Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @bijzonder dikke knuffel voor jou omdat je moet werken, hoop dat je wat verlofuurtjes kunt opnemen.

Tim heeft het dus koud haha. Wij gaan zo boodschapjes doen en dan maar is voelen hoe koud het is, denk wel dat hij gelijk heeft hier zie ik namelijk nergens een zon...

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey worst ga je naam mijn vent !!
    doe hem de groeten ..
    en hier ook geen zon ... ergens heeft tim wel gelijk want ik loop ook met kippenvel:)
    hoe is het met je ?? gaat het goed ?

bijzonder groot gelijk dat je wat uren opneemt !! nu is het tenminste lekker he !!
    maar dan wel verplicht met je lekker broodje genieten in de zon :D

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Nou lunchen in de zon zit er niet in hoor. Hoop dat ik rond een uurtj of half 4 naar huis kan. Eerder gaat niet lukken, er zitten boeven vast he, en dan zou ik gewoon lekker in het zonnetje gaan zitten whaha. Is ergens ook wel grappig maar dat gaat natuurlijk niet.

Hier in het bureau is het trouwens ook koud. Zit met een ijskoude loopneus en koude handen. Brr..

Zag op het weerbericht van Turkije dat het lekker warm wordt. Jeeej, eerst zag het er slecht uit als we daar zaten, met regen enzo. Nu lekker warm, 30 graden en geen regen.. Hoop dat het zo blijft!

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Emma jaaaaaaaaaaaaah we gaan jou vent opzoeken haha... Zal hem de groeten doen als ik hem zie :) !

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallo Dames,

Wij krijgen een zoon!!!
    Het was goed en duidelijk in beeld. Kan hij een geetje tegenhang geven aan alle meiden hier :D...

Zo nu even snel lunchen.

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @princi wat leuk een zoon. Geweldig nieuws. En nu maar shoppen hihihi

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Fijn weekend allemaal en geniet van het lekkere weer, volgende week gaat het volgens mij weer regenen.

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    muisjee: erg he, dat je je zo kan laten meeslepen door wat anderen zeggen. Ik ken het helemaal, best lastig! Maar als de vk zegt dat alles goed is, dan zal dat vast wel!

worst: de kamer is al grotendeels leeg, alleen nu voorlopig geen tijd om er verder wat mee te doen, maar dat komt nog wel. We hebben nog tijd zat :)
    het is soms inderdaad lastig bijhouden hier he?! Wat een drukte!

princi: hoe was je pretecho? o lees dat je een zoon krijgt! Leuk!
    en nu is het hier wat meer in evenwicht. Ben benieuwd wat ik krijg ;)

sjoon: leuk hoor, dat je een datum hebt voor de pretecho!

lm: mooie taart!!!

lolly: goed geregeld, voor 100 euro een wagen :)

goldduke: kan je ze niet achter je verlof aanplakken dan? Zou ik zelf eerder voor kiezen, lekker lang met mn kleintje.

emma; hihi, hoe kan tim het nou koud hebben?!

@ het weer, veel te warm om buiten te zitten, kan daar echt niet tegen
    @pretecho: 30 mei om 20:00 's avonds en mams en vriendinnetje gaan mee :) Zin in!

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoi dames,

ik had een lief mailtje van Anz en kom me even melden.

Jeetje, wat een emotionele rollercoaster heb ik gehad de laatste 2 weken.
    Zal niet alles in detail vertellen,maar op vrijdag 2 weken geleden werd met mijn goede vriendin opgenomen in het ziekenhuis. Haar vruchtzak was losgegaan en de kleine hing met zijn beentjes in de baarmoederhals (4 1/2 cm ontsluiting), 19 weken zwanger.
    Ze moest direct plat liggen en de vruchtzak zou dan terug zakken, zodra dat gebeurd was zou ze een cerclage krijgen. Die zondag (1e paasdag) is er een noodcerclage geplaatst, want de vruchtzak was terug gezakt en de opening was 2 1/2 cm.
    Ze moest nog blijven de komende 5 dagen en veel liggen/bedrust.
    Dinsdagochtend had ik haar weer gebeld en ze had toen veel harde buiken. Dinsdagmiddag kwam mijn vriend op mijn werk en ik wist genoeg.........ze was bevallen. Met 19,5 weken was ze bevallen van een prachtige zoon Quinn*.
    Ze hebben in november 2010 al een dochter verloren met 24 weken.
    Die vrijdag gingen we trouwen en onze vrienden waren ook in het gemeentehuis, super natuurlijk....Maar onze trouwdag had een randje, want het verdriet kun je niet uitschakelen.
    En de volgende ochtend hebben we in besloten kring Quinn* bij zijn zus begraven. Vervolgens zijn we direct vertrokken en een week in Roompot Weerterbergen vertoeft.
    Heerlijk, maar wel dubbel allemaal.

Sinds gisteren weer thuis en de boel aan het opruimen.

Hoe is het hier?
    Ik hoop met iedereen alles goed!
    Met kleine frummel gaat het prima, nog 2 weekjes en dan de 20-wekenecho, spannend hoor.

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    suus: jeetje wat heftig! Bah, daar moet je toch niet aan denken! Zo oneerlijk, en ze hadden al een *! Pff...
    Ook voor jou vreselijk moeilijk lijkt me, en al helemaal zo met je bruiloft.
    nou rustig aan en denk aan jezelf!

11. muisjeee

muisjeee Lid

3 mrt 2011
    81
    0
    0
    Heerlen,Limburg
    jaa is ook zo,ik vertrouw op wat de vk tegen me zegt..
    krijg nu onderhand wel pijn aan mn rug onder in,en bij mn schouders eigenlijk ook wel.dat zal wel door de borsten komen.had eerst al een C cup wat tegen de D aan liep en dat was al zwaar en lastig soms,ma nu heb ik een E cup wat geloof ik ook nog groter en zwaarder gaan worde..
    pfff...
    dat word nog wat!!ze zijn gelukkig niet meer zo gevoelig als eerst,alleen als mn vriend n beetje ruw is kan t pijn doen..:p
    heb alleen zo af en toe last van mijn tepels!zo vaker,uit het niets worde ze ineens heel gevoelig en voelt t alsof de hele tepel bevroren is.dat duurt ook nog altijd t tijdje,en kan ook echt pijn doen!voral als ik vaker na buiten loop,krijg ik dat ineens.ma ook gwn als ik binne ben of in bed lig..heel pijnlijk&vervelend vind ik dat..:(

Heeft iemand hier daar ook wel eens last van????

zal toch wel normaal zijn he..lijkt me???

Xx muisjeee ;)

12. Female

Female Niet meer actief

Hoi allemaal,

Hoe is het hier?
    Deze middag teruggekomen van uit Normandie, hebben een heerlijke week gehad en goed weer.

Alles teruglezen is veel te veel, kan iemand me in grote lijnen vertellen of er nog iets bijzonders is gebeurd??

Kom vanavond hopelijk wat uitgebreider.

Nu even eten maken, en moet echt weer heel erg wennen aan thuis zijn :(...

Liefs

13. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    suus: wat naar nieuws. Echt, kreeg er kippenvel van. Wat een verlies. Ik hoop dat je vriendin en haar vriend de tijd nemen het te verwerken, ze zullen vast veel steun krijgen.
    Fijn dat met jou alles goed gaat. Hoop dat je ondanks het randje wel hebt kunnen genieten van de bruiloft. :)

muisjee: ik heb alleen in het begin last gehad van pijnlijke tepels, zeker als ze koud werden. Nu valt het me vooral op dat ze snel droog zijn, dus moet ze echt insmeren met bodylotion. Dat had ik voorheen nooit. In mijn borsten zijn ondertussen een cupE geworden. maar het past wel bij mijn buik, dus valt nog niet zo op. Ik had D.

sahi: ook ik heb wel last van het weer. Het is echt te warm. maar lekker rustig aan doen en af en toe een waterijsje doet wonderen ;)

Verlof: Ik moet nog toestemming krijgen van mijn baas maar waarschijnlijk gaat het lukken; ik heb nog 3 weken vakantie over en die wil ik achter mijn verlof plakken. Dat betekend dat ik van september tot 16 januari verlof heb en dus alle feestdagen lekker thuis ben. Heerlijk!

Geslacht: leuk dat steeds meer meiden het weten. Bij mij zullen jullie moeten wachten tot (waarschijnlijk) 2 oktober ;)

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat een verdrietig nieuws zeg Suus. Heel veel sterkte voor jullie en vooral voor je vriendin en haar vriend.
    En jij nog wel gefeliciteerd met je huwelijk. Wat jammer dat dit zwarte randje altijd aan jullie dag verbonden zal zijn.

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    suus wat verschrikkelijk voor je vriendin !!
    en ook voor jullie .. want je leeft natuurlijk helemaal mee..
    gelukkig was de bruiloft toch mooi en heb je er van genoten !! ik was je idd ook al kwijt hier ..

worst heb je hem nog gezien ??
    niet stiekem in zijn kontje geknepen ??
    gaat het met je ? kan me voorstellen dat je ff schrikt van suus haar verhaal

fleurop hier ook 3 weken vakantie na mijn verlof en dan pas weer op 2 jan beginnen !! lekker hoor .. goed vooruitzicht

female wat zalig van je vakantie en top dat je zo genoten hebt !!

muisje hier al begonnen met een e cup overgehouden na mijn 1e zwangerschap ! heb nu nog steeds mijn bh aan .. hoop maar dat het zo blijft groter hoeft echt niet
    en hier ook auw auw vooral rechts .. of pijn of jeuk om gek van te worden

sahi leuk leuk je echo ! en met je mam en vriendin leuk en speciaal hoor
    ik zit wel buiten maar in de schaduw en plons mijn voeten in tim zijn zwembadje af en toe .. dan lukt het wel !!
    en tim ..... da's echt een ijsklompje .. hij had vanmiddag blauwe lippen van de kou met deze hitte !!

hier AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW
    te veel gedaan en naar mijn zin niks gedaan
    ai ai mijn kont ... kon niet overeind komen ... nu dus niks doen ..

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Suus, wat verschrikkelijk voor je vriendin!! Heel veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft!!!

Muisje, ik heb ook soms ineens last van mijn tepels. Krijg ik er ineens een pijnscheut in ofzo. Heel vervelend.

Emma, sterkte! Rustig aan doen dus!!

Hier ligt kleine man op bed, grote man is naar de bios en ik lig heerlijk op de bank met een rosé biertje :D

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey Dames,

Allemaal lekker genoten van de zon, ik ben flink verbrand op mijn armen :x.

@emma we hebben echt dik 40 minuten rondgelopen maar niet gezien, jammer want ik had een lekkere reep chocolade gekocht voor je haha... :D ( in de hoop dat je dat wel lekker zou vinden ), nu ben ik genoodzaakt hem zelf op te eten..

@female welkom back from Normandie.. Fijn om weer wat van je te lezen.

@fleurop lekker he die feestdagen thuis, ik mag niet te vroeg bevallen dan geniet ik net als jij nog van de feestdagen thuis en begin ik in de eerste week van januari weer.

@suus, zoals emma al dacht, ik ben heel erg geschrokken van je bericht.. Der gaan hier 1001 gedachtes door mijn hoofd en ja kan niet anders zeggen dan dat ik echt mee voel met je vriendin. Ik wens haar en familie/vrienden heel veel sterkte. Over je bruiloft vraag/praat ik later wel, ik heb er heel erge moeite mee om deze 2 in een bericht aan elkaar te koppelen. Wat zul jij het hier ook moeilijk mee hebben.. Poeh Poeh..

18. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Suus nog heel erg van harte gefeliciteerd met je huwelijk!!!!!!!
    Heel erg naar (kan geen andere woorden vinden) voor je vriendin, verschrikkelijk.

Verlof, na mijn verlof heb ik ook nog een aantal weken, dus ga dan pas weer ergens eind jan. aan de bak. Maar ik ga ook switchen van job en minder werken als het lukt qua functie.

Princi! Je krijgt een zoontje!!!! :D

Female, ik hoop dat je net zo'n mooi weer hebt gehad als wij hier in NL.

@hier, niet naar het strand gegaan vandaag, maar wel gaan shoppen! Na 3 uur kon ik geen stap meer verzetten, voel me net zo'n oud wijf; rugpijn, voetenpijn, hoofdpijn etc. :cool: Gaat nu wel weer.

Fijne avond allemaal!

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

jeetje Suus, wat een naar nieuws veel sterkte aan iedereen die het nodig heeft.

en tja, toch maar in 1 bericht: van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.

@worst: ik hoop dat je je zwangerschap toch positief blijft zien! na suus haar verhaal.
    en jij gaat natuurlijk bevallen in oktober meid!

20. Female

Female Niet meer actief

@ Suus; wat een vreselijk bericht van je vriendin... En dan voor de 2e keer al :(
    Wat is het soms toch oneerlijk :(.
    Wel nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk...

@ Geslacht; heb ik de afgelopen week nog geslachtsbepalingen gemist? Nog meiden geweest vd week die hier verteld hadden wat het wordt? Ben nieuwsgierig :D

@ Emma; dankjewel! Wel rustig aan doen hoor, dat is nu het allerbelangrijkst! Werk je nu inmiddels halve dagen?

@ Lovingmom; geniet van je relax avondje! :)

@ Worstenbrood; Dankje! Hoe is het met jou, en die extra controles, prikken enzo? Gaat het allemaal?

@ Gold; super dat jullie het hier ook zo mooi hebben gehad :).
    Shoppen = normaal al vermoeiend, nu je zwanger bent helemaal! Nu lekker met je voetjes omhoog :D

Zo ik heb alles weer uitgepakt, al de 2e machine was erin en de kindjes liggen in bed.
    Vinden jullie dat ook altijd zo rot de eerste dag thuis na de vakantie? Ik moet zo wennen, heb nog helemaal geen zin in het dagelijkse ritme :(... Zie er ook wel een klein beetje tegen op dat mijn man vanaf nu 4 maanden lang heeeel veel moet werken en ook 6 dagen per week, dus veel in m'n uppie met de kindjes. Ik ga me er goed door slaan, maar makkelijk is anders... ;)

Deel Deze Pagina