    vandaag weer een dagje werken.. Ennnnnn de dakkapel wordt eindelijk geplaatst dus vanaf maandag zal t snel gaan met verbouwen :D

Meiden met een echo of afspraak vandaag; veel plezier en succes!! ik kom vanavond lezen hoe het is gegaan :)

Deel Deze Pagina