@zeehondje... Een grote juich hier voor jou en je goede nieuws! En wat een mooie duidelijke echo heb je gehad.. Geniet ervan!
Allemaal bedankt voor de felicitaties! liefff mariel en sahi ; fijn die goede echos!!! Fleurop; heb zelf geen zwangerschapcursus gedaan vorige keer.. Zag t niet zitten... Heb tijdens de weeen het puffen zelf opgepikt, ging prima kan natuurlijk wel leuk zijn om meteen andere meiden in de zelfde situatie te leren kennen..volgens mij wel gezellig Lieke; gelukkig was het bloed niets! Weer terug op die mooie wolk jij princi; jaahaa 24 haha ik lig goed op schema (wil 3 kids voor mn 30e) dus met een beetje mazzel haha vond 23 met tweede op komt wel lekker jong klinken hahadas nu verleden tijd haha Heee sahi is ook een jonkie haha ik sta niet alleen zeehondje ; mooie echo zeg!!
zeehondje: super!!! Mooie foto hoor! princi: als mn foliumzuur op is (nog een weekje geloof ik) ga ik over op multivitamine voor zwangeren met vitamine D en iets voor extra energie. En foliumzuur. Dus dan ook extra energie boost. anz: haha, ik zie nu pas '87 achter jou naam staan, ik ben ook van '87. Goed jaar, zeg ik altijd! Jij hebt al een kleintje zie ik! leuk hoor, ik wilde ook vroeg mama worden, maar we hebben wel eerst wat essentiele dingen geregeld, voor we begonnen (vaste baan en eigen huis). jan'10 aan de slag gegaan, dus ook nog best jong. all: hier in dubio over namen en wel of niet willen weten van het geslacht. Gelukkig hebben we nog even
Hallo dames! Alle dames met een goede echo: gefeliciteerd!!!!! @worst: beterschap! @zeehond: ben je leerkracht? Ik ook! Ik heb groep 3, en jij? Gefeliciteerd met je mooi echo! @leeftijd: 27 jaartjes jong, in juli 28 Ik heb ook net weer een echo gehad. Alles zag er prima uit en.........zoals de vk nu kan zien krijgen we een ....roffel....roffel.....roffel.....roffel.....roffel.......roffel jochie! Aangezien we al twee meiden hebben klinkt ons dat erg leuk in de oren. Maar....we moesten nog geen blauwe truitjes kopen zei ze. Dat doen we ook niet, maar stiekem vinden we het erg leuk. Over 4 weken weer een echo en dan wordt ook de datum voor de 20 weken echo gepland. Ben benieuwd! Fijne avond!
@Female: Wat balen zeg dat je zo ver van iedereen weg zit... Ik ken het gevoel. Heb wel vrienden hier en de familie van mijn lief woont dichtbij en zijn echt schatten, maar het is toch niet hetzelfde... Gelukkig kan ik met Ryanair gemakkelijk op en neer vliegen, nou ja... Zolang ik nog mag natuurlijk... @zeehond: Wat een gave foto! Tof dat alles goed is!!! @Tina: Wat ontzettend leuk dat jullie nu een zoon krijgen! Hier best een druk dagje gehad. Toch raar... Na vanmorgen 3 uur op kantoor was ik veel vermoeider dan na 4 uur in de bodega en die laatste heb ik toch echt alleen maar staand en lopend doorgebracht. Maf hè?! Toen ik thuis kwam en ik op de bank zat kwam de vermoeidheid natuurlijk wel los. Nu eerlijk gezegd wel een beetje op, dus ik ga mijn bedje opzoeken. Weltrusten! Morgen bij de Yeguada de la Cartuja (Karthuizer stoeterij) werken, heb ik zin in! Moet scholiertjes rondleiden en dat is altijd zooo cute! Weet nog niet welke leeftijdgroep ik krijg, maar ik laat me verrassen! Nou, nu echt weltrusten hoor! Tot morgen!!! Liefs, Caatje
@Caatje: welterusten! Veel plezier morgen! @Anz: nog gefeliciteerd! Ik had hetzelfde streven: voor m'n dertigste klaar zijn met kinderen krijgen. Dit is, zoals ik nu kan zeggen, ons laatste kindje, dus ik red dat ook makkelijk! O trouwens, Caatje, bedankt voor de felicitatie, maar het is niet 100% zeker dat we een jongen krijgen. De vk wilde wel een slag om de arm houden, maar zoals ze nu kon zien zou ze jongen zeggen.
Een goede morgen! Wie wil er verse jus d'orange?! Heb juist een hele kan geperst, dus er is genoeg! Proost! @Tina: lol Okay, nou, dan zal ik voor je duimen dát het een zoontje wordt! Nu even gewoon thuis ontbijten en dan naar de yeguada. Tot later allemaal! Liefs, Caatje
Goedemorgen!!! Caatje, lekker Tina, wat leuk dat jullie hoogstwaarschijnlijk een zoon krijgen. Ik dacht bij onze zoon dat we een meid zouden krijgen, moest ook echt even bijkomen toen het een jongen bleek te zijn. Niet omdat ik niet blij was, maar zag mezelf altijd als meiden moeder Volgens het NUB topic krijgen we nu weer een jongen, maar eerst even afwachten hahaha
@ Mariel; vervelend zeg, voor je werk naar de Ikea (Wat deed je ook al weer voor werk, sorry hoor, ben net een vergiet ) @ Zeehondje; ik hoorde dat de wetgeving hier onlangs strenger is geworden. Het gaat bij kleuterjuffen om de besmettingen toxo en cmv (dacht ik). Vooral dus als je niet immuun bent. Ik zal donderdag eens vragen aan de gyn hoe het nou zit... PS De kleuterjuffen die meteen moeten stoppen met werken krijgen gewoon doorbetaald de hele zwangerschap... Gek he, zulke grote verschillen tussen 2 naast elkaar liggende landen? In een bejaardentehuis had ik al aan gedacht, maar weet dus niet of dat nu wel mag... Zal dat donderdag ook vragen aan de gyn. Wat super dat je echo goed was! En die foto! Volgens mij is dat echt de mooiste, duidelijkste foto die ik ooit heb gezien! @ Princi; dankje voor het meedenken, lief van je! Heb vrijdag een afspraak voor vrijwilligerswerk in een ander huis. Ik hoop dat er iets leuks voor me bij zit.. Jij ook bijna einde contract? Heb je wel genoeg dingetjes te doen voorlopig? Of iig vrienden en familie in de buurt? Dat scheelt ook al... @ Sahi; ik ben ook zo onwaarschijnlijk moe geweest deze zw.schap hoor. Nog nooit eerder gehad. Geen puf en alles was teveel, uren slapen. Sinds een klein weekje begin ik me pas een beetje fitter te worden. Nog ff volhouden, als het goed is ben je door de zwaarste weken heen . Dubio's; meisjesnaam hebben we al, maar jongensnaam; wat is het moeilijk zeg!! Gelukkig idd nog even de tijd @ Leeftijden; idd meeste zijn boven de 30. behalve worst, sahi, Tina, ik en Ansz. geloof ik? Ach ja maakt het ook uit @ Tina; gelukkig was alles goed!! Jeetje zeg, kunnen ze nu al iets zien van het geslacht?! Wel snel hoor! Zou leuk zijn een jongen! @ Caatje; ja voor jou zal het idd nog verder weg voelen af en toe. Is weer heel anders als 200 km. Betaal je ook veel voor heen en weer vliegen of is dat nog een beetje te doen? PS Ja zalig die jus, doe maar 1, dank u! Ga zo de kindjes webrengen en dan ben ik lekker in m'n uppie vanmorgen. Moet alleen even langs de arbeidsgeneesheer (wat een woord haha) in het ZH. Krijg dan meer te horen over stoppen met vrijwilligerswerk. Morgen de Echo....! Wordt toch wel erg spannend hoor... Hooop zoooo dat alles goed is. Kan nu bijna niet meer wachten! PS Het zou hier 22 graden worden en zonzonzon, nou kom maar op, tis hier nu somber en grijs
Tina; het is vast een jongen! Geloof t meteen.. Je pendels zitten gewoon goed Wat zou dat leuk zijn zeg een kleine meid met 2 stoere broers nou mijn twee collegas (eind augustus uitgerekend allebei) krijgen beide een meisje... Ik heb ook sterk het gevoel dat ik een meisje krijg, zou leuk zijn 3 meiden aan t einde van t jaar vriend denkt een jongen. Sterker nog, hij denkt dat ie alleen jongens kan produceren... Lummel nog een weekje.. Dan weten we het waarschijnlijk
@Female, sinds Ryanair van Sevilla naar Eindhoven vliegt is het heel goed te doen. Zeer redelijke prijzen en meestal geen probleem zelfs als je kort van te voren moet boeken. Deze zomer hadden we gepland naar NL op vakantie te gaan (mijn lief moet verplicht 2 weken in augustus vrij nemen). Gaan we nu dus nog steeds doen, maar dan maar 1 weekje NL. De andere week hebben we nodig voor op en neer rijden!!! Vind het wel stoer, heb dat eerlijk gezegd altijd wel willen doen, gewoon om fysiek bewust te zijn van de afstand. Bovendien lijkt het me super om noord Spanje te zien en door Frankrijk te rijden, maar het is ook wel een beetje spannend. Ben benieuwd. @Anz Hahahahaha je vriend denkt dat ie alleen maar jongens kan produceren?! Hahahahaha, daar heb ik echt heel erg om moeten lachen!!! Nou, everybody, neem nog een glaasje jus! Er is echt meer dan voldoende! Ben nu naar de yeguada! Tot later! Liefs, Caatje
Hoezo mooi weer vandaag? Het is hier super grijs in de lucht :x maar goedemorgen meiden!!! Leeftijd: 25 Tina: wat bijzonder dat ze het nu al heeft kunnen zien wat het wordt. Nog niet 100% zeker begrijp ik, maar kans is groot. Leuk joh! Caatje: heerlijk verse jus! Graag. Ik krijg nu in een keer zin in fruit, maar heb gisteren het laatste op gegeten... dus zeer welkom die jus Zeehond: super mooi echo! Verder ben ik het nu alweer kwijt wat iedereen schreef. Vanavond heb ik weer controle bij de vk. Ik ben er wel weer aan toe het hartje te horen! Eventjes bevestiging dat alles goed is. Het is tenslotte alweer 4 weken geleden en in die tussentijd voel ik me gewoon helemaal prima. Het enige waaraan ik merk dat ik zwanger ben ik mijn buik die groeit (en ok... soms wat stemmingswisselingen en snel geiiriteerd of emotioneel )
tina: wat weet jij al snel wat het wordt zeg! Leuk! caatje: veel plezier met werken vandaag! ik ben van werken op kantoor vaak ook sneller moe dan lekker bij de mensen thuis. Weet niet waar het aan ligt. ik vind autorijden fanastisch, wij zijn een keer een weekendje naar Denemarken geweest, terwijl vriendje nog geen rijbewijs had. ik vind het geweldig. Ik zou ook zo naar zuid-spanje rijden met de auto. dat redt je toch wel in 2 a 3 dagen? ow ja, heen en weer lovingmom: nog evem afwachten dus female: klinkt ook als een luizenleventje, doorbetaald als je al zo vroeg met verlof bent... apart hoor, dat het zo verschillend is! we hebben al wel wat namen, maar het definitieve komt nog We hebben sowieso 1 jongensnaam en 1 meisjesnaam boven aan staan. We zijn al ruim een jaar aan het klussen, dus we hebben er al lang over na kunnen denken. arbeidsgeneesheer, zo heette het hier 'vroeger'. Nu heet het Arbo-arts. anz: wij denken dat het een meisje is, maar weten het natuurlijk nog niet. Ik wil het niet weten van te voren, maar vriendje wel, dus lastig... En het niet-willen-weten van mij is minder sterk als het wel-willen-weten van vriendje... all: hier weinig nieuws, vandaag lijk ik wat meer energie te hebben dan gisteren, het wisselt ook wel heel erg per dag hoor!
@sahi, wij wilde ook eigenlijk niet weten wat het is, maar het kriebelt hier steeds meer en meer.. Dus zodra onze gyn het kan zien mag ze het aan ons melden... Wij houden het wel verassing voor de rest dus we houden het echt voor ons tweetjes.. Mits dat ik mezelf niet voorbij praat haha.. @anz ow heerlijk een groot gezinnetje, ik heb ook 2 broers ( sinds 15 jaar een stiefbroer en een stiefzus erbij ). Maar vond het met zijn 3 altijd erg gezellig als enige meid hihi.. @tina spannend hoor een jongetje..Blijft natuurlijk nog even spannend ! @caatje wat een veelzijdige baan heb je toch, zal inderdaad niet snel vervelen. Ik hoef trouwens geen jus dórange bahbah haha.. @lovingmom ik zie mezelf als een stoere jongensmama... mijn gevoel zegt ook een jongen.. zal ook wel even opkijken als het een meid is hoor haha.. Mijn vriend denkt hetzelfde als de vriend van Anz whaha... Ik heb trouwens ook een 12 weken echo maar daar zie je geen nub volgens mij, dus ik durf hem daar niet te plaatsen hehe.. @female ja er zijn ook nog genoeg 20ers, we zijn goed verdeeld maar zijn zoiezo allemaal gezellige dames..Jij morgen ook echo spannend, hier nog een maar echte zorgen heb ik eigenlijk niet meer.. @fleurop lekker hoor het hartje vanavond horen, ik denk dat dat bij de gyn niet zo heel standaard is om het hartje te horen heb hem bij 12 weken mogen horen omdat ik er om vroeg.. Veel succes in ieder geval bij de vk.
Okee nou ik vergeet mezelf helemaal Ik heb gisteren alle info omtrent kraamzorg binnen gekregen. 49 uur kraamzorg ivm bv die ik wil gaan geven. Kan misschien een van de eerdere mama's met bv aangeven of een cursus/informatie-ochtend bv noodzakelijk is of gaat het vanzelf met behulp van de kraamzorg ? Erkenning kind wil niet vlotten, vriendlief is al dagenlang aan het bellen en emailen, maar ze hebben geen info, dit omdat hij dus op nederlands grondgebied in Duitsland heeft gezeten. Ze kunnen dus niets op email bevestigen en schijnen dit ook helemaal niet te willen. Wel kunnen we langskomen om een papiertje af te halen waarvoor we dan 8,50 moeten betalen ( even 1200 km heen en dan ook weer terug ). Dus.... van de week ga ik eens opnieuw langs bij de gemeente om vragen of ze daar gek zijn.
Tina: Wauw kon ze dat nu al zien ? Wat leuk joh !!! Caatje: Jij hebt echt een leuke baan volgens mij ! Werkse met de scholiertjes vandaag ! En ja ik wil een groot glas verse jus uit Spanje !!! Female: hahaha ook hier zo lek als een mandje hoor (qua onthouden dan he) maar ik ben Office Manager/Financieel medewerker. Wat grappig dat ze dat een arbeidsgeneesheer noemen, is dat net zoiets als een arbo-arts in Nederland ? Ook hier somber en grijs in het Gooische Matras hihihi Fleurop: Heerlijk vanavond weer hartje luisteren ! Worst: Wat een gedoe toch joh, is er binnen Defensie geen onderdeel die je hiermee kan helpen dan ? Ook raar eigenlijk, zij sturen je op uitzending maar bij dit soort belangrijke zaken kunnen ze niets betekenen succes in ieder geval ! Nou hier ook nog steeds moe maar goed what's new.... Heb gisterenavond de traktaties voor Esmee alvast gemaakt, die gaat morgen trakteren op het kdv. Zaterdag wordt ze alweer 2 jaar, pfff wat gaat de tijd toch snel. Dus nieuwe mama's jullie krijgen dit constant te horen strakjes als de baby's er zijn en dan denk je bla bla bla , maar het is echt waar ! Dus geniet er lekker van ! Ga maar weer eens wat doen, tot laters !
Sahi; dan zou ik er nog maar eens goed over nadenken.. Als je t eenmaal weet is de verrassing eraf natuurlijk..... Worst; jou vriend denkt ook al dat ie alleen zoons zal krijgen haha gelukkig bepaalt moeder natuur anders wat een mafklappers bij de gemeente! Ff 2400 km aan benzine oprijden en dan ook nog 8,50 voor t papiertje..?! debielen! kunnen ze t niet opsturen of gegevens faxen naar jou gemeente? Dat jullie t daar op kunnen halen met zn ID?
Mijn vriend heeft eens de opmerking geplaatst dat als je geen zoons hebt verwekt je geen echte kerel bent