Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

@ Borsten; hier ook wat groter (fijn!) en gevoeliger. Jeuk ook soms. irri.

@ Princi; na de bevalling worden ze juist groter! Helemaal als je (lang) bv geeft, lekker lang mooie vollere borsten :). Kijk er al naar uit haha.

@ X-factor; was het leuk gister? Heb het gemist dus ga ma. kijken. Wat was het thema?

@ Bijzonder; wanneer vertrek je? Zoooo zalig Turkijke...!
    PS Je stond vast naast mij achterin die rij :D:D:D

2. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Dames wat een heerlijk weer toch hè :D.

Female, oh lekker Normandie. Ik hou van die streek net als van bretagne....als ik ooit emigreer...
    Oh mijn borsten werden na de bevalling niks nie groter (ik kreeg ook geen stuwing of niets). Uiteindelijk gewoon mijn oude formaatje terug.

X-factor: Thema was: let's go crazy. Beetje jammer vond ik want daardoor waren de meeste optredens een beetje gekunsteld.
    Ik ben Rochelle-fan...sjeezus wat kan die zingen en nu blijkt dus ook nog dansen...

Oja, wij hebben het de gelukkige huisvrouw gekeken. Indrukwekkende en mooie film maar idd beter niet als je zwanger bent.

Zo morgen moederdag en de verjaardag van mijn nichtje. Ze wordt vier. ze is vanavond met koorts naar bed gegaan dus hopen dat ze morgen wel weer beter is!

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Allemaaal een hele fijne moederdag vandaag voor alle oktobermama's...

Hier redelijk slecht geslapen en er komt een koortslip aan lekker balen dus.. heb ook niets in huis om te smeren of plakken ( lipcompeed ).

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@worst: ik gebruik altijd zinolium (zoiets schrijf je dat) hebben ze bij de kruidvat. is een geel tubetje. maar dan een gel ipv een witte zalf substantie. ik vind dat opzich wel prettig spul.

@princi: ohoh.... niet goed "geluisterd"??? je kan de film echt beter na de bevalling kijken he... haha maar goed! was best wel heftig he?

5. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    #1245 CaatjeM, 8 mei 2011
    Laatst bewerkt: 8 mei 2011
    Een goedemorgen!

Pffff, ik ben inmiddels nogal verkouden. Helemaal niet fijn! Begon dus van de week eerst met mijn keel, die gaat nu beter, maar het is gestegen naar mijn neus. Heb wel het idee dat het vandaag weer ietsjes beter is dan gisteren, maar ja...

Verder wel heel positief: BEN NU 15 WEKEN!!! :cool: :D :cool:

De communie gisteren was gezellig, nu niet zo conventioneel als anders, kerk en lunch, want aansluitend zijn we nog gaan laser gamen! Kids vonden het geweldig! En sommige volwassen kids ook! ;) :D

@suus: ten eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat ongelooflijk verschrikkelijk voor je vriendin. Heel triest dat dit nu, weer, moest gebeuren. Ik wens jullie allemaal veel sterkte met het verlies!

@Fleurop: Waarom niet voor 2 oktober?!?! Heb je tot die tijd helemaal een echo?!?!?!? Of wil je het gewoon liever nog niet delen?

@Female: Fijn dat jullie het leuk gehad hebben bij jullie weekje weg!

@Worst: Jeetje, ook vervelend zeg! Hoop dat het gauw wegtrekt.

Vandaag dus Nederlandse moederdag (hier in Spanje was het vorige week). Veel plezier voor alle mama's en ook een fijne moederdag voor de toekomstige oktobermama's! ;) :D

DE FERIA
    Hier in Jerez begint vandaag dus DE FERIA! Zo gaaf! Vind die eerste dag ook altijd super tof, want dan gaan dus de lichten voor het eerst aan. Dat gaat met een hele ceremonie. :) Officiële opening van DE FERIA is dus ook om 22h, als de lichten aangaan.

Wij zullen wel ietsjes vroeger gaan, alvast een beetje rondwandelen. Er is altijd veel te zien! Ieder jaar alles ongeveer wel hetzelfde, maar toch blijft het leuk om te zien: de eettentjes, de standjes waar hebbedingetjes verkocht worden (vind ik altijd heel leuk, sierraden, tassen, etc, geweldig!), de kermis en de eetstandjes bij de kermis (ga weer zoooo lekker crepes eten! :D).

Vandaag dus thuis relaxen, voor de lunch maak ik Chicken Tonight Saté! :D Mmmmmmmmmmmmmmm! Daarna zéker even siësta houden, zodat ik fit ben voor vanavond. :D

HEB ER ZIN IN! :cool:

Liefs,
    Caroline

6. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    even snel voor Worst;
    is er geen AH open bij je in de buurt op zondag? Daar verkopen ze de tubetjes (eigen ervaring)

Succes!

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja Sjoon ik was heel eigenwijs :D. Ik dacht het zal vast wel meevallen als je al eens bevallen bent....
    Heftige film ja, maar wel mooi vond ik...

Zo alle moeders wens ik een hele fijne moederdag...dat zijn we dus allemaal ;).
    ik heb vanmorgen van Mara al een oorkonde gekregen voor de allerleukste en liefste moeder :D.

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dag dames! Fijne moederdag allemaal!!!

Worst, vervelend meid! Inderdaad misschien bij een AH ofzo :D

Caatje, gefeliciteerd met je 15 weken en een hele fijne dag vandaag!!!

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen moeders en moeders in spé

Even gauw vanaf mijn werk want het is weer druk.

Helaas geen ontbijtje op bed, maar wel een mooie tekening/oorkonde gekleurd door mijn dochter en een kadobon voor een pedicure behandeling. Erg handig als ik straks niet meer bij mijn voeten kan :D

Vanavond lekker pannekoeken eten met z'n drietjes en schoonma!

Fijne dag allemaal, hoorde dat het weer 29 graden wordt !

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    even tegen female zeggen dat ik het leuk vind om haar weer te lezen. Hoe was de vakantie?

En alle mama's: fijne moederdag!

hier ontbijtje op bed gehad en weer een leuk zoekspelletje gedaan met de angel sounds. Leuk zo op zondagochtend elke keer ;) Kindje is dan echt wakker, want het gaat alle kanten op. Weet nu wel zeker dat ik het dus nog niet voel, want het was nu zo druk, dan had ik echt wat moeten voelen, toch?
    Ach, komt vanzelf wel.
    Nu naar mn eigen moedertje toe en dan naar mn vriendinnetje, die was vrijdag jarig. Lekker poedelen, want ze heeft een zwembad opgeblazen in de tuin :)

11. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    @ Caatje: wij willen het geslacht niet weten, vandaar. ;) gelukkig komt er gewoon nog een echo aan (iig de 20-weken).

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi meiden

hier ff snel zitten lekker in de tuin zijn al langs de mama's geweest en nu bbq aan !!
    super zin in lekker een alcoholbiertje erbij .. kom maar op
    ben enorm verwent heb prachtige tekening lekkere choco en een spannend boek gekregen .. wat wil je nog meer he ...
    oh een bos bloemen niet te vergeten !!
    had het ook echt ff nodig na een verschrikkelijke nachtmerrie .. sjee heb nog moeten janken nadat ik wakker was ...;)

zo te lezen hebben alle mama's leuke dingen gehad ..
    geweldig he om mama te zijn of te worden :D

worst heb je mijn pb gehad .. kon niks terug vinden van het verzenden ..

13. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    HA!
    Vriendlief en ik zijn net gaan 'oefenen' met de kinderwagen ...
    Paar blokjes om in het centrum met een grote knuffelbeer in de bak :D

Ik deed het bijna in mijn broek van het lachen de hele tijd...

(ok, je had erbij moeten zijn;))

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nou dat klinkt inderdaad wel erg lachwekkend. Zie het al helemaal voor me.

Hier kamertje geverfd. Een wand moet nogmaals in de kleur en dan kunnen we gaan inrichten. Eens kijken wanneer we het kamertje laten komen?
    Verder natuurlijk van het weer genoten en formule 1 en nu voetbal met mannetje aan het kijken.
    Morgen weer werken na twee weken vrij - geen zin :)

15. Female

Female Niet meer actief

@ Princi; oh das jammer. Vreemd zeg, geen stuwing...?!
    Ja dit was de 1e keer Normandie, maar idd een heel mooie streek. En een groot voordeel; niet toeristisch en nauwelijks hollanders (daar houden we nl helemaal niet van op vakantie :))
    Gelukkige huisvrouw is idd heel mooi, vond ik ook. Ben ook erg benieuwd trouwens naar die nieuwe film van Carice, Black Butterflies...
    Hoe was de verjaardag?

@ Moederdag; hier niks gehad, mijn man is alleen maar aan het werk-werk-werk en daarnaast is ie absoluut niet romantisch of met zulke dingetjes bezig, ook Valentijn etc. heeft ie echt een hkel aan. Vind ik wel jammer hoor soms. En Kynan heeft door de vakantie het werkjes-maken-op-school gemist. Sip voor me hoor :(;)

@ Caatje; gefeliciteerd met je 15 weken :)

@ Worst; nog iets kunnen vinden tegen je koortslip?

@ Sahi; lief van je zeg, dankje... :) Jij hebt ook een lekker dagje gehad zo te lezen ;)
    Ik voel vaak wat gerommel en dingetjes, maar nog heel licht en het is snel voorbij. We moeten nog ff geduld hebben en dat is het niet meer twijfelachtig maar heel duidelijk, binnen een paar weekjes :)
    Leuk hoor...

@ Emma; was het lekker, bbq?

@ Gold; omg echt waar?! (ik krijg bijna last van plaatsvervangende schaamte :)). Hebben mensen die beer ook echt kunnen zien? :$:):D

@ Zeehondje; veel succes weer met werken!

Zo wat een rust hier zeg... Iedereen zeker de hele dag buiten geweest?
    Hier wel, begin gelukkig weer een beetje te wennen aan thuis en een relaxed dagje gehad. Veel buiten en lekker een eind gewandeld....

16. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hoi!

Zeehondje, dus je bent met de babykamer bezig? Had ik even gemist.
    Wanneer is het 'normaal' om hiermee te beginnen? Wanneer moet alles af zijn? Ik heb geen idee. Voor de 32 weken ofzo?

Ik hoop dat alle mamma's heerlijk hebben genoten van moederdag gisteren en lekker verwend zijn. Zelf mis ik mijn eigen mamma heel erg op die dag en zeker nu.

Female... hahahaha plaatsvervangende schaamte? Hoeft niet hoor, ik heb 10 minuten met een rooie toeter 2 meter achter mijn vriend gelopen gisteren :cool: En de dikke knuffelbeer lag goed verstopt :p (we hebben diverse opzetwielen getest)

Worst hoe is het met je koortslip?

Zo nu lekker thuiswerken.
    Laters.

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen dames!!!

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gold, daar had ik graag bij willen zijn :D

Zeehondje, leuk he om met de kamer bezig te zijn!!!

19. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Mohgeeee!

Hahahah beer in de kinderwagen!!!

Suus; hihi mn pb heeft gewerkt, nog van harte met je huwelijk:)
    wat erg voor je vrienden.. Pff twee keer :( hoeveel tegenslag kan een mens hebben he :(
    worden we toch allemaal weer ff met de neus op de feiten gedrukt, hoe mazzel we hebben met onze kindjes

20. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    goedemorgen meiden,

Hebben alle mama's een leuke moederdag gehad?
    Wij hebben gisteren ge-bbq bij m'n schoonouders en daarna hebben we niet veel meer gedaan. Ik ben wel lekker verwent. Fabain heeft op de psz een werkje gemaakt en ik heb heerlijke parfum gekregen.

Verder heb ik hier niet zoveel mee gelezen de afgelopen dagen. We zijn erg druk geweest vandaar. Vanaf vandaag zal ik het weer goed maken.

Liefs

Deel Deze Pagina